Beşiktaş başkanı Serdal Adalı, EuroLeague hakkında açıklamada bulundu.
Değerli Beşiktaşlılar;
Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz.
Ligde ve EuroCup'ta verdiği şampiyonluk mücadelesiyle, taraftarımızın yarattığı müthiş basketbol kültürü ve atmosferiyle gurur kaynağımız olan basketbol takımımız bu sezondan itibaren Avrupa'nın en üst düzey organizasyonu EuroLeague'de mücadele edecek.
Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına EuroLeague yakışırdı.
Biz de Yönetim Kurulu olarak üzerimize düşeni yaptık.
Beşiktaşımızı layık olduğu arenada görecek olmanın, ülkemizi en üst seviyede temsil etmenin gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz.
Bu başarıdan ötürü başta Özkan Arseven olmak üzere Basketbol İcra Kurulumuzu ve başantrenörümüz Dusan Alimpijevic'i yürekten kutluyorum.
Şimdi hep birlikte, EuroLeague'de adından söz ettirecek, büyük zaferlere imza atacak bir organizasyon kurmak için kolları sıvıyoruz.
Bütün Beşiktaşlıları, EuroLeague sezonlarımızda destekleriyle pay sahibi olmaya davet ediyorum.
EuroLeague Beşiktaşımıza hayırlı uğurlu olsun
Önümüzdeki sezondan itibaren, Avrupa'nın en büyük organizasyonunda buluşmak üzere…
duhuliye.com
YORUMLAR (16)
Baskette iyi kadro yapabilmek ve iddialı olmak futboldan daha kolay ilk yıl hedef play of olmalı bu taraftarın yüzü gülsün artık
10 15 milyon bandında bir takım kurarsak kalıcı oluruz. Orta sıra hedefi gayet makul olur. İnsallah güzel maçlar oynarız ve seyircimizle Euroleague damga vururz.
Offf süper haber be. Dusan hocaya bi futbolcunun yıllık maaşını verseniz canavar gibi kadro kurar. Gözünüzü seveyim 3-5 esirgemeden yatırım yapın, Ergin hikayesine dönmesin.
BAŞKAN GÜNDEM DEĞİŞTİRME FUTBOL TAKIMI DİBE VURUYOR NERDE TRANSFERLER BASKETBOLLA KANDIRMA BİZİ KAMPA SIFIR TRANSFERLE GİDİLİYOR HALA AT PAZARLIĞI YAPIYORSUNUZ YABANCILAR YÖNETSE SİZDEN KÖTÜ OLMAZDI PEPEEEH
Sonunda güzel bir haber duyabildik çok şükür
Ver bı futbolcu parasına ilk yıldan şampiyonluğa oynar
bugün aldığımız en güzel haber inşallah iyi bir sponsor bulunur da iyi bir takım kurulur hoca bunu hakediyor.
Umarım destek sadece bu açıklamayla kalmaz. Bizim yöneticiler başarıyı paylaşmaya en önde gider ama gerekeni yapmaya gelince ortalarda görünmezler. Şimdi EuroLeague'e uygun bir kadro kurmak lazım. Eldekilerle idare edelimle olmaz.
EUROLEAGUE’e layık kadro kur. Otur DUŠAN hocanın marifetini izle. Bu yıl Elindeki malzemeyle ne yaptıkları ortada. Artık bu adamın eline gereken bütçeyi vermenın anı. Euroleague’lere kadar BJK taşıdı. CEM au.
Bu adam başkan olduğu sürece başarı gelmez göreceğiz eurolig transferlerini
Sayın Başkan'ım seni futbolda çok eleştirdik ama basketbola verdiğin destek için çok teşekkür ederiz. Özhan Bey'in ve Nedim Hoca'nın işine karışmadan onların arkasında durman, desteğini esirgememen çok kıymetli bir liderlik. Euroleague için büyük çaba gösteridiniz çok teşekkür ederiz. Şu anda Beşiktaş kültürünü yaşatan bir hoca ve takım var sahada. İnsallah güzel bir sponsorla ve iyi oyuncularla Play-Off'a gideriz. Tüm yönentimin emeklerine sağlık
Emeği geçen herkese çok teşekkürler! Büyük, çok büyük bir adım! Bir kaç yıl önce küme düşmekten kıl payı kurtulan takımdan nerelere geldik! Bravo bize!
Basketbol şubesine destek için bir planlama yapılması lazım mesela sms yada canlı yayında bagış şu kupayı almak için değer çünkü avrupanın en iyi koçu bizde
Senin gibi vasıfsız bir başkanla eurolige gitsek ne olur gitmesek ne olur. Sıfır ceker döneriz