Okan Koç, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.
Beşiktaş'ta yeni sezon öncesi transfer çalışmaları sürerken, A Spor yorumcusu Okan Koç'tan siyah-beyazlı yönetimle ilgili dikkat çeken açıklamalar geldi. Koç, Başkan Serdal Adalı ve yönetim kurulunun taraftarla olan ilişkisinin kritik bir noktada olduğunu belirterek önemli değerlendirmelerde bulundu.
"Serdal Adalı ve Yönetiminin Son Şansı"
A Spor ekranlarında konuşan Okan Koç, Beşiktaş yönetiminin taraftar nezdinde artık hata yapma lüksünün kalmadığını ifade etti.
Koç, "Serdal Adalı ve yönetim kurulunun son şansı. Net bir şekilde söylüyorum, pamuk ipliği kopmak üzere." sözleriyle mevcut durumun hassasiyetine dikkat çekti.
"Kaliteli Transferler Yapılırsa Bağlar Güçlenir"
Beşiktaş taraftarının beklentilerinin yüksek olduğunu vurgulayan Okan Koç, kaliteli transferlerle kurulacak güçlü bir kadronun yönetim ile taraftar arasındaki bağı yeniden kuvvetlendirebileceğini söyledi.
Koç açıklamasında, "Kaliteli isimlerle seni hedefe götürecek net bir takım oluşturduğun takdirde o gemici bağları var ya, kolum kadar kalın ipleri var. O bağlardan daha kalın iplerle taraftarla aranızdaki bağı bağlarsınız." ifadelerini kullandı.
duhuliye.com
YORUMLAR (17)
Kaliteli oyuncular alınırsa şampiyon olamasak dahi yarışta kalırsak Adalı devam eder ama vasat kadro kurulur yada transferler geç kalır da yine erken havlu atarsak defter kapanır bunu Adalının kendisi de biliyor umarım elini çabuk tutar transferin kalitesi kadar hızlı olması da önemli son yıllarda maalesef hep geç kaldık transferde
Shaktara bakın kimleri transfer etmiş oyuncuları izleyin sol sağ kanat nasıl bulunur oyuncu izleyin bu grafın scoutları 2 yıldır davitasvili trossard laurenteyi Anguissa yı buldu bırakın önce oyuncu alacağınıza scout alın yada direk kapatın o birimi
Herkes Serdal adalı önünde düğmesini iliklesin
bu kafayla giderse adali 2027 ocak ayini goremez
Eleme maçına kadar kaleci sol bek orta saha sol kanat ve santrafor yetişmezse zaten o bağ kopar eylülde yapacağın transferler zaten ekim kasıma anca hazır hale gelir o zamanda atı alan üsküdarı geçer messiyi ronaldoyu dahi alsa başkan oturamaz o koltukta umarım bunun farkındadır da elini çabuk tutar
adalinin besiktas umrunda degil onun akli fikri gazi kosusunda
Adalı kendisine inanmıyorki taraftar ona inansın bir tane kupa alamadık bir tane adam gibi transfer yapamadı daha neyi bekliyor istifa etmek için anlamıyorum
Serdal adalı istifa yönetim istifa önder özen istifaaaaaaaaaaaaaaaaa
Basin sürekli Beşiktaş karşısın istiyor da sen en azından 1,5 yıl Bjk da oynadın. Sürekli hoca, yönetim ve futbolcu değiştiriyoruz biraz da basın ve taraftar mu değişse? Sürekli kelle istemek çok hoşunuza gidiyor . Fb de kimse başkan gitsin demiyor, biz de herkes sürekli o gitsin bu gitsin derdinde. Susun artık, daha sene başlamadı yine aynı terane
Adalıdan bir çacık olmaz onun son şansı bunun son şansı diye diye yıllar geçiyor. Ama bu taraftara fazla bile lig bitmeden istifa ettiremediler. Adam sallandıkça salladı yok o proje bu proje
Son şans ne demek burası deneme tahtasımı bitti gitti en fazla 2/3 ay olur oda ligin ilk haftaları ve uefa yenilgisi ( kaleci bile yok) olası durumunda yallah
Kasimda geriye düsersek, yönetim kosa kosa gitsin! Bu sene sabir ve zaman istemesinler taraftarlardan!
@from NL ne güzel kafa kasımda düşersek gitsin. Kasım da düşersek zaten gidecekler. Sorun varsa şimdi çözülmeli şimdi gitsinler
her gelen başarısız kasımda havlu atan takım borç üstüne borç tazminat hocalara, yüksek maaşlı sakatlık geçmişi oyunculara paralar dışında arkalarında birşey bırakmıyorlar
Şansı bitti, Özenle kendine zaman kazanmak istiyor, ama çöp özenle aǧustosta havlu atar.