Beşiktaş sosyal medyadan yaptığı paylaşımla altyapıdan yetişen isme veda etti. İşte detaylar..
Beşiktaş altyapısından yetişen ve 2025/26 sezonu başında Beşiktaş Gain kadrosuna katılan Canberk Kuş için siyah-beyazlı kulüp veda mesajı yayınladı.
İşte Beşiktaş'ın veda mesajı:
Beşiktaş GAİN Takımımızın sporcusu Canberk Kuş ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız.
Canberk Kuş’a emekleri için teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz.
duhuliye.com
YORUMLAR (4)
SOKAKTAN GEÇEN HERHANGİ BİR İNSAN BUNUN YAPTIĞI YAPAR HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN KÖTÜ BASKETBOLCU
Bu arkadaş final serisinde maçlarda şans buldu bolca sakatlık sebebiyle fakat bunun 10 fırın ekmek yemesi lazım
İyi olmuş gitmesi