24.06.2026 - 18:07

Takip Et:

''Adalı ve Yönetiminin Son Şansı!''

Okan Koç, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Beşiktaş'ta yeni sezon öncesi transfer çalışmaları sürerken, A Spor yorumcusu Okan Koç'tan siyah-beyazlı yönetimle ilgili dikkat çeken açıklamalar geldi. Koç, Başkan Serdal Adalı ve yönetim kurulunun taraftarla olan ilişkisinin kritik bir noktada olduğunu belirterek önemli değerlendirmelerde bulundu.

"Serdal Adalı ve Yönetiminin Son Şansı"

A Spor ekranlarında konuşan Okan Koç, Beşiktaş yönetiminin taraftar nezdinde artık hata yapma lüksünün kalmadığını ifade etti.

Koç, "Serdal Adalı ve yönetim kurulunun son şansı. Net bir şekilde söylüyorum, pamuk ipliği kopmak üzere." sözleriyle mevcut durumun hassasiyetine dikkat çekti.

"Kaliteli Transferler Yapılırsa Bağlar Güçlenir"

Beşiktaş taraftarının beklentilerinin yüksek olduğunu vurgulayan Okan Koç, kaliteli transferlerle kurulacak güçlü bir kadronun yönetim ile taraftar arasındaki bağı yeniden kuvvetlendirebileceğini söyledi.

Koç açıklamasında, "Kaliteli isimlerle seni hedefe götürecek net bir takım oluşturduğun takdirde o gemici bağları var ya, kolum kadar kalın ipleri var. O bağlardan daha kalın iplerle taraftarla aranızdaki bağı bağlarsınız." ifadelerini kullandı.

duhuliye.com

YORUMLAR (17)

Adler
24.06.2026 - 19:22

Şansı bitti, Özenle kendine zaman kazanmak istiyor, ama çöp özenle aǧustosta havlu atar.

Yanıtla Beğenme (1)
Şekerbegoviç
24.06.2026 - 19:01

Kaliteli oyuncular alınırsa şampiyon olamasak dahi yarışta kalırsak Adalı devam eder ama vasat kadro kurulur yada transferler geç kalır da yine erken havlu atarsak defter kapanır bunu Adalının kendisi de biliyor umarım elini çabuk tutar transferin kalitesi kadar hızlı olması da önemli son yıllarda maalesef hep geç kaldık transferde

Yanıtla Beğenme (1)
Adalı istifa
24.06.2026 - 18:59

İslander istifa

Yanıtla Beğenme (0)
İstifa istifa
24.06.2026 - 18:58

Shaktara bakın kimleri transfer etmiş oyuncuları izleyin sol sağ kanat nasıl bulunur oyuncu izleyin bu grafın scoutları 2 yıldır davitasvili trossard laurenteyi Anguissa yı buldu bırakın önce oyuncu alacağınıza scout alın yada direk kapatın o birimi

Yanıtla Beğenme (0)
İstifa
24.06.2026 - 18:48

Adalı da para yok

Yanıtla Beğenme (1)
Karakartal
24.06.2026 - 18:47

Herkes Serdal adalı önünde düğmesini iliklesin

Yanıtla Beğenme (7)
olgun
24.06.2026 - 18:45

bu kafayla giderse adali 2027 ocak ayini goremez

Yanıtla Beğenme (1)
Amokachi
24.06.2026 - 18:45

Eleme maçına kadar kaleci sol bek orta saha sol kanat ve santrafor yetişmezse zaten o bağ kopar eylülde yapacağın transferler zaten ekim kasıma anca hazır hale gelir o zamanda atı alan üsküdarı geçer messiyi ronaldoyu dahi alsa başkan oturamaz o koltukta umarım bunun farkındadır da elini çabuk tutar

Yanıtla Beğenme (1)
yonetim istifa
24.06.2026 - 18:43

adalinin besiktas umrunda degil onun akli fikri gazi kosusunda

Yanıtla Beğenme (2)
Mühendis
24.06.2026 - 18:39

Adalı kendisine inanmıyorki taraftar ona inansın bir tane kupa alamadık bir tane adam gibi transfer yapamadı daha neyi bekliyor istifa etmek için anlamıyorum

Yanıtla Beğenme (2)
Suadiye
24.06.2026 - 18:37

Serdal adalı istifa yönetim istifa önder özen istifaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yanıtla Beğenme (2)
Ilhan
24.06.2026 - 18:28

Basin sürekli Beşiktaş karşısın istiyor da sen en azından 1,5 yıl Bjk da oynadın. Sürekli hoca, yönetim ve futbolcu değiştiriyoruz biraz da basın ve taraftar mu değişse? Sürekli kelle istemek çok hoşunuza gidiyor . Fb de kimse başkan gitsin demiyor, biz de herkes sürekli o gitsin bu gitsin derdinde. Susun artık, daha sene başlamadı yine aynı terane

Yanıtla Beğenme (5)
Antalya Bjk
24.06.2026 - 18:28

Adalıdan bir çacık olmaz onun son şansı bunun son şansı diye diye yıllar geçiyor. Ama bu taraftara fazla bile lig bitmeden istifa ettiremediler. Adam sallandıkça salladı yok o proje bu proje

Yanıtla Beğenme (2)
Serdar Adalı
24.06.2026 - 18:20

Adalı istifaaa

Yanıtla Beğenme (3)
Haber1903
24.06.2026 - 18:17

Son şans ne demek burası deneme tahtasımı bitti gitti en fazla 2/3 ay olur oda ligin ilk haftaları ve uefa yenilgisi ( kaleci bile yok) olası durumunda yallah

Yanıtla Beğenme (4)
from NL
24.06.2026 - 18:15

Kasimda geriye düsersek, yönetim kosa kosa gitsin! Bu sene sabir ve zaman istemesinler taraftarlardan!

Yanıtla Beğenme (2)
Antalya Bjk
24.06.2026 - 18:29

@from NL ne güzel kafa kasımda düşersek gitsin. Kasım da düşersek zaten gidecekler. Sorun varsa şimdi çözülmeli şimdi gitsinler

Beğenme (1)
Sabri baba
24.06.2026 - 18:11

her gelen başarısız kasımda havlu atan takım borç üstüne borç tazminat hocalara, yüksek maaşlı sakatlık geçmişi oyunculara paralar dışında arkalarında birşey bırakmıyorlar

Yanıtla Beğenme (0)