Beşiktaş Gain'in altyapıdan yetişen isimlerinden Canberk Kuş, duygusal bir veda paylaşımı yaptı.
Beşiktaş Gain'de ayrılıklar devam ediyor.
Siyah-beyazlı kulübün alt yapısından yetişen ve bu sezon Beşiktaş Gain'de yer alan Canberk Kuş yayınladığı mesajla Beşiktaş Gain'den ayrıldığını duyurdu.
Canberk Kuş’un Beşiktaş’a veda paylaşımı:
Bu formayı giymek, bu armayı temsil etmek, dedemin ve babamın bana yadigarı, benim için de büyük bir gururdu.
Altyapısında yetiştiğim BJK kulübünü bu seviyede temsil etmek ve çocukluk hayalimi gerçekleştirmek ömür boyu unutamayacağım bir anı olarak kalacak.
308 gün süren uzun bir sezondu ve bu formayı 4 finalde temsil etmek benim için büyük şans oldu… Birlikte yaşadığımız tüm güzel anılar, dostluklar ve tecrübeler için teşekkür ederim.
Beşiktaş her zaman kalbimde olmaya devam edecek. Hoşçakal değil, görüşmek üzere… 🖤🤍🦅∞
duhuliye.com
YORUMLAR (6)
Bunlar ileriye dönük yatirim laflari. Bi gun lazim olur niyetine. Gecin bunlari. Bu sezon takima kocaman bi hic verdin. Dogru duzgun ne sutun var ne potaya gidisin. Kacirdigin bos sutlara say.
@Gokhan Mete Adamın Beşiktaş sevgisini herkes biliyor, transfer olmadan önce de bunları söylüyordu. Rotasyonda kullanılabilecek bir oyuncuyken çok az süre verildi, buna rağmen küsmeden düzgün bir açıklamayla veda ediyor. Ne tahammülsüz bir topluluksunuz...
Hadi güle güle kabiliyetsiz adamın burada işi yok. Morgan,Vito,Kamagate,Sertaç,Thomas hepsi gitmeli
@Yönetim istifa Morgan ve kamagate neden gitsin anlamıyorum. Kamagate sakatlığında eksikliği nasıl hissedildi gördük.
Sert oynayan iyi bir 3.5 numara inşallah gideceğin takımda yeterli süre alır yeteneklerini ortaya cikarirsin
Canberk başarılar, yolun açık olsun güzel insan