Beşiktaş GAİN Basketbol Takımı, Türkiye Basketbol Süper Ligi’nde bu sezon oynadığı derbi maçlarında galibiyet sevinci yaşayamadı.
Siyah-beyazlı ekip, sezon içerisinde oynadığı üç derbi karşılaşmasından da mağlubiyetle ayrıldı.
Beşiktaş GAİN, Fenerbahçe Beko’ya sahasında 101-87 mağlup olurken, Galatasaray MCT Technic’e deplasmanda 89-73, evinde ise 89-82 kaybetti.
Siyah-beyazlı takımın derbi performansı taraftarların eleştirdiği konular arasında yer aldı.
Duhuliye.com