Beşiktaş GAİN Genel Menajeri Nedim Yücel,GolTalks YouTube kanalında, EuroLeague'e katılım süreci ve transfer çalışmalarıyla ilgili açıklamalarda bulundu.
Nedim Yücel:
“Görüşmeler zaten yaklaşık 15 gündür devam ediyor. Transfer listemizle alakalı görüştüğümüz bir sürü oyuncu var. Tabii biz sessiz ve derinden gitmek istiyoruz, hep öyle yapıyoruz çünkü piyasa gerçekten çok dar. İsmi telaffuz edilen oyuncuların bir anda fiyatı yükseliyor, hiç ilginiz olmayan oyuncular yazılıyor, çiziliyor. Ama bizden duymadıkça kimse hiçbir şeye inanmasın. Sessiz ve derinden gitmek istiyoruz. Yine bütçemiz ile en iyi kadroyu kurmak istiyoruz.
Tabii zor bir süreçti. Konuştuğumuz oyuncuların ilk sorduğu soru ‘EuroCup’ta mı oynayacağız, EuroLeague’de mi oynayacağız?’ oluyordu. Hakikaten zor bir süreç yaşadık. Aslında dediğim gibi marketin bu kadar dar olması ve 26 Haziran gibi geç bir tarihte resmi olarak EuroLeague’de olmamız bizim için büyük dezavantaj oldu. Ama yine de buna rağmen EuroLeague’e yakışan bir kadro kuracağımızdan ben eminim.”
Duhuliye.com
YORUMLAR (11)
Kurmak zorundasınız Nedim Bey bu taraftara borcunuz var takım kaç yıldır finallerden dönüyor Dusana ve taraftara iyi bir kadro borcunuz var Euroleague fırsatı her zaman gelmez orda kalıcı olmak istiyoruz
Hadi İnşallah şöyle en az 2-3 yıldız transferi bekliyoruz
Biz niye büyük markayiz? çok paramiz olduǧu için mi? tabii ki iyi oyuncu varsa onlari da alicaz ama önce bizi marka haline getirecek olan klübũn öz kaynaklarindan yetișen çocuklarin, kemikleșen aidiyet duygusu. yönetici olacaklar, ayni teraneyi burda da okumaya bașladilar. ”Eurolig’e girdik, daha çok genç yetiștirip, dünya arenasinda bir marka haline getirecez” diyen yok. kadro dedigin elindeki mevcutu daha genislecegiz demekse ona tamam derim ama daha iyi dersen kadrodaki oyuncuyu deǧersizleștirirsen cemaat o oyuncunun agzina s., sonra ki sezon Eurolig e katilamazsan klübün aǧzina s. adam akilli konușun.
Fenerin saldığı Devon Hall ve Birch gelsin. GSde Muhsin var, yerli rotasyonu için çok iyi olur. Şehmuz Hazer de yuvaya dönmeli. Shane Larkini de al, yaşlı deyip küçümseme, tam bir lider oyuncu. Matthews gibi laçka değil
Sponsorlardan 25 miiyon euro yönetim cebinden 25 taraftarda üstüne düşeni yapar hedef hem lig hem eurolig kupasını almak olsun başarılar şanlı Beşiktaş
@İrfan fazla uçma toplam 50 milyon avro gerçekci değil
yiğit aslan acele etti,morganla imzaladık 4 numara için yeterlimi,euroligte oynamış ena 5 veye altı oyuncu transfer edilmeli bunlar iki veya üçü monacodan olabilir,allah utandırmasın bizi
Kadro sil baştan olması lazım.Şuan ki kadronun değişmesi gerekiyor
Monaco oyuncularını elden çıkarmak istiyor. Transfer fırsatı olabilir bizim için...
O zaman A.brown dışında kimse tutulmaz bu kadroda… Neden kararın açıklanmasını beklemediniz Mcgregor için…?!?