23.01.2026 - 15:49

Takip Et:

Abraham, İngiltere'ye uçuyor! İşte saati...

Tammy Abraham’ın İngiltere’ye dönüş planında detay netleşti.

Beşiktaş’ın golcüsü Tammy Abraham’ın geleceğiyle ilgili sıcak bir gelişme yaşandı. İngiliz futbolcunun, bugün saat 18.00’de İngiltere’ye uçacağı öğrenildi.

Abraham’ın, Premier Lig’de pazar günü oynanacak Newcastle United – Aston Villa karşılaşmasında kadroda yer almasının beklendiği ifade ediliyor.

Duhuliye.com

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (63)

Nevzat Demir
24.01.2026 - 00:19

Arkadaşlar acaba uçak kalktı mı gitti mi vallaha yani sevdiğim bir futbolcuydu ama yine de beşiktaşlısın yeterli değildi onun yerine şu an Bilal oynar ama onun da bonservisi pahalı ama bir şeyler yapar bizimkiler ya 15 milyon çok para çünkü

Yanıtla Beğenme (0)
Demir
23.01.2026 - 23:16

Bugün saat 18 de uçmadı adam İstanbul’da belki yarın 18 de uçar olmazda öbür gün

Yanıtla Beğenme (0)
Duhuliye
23.01.2026 - 20:37

Futboldan çok anladığını sanan Oktay Derelioğlu Tammy Abraham'ı kimse almaz uydurma haberler falan diyordu. Oktay'ın bir halt anlamadığı ortaya çıktı. Net bilgi!

Yanıtla Beğenme (0)
BJK41
23.01.2026 - 20:13

Bindi mi uçağa bi bakıverin. Gitti değil mi kesin? Böylesi bir mucize 100 yılda bir gelir başımıza :D

Yanıtla Beğenme (2)
Alp
23.01.2026 - 19:30

Ms larim bi bitmediniz...

Yanıtla Beğenme (0)
hoca dokunuşu
23.01.2026 - 18:43

Graf'ın getirdiği topçular hep iyi kulüplere gitti, ganyancının aldıkları elimizde patlayacak

Yanıtla Beğenme (16)
Zurnaci
23.01.2026 - 19:09

@hoca dokunuşu sen şu an nasilbir mucize oldu fark8nda degilsin

Beğenme (0)
KübalıSelo
23.01.2026 - 17:57

Bir tane bile sert şut çektiğini görmedim

Yanıtla Beğenme (1)
Niko
23.01.2026 - 17:47

Astonvilla filan futbolcudan anlamaz, en iyisini bizim taraftar biliyor. Adamların 21 milyon avro artı 7 milyon avroya aldıkları oyuncuyu vermeleri de futboldan anlamadıklarını gösteriyor. Taraftarın çöp dediği adamın piyasa değeri 20 milyon avro.

Yanıtla Beğenme (5)
Kartal 63
23.01.2026 - 18:17

@Niko, aynen kardeşim biz alışmışız herkesi çöp yapmaya...

Beğenme (1)
Osman
23.01.2026 - 17:06

Harikasın yönetim Kim kaldı orkunuda satın Ndiyi de satın hatta Ersinide satın kaleye serdal Adalı geçer

Yanıtla Beğenme (25)
Kartalim
23.01.2026 - 17:03

Takim zaten borc icinde cikmaz bir sokakta idi.borc giderek artiyordu.sampiin olmamiz imkansiza yakin.abraham.refa gibi oyuncularimizda ödemeler yüksekti.bütcemiz iyi olsaydi bu oyuncular iskelet olarak ek olarak bunlarin yanina bes alti direk oynayan oyuncu alsaydik olurdu.simdi hic oyuncu almasak yaz dönemine gercekten bizi yukari ceken oyuncular alirsak buda bir secenek.olanlarla altan genclerle takviyeli bir takim olusturulur.fakat taraftarlar olarak böyle bir sabrimizda yok.yada yöneticiler biz aratransfer yapmiyoruz.yeni dönemde yepyeni bir yapilanmaya giriyoruz.o zaman taraftar anlamaya calisir.ama gercekten dinamik.mücadeleci.yarismaci genc bir takim iskeleti kurulurdu.

Yanıtla Beğenme (2)
Umut ank
23.01.2026 - 22:35

@Kartalim kardeşim ,abim her neyse 42 yaşındayım.vallahi böyle aklı başında taraftar,profilini görünce hala umut var diyorum ..ağzına yüreğine sağlık

Beğenme (0)
Güzel Para
23.01.2026 - 17:01

Evet Yasin ve para harika. Şimdi Patrik Schick ve diğer eksik bölgelere kaliteli oyuncular alma zamanı sayın başkan!!! Takımda oyuncu kalmadı hadi artık indirin yıldızları!!!

Yanıtla Beğenme (3)
Homer
23.01.2026 - 17:01

Ara transfer döneminde nokta atış transferler beklerken, eldekiler bir bir gidiyor ve gelen kimse yok. En az 3 transfer lazım diyorduk, şu anki tabloda en az 6 transfer gerekecek ama daha kötüsü bunun olacağına dair bir işaret yok maalesef

Yanıtla Beğenme (1)
Taktisyen
23.01.2026 - 17:00

1)Matias vargas sol kanata alınmalı gerektiğinde 10 oynar 2)uzun santrafor 3)solbek 4)ortasaha lazım 5)Kaleci 6)

Yanıtla Beğenme (6)
İsmail
23.01.2026 - 16:59

Komple takimi sarin sizde kurtulun bizde bu nedir aq ya

Yanıtla Beğenme (2)
Taktisyen
23.01.2026 - 16:57

1)Matias vargas sol kanata alınmalı gerektiğinde 10 oynar 2)uzun santrafor 3)solbek 4)ortasaha lazım 5)Kaleci 6)

Yanıtla Beğenme (6)
Can
23.01.2026 - 16:52

Doğrusuysa çok sevindim bunun yüzünden lozan a elendik ligden koptuk çok net goller kaçırdı tek iyi oynadığı maç köy takımına hattrick yaptı

Yanıtla Beğenme (6)
Boğazın Efendis
23.01.2026 - 16:47

Satın abi satın, butun takimi da satın!! hatta İnönü stadini besiktas çarşısını ve hatta imkan varsa dolmabahce sarayını da satın!!! Satın ki gelen parayla yeni jurasekler alın!!! hiç transfer yapamazsaniz da ocak ayında transfer kolay değil dersiniz nolcak ki!!! Sergen Yalçına da bahane çıkar o kadar adam sattık kimseyi alamadık ben napayim der!!! Satın tüm takımı satın ama delikanlı olun yarın çıkıp deyin ki bu sene hiçbir hedefimiz yok ligi 10. Bile bitirsek bize sabredin deyin azıcık delikanlı olun yani!!! Ulan gittiğiniz sıradan topculara en az 15 milyon euro fiyat çekiyorlar, ama sen ilk 11 oyuncularini patır patır satıyorsun! İsmi çıkan oyuncun bir hafta içinde gidiyor ama sen üç haftadır bir tane oyuncu alamadın!!! Ama bi dakka bizim oyuncular gitmek istediler dimi? Besiktas Mevlevi tekkesi tabi gitmek isteyene de gelmek isteyene de eyvallah denir bizde dimi? Hiç plan proje hedef yok dimi bu sene? Batan geminin malı bunlarrrr! Var mi almak isteyen dimi? Satın aga satın bütün takımı satın ama 3 hafta oldu bir tane eli ayağı düzgün oyuncu almayın tabi! İki hafta kaldı transfer sezonun kapanmasına bakalım göreceğiz kaç tane adam alacaksınız kaç tanesi ise yarayacak gorucez!! Özet şu ocak ayında transfer bizim için zordur fakat bizim ilk 11 oyuncularımızı ocak ayında batan geminin mali gibi almak çok kolaydir!!! O yüzden ihtiyacı olan gelsin daha orkun var cerny var onları da kelepir alırsınız bizim başkan ve bulunmaz hint kumaşı olan hocadan!!!

Yanıtla Beğenme (3)
Kartttaalllll
23.01.2026 - 16:41

Eğer Yasin Özcan + 6 civarı kar şeklinde bu iş sonuçlanırsa, emeği geçenleri tebrik etmek gerekir. Senede 7 milyon civarı kazanan 28 yaşındaki bitiremeyen forvetimizi bir daha elden çıkaramaz, yüklü maaşı sebebiyle de başka forvet alamazdık

Yanıtla Beğenme (4)
Can Çarşı
23.01.2026 - 16:38

Hakkımız sonuna kadar helal olsun.

Yanıtla Beğenme (1)
Madenci kartal
23.01.2026 - 16:37

Abraham satılmasa bu çöpe 7 m € maaş verilir mi, satsan yerini dolduramazsın satma, Öyle bir kitle var ki her yapılanı eleştirmek için elinde sopayla bekliyor. Bizim bu taraftar iflah olmaz.

Yanıtla Beğenme (5)
Xxx
23.01.2026 - 16:35

Rakipler takımlarına takviye yapıyor daha güçlü olabilmek adına biz ise takımda elle tutulur ne varsa gönderiyoruz

Yanıtla Beğenme (2)
Gomez
23.01.2026 - 16:32

Eyüp maçını oynadıktan sonra gitseydi iyiydi. Sağlık olsun, yolun açık olsun güzel insan

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal
23.01.2026 - 16:27

Rakamlar dogruysa cok iyi satış ama sol bek sag bek stoper falan 15 milyon vermeyin vereceksenizde vizyonu vitrini olan oyuncu olsun genç zira yoksa paralar boşa gider

Yanıtla Beğenme (0)
RUHİ
23.01.2026 - 16:26

BEN HAYATIMDA (43 YAŞINDAYIM) BU KADAR BECERİKSİZ VİZYONSUZ BİR BJK BAŞKANI BJK YÖNETİMİ GÖRMEDİM , HEPSİNİ SATIN HEPSİNİ VERİN U19 LA ÇIKALIM MAÇLARA ,ELİMİZDE NE KADAR DEĞER VARSA YOLLADIK 1-MERT GÜNOK -2 RAFA SİLVA (BİR ŞEKİ LDE ADAMI İKNA EDEMEDİNİZ) 3-AMBRAHAM 4- N DİDİ DE GİDİYOR -5 DEMİR EGE 6- SEZON BAŞI GEDSON DEMİR EGE Yİ ELDEN ÇIKARIP YASİNİ GELECEĞE YATIRIM DİYE ALMAK NEYİN KAFASI , YETER ARTIK BIKTIK USANDIK ÇEKİLİN GİDİNDE YAPACAK BİRİSİ GELSİN.

Yanıtla Beğenme (33)
Mıstafa
23.01.2026 - 16:20

Başlamışken Endidy ve Topçu da satılsın

Yanıtla Beğenme (10)
ATİBA
23.01.2026 - 16:19

Takasla Aston Villa'dan Onana alınsa iyi olur

Yanıtla Beğenme (5)
Gultekin
23.01.2026 - 16:19

Giden gidene gele yok baskanda hocada gitse iyi olcak nasılsa hedef yok kupada ben bile götür Urum takimi

Yanıtla Beğenme (14)
Sezen
23.01.2026 - 16:18

Iwobi lookman akor Adams ve rudiger Alaba al sana kafaya oynayacak takim

Yanıtla Beğenme (2)
eskbjk
23.01.2026 - 16:17

birazdan resmi siteden haber yapılır Abrahamın babasının rahatsızlığı nedeniyle ingiltereye uçtu

Yanıtla Beğenme (9)
Hasan K.
23.01.2026 - 16:15

Gitti gidiyor.com. Döner mi bilmem. ABRAHAM Beşiktaşın görüntüsüydü. En iyi elemanıydı. Gözdeydi yani. ABRAHAM bEŞİKTAŞA DEĞER KATIYORDU. O da gitti. Beşiktaş her zamankinden değersiz şimdi. GÜVEN yok. Bütün futbolcular kaçacak yer arıyor. Böyle teknik direktör ve böyle başkana böyle...

Yanıtla Beğenme (13)
Adana Kartalı
23.01.2026 - 16:15

Ölü denilen Beşiktaş'ın futbolcuları kapış kapış satılıyor. Bu nasıl bir tezat

Yanıtla Beğenme (0)
Serafettin
23.01.2026 - 16:25

@Adana Kartalı E iste bütün mesele de bu bilader..senin kerameti kendinden menkul teknik adamin sarraf misali ayikliyo kötü adamlari

Beğenme (0)
saatKac
23.01.2026 - 16:15

hadi ya...saat cok önemli tabi..

Yanıtla Beğenme (0)
havaciva
23.01.2026 - 16:20

@saatKac :))

Beğenme (0)
Sergenilhan
23.01.2026 - 16:15

Sıra Ndi di inşallah

Yanıtla Beğenme (4)
Trollcan
23.01.2026 - 16:15

Bak elin İngilizi kafaya koyuyor pat bitiiyor işi haftasonu oynatacak. Biz ; yok şu olsun bu olsun gonul gezdiriyoruz.

Yanıtla Beğenme (1)
Hamit
23.01.2026 - 16:12

vasat felan yazmayin olm, ucak hele bir insin ingiltereye, aston villali yoneticiler okur mokur yorumlari, vazgecmesinler

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk65
23.01.2026 - 16:12

Bu hamleyi çok beğendim..

Yanıtla Beğenme (0)
RED KİT
23.01.2026 - 16:12

Sol açığa atletik, çalım atıp dripling yapabilen bi adam alınırsa Toure santraforda çok gol atar...

Yanıtla Beğenme (0)
Say
23.01.2026 - 16:08

Bizim de sol kanat + priske almamız lazım bu transfer sonrası. Kadro derinliği şart.

Yanıtla Beğenme (5)
Lego
23.01.2026 - 16:13

@Say priske gitti onu unut.

Beğenme (0)
nuri şahi-biliç
23.01.2026 - 16:07

İLK geldiğinde çok iştahlıydı sonra onunda gazı kaçtı ve vasat bir oyuncu haline büründü 6 ay içerisinde 6 milyon euro +YASİN ÖZCAN kazancı net transfer başarısıdır .

Yanıtla Beğenme (2)
erdal
23.01.2026 - 16:06

oktay derelioğlu aston villa ne yapacak abraham ı hocaları hayatta almaz diyordu.

Yanıtla Beğenme (2)
Komedi
23.01.2026 - 16:16

@erdal kardeşim şahsen bir kere izledim Oktay’ın programını hiç birşey bilmiyor, programma başlamadan önce yazmış kâğıda herşeyi dogrumu yanlışmı umrunda değil, laf oldun torba dolsun

Beğenme (2)
Aumann1903
23.01.2026 - 16:15

@erdal Oktay da napsın kendine piyasa yapmaya çalışıyor, çok da kızmamak lazım

Beğenme (1)
ZER
23.01.2026 - 16:06

BJK doğru yolda. Panik transferlere gerek yok. Böyle durumlarda 1 milyonluk oyuncuyu 4 milyona, bonservisi 5 milyon eden oyuncuyu 20 milyona satmak isterler. Zaten Bjk adını duyan 300 binlik oyuncuyu 5 milyona çikartiveriyor.

Yanıtla Beğenme (0)
alperen
23.01.2026 - 16:05

Yasin için daha önce istenen bonservisi düşününce 6mlye totalde 27 milyn euro luk alışveriş

Yanıtla Beğenme (0)
Shick ⛔👍
23.01.2026 - 16:04

Patrick Shick gelmeli. Sörloth olmayacaksa.

Yanıtla Beğenme (1)
ZER
23.01.2026 - 16:14

@Shick ⛔👍 sörhlot mu adam sahada bom boş. Abraham ondan 5 gömlek daha iyi. Pres dahi yapmıyor. Fb maçında sahanın en kötüsü.

Beğenme (2)
İlke can
23.01.2026 - 16:03

Güle güle kara daşaklı adam srninle ilgili hatırlacak en güzel anı cincona çakışındı yürekli adamdın vs

Yanıtla Beğenme (2)
Arsa1903
23.01.2026 - 16:03

transfer/ersin taylan/gökhan transfer/djalo emirhan/yasin transfer/rıdvan ndidi/salih uçan orkun/kartal transfer/transfer (u21) cerny/cengiz transfer/rashica/devrim bilal/transfer/mustafa... gelecek yaz sonuna 7 adam lazım hepsini şuan almalarını beklememek lazım ama en azından 3-4 tanesi şimdi gelmeli o zaman sergen hocadan birşeyler beklemek gerekir... hatta öbür kışa da gökhan, salih ve kartal yerine de daha kaliteli yedekler gerekecektir sadece anlık çözüm olarak bunları tutmak lazım...

Yanıtla Beğenme (4)
Gündoğdu
23.01.2026 - 16:03

Başarı için böyle bir ameliyat gerekiyordu bence 2 hafta sonra Abraham Premier Ligte sakatlanıp sezonu kapatır. Norveç ve Belçika liglerinden transfer bekliyorum, kaprissiz yetenekli futbolcuların geleceğine kalpten inanıyorum, zaten bu neşter de başarılı olmazsa seneye herkes kulübün satılmasını konuşur.

Yanıtla Beğenme (2)
Cen Dere
23.01.2026 - 16:01

Pazar günü Abram'ı Premier League de izleyeceğiz, süper olacak, seneye de ŞL de.

Yanıtla Beğenme (2)
Ümit Beşiktaş
23.01.2026 - 16:01

Müthiş bir iş yapıyor yönetim. Jota satin alma şartı yok.Rasicha udakhai ve ndidi yi de gönderip iki stoper yırtıcı bir 6 bir tane hakiki bir sol açık 23 yaş altı bitirici bir forvet alırsak yaz transfer döneminde ki takviyeler ile takım segen Yalçın'ile farklı bir takıma yönelir.

Yanıtla Beğenme (2)
Kartalizma
23.01.2026 - 16:01

Sat sat bitmedi, Adalı yakında taraftarları da satacak.

Yanıtla Beğenme (12)
Mustafa B.
23.01.2026 - 16:26

@Kartalizma para etse emin ol satardı. Hepsi futbol dehası, "istemezük"çü...

Beğenme (1)
Eray
23.01.2026 - 15:59

Şaka gibi ya. Devre arası herkes gitti kimsenin gitmediği senaryoda bile takviyeler gerekiyordu şimdi gidenlerin de yerini doldurmak için en az 6-7 transfer lazım ilk 11 ve yedek için. Yapılacak mı tabi ki hayır. Eksiklerle dolu kadroyla hazirana kadar taraftar işkence çekecek. Gidenlerin yeri devre arasında dolacaksa bir şey diyemem ama ben 1-2 transferle bu dönemin kapatılacağını düşünüyorum yine eksik kalacağız.

Yanıtla Beğenme (6)
CCD
23.01.2026 - 16:09

@Eray Abraham ın yerine şuan adam alamazlar, muhtemelen stoper ve kaleci transferi ile devre kapanır. Sol bek Yasin Özcan geldiği için yaza bırakılabilir.

Beğenme (0)