Nedim Yücel:
“Görüşmeler zaten yaklaşık 15 gündür devam ediyor. Transfer listemizle alakalı görüştüğümüz bir sürü oyuncu var. Tabii biz sessiz ve derinden gitmek istiyoruz, hep öyle yapıyoruz çünkü piyasa gerçekten çok dar. İsmi telaffuz edilen oyuncuların bir anda fiyatı yükseliyor, hiç ilginiz olmayan oyuncular yazılıyor, çiziliyor. Ama bizden duymadıkça kimse hiçbir şeye inanmasın. Sessiz ve derinden gitmek istiyoruz. Yine bütçemiz ile en iyi kadroyu kurmak istiyoruz.
Tabii zor bir süreçti. Konuştuğumuz oyuncuların ilk sorduğu soru ‘EuroCup’ta mı oynayacağız, EuroLeague’de mi oynayacağız?’ oluyordu. Hakikaten zor bir süreç yaşadık. Aslında dediğim gibi marketin bu kadar dar olması ve 26 Haziran gibi geç bir tarihte resmi olarak EuroLeague’de olmamız bizim için büyük dezavantaj oldu. Ama yine de buna rağmen EuroLeague’e yakışan bir kadro kuracağımızdan ben eminim.”
Duhuliye.com