Basketbol

Beşiktaş ayrılığı resmen duyurdu!

Beşiktaş sosyal medyadan yaptığı paylaşımla altyapıdan yetişen isme veda etti. İşte detaylar..

Beşiktaş altyapısından yetişen ve 2025/26 sezonu başında Beşiktaş Gain kadrosuna katılan Canberk Kuş için siyah-beyazlı kulüp veda mesajı yayınladı.

İşte Beşiktaş'ın veda mesajı:

Beşiktaş GAİN Takımımızın sporcusu Canberk Kuş ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız.

Canberk Kuş’a emekleri için teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz.

duhuliye.com

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }