Beşiktaş gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edecek. İşte detaylar..
Beşiktaş'tan yapılan açıklama şöyle:
Erkek Basketbol Takımımız Yeniden EuroLeague’de
Erkek Basketbol Takımımız, 2026-27 sezonunda Avrupa’nın en prestijli basketbol organizasyonu EuroLeague’de yer alacak.
Euroleague Commercial Assets (ECA) Yönetim Kurulu, 2026-27 sezonunda EuroLeague’de mücadele edecek kulüpleri açıkladı.
2026-27 sezonunda bir yıllık wildcard (özel davet) hakkı kazanan Erkek Basketbol Takımımız, yeniden EuroLeague’de mücadele edecek.
Erkek Basketbol Takımımıza EuroLeague’de başarılar diler, kamuoyunun bilgisine saygılarımızla sunarız.
Beşiktaş JK
duhuliye.com
YORUMLAR (10)
Önümüzdeki yıl 24 takıma çıkacağı için sonraki odönemde kalıcı olma ihtimalimiz de var. Fakat bunun için sponsor bulup büyük bir basketbol salonu yapmaya başlamamız lazım. Bence Akatlar, Fulya veya Cendere Vadisinde salonu yapabiliriz.
HAYIRLI OLSUN. YÖNETİMİN BAŞARISI. ONLARA DA TEBRİKLER
Çok büyük iş.. hemen transferler başlasın. Hemen hemen...
Fener ve efesin bütçeleri yaklaşik 35 milyon, bizim 10 milyon, efesi geçtik fenere yaklaştık, 15-20 arası bir bütçe ile geniş ve daha iyi bir kadro ile feneri en azından burada geçmek hayal değil
Hemen Euroleague tisortleri bastirin, cesitli urunler ve sponsorluklarla kaynak yaratip iddiali bir kadro kurun. Euroleauge takimimiza ve Dusan’a cok yakisacak.
Buyuk basarı tebrikler dusanla harika bir sezon dılıyorum
Serdal'a rağmen muhteşem koçumuz Dusan başardı.
Duşan sayesinde ulaşmadığımız başarılara ulaşıyoruz. Ama altyapı destek hala yok. İthal oyuncu transferi nereye kadar.