Basketbol

Beşiktaş GAİN’in derbi kabusu

Beşiktaş GAİN, bu sezon oynadığı üç derbi maçını da kaybetti.

Beşiktaş GAİN Basketbol Takımı, Türkiye Basketbol Süper Ligi’nde bu sezon oynadığı derbi maçlarında galibiyet sevinci yaşayamadı.
Siyah-beyazlı ekip, sezon içerisinde oynadığı üç derbi karşılaşmasından da mağlubiyetle ayrıldı.
Beşiktaş GAİN, Fenerbahçe Beko’ya sahasında 101-87 mağlup olurken, Galatasaray MCT Technic’e deplasmanda 89-73, evinde ise 89-82 kaybetti.
Siyah-beyazlı takımın derbi performansı taraftarların eleştirdiği konular arasında yer aldı.

Duhuliye.com 

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }