Beşiktaş GAİN, bu sezon oynadığı üç derbi maçını da kaybetti.
Beşiktaş GAİN Basketbol Takımı, Türkiye Basketbol Süper Ligi’nde bu sezon oynadığı derbi maçlarında galibiyet sevinci yaşayamadı.
Siyah-beyazlı ekip, sezon içerisinde oynadığı üç derbi karşılaşmasından da mağlubiyetle ayrıldı.
Beşiktaş GAİN, Fenerbahçe Beko’ya sahasında 101-87 mağlup olurken, Galatasaray MCT Technic’e deplasmanda 89-73, evinde ise 89-82 kaybetti.
Siyah-beyazlı takımın derbi performansı taraftarların eleştirdiği konular arasında yer aldı.
Duhuliye.com
YORUMLAR (5)
Aptal herifler! Geçen sene de g5'e ligde iki maç verip play-offta süpürmüştük! G5 kimmiş? Gelsinler bakalım...
Dusan ne oldu sana ne oldu? Yahu kime maşallah desek üç gün yaşıyor?
basket iyi gidiyordu oda futbola ayak uydurdu. en iyisi hentbol izlemek
Beşiktaş'ın ligi ikinci sırada bitirmesi iyidir. Bu demektir ki (Efes-Türk telekom)- (Fenerbahçe-Esenler Erok Eşleşmesi olacak. Final yolunda zorluk derecesi Beşiktaş'ın eşleşmelerine göre daha yüksek.
Basketbolda derbi Efes ve Fenerdir. Efes'i 3 senedir devamlı yeniyoruz. Bu senede ligde yendik, kupada eledik.