05.05.2026 - 14:58

Takip Et:

''7-8 diyordum, 11-12 oyuncuya ihtiyaç var!''

Kaya Çilingiroğlu, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

TRT Spor'da konuşan Kaya Çilingiroğlu, Beşiktaş ile ilgili çarpıcı ifadelerde bulundu.

Beşiktaş'ın transfer politikasını eleştiren Kaya Çilingiroğlu şunları söyledi:

7-8 DİYORDUM 11-12 OYUNCUYA İHTİYAÇ VAR!

Kaya Çilingiroğlu: "Beşiktaş'ın çok büyük dezavantajı var. Yani Beşiktaş'ın 11, yani 7-8 diyordum da 11-12 tane futbolcuya ihtiyacı var. Beşiktaş için zaten ben ne dedim, '2027 müsabık olur, 2028'de bu dediğim gibi devam ederlerse önü kesilemez bir Beşiktaş olur' diye ifadem var. Ben önümüzdeki sene ‘Beşiktaş şampiyonluğun banko favorisidir’ diyemem ama sonuna kadar gidebilecek bir takım yaratırlar. Dediğim gibi bu 3 tane aldıkları oyuncu gibi oyuncu alırlarsa. Kendi de öyle ifade ediyor Sergen Yalçın; 'Doğru adam alacağım' diyor. 1 Hazirana kadar bir şey kalmadı. Yani şurada 27 gün var. Ben onu diyorum, 27 günde sen 6 tane böyle oyuncuyu getirebilecek misin? Artık şüphe duymaya başladım.''

duhuliye.com

YORUMLAR (40)

Kernekli
05.05.2026 - 19:44

60 oyuncuda alsanız beygircinin elinde yalan olur...

Yanıtla Beğenme (3)
Hakan
05.05.2026 - 19:17

Yok 30oyuncu lazım..böyle battı Beşiktaş..

Yanıtla Beğenme (1)
B²🦅
05.05.2026 - 18:40

İsmail yüksek, kerem aktürkoğlu, Yusuf sarı ile önce yerli oyuncu kalitesi arttırılmalı sonra kaleci onana alınmalıdır takımın kadrosu iyi okadar oyuncuya gerek yok

Yanıtla Beğenme (10)
Faik Kıl
05.05.2026 - 18:39

Sergen müritleri kupayı kaybedersek kaçmayın, burada olun. Bu adamın puan ortalaması 2.00. Kaç transfer yaparsan yap çok üstüne çıkamaz. Ben buradayım, HODRİ MEYDAN!

Yanıtla Beğenme (2)
Bjk1093
05.05.2026 - 17:30

Buradaki formda yazan Beşiktaş düşmanlarının hepsi bu akşam Konya ya KOYUNCA deliğinize açarsınız..

Yanıtla Beğenme (7)
Black
05.05.2026 - 20:22

@Bjk1093 // sen ganyanciya deligini açmada gerisi önemli değil!

Beğenme (1)
Turgut
05.05.2026 - 17:23

Ulan Kaya Kankan Sergeni korumak ona toz kondurmamak için her haltı yiyiyorsun Devre arasında bir bavul para Sergen ve Ekürisi S Reçberin istediği futbolculara verilme di mi Olaitan Murillo Agbodou gibi vasat futbolcular bu takımı şampiyonluğa taşıyacak kalitedeler mi Nereye kadar destekleyecek sin yetersiz Sergeni

Yanıtla Beğenme (6)
H.D
05.05.2026 - 17:20

Yok 20 30 trqnsfer lazim

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk1903
05.05.2026 - 17:14

Taraftarları Sergen Yalçın'a karşı kışkırtmaya çalışan paralı tetikçiler için devre arası yapılan transferleri aşağıya yazıyorum: 1-Kaleci Vasquez bedavaya geldi, hiç katkı vermedi, zaten riskimiz yok, sene sonu yolcu. 2-Yasin Abraham'ın bonusu olarak bedavaya alındı, ileriye yatırım olur, seneye zaman zaman da süre alır, yerinde transfer. 3-Murillo bedavaya alındı, mükemmel bir hücumcu bek, harika transfer. 4- Agbadou 18 milyon euro, bazen dağınık ve savruk işler yapsa da birebirde ve hava toplarında kaya gibi. Davinson Sanchez gibi 2 as stoperimizin birini bulmuş olduk, çok doğru bir transfer. 5-Aslani bedavaya kiralandı, çok ön plana çıkmadı, istemezsek iade ederiz, riskimiz yok. 6-Olaitan sadece 5 milyon euroya alındı. Genç, gayretli ve faydalı. Daha iyisi Gedson'u tekrar alalım desen 25 milyon euro isterler. Orta sahada 8 no'da olması gereken bir alternatif, yerinde transfer. 7- Oh 14 milyon euro, tabanca gibi dinamik, istekli. Bugün hemen 20'ye satabiliriz, zaten attığı goller ortada ve dünya kupasında milli takımda oynayacak. Son derece doğru transfer. Görüldüğü gibi devre arası bonservis verilen sadece 3 oyuncu var: Agbadou, Olaitan, Oh, toplam 37 milyon euro, yani bazılarının yazdığı gibi 80-100-150 değil. Sezon başı transferleri (Taylan, Djalo, El Bilal, Cerny, vb) Sergen Hoca değil Başkan yaptı, onun hesabını başkana sorun. Sergen Hoca'nın aldırdığı Cengiz zaten kiralıktı, sene sonu yolcu olur, riskimiz yok. Gökhan'dan da max 1 milyon euro zarar ederiz, hepsi bu. Şimdi geliyorum gönderilenlere. Sergen Hoca: Abraham gibi bir kalastan 21 milyon euro + Demir Ege'den 7 milyon euro + Rafa Silva'dan da bonuslarla 7 milyon euro kazandırarak 35 milyon euroluk satış yaptırdı, yani kulübe hiç ek maliyet çıkarmadan, devre arası transferlerinin finansmanını tek başına yaratmış oldu. Hala anlamayanlar yukarıdaki rakamlara bir daha baksın. Ayrıca gelenlerin maaşı gidenlerin yarısı bile değil, yani kadro gençleşirken ucuzlamış da oldu. Hoca ilaveten de Mert, Necip, Svensson, Jurasek, Paulista gibi yaşlı ve bitik çöpleri bedava dahi olsa göndererek yıllık maliyetlerinden kurtuldu. Özetle saçma sapan yorum yapanlara inanmayın. Son 5 yıldır yapılan sayısız yanlış transferler nedeniyle bu takıma hala 8-10 net adam alınması şart. Devre arası sanki onlarca oyuncu alınmış gibi manipülasyon yapanların tek derdi hocanın seneye başarılı olup BJK'de uzun süre kalma ihtimaline karşın onu hemen göndermek, ardından yeni gelen td'yi ve daha sonra gelecek td'leri de göndererek kulüpteki kaosu sürdürmek. Ama inşallah akşam Konya maçını kazanıp finale çıkarak bu tetikçilere güzel bir ders vereceğiz...

Yanıtla Beğenme (6)
Çöpçü bekir
05.05.2026 - 17:08

7 tane ilk 11 de direk oynayacak kalitede oyuncu alın takım düzelir. Ama önce ganyancı sergen ile sene sonunda vedalaşmak lazım.

Yanıtla Beğenme (5)
Ganyoncu
05.05.2026 - 18:44

@Çöpçü bekir git çöp topla kanka futbol senlik bir şey değil jddjjfbc

Beğenme (0)
Dumbaba
05.05.2026 - 17:02

Icardi gitsin geyse sapa oturur adam bu haliyle dunyanin golunu atti osimhen ligde yatistaydi o yuzden seneye yok yarisirmis yok sampiyonlul zormus gecelim bunlari, seneye sampiyonuz koya koya bitti lalalalalala

Yanıtla Beğenme (3)
m_zileli
05.05.2026 - 16:53

Bu kaya beyin tekerinin önüne hiç taş gelmiyor. Salla babam salla. Sergen de yorumcuyken aynı senin gibi bol keseden sallıyordu. Ama laf ile icraat birbirini tutmuyor.

Yanıtla Beğenme (0)
Deniz Kurdu
05.05.2026 - 16:52

grimaldo ve shick gibi kalıte alsan olurda ne sergende ne yönetimde kaliteli oyuncu kavramından emin değilim

Yanıtla Beğenme (2)
AKREP Nalan
05.05.2026 - 16:07

Dalga mı geçiyorsun kaya milleti aptal mı zannediyorsun al atçı kankanı uzaklaşın bu kulüpten. Tam tamına 21 futbolcu transfer edildi kafayı mı yediniz.

Yanıtla Beğenme (4)
bct
05.05.2026 - 16:03

yok 50-100? Oyuncu ogutme fabrikasi Sergen yerine 1 duzgun teknik direktore ne dersiniz?

Yanıtla Beğenme (1)
Onur
05.05.2026 - 15:58

Trenden uçak olur. Sergen'den hoca olmaz. (İç güveysi Kaya bahis arkadaşına arka çıkıyor kendince).

Yanıtla Beğenme (8)
nuri şahi-biliç
05.05.2026 - 15:54

bence bu akşam kaybedilirse önce hocaları TAKAS edip transfer sezonuna öyle girilmeli. devre arasında 7 tane oyuncu alındı şimdi de 12tane deniyor yani 19 yeni oyuncu alınacak sa hocaya gerek yok bu takımı bende şampiyon yaparım kaya bey

Yanıtla Beğenme (2)
SÖRLOTH 🇹🇷👍
05.05.2026 - 15:52

Sörloth olmazsa olmaz olmalı, tek başına 3 kişi yapar.

Yanıtla Beğenme (10)
YILDIZ OYUNCU
05.05.2026 - 15:50

Mikhel Oyarzabal - Real sociedad

Yanıtla Beğenme (2)
frt
05.05.2026 - 16:25

@YILDIZ OYUNCU imkansız transfer

Beğenme (0)
Mete
05.05.2026 - 15:47

Şimdi sen 21 oyuncu transfer etmiş, 150 milyon euroya yakın para harcamışsan ve hala 11-12 futbolcu lazım deniyorsa bırak git Allah aşkına..

Yanıtla Beğenme (1)
Mustafa B.
05.05.2026 - 16:13

@Mete Bu saçmalığa inanıyorsanız ciddi sıkıntı var zaten. Fiko paralar nerde? diyenle aynı zihniyet bu hala diyetini ödüyoruz. 150M harcadıysa, gitti 50M da satış yaptı. Takım değerini arttırdı. Ödemeleri uzun vadeye böldü. ANÇ'ye (ki hala getirdiği çöpleri göndermeye çalışıyıruz) söylenilmeyenlerin bu başkana söylenmesi ayıp. Ha bu başkanın eksileri yok mu? Var tabi mesela bizimle doğruları paylaşmıyor hayal satıyor. Ama parasal konularda hakkını yemeyelim.

Beğenme (1)
Murat Küçükinci
05.05.2026 - 15:44

Alsan ne olur şu vasat sezonda adamları görmek için dahi oynatmadı.

Yanıtla Beğenme (0)
dostum dostum
05.05.2026 - 15:38

Samu Aghehowa. 22 yaş, 193 boy nijeryalı. bir sonraki osimhen. şu an sakatlıkta, keşke kiralasalar. portoyu lig şampiyonu yaptı.

Yanıtla Beğenme (3)
İsim
05.05.2026 - 17:21

@dostum dostum 100m buna vereceğimize Kenan'ı alırız.

Beğenme (1)
As Kadro
05.05.2026 - 15:36

Buraya yazıyorum: Yusuf Sarı, Moleka, Drongelen, Mıçi, Holse, Juan, Serginho, Güven Yalçın

Yanıtla Beğenme (11)
Kartal pençesi
05.05.2026 - 15:35

Sergen i yolla 6 topçu yeter en fazla

Yanıtla Beğenme (4)
Kartal
05.05.2026 - 15:34

Gelen oyuncularda sıradanlaştığından devamlı transfer edilecek oyuncu sayısı artıyor....

Yanıtla Beğenme (1)
bjk6565
05.05.2026 - 15:32

12 tane üst düzey oyuncu alınırsa tabi kalecide olması lazım belki o zaman takım düzelir yanlız fırsat transferi bekleyip transferleri son günlere saklasalar yine hüsran dolu bir sezon geçirmek bizi bekliyor olacaktır

Yanıtla Beğenme (2)
1903
05.05.2026 - 15:32

6 tane ilk 11 için taş gibi yabancı şart ... Kaleci , sol stoper , sol bek , 6 numara, sağ ve sol kanat !!! 2 tane genç yabancı sağ kanat ve 8 numara ... 2 tane de yerli oyuncu... Cerny, ndidi, raschica, Felix gönderilip el bilal kadroda tutulmalı ... Agdebou, Djalo, murillo , olaitan, el Bilal ve oh durması gereken yabancılar ... 6+2 yabancı + 2 tane de yerli tamamdır

Yanıtla Beğenme (3)
al kurtl
05.05.2026 - 15:31

kaleye portodan costa yı alın, 32 macta 15 gol yedi 20 macta kaleyi gola kapadı. portoyu sampiyon yaptı

Yanıtla Beğenme (0)
Faik Kıl
05.05.2026 - 18:47

@al kurtl o da can atıyodu gelmeye. "donyonon on gozol sotodoooo"

Beğenme (0)
BLACK
05.05.2026 - 15:23

En az 20 oyuncu lazım. Sergen karar verip alsın hepsini.

Yanıtla Beğenme (3)
Cerberus
05.05.2026 - 15:22

Lazım olan: Iki sağ açık, iki sol açık (gerçek sol açık, devşirme değil), bir as sol bek, bir yedek sağ bek, bir 10 Numara, bir merkez orta saha, iki ön libero, bir sol stoper, bir yedek sağ stoper, bir forvet ve bir kaleci olmak üzere toplam 14 Transfer lazım.

Yanıtla Beğenme (1)
Cerberus
05.05.2026 - 17:04

@Rizeli Kanat var mı? yok. Jota verimsiz, Cengiz çöp, Rashica Çöp, Cerny orta şekerli. Yedek forvet var mı? yok Oh yalnız kalıyor, Mustafa desen illallah. as sol bek var mı? yok, Rıdvan var oda ancak yedek olur. Orkun'u yedekleyecek merkez orta saha var mı? Yok Doğru düzgün kaleci var mı? yok Murillo'yu yedekleyecek bir sağ bek var mı? Yok. Taylan yetersiz Gökhan bizim klasımızda değil. 10 Numarada Olaitan yetersiz başka?

Beğenme (0)
Rizeli
05.05.2026 - 15:33

@Cerberus hadi lan ordan yok eşeğin S2 !!!

Beğenme (0)
Yesil Kartaca
05.05.2026 - 15:21

Zaman zaman 70-80e ciktigi duyulmustur...

Yanıtla Beğenme (0)
Şakşukaa
05.05.2026 - 15:21

3-4 transfer yeter: Lewandowski, Kasamiro, Maguire, Boey

Yanıtla Beğenme (6)
Frt
05.05.2026 - 15:17

40-45 diyenler de var

Yanıtla Beğenme (1)
Kaan
05.05.2026 - 15:13

Bu kadar çok transfer istemek sağlıklı olmaz , giren çıkan dengesi önemli .Şimdi oh var diyelim sen forvet arıyorsun oh yedek olunca degersizlesecek avrupada ne yapabiliriz soru işareti . 10 transfer yapıp 2 kulvarda ilerlemek bana mucize geliyor takım oyunun oturması zaman alır .

Yanıtla Beğenme (1)
Adnkrt
05.05.2026 - 15:09

He çok iyi biliyon.üfümesi kolay o zaman gel transferin birisinide sen yap hediye et

Yanıtla Beğenme (0)
Hy37
05.05.2026 - 15:27

@Adnkrt adam kirada oturuyor üç Kuruşa, ondan çıkmıyor sen transfer yap diyorsun. Bunlar anca konuşur. Ee, onların yaptığını biz de yapıyoruz burada

Beğenme (0)
BJK
05.05.2026 - 15:07

Bu adamın TRT’de ne işi var ? Başka yorumcu yok mu ?

Yanıtla Beğenme (0)
Bjkli
05.05.2026 - 15:05

Sergenle olmaz bu iş

Yanıtla Beğenme (0)
siyah beyaz aşk
05.05.2026 - 15:04

3 adam derken Sergen geldiği günden belli 12 tane adam alındı. ha her alınan 12 adamdan 3 doğru buluyoruz diyorsa o zaman vay bu takımın haline o zaman 3 transfer dönemi değil 10 tane de olsa bir bok olmaz. birde sen yorumcu diye çıktın ortaya laf ola torba dola misali

Yanıtla Beğenme (0)
muhiddin
05.05.2026 - 15:03

+1 de teknik direktöre ihtiyacı var.

Yanıtla Beğenme (0)
Süleyman
05.05.2026 - 15:02

Ilk once BIR teknik direktorune ihtiyac var acilen!!!!!!

Yanıtla Beğenme (1)
gariban
05.05.2026 - 15:00

teknik direktöre de ihtiyaç var. ilhan palut beşiktaşı uçurur

Yanıtla Beğenme (8)
Rizeli
05.05.2026 - 15:35

@gariban nedir lan bu İlhan palut sevdası !!! Hayırdır ulan alayınız bu İlhan paluta mı çalışıyor !!! Menajer piyonları sizi !!! İlhan palut ne başarmış lan bu zamana kadar İlhan palut da İlhan palut !!!

Beğenme (0)