Futbol

''7-8 diyordum, 11-12 oyuncuya ihtiyaç var!''

Kaya Çilingiroğlu, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

TRT Spor'da konuşan Kaya Çilingiroğlu, Beşiktaş ile ilgili çarpıcı ifadelerde bulundu.

Beşiktaş'ın transfer politikasını eleştiren Kaya Çilingiroğlu şunları söyledi:

7-8 DİYORDUM 11-12 OYUNCUYA İHTİYAÇ VAR!

Kaya Çilingiroğlu: "Beşiktaş'ın çok büyük dezavantajı var. Yani Beşiktaş'ın 11, yani 7-8 diyordum da 11-12 tane futbolcuya ihtiyacı var. Beşiktaş için zaten ben ne dedim, '2027 müsabık olur, 2028'de bu dediğim gibi devam ederlerse önü kesilemez bir Beşiktaş olur' diye ifadem var. Ben önümüzdeki sene ‘Beşiktaş şampiyonluğun banko favorisidir’ diyemem ama sonuna kadar gidebilecek bir takım yaratırlar. Dediğim gibi bu 3 tane aldıkları oyuncu gibi oyuncu alırlarsa. Kendi de öyle ifade ediyor Sergen Yalçın; 'Doğru adam alacağım' diyor. 1 Hazirana kadar bir şey kalmadı. Yani şurada 27 gün var. Ben onu diyorum, 27 günde sen 6 tane böyle oyuncuyu getirebilecek misin? Artık şüphe duymaya başladım.''

duhuliye.com

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }