Beşiktaş Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, Galatasaray'ı deplasmanda 80-82 mağlup etti.
Ahmet Cömert Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmayı; Beşiktaş Bedensel Engelliler Spor Şubesi Komite Başkanı Elçin Kılıç takip etti.
Takımımız maça; Bülent Yılmaz, Zafer Gültekin, Said Camara, İbrahim Halil Doğantekin ve Jaylen Brown beşiyle başladı.
Karşılaşmanın ilk periyodu 32-18 geride geçen ekibimiz, ilk yarıyı 48-37 geride tamamladı.
Final periyoduna 66-62 geride giden Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımız, karşılaşmadan 82-80 galip ayrıldı.
duhuliye.com
YORUMLAR (10)
Helal olsun size ganyancinın yapamadığını yaptınız
Renkliler bı siktirin gidin lan şerefsiz köpekler Beşiktaş lilarin içinden sayfasindan
Bir engelsiz kartallar var bu sene de. Basketbol da her sene sonunu getiremiyor. 2 senedir ligde GS yi kendi sahamızda da yenemiyoruz çıldırıyorum. Bakalım play off larda ne olacak. GS ile eşleştik. Sergen berbat yönetim daha berbat adam akıllı biri gelse bari teknik direktör olarak futbola
Allah razı olsun kardeşlerim ize Yüreğinize elinize sağlık gaysarayi yendiniz ama gain mağlup
Müthiş bir finiş yapmışız, candan tebrikker, hepsini alınlarından öpüyorum, demekki baskette yapı yokmuş yada yapı yani saha dışı etkenlere gerek duymamışlar, nasıl olsa yeneriz havasına girmişler, futbolda da mhk değişmeden biz şampiyon olamayız yada derbi kazanamayız, mhk nin değişmesi şarttır, yoksa bu adaletsizler kaldığı sürece gs şampiyo fb ikinci olacaktır, 4 sene üstüste tesadüf olamaz,
@Pençe kartal kes lan yavşak