26.06.2026 - 11:54

Takip Et:

Beşiktaş, Euroleague'de!

Beşiktaş , 2026-2027 sezonunda EuroLeague'de mücadele etme hakkı kazandı.

EuroLeague yönetiminin gerçekleştirdiği kritik toplantıda siyah-beyazlı kulübün organizasyona katılımı resmen onaylandı. Kararın, EuroLeague'in hissedar kulüpleri arasında yer alan Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes'in de bulunduğu 13 takımın oy birliğiyle alındığı öğrenildi.

Böylece Beşiktaş , yeni sezonda Avrupa basketbolunun kulüpler düzeyindeki en prestijli organizasyonunda mücadele edecek.

Duhuliye.com 

YORUMLAR (65)

Hamit
26.06.2026 - 13:09

iste italiano farki!

Yanıtla Beğenme (0)
Eddie Van Halen
26.06.2026 - 13:09

Süper!! Artık bu durumda Euroleague e uygun takım kurmak şart.

Yanıtla Beğenme (0)
srtn
26.06.2026 - 13:04

İŞTE BU HARİKA

Yanıtla Beğenme (0)
Gerçek Beşiktaş
26.06.2026 - 13:02

O kadar emek, çaba ve mücadele boşa gitmedi. Emeği geçen herkese çok teşekkürler. Fener ile oynanan son final maçı çok güzel bir örnek oldu Euroleague'e. Güzel bir sponsor ve iyi transferler ile inşallah Play-Off'luk kadro kurarız. Günün en güzel haberi

Yanıtla Beğenme (0)
yunus deniz
26.06.2026 - 12:57

fikret orman çıkıp salak salak konuşmasa o dönem biz de gediklisi olacaktık.. fikret ormanın amatör şuberleri küçültelim, kapatalım diye bir kafa yapısı vardı.. yazık etti basketbola

Yanıtla Beğenme (0)
asi kartal
26.06.2026 - 12:55

süper oldu.. seneye türkiye de şanpiyon olabiliriz.. çünkü kadro hem genişleyecek hem daha kaliteli hale dönüşecek.. gain le sözleşme bitti.. isim sponsorluğun dan 10 m euro forma dan falan derken sponsorluk gelirleri 20 m euro üstüne çıkabilir.. 5-10 da kulüp koydumu üstüne taş gibi takım oluruz.. o parada zaten bilet satışından gelir.. not sinem erdem oynarız.. 16 bin seyirci ortalama 10 bine oynasak enaz 10 maç 100000 eder ortalama 2000 tl bilet*100000=200 milyon tl oda 5 m dolar..

Yanıtla Beğenme (0)
Ayhan
26.06.2026 - 12:54

Wowwwww,süper

Yanıtla Beğenme (0)
Burak
26.06.2026 - 12:53

Pozitif anlamda söylenecek çok şey var. 1- Alimpijevic! Adam neredeyse tek başına, rakiplerine göre mütevazi ve kısıtlı kadroyla Beşiktaş Basketbol'a seviye atlattı. Ne kadar teşekkür etsek az. 2- Ne olursa olsun; Alimpijevic'i getiren ve destekleyen yönetimlere teşekkürler. 3- Alimpijevic'in çağrılarını salonları yıkacak kadar doldurarak ve en önemlisi sportmence Beşiktaş'ı destekleyerek örnek taraftarlık sergileyen Büyük Beşiktaş Taraftarına teşekkürler. 4- Anadolu Efes ve Fenerbahçe'ye, rekabeti parkede tutup bir Türk Takımı olarak bizi destekledikleri için teşekkürler. Özellikle FB, futboldan da gelen acımasız rekabetimize rağmen bunu yaptığı için nasıl ki hakkımızı yedikleri zamanları unutmuyorsak, bunu şık hareketlerini de unutmayacağız. // Şimdi doğru düzgün sponsorlar, doğru düzgün rekabetçi bir bütçeyle Alimpijeviç'e bir takım kurdurmak için elimizden geleni yaptırmalıyız. Alimpijevic'le EuroLig'de de zirve hayalleri kurabiliriz. Bekle bizi Dünyanın En Prestiji ve Büyük ikinci Basketbol Organizasyonu! Kara Kartal'la tanışacaksınız!

Yanıtla Beğenme (0)
HAYIRLISI OLSUN
26.06.2026 - 12:50

Super haber ! Adamlar turnuvaya kimin yakışacağını iyi biliyorlar !!!

Yanıtla Beğenme (1)
Bilirkişi
26.06.2026 - 12:47

Kadro komple değişmeli hiç bir oyuncumuz eurolig klasmanı için uygun değil kaliteli bir sezon dileğimle.

Yanıtla Beğenme (0)
KübalıSelo
26.06.2026 - 12:44

Sat Orkun'u.. gelen parayla Avrupanın en iyi takımını kur

Yanıtla Beğenme (13)
Martı Apt
26.06.2026 - 12:43

Hayırlı olsun. Emeği geçen herkese çok teşekkürler.

Yanıtla Beğenme (0)
Haluk
26.06.2026 - 12:38

Büyük başarı ve tebrik ederim koç dusan hocam bu zafer senin ve takiminindir

Yanıtla Beğenme (0)
Ergin ataman
26.06.2026 - 12:38

O zaman ergin atamanı geri getirmek gerek

Yanıtla Beğenme (10)
Varsay İsmail
26.06.2026 - 12:37

Dusan kalacaktır. En çok buna sevindim. Maddi yükü çekebilecek bir sponsor bulunabilirse güzel bir sezon izleriz. Hayırlı olsun.

Yanıtla Beğenme (0)
Barlas
26.06.2026 - 12:35

@Kartal1 Başkan olmak için ona buna taraftar gruplarına yağcılık yapması lazım o işlere girmez yoksa röportajı var çok isterim gururdur Beşiktaş başkanlığı diye ama onu istemiyorlar Beşiktaş a solcu kesimden mesela bay Kemal başkan olmak istese hemen olur

Yanıtla Beğenme (0)
Acortix
26.06.2026 - 12:35

Elindeki kadroyla yaşattığı başarıları küçümseyen hatta defol Dusan yazanlar şimdi Beşiktaş’ı Eurolig’te seyredecekler tabiki gerçekten basketbola biraz ilgileri varsa,Başkana düşen görev artık rotasyonuyla beraber bizi Eurolig’te taşıyacak kadroyu bu Beşiktaş savaşçısı Koç’un önüne koymak,artık bu saatten sonra bunuda yaparlar artık

Yanıtla Beğenme (0)
ali1771
26.06.2026 - 12:33

ben aksine çok iyi olduğunu düşünmüyorum. bu şekilde eurocup'ta her sene kupanın favorisiyken şimdi eurolig için sıradan bir takım haline düştük. ayrıca kadro için çok ciddi maliyet gerekli ve takımın doğru kurulmaması durumunda oynanacak yoğun tempoda ligde'de bırakın liderliği ilk 4 bile zor hale gelir. hee derseniz bizim bütçe 20-25m euro o zaman ok derim ama onada bence gerek yok. cünkü getirisinden çok götürüsü olan bir organizasyon eurolig. geçen seneki 8m euro bütçe üstüne 2-3 daha ekleyerek ve doğru 2-3 isimle önümüzdeki sene eurocup alınabilirdi ve daha doğru hedef olurdu.

Yanıtla Beğenme (3)
Dusan Basgaaan
26.06.2026 - 12:30

Bu kadar kısıtlı kadroyla, yaşanan sakatlıklara rağmen hem avrupa hem de Türkiye'de final oynandığı için, emeği geçen herkese Teşekkürler. Artık biraz daha akıllı yatırım ve oyuncu seçme vakti. Dusanla final four neden olmasın?

Yanıtla Beğenme (0)
Kara günler
26.06.2026 - 12:30

Haydi süper bir koçumuz var süper transferler ve iyi sponsorlar ile final four heyecanı yaşarız inşallah.

Yanıtla Beğenme (0)
Kazım
26.06.2026 - 12:29

Umarım ona göre kadro kurulur.

Yanıtla Beğenme (0)
dede
26.06.2026 - 12:29

emegı gecen herkese tesekkurler rakıbımız fenerbahce ve anadolu efesede bu guzel destek ıcın ayrıca tesekkurler

Yanıtla Beğenme (0)
Aydın'ın Efesi
26.06.2026 - 12:28

harikasınız desteğe devamm

Yanıtla Beğenme (0)
from NL
26.06.2026 - 12:28

Hayirli olsun! Çok iyi bir is çikartildi. Artik birde futbola el atsanizda, onuda sampiyonlar ligine tasisak!?

Yanıtla Beğenme (0)
Beşiktaş
26.06.2026 - 12:28

Bakalım sponsor kim olacak?

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk
26.06.2026 - 12:27

Dusan bunu çok hak etti!

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
26.06.2026 - 12:23

Muthis bir haber, harika kocumuz kupa alamasa da istikrarli sekilde oynattigi finaller sayesinde bizi buralara getirdi, ve kendisi de meyvesini almis oldu. Baska bir Euroleague takimina gitmek yerine Besiktasimizi Euroleague takimi yapti, gercekten her ovguyu hakediyor kendisi. Simdi top yonetimde her zaman oldugu gibi. Bu lige yakisan bir kadro kurma zamani. Futbolda beceremeyenler basketbolda becerebilir mi, gorecegiz.

Yanıtla Beğenme (1)
Neyzen
26.06.2026 - 12:23

@Pascal beğenmediğin kadro euroligde gruplardan çıktı 2. tura geçtik ilk katılım için gayet iyi bir başarıydı rezil olunmuş bir durum yoktu

Yanıtla Beğenme (0)
GermanGerman
26.06.2026 - 12:21

Superrr , Sinan Erdem de oynariz simdi sponsorlar gelmesi lazim

Yanıtla Beğenme (0)
omb
26.06.2026 - 12:21

uzun süredir en iyi haber

Yanıtla Beğenme (0)
Ahmet
26.06.2026 - 12:21

Emeği geçenlere basta başkan olmak üzere teşekkür ederiz. Allah hepinizden razı olsun.

Yanıtla Beğenme (1)
Yergen Salçın
26.06.2026 - 12:36

@Ahmet başkanın bir emeği yok.

Beğenme (1)
Efe
26.06.2026 - 12:17

Euro cup iyiydi. Orası çok başka bir seviye. Futboldan çok baskete yatırım yapmak gerek orada rezil olmamak için.

Yanıtla Beğenme (6)
Kartal Sevgisi
26.06.2026 - 12:17

Bu mafya ligine girmek benim için bir şey ifade etmiyor.Eğer adil bir yapı istiyorlarsa FIBA araçılığı ile UEFA'nın şampiyonlar ligi benzeri bir yapı kurarlar liglerinde basaralı olan takımlar katılır.

Yanıtla Beğenme (7)
Kartal Tepe
26.06.2026 - 12:17

Müthiş bir haber bu. Artık hocamızla nikah tazeleyip güçlü bir kadro kurma zamanı. Bütün Beşiktaşlılar elini taşın altına koymalı, özellikle de Hüseyin Yücel.

Yanıtla Beğenme (0)
Sarpdeniz
26.06.2026 - 12:16

Burası çok pahalı ... En az 20 ister . Allah muhafaza

Yanıtla Beğenme (0)
eagleflyfree
26.06.2026 - 12:14

Helal olsun simdi biraz elleri taşin altina koyup koça yakisir bir kadro yapalim

Yanıtla Beğenme (0)
Neco
26.06.2026 - 12:11

Niye iy birliğine sunuyolar hakettiyse gitmiyomu?

Yanıtla Beğenme (5)
Kartal 66
26.06.2026 - 12:11

Helal olsun bu takim 2 yıldır finallerin takimi oldu bunu bileğinin hakkıyla hak etti

Yanıtla Beğenme (0)
LYON69
26.06.2026 - 12:11

Bekle beni ASVEL deplasmanı geliyorum !

Yanıtla Beğenme (0)
Yeşilköy
26.06.2026 - 12:10

Mükkemmel haber ne mutlu beşiktaşlıyım diyene 🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅😎😎😎😎😎😎😎

Yanıtla Beğenme (0)
Ercan
26.06.2026 - 12:09

Çok iyi haber.Yıllardır bekliyoruz. Lütfen yetersiz transferler yapıp bu arenada bizi madara ettirmeyin. Buralarda kalıcı olalım. Febe ve Efes gibi marka olmalıyız. Çok iyi sponsorlarla gerekirse futbol takımına bir eksik transferle güçlü bir takım kurulmalı.

Yanıtla Beğenme (0)
garagartal
26.06.2026 - 12:06

yalnız cincon ne kıskanmıştır. fener kartal var biz nasıl yokuz diye hahaha

Yanıtla Beğenme (0)
nuri şahi-biliç
26.06.2026 - 12:05

HAYIRLI OLSUN ŞİMDİ SAĞLAM BİR SPONSOR LAZIM

Yanıtla Beğenme (0)
garagartal
26.06.2026 - 12:05

bu demektir ki basketbola ciddi para harcanacak. futbola daha önce planlanandan daha az para harcanacak. bilginize hahahah

Yanıtla Beğenme (1)
🦅İdealtepe🦅
26.06.2026 - 12:05

Euroleague konusunda Fikret Orman gibi düşünüyorum . Tam bir burjuva sistemi . Şampiyon olsan bile gidemiyorsun , Euroleague takımları diye bir saçmalık var . Dün dışında kalıp şampiyon olduğumuz halde gidemediğimiz turnuvaya , bugün şampiyon olamadan lütfettikleri için katılabiliyoruz . Bu beni mutlu etmez . Emeğin ve halkın takımı olmayı tercih ederim .

Yanıtla Beğenme (18)
Can
26.06.2026 - 12:17

@🦅İdealtepe🦅 Türkiye şampiyonu eurolig e katılıyor biz de katıldık Karşıyaka da Galatasaray da şampiyon olduklarında katıldılar

Beğenme (2)
Paskal
26.06.2026 - 12:09

@🦅İdealtepe🦅 sampiyon oldugu da kim demiş gidemedin diye ? Sampiyon olan o efsane kadroyu carlos arroyo mensah bonsuyu david havkinsi cincona hocanla beraber kaptirip sacma sapan bi kadro ve erman kunterle gidip rezil olup geldik işte. Cinconda senin oyuncularin ve hocanla şampiyon olmuştu ne cabuk unuttunuz o gunleri. Baskanda yere göğe sigdiramadiginiz bana göre kulüp tarihinin en başarısız başkanı olan demirören'di.

Beğenme (3)
Birleşelim
26.06.2026 - 12:01

Hüseyin sözünü tut Hüseyin

Yanıtla Beğenme (0)
Şekerspor
26.06.2026 - 12:01

Adam gibi kadro kurarlar artık herhalde gidipte her maç 50 sayı fark yemeyelimde

Yanıtla Beğenme (1)
Diablo
26.06.2026 - 12:00

İşte bu güzel haber.

Yanıtla Beğenme (0)
lvnt1903
26.06.2026 - 12:00

Hayırlı olsun. Benim kişisel fikrim takımı oyuncu kalitesi açısından biraz daha yukarılara taşıyıp eurocup kupayıda alıp 1-2 sezon sonra maddi manevi daha oturmuş gitseydik daha iyi olabilirdi. Ancak tüm basketbol şubesine çok teşekkürler. Küme düşmeye oynamakdan Euroleague'da oynayan bir takıma getirdiniz. Hep birlikte full destek çoook güzel günler görürüz inşallah ...

Yanıtla Beğenme (1)
Barlas
26.06.2026 - 12:00

Ömer Sabancı’ya git adam fanatik beşiktaşlı sana basketbola sponsor olsun ama adam ne zaman kulübe bir şey yapmaya kalksa adamı küstürdüler

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal 1
26.06.2026 - 12:16

@Barlas eğer o kadar fanatikse olabilirde bırak sponsoru direk iyi bir zengin kallavi yönetimle direk kulübün başkanı olsun

Beğenme (0)