22.06.2026 - 18:26

Takip Et:

Duygusal veda: ''Babamın ve dedemin bana yadigarı...''

Beşiktaş Gain'in altyapıdan yetişen isimlerinden Canberk Kuş, duygusal bir veda paylaşımı yaptı.

Beşiktaş Gain'de ayrılıklar devam ediyor.

Siyah-beyazlı kulübün alt yapısından yetişen ve bu sezon Beşiktaş Gain'de yer alan Canberk Kuş yayınladığı mesajla Beşiktaş Gain'den ayrıldığını duyurdu.

Canberk Kuş’un Beşiktaş’a veda paylaşımı:

Bu formayı giymek, bu armayı temsil etmek, dedemin ve babamın bana yadigarı, benim için de büyük bir gururdu.

Altyapısında yetiştiğim BJK kulübünü bu seviyede temsil etmek ve çocukluk hayalimi gerçekleştirmek ömür boyu unutamayacağım bir anı olarak kalacak.

308 gün süren uzun bir sezondu ve bu formayı 4 finalde temsil etmek benim için büyük şans oldu… Birlikte yaşadığımız tüm güzel anılar, dostluklar ve tecrübeler için teşekkür ederim.

Beşiktaş her zaman kalbimde olmaya devam edecek. Hoşçakal değil, görüşmek üzere… 🖤🤍🦅∞

duhuliye.com

YORUMLAR (6)

İlyas tetik
23.06.2026 - 06:37

Canberk başarılar, yolun açık olsun güzel insan

Yanıtla Beğenme (0)
Gokhan Mete
22.06.2026 - 21:36

Bunlar ileriye dönük yatirim laflari. Bi gun lazim olur niyetine. Gecin bunlari. Bu sezon takima kocaman bi hic verdin. Dogru duzgun ne sutun var ne potaya gidisin. Kacirdigin bos sutlara say.

Yanıtla Beğenme (11)
Boren
23.06.2026 - 08:35

@Gokhan Mete Adamın Beşiktaş sevgisini herkes biliyor, transfer olmadan önce de bunları söylüyordu. Rotasyonda kullanılabilecek bir oyuncuyken çok az süre verildi, buna rağmen küsmeden düzgün bir açıklamayla veda ediyor. Ne tahammülsüz bir topluluksunuz...

Beğenme (0)
Yönetim istifa
22.06.2026 - 21:14

Hadi güle güle kabiliyetsiz adamın burada işi yok. Morgan,Vito,Kamagate,Sertaç,Thomas hepsi gitmeli

Yanıtla Beğenme (11)
Kamagate
22.06.2026 - 22:55

@Yönetim istifa Morgan ve kamagate neden gitsin anlamıyorum. Kamagate sakatlığında eksikliği nasıl hissedildi gördük.

Beğenme (0)
Baybay
22.06.2026 - 20:38

İkinci ligde başarılar

Yanıtla Beğenme (4)
Gjd
22.06.2026 - 20:09

Kardeşim yolun açık olsun. İyi adamsın

Yanıtla Beğenme (1)
Mrd
22.06.2026 - 19:39

Sert oynayan iyi bir 3.5 numara inşallah gideceğin takımda yeterli süre alır yeteneklerini ortaya cikarirsin

Yanıtla Beğenme (3)