23.06.2026 - 15:55

Takip Et:

Beşiktaş ayrılığı resmen duyurdu!

Beşiktaş sosyal medyadan yaptığı paylaşımla altyapıdan yetişen isme veda etti. İşte detaylar..

Beşiktaş altyapısından yetişen ve 2025/26 sezonu başında Beşiktaş Gain kadrosuna katılan Canberk Kuş için siyah-beyazlı kulüp veda mesajı yayınladı.

İşte Beşiktaş'ın veda mesajı:

Beşiktaş GAİN Takımımızın sporcusu Canberk Kuş ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız.

Canberk Kuş’a emekleri için teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz.

duhuliye.com

YORUMLAR (4)

Ahmet
23.06.2026 - 16:49

İyi olmuş gitmesi

Yanıtla Beğenme (0)
Sadece Beşiktaş
23.06.2026 - 16:04

SOKAKTAN GEÇEN HERHANGİ BİR İNSAN BUNUN YAPTIĞI YAPAR HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN KÖTÜ BASKETBOLCU

Yanıtla Beğenme (1)
boş işler
23.06.2026 - 16:03

bende sandım Ersin gutt boş işler

Yanıtla Beğenme (1)
LANBERK DUŞ
23.06.2026 - 15:57

Bu arkadaş final serisinde maçlarda şans buldu bolca sakatlık sebebiyle fakat bunun 10 fırın ekmek yemesi lazım

Yanıtla Beğenme (1)