11.05.2026 - 19:22

Takip Et:

''Ahde vefa olmazsa sen de aynı sonuçlarla devam edersin!''

Alen Markaryan, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Beşiktaş, Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında sahasında Trabzonspor'a 2-1 mağlup oldu.

Siyah-beyazlılar bu maçla birlikte bu sezon kendi taraftarı önündeki son resmi maçı oynamış oldu.

Katıldığı programda Beşiktaş'ı değerlendiren Alen Markaryan, Necip Uysal için yapılanları vefasızlık olarak nitelendirdi.

İşte Alen Markaryan'ın görüşleri:

ADAMI MAÇ KADROSUNA AL, STADA ALKIŞLATTIR!

Alen Markaryan “Necip Uysal’ı şu maç kadroya alırsın, bütün stadı alkışlatırsın, adam jübile yapar gider kardeşim.

Ahde vefa olmazsa, vefa olmazsa, ince düşünce olmazsa sen de aynı sonuçlarla devam edersin.”

duhuliye.com

YORUMLAR (30)

Bjkli
12.05.2026 - 12:46

Sen ne boş beleş biri çıktın vefa Allah kahretsin bu vefayı adam olana futbolcu olana vefa Beşiktaş ın parasıyla İstanbul un en lux rezidanslarinda haksız yaşam sürenlere vefaymiş

Yanıtla Beğenme (2)
MARSİLYALI
12.05.2026 - 10:36

Nedir bu ya Necip kim arkadaşlar. Lan takım uçurumun ucunda sen yıllar önce yediğin ottan bahsediyorsun . Alen aklını başına al.

Yanıtla Beğenme (4)
can
12.05.2026 - 09:06

Daha ne vefa yapacak beşiktaş 20 sene krallar gibi bakmış...

Yanıtla Beğenme (3)
Ccc
12.05.2026 - 08:34

Kulubun anasını skmsler hala necip diyor git lokantacilik yap yazi yazma

Yanıtla Beğenme (4)
Kartalgözü
12.05.2026 - 05:44

Al necip'i götür lokantanda yap jübilesini. Ulen herif 2.ci ligde bile ilk 11 oynayamaz, Beşiktaş'ta yıllarca kadroda durdu. Hayatının geri kalanında da Beşiktaşın emektarı diye kazanmaya devam eder yorumcu olarak veya köşe yazarı.

Yanıtla Beğenme (7)
Exa
12.05.2026 - 02:27

Rıdvanı kulube geri al, necibi kadro dışı bırak. Bu ayıp herkese yeter.

Yanıtla Beğenme (4)
Eagle
12.05.2026 - 02:15

Herif bu kulübe hiçbir katkı yapmadan dolar milyoneri oldu. Ne vefası la herif 6 ay daha maaş alabilmek için tek başına takıldı oralarda.

Yanıtla Beğenme (6)
max
12.05.2026 - 00:28

GALATASARAY BERNARDO SİLVA KONUŞUYOR BİZİM TARAFTAR HALA NECİBE AYIP OLDU DİYOR BİZ HALA NECİP KONUŞUYORUZ SONRA NEDEN DÖRDÜNCÜ BU TAKIM BÜTÜN HOCALAR GİTSİN NECİP JÜBİLE YAPSIN ŞAMPİYON OLURUZ KAFA BU SİZDEN BİR HALT OLMAZ FUTBOLDA DÜN YOK DUYGUSALLIK YOK ADAM OYNADI HEMDE HAK ETTİĞİNDEN FAZLA PARASINI ALDI GİT DEDİLER GİTMEM YATAR PARAMI ALIRIM DEDİ SİZ HALA BU ADAMI SAVUNUN YIL OLMUŞ 2026 DÜNYADA JÜBİLEMİ KALDI BAŞLAYACAĞIM NECİBİNE

Yanıtla Beğenme (6)
Paşa03
12.05.2026 - 00:20

Hala necip uysal diyen geri zekalı adamlar var. Adam Beşiktaş'a alacaklarımı almadan gitmem diyor. Bizim geri zekalılar jübile yaptırma peşinde. Kim necip uysal diyorsa Allah belasını versin. Helal olsun sergen yalçına

Yanıtla Beğenme (4)
Benjamin
12.05.2026 - 09:32

@Paşa03 Necip'e, Beşiktaş'a saygı duymayan kim varsa Allah onun belasını versin. Terbiyesiz ergen.

Beğenme (2)
Captan H
11.05.2026 - 23:31

Kadroya alman yeterliydi.Ama sen egonu aşamadın.

Yanıtla Beğenme (2)
max
12.05.2026 - 00:40

@Captan H ULEN NECİP KİM SERGEN YALÇIN ONUNLA EGO YARIŞINA GİRSİN KOMEDYENMİSİNİZ NESİNİZ YETER BE AL EVİNE GÖTÜR ŞU NECİP DİYENLERE BİR TOKAT PATLATASIM VAR

Beğenme (2)
Truva Atı Yemez
11.05.2026 - 23:25

Mert Günok bence konuşmalı, kaptan ve kilit isimken Sergen geldi o da gitti

Yanıtla Beğenme (2)
Babür
11.05.2026 - 22:51

Beşiktaşın başına ne geliyorsa bu duygusallıktan geliyor,bırakın beşiktaşın çocuğu muhabbetlerini.

Yanıtla Beğenme (9)
Kenan
12.05.2026 - 00:27

@Babür Beşiktaşlılık bir duruştur. İlkeleri vardır bu duruşun. Anlaşılan bu bilinci kaybedenler var. Sıradan bir takıma dönüşmek mi istiyorsunuz? Şampiyonluğa tapanlardan, şampiyonluk için her yola başvuranlardan olmamalıyız

Beğenme (3)
Cakal Orhan
11.05.2026 - 22:20

Necibin oyunculugunun vefayla ilgisi yok. Onca sene kaptanlik verildi, bu sekilde kapi onune konmamaliydi. Tek mac 10 dk oynatip alkislatip jubilesini yapmak yakisirdi. Kimseye bir zarari da olmazdi.

Yanıtla Beğenme (3)
Sana..
11.05.2026 - 22:14

Sana çok şeyler yazmak isterdim ama yayınlamazlar... bundan ekmek yiyorsun tabi böyle yazarsın. Memlekette düzgün adam kalmadı..

Yanıtla Beğenme (2)
Ahmet Özkan
11.05.2026 - 22:10

ADALİ BAŞKANI EŞŞEKCİYİ VE KOVAERSİNİ ŞUTLAMAK LAZIM EN KISA ZAMANDA

Yanıtla Beğenme (3)
Afyonlu Kartal
11.05.2026 - 21:47

Necip'e yapılan haksızlıktır,oynatmasan bile jübile yap,bu yapılan vefasızlıktır.

Yanıtla Beğenme (5)
Morisaki Ersin
11.05.2026 - 20:56

Adamın duruşu bile topcuyum demiyo kim bunu bize zebelles etti yirmi yıl kimin akrabası bu çocuk

Yanıtla Beğenme (10)
Adana kartalı
11.05.2026 - 21:06

@Morisaki Ersin yemen ekşioğlu'nun kazığı

Beğenme (1)
Haber1903
11.05.2026 - 20:29

Sergenella başarısı takımda ne kadar işe yarar varsa gönderip cengizine ve el bilaline yer açtı sonrada utanmadan bu takımı ben kurmadım dedi geldiğinde halen trasfer dönemi devam ediyordu madem kötülerdi neden geldin gelmem deseydin bir önce zorla abubakarı göndetdin yetmedi geldin abrahamı rafayı jotayı muçiyi gitsin desin yerleribe yıldız cengiz ve el bilal aldın sen bu takıma hiç laik olmadın olamazsın da geçnler bilmez ama yotuba giren görür fenevliyim dediğini taraftara orta parmak yaptığını siirt jetpa nın verdiği parayı duyunca arkana bakmadan kaçtığını yetmez miş gibi bütün renklileri gezdiğini yeniler bilmez sahip çıkmaya çalışır

Yanıtla Beğenme (3)
MEFDEG
11.05.2026 - 20:21

alende şaşırdı kankalık yaptığı adamları savunacağım diye BEŞİKTAŞ a zarar veren adamların avukatlığını yapıyor

Yanıtla Beğenme (15)
Kadir
11.05.2026 - 20:14

Sergen Yalçın'ın karakteri ortadadır. Umursamaz, vurdumduymaz, ahlaki değerleri olmayan bir insandır. Açık sözlü diye mert, dürüst olduğu iddia edilemez. Bu karakterde bir insandan lider olmaz.

Yanıtla Beğenme (4)
Kartal25
11.05.2026 - 20:09

Necip 500 maç Ersin 150 maç fıkra bu kadar. Gs ve Fb de 3 er maç oynayamazlar

Yanıtla Beğenme (7)
apoletli it
11.05.2026 - 19:48

Sergen ve yancısı Serdal'ın olduğu yerde düzgün hiç bi şey olamaz, bunu anlamayanlar ya troldür ya da saf

Yanıtla Beğenme (4)
Konferans ligi
11.05.2026 - 19:32

Serdal Adali oldugu sürece ürün felan almam. Car cur ettigi milyonlari kasaya koy istifa et

Yanıtla Beğenme (5)
AKREP Nalan
11.05.2026 - 19:27

Enteresan olanı ikiside alt yapıdan gelme bu kadar gaddarlık ve saygıs ı zlık ile birlikte itibarsızlaştırma

Yanıtla Beğenme (2)
blofeld1903
11.05.2026 - 19:36

@AKREP Nalan sergene yapilsaydi tvde candas ile bjki nasil kötülerlerdi acaba

Beğenme (1)
Demba
11.05.2026 - 19:27

Agbadu , Ndidi yerine Necip oynasaydi para kazada kalirdi ve sen yine 4. olurdun zaten. Necip kili olamayacak insanlar var ne yaziki besiktas da , necip katki saglamistir ama siz zarar veriyorsunuz

Yanıtla Beğenme (8)
zonka
11.05.2026 - 19:27

necibe yapılan terbiyesizlik bu camiaya hiç yakışmadı. bir ömür adadı o çocuk bu kulübe. başarısını tartışırsın nedeni niçini ayrı konu ama beşiktaş böyle bir kulüp değil ... nası geldik bu hale kardeşim nasıl ? bir devrimci çıkıp gelmeli ve bu kulübü tepeden tırnağa adam etmeli. rasim kara göreve ...

Yanıtla Beğenme (6)
Kartalcı
11.05.2026 - 19:26

Necibin ahı tuttu

Yanıtla Beğenme (5)
AKREP Nalan
11.05.2026 - 19:26

Enteresan olanı ikiside alt yapıdan gelme bu kadar gaddarlık ve saygıs ı zlık ile birlikte itibarsızlaştırma

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk Hollanda
11.05.2026 - 19:25

Abi Sergen narsist bir insan, kendisi disinda kimseyi begenmez, kibirli bir mahlukat. Sozde Bjk efsanesi ama para icin fb, gs, ts hepsinde oynamis.

Yanıtla Beğenme (3)
Ae
11.05.2026 - 19:24

Adalı, arattan daha başarısız diyenler?

Yanıtla Beğenme (11)