10.05.2026 - 20:02

Takip Et:

Beşiktaş Gain derbide mağlup oldu..

Beşiktaş Gain sahasında Galatasaray MCT Technic'e 82-89 mağlup oldu.

Beşiktaş Gain, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi 30. Hafta maçında Galatasaray MCT Technic ile Akatlar'da karşı karşıya geldi.

İlk çeyreği konuk ekip 21-29 önde tamamladı.

İkinci çeyrekte de konuk ekibin üstünlüğü devam etti. Beşiktaş Gain 35-45 

Beşiktaş gain, ikinci yarıya daha etkili başlayan taraf oldu ve çeyrek 55-62 tamamlandı. (Çeyrek skoru 20-17 Beşiktaş Gain lehineydi)

Son çeyrekte iki ekip de karşılıklı sayılar buldu.

Beşiktaş Gain sahasında Galatasaray MCT Technic'e 82-89 mağlup oldu.

duhuliye.com

YORUMLAR (36)

Bjker
11.05.2026 - 03:26

Sadalı gidecek başka çaresi yok!!

Yanıtla Beğenme (1)
Aslan
11.05.2026 - 02:57

Beşiktaş'ın tüm şubelerine Loser diye bir sponsor bulmalı. Beşiktaş Loser çok iyi tanımlıyor Beşiktaş'ı.

Yanıtla Beğenme (3)
bjk
11.05.2026 - 00:00

bir tane bile basketbol maci izlememiş ergenler gelmiş yorum yapiyor. susun bir zahmet zaten ortalik duman, bir siz eksiktiniz. bu takim daha playoff oynayacak. ligin en iyi 2 takimindan biri. ne biçim insanlarsınız. her b. ka maydonoz olmayin.

Yanıtla Beğenme (3)
Mertcan Şimşek
11.05.2026 - 15:34

@bjk Sen kaç tane basketbol maçı izledin ki, ergen?

Beğenme (1)
Yönetim istifa
10.05.2026 - 23:17

Dusanda Sergene dönüştü inanılır gibi değil. O eski hırs,azim kalmadı adamda büyü bozuldu resmen

Yanıtla Beğenme (6)
bjk
10.05.2026 - 23:56

@Yönetim istifa sergen dusanin sol t. ssagi olamaz

Beğenme (1)
Bilirkişi
10.05.2026 - 21:26

Basketbol takımımız okadar iyi bir takım değil 3 kişi ile bu kadar olur.

Yanıtla Beğenme (0)
KARAKARTAL 1903
10.05.2026 - 20:59

Bu da sergen in derbi kazanamaysn verdiyonu

Yanıtla Beğenme (5)
misafir
11.05.2026 - 09:32

@KARAKARTAL 1903 sergen de hiç kazanamadı zaten..

Beğenme (0)
Erkan
10.05.2026 - 20:56

Ben demiştim bu takım play offta finali göremez

Yanıtla Beğenme (2)
Şampyon
10.05.2026 - 20:55

İstifa et hocam.

Yanıtla Beğenme (13)
Kartal
10.05.2026 - 20:46

Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik.

Yanıtla Beğenme (1)
İsviçreden
10.05.2026 - 20:40

Derbi kazanamaz olduk

Yanıtla Beğenme (0)
CanÇarşı
10.05.2026 - 20:39

Beşiktaş için sezon çoktan bitti zaten oyuncular çok demoralize oldu

Yanıtla Beğenme (1)
Harvest
10.05.2026 - 21:57

@CanÇarşı Bu takım çok abartıldı. Asla EuroLeague seviyesinde bir takım değil.

Beğenme (2)
Pençe kartal
10.05.2026 - 20:38

Yazıklar olsun ne diyelim önemli olan bu şeref yoksunu şeref sizleri kendi sahamda yemiyor san yazıklar olsun.

Yanıtla Beğenme (4)
Ccccc
11.05.2026 - 00:38

@Pençe kartal şeref yoksunu siz oluyorsunuz

Beğenme (0)
Karakartal
10.05.2026 - 20:30

Şu salak takıma 2 mactada kaybettiniz neler oluyor bu takıma

Yanıtla Beğenme (2)
Ccccc
11.05.2026 - 00:38

@Karakartal salak dediğin takım ağlattı sizi

Beğenme (1)
yonetim istifa
10.05.2026 - 20:26

adalinin baskan oldugu kulupte ot bitmez her yerde basarisizliik utanmadan hala istifada etmiyorlar illaki ana avrat kufur yiyecekler kafaya su sisesi yiyecekler

Yanıtla Beğenme (3)
mehmet
10.05.2026 - 21:22

@yonetim istifa attınız da ne oldu etmeyecekler çok beklersiniz yeter lan her sene yönetim hoca değiştirmekten bıkmadınız aw

Beğenme (3)
Winner kartal
10.05.2026 - 20:23

tabii ki mağlup olacak. Beşiktaş taraftarı artık o kadar çıtayı düşürdü ki 2. olmaya filan mutlu oluyorlar. Neymiş takım 3-4 sene önce küme düşüyormuş Duşan şimdi çok iyi takım yapmış. Ne yaptı duşan? bir tane kupa gösterin bir Türkiye Kupası bir Cumhurbaşkanlığı kupası var mı geçtim eurocup'u. hep loser hep kaybediş. 50 kere 2. olacağına 1 kere 1. ol. eurocupta final oynama da bi Türkiye kupası kazan müzende bir tane kupa mı aldı duşan? müessese takımı efes filanda değil ezeli rakibin fb her sene 3-5 kupa alıyor sizin kafa final oynadık kaybettik aman duşan gitmesin. Neymiş fenerde bütçe varmış sende de bütçe olsun ama futbol takımına djaloları udokhaileri cerny leri iki tane iyi basketçi al. Beşiktaşın duşanla kaybettiği 5 finalde Ahmet Kandemir Ufuk sarıca Halil Üner filan koç olsa en az iki kupa alırlardı. Şimdi sırada ne var fenerle lig play off finali oynamak mı? fenerle final oynasan 4-0 kaybedersin fener bir maç verim derse 4-1 biter. eurocup ta son 4 takımın 3 ü Türk takımı kupayı alamıyorsun saha avantajın varken. Yazıklar olsun koskoca Beşiktaş final oynamaya sevinir olmuş. yahu ligi 9. bitir bi Türkiye kupası al bi Cumhurbaşkanlığı kupası al bundan çok daha iyidir. Sporda tek gerçek kupadır. real madrid neden büyüktür 2. olduğu için değil kupayı aldığı için. yazıklar olsun ikinciliğe sevinene.

Yanıtla Beğenme (10)
Taşçı
10.05.2026 - 20:48

@Winner kartal Ceketin aynı renk mi? Ulan her şeyi biliyorsunuz, elindeki kadro yapısı ile olabilecek en iyi sonuçları alıyor koç, bu takımada yeteri kadar katkısı olmayan yönetim bundan ders çıkartsın.

Beğenme (0)
ANKARA KARTALI
10.05.2026 - 20:23

Rezalet!!!

Yanıtla Beğenme (0)
Bitirdin bizi
10.05.2026 - 20:22

Sergen Yalçın'ın umursamaz tavırları bütün camiayı etkilemiş maç kaybetmek normaldir olur böyle şeyler demesi korkarım her branşta alışkanlık haline gelecek.

Yanıtla Beğenme (1)
Ali yaşar
10.05.2026 - 20:22

Hep hakemlerden şikayetçi oluyoruz ama Yine yapı yine hakemler, maalesef

Yanıtla Beğenme (3)
Various
10.05.2026 - 20:22

bütün ligleri 10 yıllığına falan geyseye vermişler

Yanıtla Beğenme (3)
Gerçek
10.05.2026 - 20:21

Kupasiz bir sene daha, yazık bu taraftara

Yanıtla Beğenme (1)
Pascal
10.05.2026 - 20:18

Ulan maşallah dediğimiz inek sütten kesiliyor be arkadaş. Şu cinconu baskette yenmeyene kız vermiyorlar ama 2 maçtada yeniliyoruz yazıklar olsun…

Yanıtla Beğenme (0)
Yenilin sizde Yenilin Rezil Rüsfa edin kendinizi
10.05.2026 - 20:16

Neyiniz var Ne oluyor Az biraz Baskette umutlandıkdı finalde içine ettiniz. 30 Sayı yenilgiden geri dönen takım Perman perişan etti Bizimkileri geçmişolsun. Cincon geldi seni darma duman etti..

Yanıtla Beğenme (0)
Q7
10.05.2026 - 20:15

Bu takım hep hayal kurdurup kursakta bırakıyor gs kim nasıl yenilirsiniz 5 tane finalde bir tane kazanamaz mı iş mathuese bakıyor hep kritik maçlardan üçlük atamıyor zaten

Yanıtla Beğenme (0)
Adalı 👎😡
10.05.2026 - 20:15

Adalı istifa. Hüseyin Yücel gelmeli.

Yanıtla Beğenme (2)
Yılmaz kaya
10.05.2026 - 20:12

Salatasaraya iki maçta yenilen şampıyon olmasın, bu sene yüzümüz gene gülmeyecek..

Yanıtla Beğenme (0)
35 Kartal
10.05.2026 - 20:11

Serdar Adalı ve bu yönetim olduğu sürece hiç bir yerde başarılı olamayız,su takıma dogru dürüst bir takviye yapamadılar bu gidişle Duşan kaçar gider

Yanıtla Beğenme (0)
1903
10.05.2026 - 20:10

Bunlarda b*kunu çıkardı.

Yanıtla Beğenme (0)
Yergen Salçın
10.05.2026 - 20:09

Artık play-offlara hazırlanma vakti. Bu yenilginin hesabını play-offta sormak lazım.

Yanıtla Beğenme (1)
Ercan
10.05.2026 - 20:09

Bu sene herhangi bir branşta derbi galibiyetimiz var mı ? Araştırılsın. Bravo başkan bravo yönetim.

Yanıtla Beğenme (0)
Xyz
10.05.2026 - 20:07

Bir darbe de siz vurun bu taraftara iyice ele ayağa düştük zaten

Yanıtla Beğenme (0)
?????
10.05.2026 - 20:07

her takım boyalı alanda bizi eziyor, üçlükler girerse kazanıyoruz, girmezse 2. bir planımız yok, bas bas bağırdık bir 5 numara bir oyun kurucu diye, sertaç ve thoması aldılar sonuç ortada, eurocup gitti, bu sezon final hayal, yarı final şüpheli

Yanıtla Beğenme (0)
Hadi dusmanlar
10.05.2026 - 20:07

Haydi ahmak taraftar kitlesi hep birlikte alimpievic istifa saldırın Sergen e de saldırmaya devam

Yanıtla Beğenme (3)
Er
10.05.2026 - 20:06

Yeter artık ya. Futbolu da bitirdiniz basketide. Adam gibi başkan lazım.

Yanıtla Beğenme (0)
Kune Petro
10.05.2026 - 20:05

Ya vay AMK ya... Yenilmeyin şunlara ya. Bu taraftarın düşmanı oldu bu kulüp ne yapacağımızı şaşırdık.

Yanıtla Beğenme (0)
Sedo c2
10.05.2026 - 20:05

Futbol daki kanser basketbol a dá yansıdı bitik yılgın bir haldeyiz

Yanıtla Beğenme (0)
bıktım ulan
10.05.2026 - 20:05

dünkü rezalet yetmedi bi bu eksikti

Yanıtla Beğenme (0)