10.05.2026 - 20:50

Takip Et:

Dusan Alimpijevic: ''Taraftarımız bunu hak etmiyor..''

Beşiktaş Gain baş antrenörü Dusan Alimpijevic, Galatasaray maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş Gain sahasında Galatasaray MCT Technic'e 82-89 mağlup oldu.

Dusan Alimpijevic, Galatasaray maçının ardından açıklamalarda bulundu.

TOPARLANMAK İÇİN ZAMANA İHTİYACIMIZ VAR

Dusan Alimpijevic: "EuroCup finalinden sonra toparlanmak için hala biraz daha zamana ihtiyacımız var, bu çok bariz. Ancak en kısa sürede toparlanmamız lazım.

Ligde çeyrek final serileri başlayacak ve büyük ihtimalle Galatasaray'a karşı oynayacağız. Taraftarımız, bu halimizi hak etmiyor.

Maçlara daha iyi, daha fiziksel ve daha konsantre çıkmalıyız. Bu kulüp için daha haysiyetli ve onurlu oynamamız gerekiyor."

duhuliye.com

YORUMLAR (30)

MEDAR ÇOPUR
12.05.2026 - 12:48

Ve o tribüne gelen taraftardaki "malum takım nefretini" daha iyi anlamış olmalıydı takım, o "nefret" için oynamalıydı, Dusan ve Nedim bunu çok iyi anlatmalıydı takıma, tam da malum takımın futbolda şampiyon olacağı haftasonu , kendi sahamızda çok daha agresif mücadele etmeliydik! Herifler bizden 5 kat fazla istedi maçı! Yazık oldu...

Yanıtla Beğenme (0)
Taşlarabasma
11.05.2026 - 11:28

Hocaya sallayan ileri zekalılar!! Giderse daha iyisini mi bulacaklar? Adam dünyadaki en büyük basketbol ekollerinden biri olan Sırbistan'ın baş antrenörü. Bir şey kazanamadı diyorsunuz, son zamanlarda diğer antrenörlerle kaç tane final gördünüz??

Yanıtla Beğenme (4)
Modalı Kartal
11.05.2026 - 10:57

Dusan her yenilgiden sonra yanı şeyleri söylüyorsun. Taraftarımız bunu hak etmiyor. Seni severim ama kendini tekrara eder oldun. Biraz kendini de aşman lazım artık.

Yanıtla Beğenme (1)
KEREM
11.05.2026 - 09:01

Şaka mısınız? Şimdide Dusan Hocaya sallıyorlar . Hayatınızda kaç Eourocup finali gördünüz? Dusan Hocayla devam simsarlık yapmayın. Bari buraya karışmayın.

Yanıtla Beğenme (2)
Er
11.05.2026 - 08:31

Taraftar 20 bin kişilik güzel bir salon, daha iyi bir kadro ve daha iyi bir Koch hakediyor. 3 lük atma dışında bir b planın yok. Senden olmayacak..

Yanıtla Beğenme (13)
Kuzey Almanya
11.05.2026 - 12:32

@Er DEFOL !!!

Beğenme (3)
Ahmet Kesik
11.05.2026 - 05:11

DAHA ÖNCEDE YAZDIM HER YERE YİNE YAZIYORUM KENARDA BAĞIRIYOR ÇAĞIRIYOR DİYE GÖZE HOŞ GELİYOR NE BİR FİNAL NE BİR DERBİ KAZANAMAZ BU HERİF SADECE ÜÇLÜK ATIYORUZ GİRERSE BİZİM GİRMEZSE MAÇ RAKİBİNİN UYANIN BUNDAN HOCA OLMAZ

Yanıtla Beğenme (9)
Gazı kaçmış gzz
11.05.2026 - 01:28

Dusan, yıllardır Türkiye desin. Hala bu g5 şrfszlr ine olan nefretimizi anlayamamış sın. Adamlar her maç hırs yapıyorlar, sen ununu elemiş eleğini asmış gibisin. Ya hu, bu şrfslr ile oynadığımızda onları yenmek bile yetmez. Ezmek gerekir. Sen bunlarla hep uvertür oynuyorsun. 2 yıldır verdiğin emekler için Dusan! Dusan! Dusan! Ana by şrfszlr i ezmedikçe içimizin yağları erimez.

Yanıtla Beğenme (4)
Adsoyad
11.05.2026 - 00:48

Aynen daha onurlu olmak gerekiyor

Yanıtla Beğenme (0)
bjk
10.05.2026 - 23:55

adali trolleri simdi sergeni koruyup dusani postalamaya çalışıyorlar

Yanıtla Beğenme (6)
bjk
10.05.2026 - 23:54

gidip olaitan gibi kazmalara 7 milyon bayilan yönetim, basketbolda hem ligde hemde avrupada şampiyonluğa oynayan takimimiz icin bari yarisini bütce olarak verseydi bu kis dönemi, eurocup‘i da almıştık şampiyon da olmuştuk. her türlü bu yönetim başarısızdır. dusan da gider bu sezondan sonra. bende olsam giderim.

Yanıtla Beğenme (1)
Hoca iyi
10.05.2026 - 23:53

Bu oyuncularla epey başarılı...

Yanıtla Beğenme (2)
murathan
10.05.2026 - 23:39

yerli hoca şart, elin sırbının türkiyeyi tanıması kolay değil. Kaç yıldır bir kupa getiremedi. Kredisi çoktan doldu. iyi niyetli ama iyi hoca değil

Yanıtla Beğenme (27)
bjk
10.05.2026 - 23:54

@murathan yürü lan renkli

Beğenme (4)
Ali12
10.05.2026 - 23:37

Takımda kırılgan oyuncu çok var potaya gidecek sert gözü kara oyuncu yok agresif sert basketbol oynamıyorlar bu da sezon başında kadro kurulumundaki yanlışı gösteriyor

Yanıtla Beğenme (0)
Acortix
10.05.2026 - 23:28

Abi adama ayrılan bütçe ortada,kurulan kadro ortada,Basketbol’un Sergen’i demişsiniz Futbolda dördüncü olmak için harcadığımız paranın bak sadece dörtte birini ver bakalım adam ne yapıyor

Yanıtla Beğenme (3)
Para Peşinde
10.05.2026 - 22:57

Basketbolun Sergeni Alimpiyevic.

Yanıtla Beğenme (17)
Öyledir
10.05.2026 - 22:56

İşin gücün laf Alimpiyevic. Kaç senedir Beşiktaştasın tek kupan yok. yallah Sırbisrana

Yanıtla Beğenme (26)
özkan hoca
10.05.2026 - 22:25

beşiktaş yenilir dedik. bana cinconlu dediler. o yazan okuyordur umarım. hatta play off'ta cincon ile eşleşir ve elenir dedik. onun da olma ihtimali yüksek. çünkü oyuncular kulübü sahiplenmiyor.

Yanıtla Beğenme (5)
Ahmet
10.05.2026 - 22:06

Sen de hikaye çıktın Alimpiyeviç boş yapma.

Yanıtla Beğenme (29)
Asid
10.05.2026 - 22:02

Berbat taraftarımiz var. Yorumlara bakın. Ligin en düşük bütçeli takımlarından biriyiz ve bu başarılı koça edilen laflara bakın. Siz hiç bir şey hak etmiyorsunuz.

Yanıtla Beğenme (4)
Ahmet Kesik
11.05.2026 - 05:14

@Asid HELE LAFA BAK GSDAN DÜŞÜK MÜ BÜTÇEN YUKATEL DEN AÇ BAK HEPSİ GSYE İTELEMİŞ BU HOCA NIN TAKTİĞİ FALAN YOK SADECE BAĞIRIP ÇAĞIRIYOR

Beğenme (1)
Sessiz ve Derin
10.05.2026 - 21:57

hemen bırak adamı sergenle biir tutmayın sanki her sene baskette şampiyon oluyoruzda tamam bende çok sinir oluyorum GEYSE ye yenilince ama en azından ışık var baskette futbol bitmiş

Yanıtla Beğenme (2)
Ahmet al
10.05.2026 - 21:55

Beşiktaş'a işler iyi gitmiyor futbol yok basketbol kötü voleybol desen hiç yok bir hentbol var görünen o ki kulüp iyi yönetilmjyor iyi bir yönetim şart oldu

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet al
10.05.2026 - 21:54

Beşiktaş'a işler iyi gitmiyor futbol yok basketbol kötü voleybol desen hiç yok bir hentbol var görünen o ki kulüp iyi yönetilmjyor iyi bir yönetim şart oldu

Yanıtla Beğenme (1)
He je
10.05.2026 - 21:29

Hocam sende bırak git bitirdiniz bizi ümit vermeyin boş boş konuşmayın tribününe oynamayı işinizi yapın

Yanıtla Beğenme (23)
Kartal
10.05.2026 - 21:02

Hoca sırbistan ile nezaman anlaştı takım düşüşe geçti keşke bu anlaşmaya izin verilmeseydi kulübün böyle bir yetkisi varmı bilmiyorum ama yazık oldu bugün maça hiç ortak olamadık

Yanıtla Beğenme (9)
Yergen Salçın
11.05.2026 - 07:25

@Kartal ne kadar da inanarak boş konuşuyorsun

Beğenme (2)
Asid
10.05.2026 - 21:59

@Kartal Adam Sırbistan ile sezon başında anlaştı. Takım Euro cup ta final oynadı ve ligde 2. Yarım akıllı yorumlarını beğenen ne çok yarım akıllı varmış.

Beğenme (4)
Er
10.05.2026 - 21:01

Toparlamak senin görevin sanki. Yazık oluyor Beşiktaş'ıma. 3 bin kişilik Akatlar bize yakışmıyor artık. Başkan başkan değil salon salon değil.

Yanıtla Beğenme (5)
YiğitKartal
10.05.2026 - 21:00

SERGEN DUY BUNU.. Adam gibi adam “Bu kulüp için daha hassasiyetli ve onurlu olmalıyız” diyor

Yanıtla Beğenme (3)
Yılmaz kaya
10.05.2026 - 20:56

İki maçta da salatasaraya yenilen takım şampıyon olmasın.

Yanıtla Beğenme (10)
Adsoyad
11.05.2026 - 00:51

@Yılmaz kaya sampiyon olma ihtimalimiz yok zaten

Beğenme (0)
Saraylı
10.05.2026 - 20:54

Takımda son 6 7 macta bi sıkıntı olduğu gerçek

Yanıtla Beğenme (0)
duşan istifa
10.05.2026 - 20:53

turk hoca getirin bu takimi bu yugoslavi gonderin bunla dikis tutmaz daha butun finalleri kaybetti

Yanıtla Beğenme (26)
Luis Enrike
10.05.2026 - 20:52

İstifa ettirme modundayız dikkatli ol hocam, seni de harcarız.

Yanıtla Beğenme (7)