11.05.2026 - 17:00

Takip Et:

''Acı gerçek şu ki: Sergen Yalçın'ın yönettiği takım...''

Fatih Doğan, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Beşiktaş'ta Sergen Yalçın'ın geleceği tartışılmaya devam ediyor.

Gazeteci Fatih Doğan, Sergen Yalçın yönetimindeki Beşiktaş'ı değerlendirdi.

İşte Fatih Doğan'ın görüşleri:

Fatih Doğan: ‘’Bir takım için en acı tablolardan biri; taraftarın sırtını sahaya dönmesidir. Beşiktaş taraftarının yaptığı bu protesto, anlayan için büyük bir mesajdır.

Acı gerçek şu ki: Sergen Yalçın’ın yönettiği takım, oynattığı - oynatamadığı futbol, yönetimsel hatalarla birleşince bir boşluğa düşmüş umutsuzluk girdabında acı anaforlar yaşamaktadır.

“Muhteşem” algısı yapılan devre arası transferleri verimsiz. Her geçen gün iyiye gidecek denilen futbolda, bir sezona yaklaşan Sergen Yalçın yönetimine rağmen umut vadeden bir gelişme yok. Sergen Yalçın yönetiminde Beşiktaş, ligde derbi kazanamadığı gibi bütçesinin 10’da 1’i bile etmeyen düşme hattındaki takımlara puanlar kaybederek vasatizm girdabında aşağı doğru sürüklenmiştir.

Sergen Yalçın için “Bende yok” dediği ve kadroda istemediği Muçi’nin golüyle yenilmesi acı bir yansıma!''

duhuliye.com

YORUMLAR (27)

BJK 1903
11.05.2026 - 19:19

CERNY'nin başını yemek için böyle mesnetsiz bir iddiada bulunuluyor ve CERNY kendisi hakkında söylenenleri,yazılanları yalanlıyor ona rahmen ısrarla CERNY için oladık şeyler gündeme geliyor.Taraftarlar olarak bu tip yalan haberlere inanmıyoruz inanmayacağız

Yanıtla Beğenme (1)
Osman1903
11.05.2026 - 18:44

Sergen hocamızı bir rahat bırakın .

Yanıtla Beğenme (16)
Adana kartalı
11.05.2026 - 21:09

@Osman1903 istifa etsin rahat bırakalım

Beğenme (0)
Apoletli it
11.05.2026 - 18:34

Acı gerçek şu ki kulübün başkanı Sergen, genel sekreteri Adalı, kararları Sergen alıyor, tek yetkili Sergen ama sorumlu kendisi değil, maaşını da kendi belirliyor.

Yanıtla Beğenme (1)
Köyün delisi
11.05.2026 - 18:21

Ya beyler tanıyın artık şu megolomanyak, cahil, bencil ve ukala soytarıyı! Bu değilmiydi, sidik zoruyla şampiyon olduğumuz 2021 senesinde yeni sözleşme için ANÇ salağını kanırta kanırta kanırtan! Akabinde Şampiyonlar Ligi'nde başarılı olmamız için takımın her maçta en az 125 km koşması gerekir diye dötünden uydurduğu ağır antrenman programı çerçevesinde önce bütün takımı sakat edip, sonra ŞL grubunda 0 puan çeken ve ardından ligin ortasında takımı bırakıp kaçan! (O zamandan beri Beşiktaş toparlayamadı! Şimdi çıkmış pişkin pişkin 5 senelik başarısızlık döneminin hesabını birinin vermesi gerekir diyor şuursuz!!? Şaka gibi AQ!) Daha sonra yıllarca futbol yorumculuğu yapmak suretiyle önüne gelene avuç avuç bok atıp ama asla aynaya bakmayan! 2024 senesinde Antalyaspor ile yarım sezon sözleşme yapmasını müteakip sezon sonu sözleşmesi bittikten sonra Başkan Serdal Adalı'nın teklifini ilk önce kardeşinin rahatsızlığı bahanesiyle reddeden ardından konuya ilişkin olarak yapmış olduğu basın açıklamalarında ise özetle; "Ben niye enkaz devralıp bu sorumluluğun altına gireyim, ben niye başarısız olayım, bende başarılı olmak istiyorum" diye abuk sabuk beyanatlar vermek suretiyle bahsekonu teklifi aslında neden geri çevirdiğini cümle aleme ilan eden! Lakin kendisinin geri çevirdiği Beşiktaş TD lüğü ve bu manada sorumluluk üstlenen Ole Solskajer'in ayağını kaydırmak içinde, futbol yorumcusu olarak yapmadığı kahpelik ve çakallık kalmayan! Şimdi de mevcut başarısızlık tablosu öznesinde yetki bende ama sorumluluk bende değil diye yine suçu başkalarına atma arayışında olan! Vel hâsıl kelam dini imanı para olan, kendini çok başarılı zanneden bu kibirli ve ukala soytarıdan kurtulmaz isek, bu film aynen böyle devam eder arkadaşlar! Zira bu karaktersiz başta Beşiktaş taraftarı olmak üzere herkes ile futbol profesörü edasıyla resmen taşşak geçiyor (Sırf kendi tercihinin arkasında durmak ve yerli Karius Ersin'e sahip çıkmak amacıyla "Kalecinin asli görevi gol yemektir" bile dedi bu AQ manyağı!), cukkasını dolduruyor ve gamsız hayatına tam gaz devam ediyor. Bu kepçenin şeyinde değil Beşiktaş!!!! Görün artık bu hakikati. NOKTA

Yanıtla Beğenme (1)
asi kartal
11.05.2026 - 19:56

@Köyün delisi evet 4 sorumlusu sergen ama o dönem arıncı şıkıştıran taraftarlarda suçlu.. sergen kalırsa 4 yıl daha geçer ama bjk yok olur gider...

Beğenme (0)
baygol
11.05.2026 - 18:05

Antalyasporda 500 bin euro aliyordu Besiktasta 3 milyon euro tv de task yapiyordu geldi simdi saha kenarinda tsk yapiyor dunyada hangi gerizekali klup sergen icin 3 milyon verir gitmez tabi hem tsk yapiyor hem egosunu tatmin ediyor hem manajer kankalarini mutlu ediyor KLUP su anda Sergene hocacilik oynatiyor

Yanıtla Beğenme (0)
mercans
11.05.2026 - 17:57

Çok enteresan bir Futbol dünyası.. Derbileri alsaydık ki alabilecek Noktaya geldik hepsinde!. ZAten şampiyonluk hesapları yapardık. Hiç bir büyük kulüp ve takım 3-4 cü iken Lige asılmaz. Konya maçında da kötü değildik beleşten bir penaltı dan elendiğimizde unutuyoruz arkadaş. Hemen yapıştır böyle söyle diye. BU sabrı kaybedersek bırakın sergen i gelmek isteyecek Antranör bile bulamayız. İlk yarı ben Tribün görmedim kimse kusurumuza bakmasın Taraftarımızda iyi değildi bu sene.

Yanıtla Beğenme (13)
Bjk03
11.05.2026 - 17:57

Hadi canım en acısı sergenin Beşiktaşta halen olması istifa etmemesi. Muçi sergene ağzının payını verdi bir õmür ağzını ve bilgisizliğini sergenin mühürletti.

Yanıtla Beğenme (1)
AKREP Nalan
11.05.2026 - 17:55

@kanatsız kartal zeki adam kartalların kanatsız uçamayacağını bilmiyorsa TD lik yapmasın sende git kumdan kale yapanları seyret

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
11.05.2026 - 17:55

@kanatsız kartal zeki adam kartalların kanatsız uçamayacağını bilmiyorsa TD lik yapmasın sende git kumdan kale yapanları seyret

Yanıtla Beğenme (0)
hasan
11.05.2026 - 17:52

sergen yönetmeyi bilmiyorki

Yanıtla Beğenme (1)
Kadir
11.05.2026 - 17:50

Maalesef Sergen istifa etmez. Verin paramı gönderin diyor. Ayrıca seneye de bir şey olmaz. Çünkü 1 sene çalıştı (!) ve yoruldu. Adamın fıtratı bu,değişmez.

Yanıtla Beğenme (1)
1903
11.05.2026 - 17:49

Senin de ne yaptığın belli değil bugün böyle konuşursun yarın bir bakmışsın Sergen‘le yemek desin öbür gün başkanlasın senin de ne halt olduğun belli değil burada böyle konuşacağına toplantılarda sorsana bu soruları bu fikirlerini orada da beyan etsene dümenci Beşiktaşlı

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
11.05.2026 - 17:48

Bu da adam oldu yorumcu gazeteci olduya kıyamet yakın demektir

Yanıtla Beğenme (0)
Kartalgözü
11.05.2026 - 17:39

Sergen Yalçın kadar başına taş düşsün. Troll fatih. Gerek futbolculuğunda gerekse Teknik direktörlüğünde biz Beşiktaşlılara mutluluk yaşatmış bir insanın 2 yıl kredisi olamazmı? Sen AKP ile var olmuş ondan sonra yok olacak çapsız bir troll'sün.

Yanıtla Beğenme (18)
adana kartalıı
11.05.2026 - 17:48

@Kartalgözü sen kaç lira aldın troll kere troll. sergenle başarı geleceğinemi inanıyosun. devre arası transferleri kim yaptırdı

Beğenme (2)
Ahmet
11.05.2026 - 17:38

Muçi gibi bir futbolcuyu kiraya veren ondan yararlanamayan ve bende Muci yok diyen Sergen bu cahilce ve kibirli karakteri nedeniyle futbolculardan verim alamıyor. Bırakıp gitmesi Beşiktasın hayrinadır.

Yanıtla Beğenme (3)
Erk
11.05.2026 - 17:38

Fatih doğan kim, aen kimsin dayı, bakın işinize. Taraftar biz her iyi gittiğimizfe bizi içten medyadan yıkarlar anla oyuna gelme

Yanıtla Beğenme (5)
Ahmet Özkan
11.05.2026 - 17:34

ADALI BAŞKANI EŞŞEKCİYİ VE KOVAERSİNİ ŞUTLAMAK LAZIM EN KISA ZAMANDA

Yanıtla Beğenme (2)
kanatsız kartal
11.05.2026 - 17:28

fenerbahçe 7 sezonda 415 milyon eur harcamış. kerem asgari ücret :), ama başarı yok, GS hakem ve federsayon ile 4 yıl şampiyon olmuş harcaması 450 milyon eur ( erdem t... içeride) , beşiktaş 225 milyon eur harcamış ve kanat transferi yapmamış , malum kişiler komisyonlar alarak asıl alınması gereken mevkiler varken alakasız transferler yapmış. futbolculuk döneminde bonservis ödenmemiş adamlara çuvalla para verilmiş. şimdi sergen hocaya sallayan y.... sergen hoca zekidir. biraz sabır

Yanıtla Beğenme (4)
kartal pençesi
11.05.2026 - 17:28

fatih doğan nedir bu sergen yalçın düşmanlığı ? sergenden bi menfaatin yok diye sergene sallıyorsun , her devrin adamı fatih doğan , kesin senin bir işini halletmedi sergen ve sen o yüzden sallıyorsun sergen beşiktaştır .. sergenin faydası senin saçının tüyünden fazladır fatih doğan sergen büyük lokmadır senin boğazında kalır fatih doğan

Yanıtla Beğenme (6)
Aybars
11.05.2026 - 17:27

Dusse de vursak diye bekleyen bu isimlerin, Besiktas uzerinden para kazanmasi gercekten uzucu. Gercek Besiktas taraftari sosyal medya uzerinden tepkisini gostermeli. Federasyon ve MHK'deki Besiktas dusmanligi bu kadar asikarken, bir de bunlarla ugrasiyoruz. Sergen takimi yeni gelecek transferlerle duzeltir, ama hakem isi nasil cozulecek, yonetim bunun uzerinde yogunlasmali.

Yanıtla Beğenme (3)
Bjk Hollanda
11.05.2026 - 17:26

Bende rafa yok, muci yok. Gokhan sazdag var, cengiz var, olaitan var.

Yanıtla Beğenme (2)
Özgür
11.05.2026 - 17:21

Herkes Beşiktaşlı yazar kesilmiş, 2 senedir kontra atak futbolu oynuyoruz. Sergen gelince ileride oynamaya başladık ama sonuç depişmedi. Yetenek eksikliği var ama geçen seneden daha kötü değiliz. Başka birisi gelirse de daha kötü olacak. Bir buçuk yıllık planlama yapmışlar bence süreci bitirmeleri gerekiyor

Yanıtla Beğenme (1)
Apoletli it
11.05.2026 - 17:16

tek yetkili Sergen ama sorumluluğu yok: bu pişkinlik galiba zamanın ruhuna uyarak ampul akımı etkisinden geliyor, bademistan artık böyle

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
11.05.2026 - 17:12

Şimdi bu yazıya katılmayanlar olacaktır. Kaya, zafer ve trolleri gibi

Yanıtla Beğenme (1)
m_zileli
11.05.2026 - 17:09

Geldıği gün sergeni çok eleştirdiği için çok kızıyordum ama fatih doğanın hakkını yemişim. Meğer sergeni herkesten iyi tanıyormuş.

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet Özkan
11.05.2026 - 17:08

ADALI BAŞKANI EŞŞEKCİYİ VE KOVAERSİNİ ŞUTLAMAK LAZIM EN KISA ZAMANDA

Yanıtla Beğenme (1)
Şakir
11.05.2026 - 17:03

Yapıştırdı alnına Muçi Sergenella'nın! Allah'ın tokadı yok! Bunlar daha iyi günlerin kumarbaz dolmuşçu!

Yanıtla Beğenme (0)