Beşiktaş'ın EuroLeague'de kalıcı ve iddialı bir kadro kurmak için önemli yatırımlar yapmaya hazırlandığı iddia edildi.
Avrupa basketbolunda yeni sezon öncesi Beşiktaş ile ilgili dikkat çeken bütçe iddiaları ortaya atıldı. EuroLeague'de mücadele etme hakkı kazanan siyah-beyazlıların, yeni sezonda önemli bir yatırım yapmaya hazırlandığı öne sürüldü.
Avrupa basketbolunun önde gelen isimlerinden Andrea Calzoni ve Matteo Andreani'nin haberlerine göre Beşiktaş, 2026-27 sezonunda toplam bütçesini en az 25 milyon euro seviyesine çıkarmayı hedefliyor.
Calzoni, siyah-beyazlı kulübün EuroLeague'de rekabetçi bir kadro kurmak için bütçesini 25 milyon euronun üzerine taşıyacağını belirtirken, Andreani ise Beşiktaş'ın yaklaşık 30 milyon euroluk brüt bütçeyle sezona gireceğini yazdı.
Andreani'nin haberinde, Beşiktaş'ın oyuncu maaşları için 13 ila 15 milyon euro arasında net bütçe ayıracağı ifade edilirken, bu bütçeyle siyah-beyazlıların transfer döneminin en aktif kulüplerinden biri olmasının beklendiği aktarıldı.
EuroLeague'de kalıcı olmayı hedefleyen Beşiktaş'ın, güçlü bütçesiyle yıldız transferlerine yönelmesi bekleniyor. Kulübün önümüzdeki günlerde kadrosunu güçlendirmek adına önemli hamleler yapabileceği konuşuluyor.
Duhuliye.com
YORUMLAR (6)
Hayalim basketbolda Beşiktaşımızı bir gün Avrupa'nın en büyüğü görmek evet birden olmaz ama play of final four oynama alışkanlığı edinirsek başarı gelir Beşiktaş taraftarı basketi çok seviyor salonlar hep doluyor bundan sonra kesinlikle geri adım atmayalım hep ileri gidelim
15 bin kişilik bir spor salonu yapın orda burda maç izlemekten bıltık kendi yuvamızda çok daha iyi olacaktık
Hadi inşallah diyelim olması gereken Dusan Hoca bunu hak ediyor ayrıca her sene fenev şampiyon olması sinir bozucu aq
Su adami cok seviyor ve saygi duyuyorum ama 10 final oynayip hic kupa kaldiramamakta tuhafima gidiyo, oyuncularda olsa oraya kadar nasil geldiniz, alimpiyevicte olsa sen finale kadar nasil getirdin🙄 aklimda tuhaf tuhaf sorular
Taraftar olarak da Euroleague temali T-Shirt almaya haziriz. Besiktasin ruhuna ve degerlerine yakisan oyuncular gelirse tam bir savasan takim oluruz. Sehmuz bize cok uyuyor, Sirbistan milli takiminda da cok iyi oyuncular var, Dusan el atacaktir kesin. Turk Telokomdaki Allman cok iyi. Insallah sonu Play-Off olur
Yanlış bilmiyorsam fenerin bütçesi 20 civarı eğer haber doğruysa bu rakamlara harika takım kurulur günümüz şartlarında futbolda bir oyuncu parası kesinlikle basket takımında tasarruf yapmayın iddialı kadro kurarsak evimizdeki maçlarda şölen olur