22.06.2026 - 15:09

Takip Et:

A Milli Takım son maça odaklandı

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son karşılaşması olan ABD maçı öncesinde hazırlıklarını sürdürdü.

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda mücadele eden A Milli Futbol Takımı, gruptaki son karşılaşması olan ABD maçı öncesi hazırlıklarına devam etti.

Teknik Direktör Vincenzo Montella yönetiminde Arizona Athletic Grounds'ta gerçekleştirilen antrenman, fitness salonunda yapılan core ve mobilite çalışmalarıyla başladı. Daha sonra sahaya çıkan ay-yıldızlı futbolcular, ısınma hareketlerinin ardından pas organizasyonları ve 7'ye 4 top kapma çalışması yaptı.

İdmanın son bölümünde oyuncular iki gruba ayrıldı. Bir grup metabolik koşu ve yenileme çalışması gerçekleştirirken, diğer grup ise 7'ye 7 sonuçlandırma çalışması üzerinde durdu. Antrenmana aday kadroda yer alan tüm futbolcular katıldı.

Milli takımın çalışmasını Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu ile TFF Genel Sekreteri Abdullah Ayaz da takip etti.

Ay-yıldızlı ekip, ABD karşılaşmasının hazırlıklarını yarın Arizona Athletic Grounds'ta gerçekleştireceği ve ilk 15 dakikası basına açık olacak antrenmanla sürdürecek.

Duhuliye.com

YORUMLAR (25)

?????
22.06.2026 - 16:10

yeni rekorlar mı geliyor ne? sizin çocukları bilmem de benim takım süper gidiyor, Yeşil Burun 2 maç 2 gol 2 puan missss...

Yanıtla Beğenme (0)
Hacı ANAR
22.06.2026 - 16:10

Maçı seyretmeyeçeğiz ki. Sanki umrumuzda

Yanıtla Beğenme (0)
Hacı ANAR
22.06.2026 - 16:09

Yenseniz ne olur, yenmeseniz ne olur, REZİL ettiniz Amerikada bizi.

Yanıtla Beğenme (0)
Beşiktaş Benim
22.06.2026 - 16:07

Geçen maç sonu acele etmeyeyim dedim ama görünen köyde klavuz istemiyormuş. Odaklansınlar bakalım daha ne kadar odaklanacaklar.

Yanıtla Beğenme (0)
Sezai
22.06.2026 - 16:07

Yedek futbolcular ile çıkmamız diğer hiç oynamamış futbolculara itibar sağlar. Yoksa hakanla ardayla, barış Alperle bir bok olmayacağı apaçık!

Yanıtla Beğenme (0)
Pascal
22.06.2026 - 16:05

Aman ne güzel sonunda odaklanmışlar

Yanıtla Beğenme (0)
Ahmet Özkan
22.06.2026 - 16:02

RAKİP MACİ CİDDİYE ALİRSA BEŞLİK SİMİT OLURUZ

Yanıtla Beğenme (0)
zonka
22.06.2026 - 16:00

utanma duygusundan yoksun bir grup rezilsiniz. koskoca bir milletin hevesini kursağında bıraktınız. ne mücadele ne hazırlık ne de ruhunuz var. yattığınız yerden aldığınız o villaları bir hayır kurumuna bağışlayın utanmazlar.

Yanıtla Beğenme (0)
Rize Kartali
22.06.2026 - 15:52

Karaktersizlerin yonetiminde adamciligin liyakatsizligin tavan yaptigi bir ortamda basarili olamamak olagan sonuc. Odaklansa ne olacak? Hasta öldü!!!

Yanıtla Beğenme (0)
Murat.S
22.06.2026 - 15:49

Odaklansaniz ne yazar. Kadin milli takimini oraya koysaydik sizde eminim daha fazla yürek koyardi ve cabalardi. Hakkim haram olsun sizlere!

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk Hollanda
22.06.2026 - 15:48

Rezil ettiniz bizi dunyaya, cakma yildizlar. Nutella ile yola devam edilirsa kimse tinlamaz milli takimi. Hakan, merih gibiler artik uzaklastirilmali milli takimdan. Bi cacik oynadiklari yok, sadece isimleri oynuyo

Yanıtla Beğenme (0)
yorumcu :D
22.06.2026 - 15:46

çokta şe yapmasınlar

Yanıtla Beğenme (0)
Karakartal
22.06.2026 - 15:44

Amerika döşeme yapacak

Yanıtla Beğenme (1)
yonetim istifa
22.06.2026 - 15:40

bizim orkunda cok sansli oynamadan yattigi yerden villayi kapti simdi 1 ay bodruma gider oh mis

Yanıtla Beğenme (8)
onur c
22.06.2026 - 16:00

@yonetim istifa adam hak ettigi halde, Dunya kupasi gibi dunyanin en vitrin organizasyonunda son 5 dakika oyuna aliniyor, ve oyundan sinirle cikiyor mac bitiminde. Villanin pek umrinda oldugunu sanmiyorum. O maasla zaten istese her sene 3-4 tane alir o villadan.

Beğenme (0)
BEŞİKTAŞ
22.06.2026 - 15:54

@yonetim istifa hainsin ulan sen deyyus

Beğenme (3)
Hakan
22.06.2026 - 15:50

@yonetim istifa milli takımın kadrosunda oynayan oynamayan herkes aldı, hatta Orkunun tırnağı etmeyecek adamlar da aldı da sana bir tek Orkunun aldığı villamı battı? Sizin gibiler varken başka düşmana gerek yok,

Beğenme (3)
bizim cocuklar
22.06.2026 - 15:39

insallah bu maci alip 3 uncu olup guruptan cikariz haydi yunus haydi baris haydi abdulkerim haydi bizim cocuklar

Yanıtla Beğenme (16)
Bjk...
22.06.2026 - 15:34

Mert, orkun, deniz i atar simdi sahaya. Kac tanesi sakat numarasi yapacak bakalim. Kovacan, hakan, ismail, abi samet, kaan, yunus, Baris, Kerem 11 de olmali 90 dakika da durmalilar. Yok öyle icine edip kacmak.

Yanıtla Beğenme (1)
BJK
22.06.2026 - 15:57

@Bjk... aynen bunu yapacaklar. şimdi orkunu ilk 11 başlatır bu orçella ve avanesi. arda, hakan ç, merih, ismail hepsi sakata yatacak. herşey o kadar belli ki. görün bak.

Beğenme (1)
KARTALPENÇESİ
22.06.2026 - 15:28

ABD tam kadro çıkarsa 5ler bu ruhsuzları

Yanıtla Beğenme (1)
Dantella
22.06.2026 - 15:26

Bu takımı buralara bem getirdim çok başarılıyım bana ne istifa etmem, hesap da vermem

Yanıtla Beğenme (1)
fokus
22.06.2026 - 15:26

odaklanma önemli , çok önemli

Yanıtla Beğenme (1)
Toprak
22.06.2026 - 15:25

Savaş altındaki İran Milli takımı kadar olamadınız, odaklansan ne olur bu saatten odaklanmasanız ne olur. Bu takımda çift başlılık yarayan bazı oyuncuların da artık Milli takımla ilişkileri kesilmeli.

Yanıtla Beğenme (0)
hollanda kartal
22.06.2026 - 15:25

Odaklanir tabii. Prim meselesi

Yanıtla Beğenme (0)
Acortix
22.06.2026 - 15:23

Sayın Montella bu son maç ve üst tur için hiç şansın yok takımdaki tüm renklileri kes ve oynamayan,şans vermediğin oyuncuları oynat,Mesela kaleye Ersin’i koy,Orkun’u ilk 11 başlat,Kerem denen yerden bitmeyi forvetten al hatta çift forvet çık,birde milli takımın bu versiyonunu seyredelim

Yanıtla Beğenme (2)
Hollanda BJK
22.06.2026 - 15:21

Son maç mı kaldı. Bu maça kimse bakmaz.

Yanıtla Beğenme (0)
Rizeli
22.06.2026 - 15:12

Ama biz hiç odaklanmadık !!!! Zerre kadar umrumda değil siyasi-menajer futbol takımı ... A milli futbol takımımız olsa neyse de....

Yanıtla Beğenme (0)
ayhan kartal
22.06.2026 - 15:11

ben orkun un yerinde olsam belim ağrıyor,sakatım derim oynamam.Çalhanoğlu hem çalsın hem oynasın.

Yanıtla Beğenme (0)