Beşiktaş'ta sular durulmuyor..
Bugün güvenilir kaynaklardan edindiğimiz bilgiye göre Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı Mayıs ayında Olağanüstü kongre kararı almayı düşünüyor. Başkan Adalı'nın yakın çevresine ''Yönetim listemi yenilemek istiyorum, daha güçlü bir yönetim yapmamız şart'' dediği öğrenildi. Adalı'nın bazı yönetici arkadaşlarından istediği verimi alamadığı için yol ayrımına gitmek istediği ve Mayıs ayında yeni listeyle seçime gideceği bilgisine ulaşıldı.
duhuliye.com
YORUMLAR (167)
Nerdeeee? Rüyalarımı süslüyor lakin gerçeğe dönüşme ihtimalini istiyorum. Tarihin en zayıf yönetimi, başkanı ve TD si Sergen Yalçın
Bilgili-Demirören-Orman } Duraklama Devri ...... Çebi-Arat-Adalı } Gerileme Devri... Böyle adamlarla devam edilirse kesinlikle son devir olan Yıkılış ve Kayyum devri kesinlikle yaşanacak.
Çok güçlü bir liste yapsın. Kuruyemisci, çiğ köfteci, bakkal ve tuhafiyeciden oluşan.
Sayın Adalı yalnız bırakılıyor,güçlü bir listeyle daha güçlü gelecektir.Başkanımıza güveniyorum listesindekiler malesef destek vermedi.
Olmaz kardesim Yaptığı transferlerin hiçbiri Takımında süre bulmamıs sakat ve alt lige duşmuş ve alt ligden gelen Oyuncular .Orkun Hariç O da Formaya Geldi
Fıkra güzel. Yeniden seçilebileceğini zanneden hayalperest bi başkanın yönetimini güçlendirme hayali.
Istanbul da bir zamanlar Vefa,Sarıyer, Beyogluspor,İzmir de Altınoluk,Altay,İzmirspor vardı. Tarih oldular.Gidisat aynen o yolda..Üzücü..
Balık baştan kokar gedsonu para olmadığı için gönderdin adalı;madem yönetemiyeceksiniz atıp tutmayın gerçekleri söyleyin istifa edin...
Haydi inşallah inşallah doğru haber bahri mayis değil de şimdi istifa etsin bahri yeni yönetim mayısa kadar hazir bjk lazım olan oyuncu bulur yazik belli yapamadi bu adam belki çok iyi bir insan ama bjk başkan lik kola değil
Metin surekli kaleci mert'i kötüleyen kötülerken kendinden gecip tuhaf iddalarda bulunan kendini serefini orasini burasini ortaya koyan tahminimce ruh hastasi bir arkadas. isim degistirip degistirip Ersini yaliyor Merte sovuyor. bir tahminimde ersinin kendisi olma ihtimali yoksa babasi olsa ersini o derece savunmaz zira.
6 ayda mahvetti takımı. Defolup gideceksin serdal adalı
Vurdu varacağını basıp gidecek, manejer indragandi aş
İşte o seçimde kuyruğuna tenekeyi bağlarlar Serdal başkan. Sen aynaya bakınca kendini başarılı görüyormusun? Boşver yönetimini en başta sen yetersizsin başkanlık için. Hadi inşallah gidersin seçime.
Burayi at ciftligi sanan bu kisi ve yanindaki TV yorumcusunu bir daha bu kulubun basina getirenlerin Allah cezasini veriyor, verecek de. Bunlar Besiktasimizin iyi gunleri.
Sokağa attığın paralarımızı masaya bırak. Sonra gidebilirsin.
Ne seçimi kardeşim bu gider daha kötüsü gelir şimdiye kadar hep öyle oldu tek çare takımın satılmasıdır alan adam hem Beşiktaş’ın hemde kendi parasının kıymetini bilir bunlar gibi Beşiktaş’ı sömürüp Beşiktaş üzerinden rant sağlamaz biran önce satın şu takımı
Adam gibi f. Orman deyince zaten arkasını okumaya gerek yok. Ormanın dönemi sadece 2 şampiyonluk ve stad yapımından oluşmuyor. Stadın nasıl yapıldığını da, biliyoruz. Batık Fikret Orman nın şirketi mi yaptı. Ormanın beşiktaş a Kr Hibe, borç, sponsorluk anlamında katkısı yoktur. Stadında inş işlerini anç yaptı, finansmanı da loca vs ile Vodafone dan geldi.. Orman, Anç ile beraber çalışırken kulübün ekonomik durumu da düzeldi ve şampiyonluklar geldi. Ama ne zaman tek başına kulübü yönetmeye başladı, beşiktaş tekrar maaş ödeyemeyen icralık hale geldi. Saçma sapan başkan transferleri yaptı orman, Maaş ödeyemeyeceğiz dendiği için alınan futbolcular bedava takımdan ayrıldı ormanın son dönemlerinde. Bir sürü karanlık iş yolsuzluk olayları da var. Öyle dediği gibi aklanma da yok. Tek başına beslemelerinin programına çıkıp hakeret ediyor anca.aile hayatının içine de etti. Ama nedense bir tek kendi şirketleri düze çıktı.. Aynı sefar bilgili gibi.Araştır ın önce, biz bizzat yaşadık o yılları fırat günayer gibilerden öğrenmeyin araştırın bunları. .
Kimse kusura bakmasin, Serdal Adali giderse kulubu satmak zorunda kalirlar en azindan futbol subeyi satarlar. Arat ve Yucel bu konu uzerinde calisiyorlardi ve kulubu 1 sene icinde buyuk zarara ugrattilar ve kactilar, he derseniz Yucel tekrar aday oldu cunku Arat in bitiremedigi isi bitirecekti. Bu ikilinin medyada en buyuk şakşakcisi Safak Malatya'dir. Yayinlarini daha once izlediyseniz Serdal Adali secildikten sonra futbol sube satilsin diye ortaligi velveleye verdi. Serdal Adalı' nin ve Sergen hocanin biraz daha zaman ihtiyaci var... Kulup toparlanacak, Cebi ve Arat'in yaptiklarini 6 senede yaptiklarini 1 sene de toparlamak kolay degil. Bu olaylar Serdar Bilgili den itibaren basladi, Arat son darbeyi vurdu...
Mayısa kadar o koltukta oturabileceğini düşünüyorsun yani? İç sahadaki maçlarda kulaklarını kapama başkan, çanlar senin için çalıyor. Beşiktaş tarihinin en beceriksiz başkanı ve yönetimiyle birlikte milyonlarca euro harcayıp takımı ekimde hedefsiz bıraktın. Transfer falan yapma kulübün parasını çöpe atma.
Mayısı beklemeyin. İstifa da bir hizmettir.
Bence bunların tamamı bir proje, birilerinden talimatla ancak bir takım bu kadar kötü yönetilebilir. Ne demek istediğimi anlayanlar anladı. Amaç bu kulübü yabancı sermaye ye satmak. Başka bi açıklaması olamaz bu kadar aciz kalamaz kaç yıllık klüp
Sergen ve yancısı Reçber siz de defolun kulüpten.
Bizim taraftara müstahak sebadan sonra adam gibi Besiktas takimini yapan Fikret Ormanı kacirdilar o saatten sonra kulüp dibe doğru gitti,Ormanin zamaninda takim adam gibi catir catir futbol oynuyordu ne federasyon ne de mhk Ormanı yani Besiktaşı ezemiyordu ondan sonra gelen her baskan ve yönetim rezil ettiler koca kulübü
inşallah karşısına aday çıkar karşısında tuvalet terliği bile çıksa ona oy veririm
Kasımda havlu atma geleneğini başlatan ganyancıydı. Filozof'un yarım sezonunu saymazsak Beşiktaş 2021 Eylülünden beri sakat. Bu ganyancı bir şampiyonlar ligi maçına çıktı, takımı pert etti, taktikten anladığı yok, takımı deli dana gibi boş boş koşturup herkesi sakat etti, o kolay grupta 1 puan alamadı, sonra da çok büyük hocaymış gibi tvde atıp tuttu, bu kumarcı gamsızla olmaz bu iş
@Sertaç Şansız kimse bu eleştiriye hayır diyemez. Ama sergen ve Şenol Güneş in garip bir biçimde muhabir eskileri ve yorumcuların üzerinde etkisi var.aslında yazdığın o durumdan bile kısa sürede ve çok daha ekonomik şekilde çıkma umudumuz vardı.aöa bu muhabir eskileri ve diğerleri öyle bir lobi yaptı ki, geçen yaz yaptıkları gibi.. Valery İsmail i gönderdiler Şenol güneşi getirdiler. Anç nin en büyük hatasıydı. V İsmail 3 lü oynatıyor muş da ondan olmuyor muş. Takım yetersiz olmasına rağmen ilk 45 dak harika oynuyordu. Sonra 60 dak çıktı. Ocak ayında 2-3 transferle çok iyi bir yerde hatta şampiyon bile olabilirdik. Ama durmadılar sonunda Şenol Güneş geldi.ceyhun pasifize oldu. Şenol Güneş adama taktı. O gazla ikinci yarı gitti. Sonra yapılan transferler, Burak vs sonun başlangıcı. Fırat günayer dallamasına göre.. Ole yönetimin aldığı adamlara hayır diyememiş, ama sergen le senol g dermiş. İstemediği adamları aldırmazmış. Amartey, onana, ox vs vs onlar neydi.. Şenol Güneş neredeydi. Öncesinde Ceyhun varken gayet iyi transferler yapılıyordu. Fincan olarak da takım toparlanmıştı.
Adalı Beşiktaş'ın başkanı Sergen de hocası değildir!
Fikret ormanın mendilini dahi tasiyamayacak kadar vizyonsuz adamlar bu kulübe başkan oldu yazıklar olsun milyon defa
TJK baskani oldu bayiileri bitirdi. Gitti dunyanin en vasat aygirlarindan kadro kurdu onuda batirdi. Hic bi isten anlamaz bos bir adam bu adali. Yazik bu kulube
Defol fikret orman göreve fikrete bu paraları versen real madrid gibi hapardı bjk yi
Tekrar 3 transfer dönemi daha ister. Bu arada Fulya'yı peşkeş çekti, hiç konuştuğu yok. Hüseyin Yücel konuşunca sus dedi.
Sende bu kulüpten kaybol ne olur senden başkan falan olmaz al sergeni beraber gidin atlarla oynayın
Alın bunu burdan alın bunu burdan, topla topla topla.
Daha seçileli 6 ay olmadı. Kendi seçti pasif adamları. Şimdi de değiştiriyor.
Karlsbakk süper golcü 20 yaşında Trabzon peşinde çok iyi oyuncu olacak 20 yaşında 5 m değeri var çök çök
O kadan başarılı ki bizim jokey başkan, kendisine inanıp yola çıkacak daha zengin büyük adamlar bulup bizim karşımıza gene çıkacak.
Geldiği günün ertesi günü 70 80 milyon euroyu ödeyip bankalar birliğinden çıkacak bir başkan acilen bugün lazım çünkü her sene 35 40 milyon boşa faiz ödüyoruz Kendi kişisel servetinden mi verir arkadaşlarından mı alır artık bilmem tabi sonrasında geri almak şartıyla faizsiz olarak 3 transfer dönemi diyip sonra 200 milyon euro harcamayacak aklı başında bir başkan çok acil lazım o 3 transfer dönemini sadece kiralık topçularla geçirmemiz lazım 22 milyar borç var işin şakası yok daha bu seneki transferlerin bonservis ödemeleri yazın başlıyor Bunlardan bahseden yok ben giderim benden sonra gelen ödesin banane diye kulüp yönetilmez
Bizim 6 sağ açık nerede kaldı son gün mü gelecekleer
Adalı bıktırdın belliydi bu yönetimden birşey olmayacağı camia sana destek çıkmaz çok kuvvetli adamlar almadığın sürece yönetimden kimse elini cebine atmıyor adalının eline cebine atmasıyla olmaz Hüseyin yüceli al erdal torunoğulları böyle adamları alırsan camia destek çıkar yoksa zor
Doğrusu bu Beşiktaş tarihinin en boş beleş yönetimi.Kahveden toplanan sinyalciler.
Maalesef dibin dibini gördük. Bize ne futbolcu gelir, geliyor ne olandan verim alabiliryoruz ne de gideni satabiliyoruz. Giden de kendini kurtarmak için gidiyor. bu kadar dibe inmişken yeni bir başlangıçla çıkmamız lazım. Fakat bu yeni başlangıç görüldü ki Adalı ile Sergenle falan olmaz. Hocanın kendisini çok severim ama adam 90'lar futbolu oynatıyor. Ha en büyük hata kimde derseniz ilk sırada yönetim, ikinci sırada her şeye "çöp" çeken taraftar derim. Ha onların da çoğu muhtemelen aramıza sızan renkliler ve menajer tayfacı yorumcular. Velhasılıkelam, bol keseden konuşan, hedef şampiyonluk diye gaz veren ve bu yiyen taraftar değil de gerçekçi bir plan yapacak yönetime ihtiyaç var. Öncelikle her sene kesinlikle Avrupaya gidebilmeli, yani ligde ilk dört, ve orada da belli bir tura kadar gelebilmeliyiz. Şunu 2-3 sene sabırla oturtsan sonrasında yine gereksiz, pahalı transferlere girişmediğin sürece devamı gelir. Bunu biz yapamıyoruz ama şu an TS yapıyor. İzlemeye devam ederiz. Neden? Çünkü biz Real'iz. Evet. Milyarlarca lira borcu olan bi Real.