Beşiktaş başkanı Serdal Adalı, Necip Uysal ve Ersin Destanoğlu hakkında bilgi almak üzere TFF'ye geldi.
Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı bugün öğlen saatlerinde Türkiye Futbol Federasyonu'na geldi. Adalı, Ersin Destanoğlu ve Necip Uysal'ın süreci hakkında TFF'de 1-2 saatlik bir görüşme gerçekleştirdi.
Serdal Adalı, TFF ile görüşmelerinin ardından açıklama yapmadan Riva'dan ayrıldı. TFF, öğleden sonra savcılıktan kendilerine gelen bilgiler doğrultusunda Necip Uysal ve Ersin Destanoğlu'nun tedbirini kaldırdı. Böylece 2 futbolcunun oynamasının önünde bir engel kalmamış oldu.
Hem Necip Uysal'ın hem de Ersin Destanoğlu'nun süreç ile ilgili kurum ve kişilere tazminat davası açacağı belirtildi.
duhuliye.com
YORUMLAR (24)
Başkan bu işin peşini bırakırsan adam değilsin.Şerefli kulübümüzün maddi ve manevi yönden uğradığı zararları tazmin etmek senin birinci görevindir.Hiç bir araştırma yapılmadan,yeterli kanıt bulunmadan işte Beşiktaşlılar'da bahis oynamış diyebilmek için kamuoyuna ilk sıradan duyurulan bu olay öyle tff'ye gittik'le falan geçiştirilemez.Hukuki davalarını bekliyoruz.
Ersinin hakkını yediniz. Ersini koy kaleye şampiyon olmazsak şerefsizim. 300 tane farklı farklı nickle, rumuzla burada yazdım, Mert kova dedim. Ersine haksızlık ettiniz dedim hiçbiriniz dinlemediniz beni.
@Metin 300 farklı isimle Mert günoku vakumlayan bir üçkağıtçısın sen.. Metini taklit eden bir sahtekarsın..
Beşiktaşa yıllarca haksızlık yapıldı.. Ne şikeler, ne bahisler döndü bu ligde.. Hakemler sayısız defa Beşiktaşın haklarını gasp etti.. Bunlar asla unutulmamalı
DE GET LAN ve YANİ isimleriyle Ersin destanoğluna iftira ve hakaretler savuran kişi asla HUKUK TAN ÜSTÜN OLAMAZ. hesabını verecek.. Yok öyle küfür edip kaçmak
Tamamen art diyetle yapılan bir itibar kaybı.eyup başkanı tlf şifremi vermedim diye kimlere mesaj gönderiyor.Sahis GS lı degilmi, aferin Kocaeli başkanına.
Ulkeye sikeyi, tesvigi sokan, kazandigi sampiyonluklarin yarisi saibeli olan takim sutten cikmis ak kasikmiymis?
Hiç kimse şunu sormuyor ismi açıklanmayan 47 futbolcu varmış bunlar neden niçin isimleri açıklanmıyorda ersin necip ortaya atılıp itibarsızlaştırıyorlar onların korunma sebepleri nedendir.ersin ve necip in suçsuz oldukları biliniyorduda TTF başkan ve yönetimi biz iş yapıyoruz deyipte o açıklanmayan futbolcuları örtbas edip korumayamı alındılar 47 futbolcu içinde kimler var NE TESADÜF Kİ FEBE Lİ KİMSE YOK(açıklananların içinde)AMMAA O 47 KİŞİ İÇİNDE FEBE Lİ OLDUĞUDA SÖYLENİYORRR şimdi ne olacak?
Hiç kimse şunu sormuyor ismi açıklanmayan 47 futbolcu varmış bunlar neden niçin isimleri açıklanmıyorda ersin necip ortaya atılıp itibarsızlaştırıyorlar onların korunma sebepleri nedendir.ersin ve necip in suçsuz oldukları biliniyorduda TTF başkan ve yönetimi biz iş yapıyoruz deyipte o açıklanmayan futbolcuları örtbas edip korumayamı alındılar 47 futbolcu içinde kimler var NE TESADÜF Kİ FEBE Lİ KİMSE YOK(açıklananların içinde)AMMAA O 47 KİŞİ İÇİNDE FEBE Lİ OLDUĞUDA SÖYLENİYORRR şimdi ne olacak?
Hiç kimse şunu sormuyor ismi açıklanmayan 47 futbolcu varmış bunlar neden niçin isimleri açıklanmıyorda ersin necip ortaya atılıp itibarsızlaştırıyorlar onların korunma sebepleri nedendir.ersin ve necip in suçsuz oldukları biliniyorduda TTF başkan ve yönetimi biz iş yapıyoruz deyipte o açıklanmayan futbolcuları örtbas edip korumayamı alındılar 47 futbolcu içinde kimler var NE TESADÜF Kİ FEBE Lİ KİMSE YOK(açıklananların içinde)AMMAA O 47 KİŞİ İÇİNDE FEBE Lİ OLDUĞUDA SÖYLENİYORRR şimdi ne olacak?
@Bjk bu yorumu beğenmeyen şahıs kimdir çok merak ettim acaba neyini beğenmemiş.
Bence bu bahis olayı Türk futboluna çekilen bir ayaklanmadır tamamıyla asılsızdır ve devamı yoktur Türk futbolunu daha kötü nasıl gösterebiliriz'in çabasıdır lütfen şeffaf bir yönetime ihtiyacımız var
Silkelenip kendinize gelin biz Beşiktaşız hala beşincilik şansımız var samsunsporu yenersek arabayla konvoy yapalim delicesine kutlayalım jimnastik kulübününde ilk beşte olduğunu hatirlatalim
Eger hakkinizi arayip sonuna kadar gitmezseniz benim de bir tatarftar olarak hakkim helal degildir, yok oyle burada lekeleyip aaa ben yanilmisim demek , hatalarinin bedelini sonuna kadar odemek zorunda Tff , burada lekelenmeye calisilian sadece futbolcularimiz degil Besiktasimiz , tekrar ediyorum sonuna kadar hem de dibine kadar gideceksiniz ....
Bu şikesarayın yaptığı hileler çıkmayacaksa bu lig düzelmez...Bu kadar para nerden geldi kim destek veriyor 3 senedir hakemlerle nasıl şampiyon oldukları ortada(rizede karate kid sivasta ofsaytımsı)antalya istanbul Beşiktaş ve aklıma gelmeyen onlarca maçta nasıl kayrıldıkları illa itiraf eden olcak devlet görevini yapmalı...
Ersin şampiyon kaleci. Karakterli biri. Altyapımızdan yetişti ve Beşiktaşa çok katkılar sağladı.. Necipte Sessiz sakin efendi biri. Biz en büyük dümenleri gs nin şampiyonluk yaşadığı yıllarda gördük.. Beşiktaşın bu ligde çok hakkı yenildi.
Ersine ve Necipe yapılan haksızlıklar için mutlaka hesap sorulmalı. Kulüp nezdinde tamamının takipçisi olunmalı.. Hiç bir şey Hukuktan üstün değildir.
Kulüp olarak tff yi mahkemeye verin ve bu karalama kampanyasının hesabını hukuk önünde sorun. görüşmeye gidip gidip duruyorsunuz ne işe yarıyor anlamıyorum. sana açık bir saldırı var ve sen cevabını vermen gerek. veya yapamayacaksanız istifa edin ki kulübün hakkını savunanlar yönetsin kulübü
Bu palavranamelerle, Beşiktaşımızı kirletemezsiniz. Bir hamsi kendisini insan sanmış, hikaye burada bitmiş.
Başkan boyna TFF çıkarması yapiyon hangi işi çözdün.kimse kaile almıyor
Sergen'in ismi sildirilmeye çalışılmıyor umarım. Sporda ahlakı ön plana çıkarmak isteyen mevcut girişim; Etilerde Kucak Kucağa Kadınları Taşıyan bir adamın ülkenin güzide kulüplerinden birinin hocası olarak Gençlere Rol Model olmasını istemez herhalde.
@j49, Kişi kendinden bilirmiş işi. Söylediklerinin hepsi sensin. Sen Beşiktaş Teknik Direktörlüğü Makamı'nda; Etilerde aracına doldurduğu kucak kucağa kadınları taşıyan bir adamın oturmasından hoşlanabilirsin. Ben hoşlanmıyorum. Sen Beşiktaş Hocası'nın ülkece malum bir Kumar Bağımlısı olmasından hoşlanabilirsin. Ben hoşlanmıyorum. Ama bu hoşlandıkların seni ahlakı sorunlu, çifte standartlı sıradan bir avam yapıyor, bilesin. Allah şifa versin.
@Ahlak bi bitmediniz be. ahlak rumuzu almışsın ama ahlak sözcüğünden bihabersin. insanları hedef göstermek ahlaksızlığın daniskasıdır. tam de senin yaptığın gibi. terbiyesiz ahlaksız herif seni.
Başkanın Beşiktaş'ın borsadaki kaybını, besiktaşımizin isminin geçmesi, iki futbolcumuzun isimlerinin lekelenmesi sebebiyle en az 100 milyon ₺ tazminat davası açması gerekiyor...
Koskoca TFF basit bir Excel tablosu ile sözde bahis skandalına dahil olanları açıklamış yok böyle bir saçmalık! Excel bilgisi bile olmayan cahiller de sırf performansı yok yıllardır bize yük diye Ersin ve Necip'e ölsün gebersinler diyecek neredeyse! Ulan işin kurgu olduğu zaten malum şahsın hakem operasyonundan sonra yaptığı açıklamadan belli! Fetö şerefsizinin devamı olanlar aynı taktikle saldırıyorlar maksat gündem değişsin!
Beşiktaş bu işten tonla para bile kazanır Ersin ve Necip gereken davaları açmalı