Beşiktaş GAİN, Basketbol Süper Ligi erteleme maçında Fenerbahçe Beko ile karşılaşacak.
Beşiktaş GAİN Basketbol Takımı, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi 29. hafta erteleme maçında deplasmanda Fenerbahçe Beko ile karşı karşıya gelecek.
Siyah-beyazlı ekip, ligde son olarak Galatasaray MCT Technic’e 89-82 mağlup olmuştu.
Fenerbahçe Beko ile Beşiktaş GAİN arasında oynanacak mücadele, 13 Mayıs Çarşamba günü Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda saat 19.00’da başlayacak.
Duhuliye.com
YORUMLAR (20)
Beşiktaş klübünü Yönetemeyen Yöneticiler yüzünden neredeyse tüm branşlarda düşüş var. Yönetim istifa.
Bence hiç çıkmasınlar hiçbir zor ve kritik maçta başarı yok elleri ayakları birbirine karışıyor...!!!
Yaz oraya bir mağlubiyet daha. Takımda inanılmaz düşüş var
şu galatasaraya nasıl kaybediyorsunuz ya yani ayıp be kardeşim bu kulübün hiçbir sporcusu derbi ne demek bilmiyor mu ? fener maçına çıkmaya bile gerek yok kazanan belli zaten
@Macera Arama Bizim çapsız Yönetim onu kovamaz. Gelecek sezon 10. filan oluruz ancak o zaman kovarlar.
GALATASARAY YENMEYENİ DÖVÜYORLAR. SEN ONA YENİLİYORSUN. FENERİ NASIL YENECEN AKIL VAR MANTIK VAR
Ergin ataman dönemi yaşadığımız başarıların çeyreğini yaşamadık ama ne hikmetse efsane yaptınız başımıza bu dusanı
Yaz oradan bir eksi daha, nasilsa kahrolmaya aliştik aq
Koçluğu bırak edebiyata gir Dusan, işin gücün edebiyat, kaç yıldır tek kupa yok ortada, git hikaye yaz, masal anlat
Go home alimpijevic, her sene aynı masallar sonuç 0
Dusan koçun 3lük atmak dışında hiçbir planı yok, haliyle küçük maçlarda göz boyuyor ama hiçbir hedef maçta hedefe ulaşılamadı. Artık taze kan taze koç şart
Alimpijevicle bu tip final maçları daima kaybedildi ve kaybedilecek. Anadolu kulüplerini zaten her hoca yener. Dusan koça teşekkür edilip artık yollar ayrılmalı. Kredisi bitti
Basketbolda iyi takım kazanır sürpriz yapmak zor Beşiktaş Efes i yeniyor seyircisi sayesinde ama fenere gelince onların da seyircisi var
30 altı farkla yenilirsek başarıdır. Alimpijeviç'ten de fazlası beklenemez.
@Mertcan Şimşek Bu adamı ben sürekli eleştiriyor ve linç yiyorum. Adamın bol faullü savunma ve tamamen dış şutlara dönük oyun anlayışını hep eleştirdim. İyi savunma yapan takımlara karşı hiçbir önlemi yok, takımımız birazcık farkı açıp gevşediği zaman da çözüm bulamıyor.
@Mertcan Şimşek sonunda bu adamin koç moç olmadigini birisi anlamis tebrikler
GS yi yenemeyen FB yi mi yenecek, adamlar ciddiye alsa 20-30 farktan aşağı bitmez, keşke yanılıyor olsam
fener 100 bjk gain 49 dusan hocam kaldır at takitği ile anca bu sonuç olur he girerse 100 -90 falan biter yani çünkü sıfır taktik yukatel merkezefendinin aliağanın dağıttığı gs iki maçta çaktı geçti hiç renkli demeyin değilim ama durum bu herif iki senedir bir tane hedef maç taraftar için önemli maç almamış alamaz
@recep haksız sayılmazsın kardeşim maalesef belli bölümlerde takımın ikinci bir planı yokmuş gibi saçmalıyoruz.. dış atışa kalan bir galibiyet şansı.. bourg serisi ilk maçtan beri girmiyor..
Başlığı Fenerbahçe , Beşiktaş GAIN ile antreman yapacak olarak değiştirebilirsiniz