Beşiktaş altyapısından yetişen ve 2025/26 sezonu başında Beşiktaş Gain kadrosuna katılan Canberk Kuş için siyah-beyazlı kulüp veda mesajı yayınladı.
İşte Beşiktaş'ın veda mesajı:
Beşiktaş GAİN Takımımızın sporcusu Canberk Kuş ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız.
Canberk Kuş’a emekleri için teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz.
duhuliye.com