Beşiktaş'ın kadrosuna katmayı çok istediği Alman kalecinin menajeriyle iki hafta önce İstanbul'da görüşme yapıldığı ortaya çıktı. Önder Özen'in 1 numarası için bonservis pazarlıkları tüm hızıyla devam ediyor. İşte detaylar...
Yeni sezon öncesinde kaleci transferine öncelik veren Beşiktaş, Bayern Münih’in yıldızı Alexander Nübel için temaslarını yoğunlaştırdı.
İSTANBUL'A GELDİ
Siyah-Beyazlı yönetim, teknik direktör Vincenzo Italiano’nun raporu doğrultusunda Alman file bekçisi için girişimlerini hızlandırdı. Edinilen son bilgilere göre, 29 yaşındaki kalecinin menajeri 10 Haziran’da İstanbul’a gelerek Beşiktaşlı yetkililerle ilk resmi görüşmesini gerçekleştirdi. Taraflar arasında yapılan görüşmede transferin mali detaylarının ele alındığı öğrenildi. Bonservisi Bayern Münih’te bulunan ve geçtiğimiz sezonu Stuttgart’ta geçiren Nübel için Alman devinin yaklaşık 10 milyon Euro talep ettiği öğrenilmişti.

BEŞİKTAŞ'A GELMEK İSTİYOR
Beşiktaş Yönetimi’nin ise bu rakamı daha önce öğrenildiği gibi aşağı çekebilmek adına pazarlıklarını sürdürdüğü bildirildi. Öte yandan Kara Kartal’ın, Almanya’da yıllık yaklaşık 5 milyon Euro kazanan deneyimli kaleciye benzer seviyelerde bir maaş önerisinde bulunmaya hazır olduğu ifade edildi. Kulüpler arasında anlaşma sağlanması halinde Nübel’in de Beşiktaş forması giymeye olumlu yaklaştığı kaydedildi.
Haber kaynağı: Fanatik
YORUMLAR (16)
Kaleci mi geldi menajeri mi? Başlığa bak içeriğe bak , adam dünya kupasından takımı bırakıp geldi sandım .
Üç kuruş kar edeceğiz diye santrafor ve kaleciyi ertelerseniz finalde çürük çarıklara kalacağız ve final malum
Karius bizleri yanıltmış olabilir ama dünyanın en iyi kalecileri Almanlardan çıkıyor ki Karius’da aslında iyi kaleciydi ama mental olarak çöktüğü döneme denk geldik. Köpke, Kahn, Lehman, Neuer, Stegen, Trapp, Schumacher efsane Alman kaleciler.
Haberin devamında kendi yalanını açığa vuruyorlar 10 Haziran'da kendisi gelmiş bugün bir haberdede Beşiktaş Trabzonspor'un genç stoperi için Cengiz Ünderi takasta kullanacakmış 🤔
Başkan gene başladı sallamalara hala transfer yok bı ay sonra uefa maçı var sen bu sene gideceksin adalı senden HİÇBİR ŞEY OLMAZ
Yalan haber. Nübel Almanya’nın WM kadrosunda ve 2 haziranda Amerika’ya uçtu. 10 haziranda extra Beşiktaş için Istanbula gelmişmiş. Harika bir Masal.
@MSU eski haber menerjeri geldi tüpcünün gazete onu da yanin da getirtip isitip vermis gene yeni haber diye ,altlayan sazan da cok olunca mutsuz/tatminsiz tayfaya gene cerezlik haber geldi yapisitirin negatifi almanci kardes burda ona wm degil dünya kupasi deniyor
@MSU okuduğunuzu mu anlamıyonuz yoksa okumuyonuz mu bilader madem anlamıyon buraya yalan deme . nübel geldi demiyor menejeri geldi diyor . harbi şaka gibisiniz ya bunlar geliyor sonra hoca istifa başkan istifa diyor
Tutanın ve atanın iyi olursa şampiyon olursun. Buraya parayı vereceksin derdin olmayacak
Usta işi haber, tebrimldr editöf. Alman kaleci dünya kıpasını bırakmış. transfer görüşmeleri için İstanbul'a gelmiş! Haberin başlığı bu. İçeriğini okuyorsunuz menaneri gelmiş. Ayıptıp r, okuyucuya saygılı olun, cehaletinizi ortaya dökmeyin.
Sergen olsa Ersine 3 sene mukavele yapardi Serkan recberler komisyon dediler.
@🇹🇷Emir Çelik evet. ama kaleci. 4-5 yıl rahat oynar. formda olursa tabi
@🇹🇷Emir Çelik ee nolmuş 40 yaşına kadar rahat oynar, fabri'den daha efsane bile olabilir
kova mert'ten sonra iyi bir kalecimiz olacak mert futbolu bırak!!
@Kapcik benımle böylwe konusamazsın ben 2 yıllık üniversite mezunuyum ve yük başarı ile bitirdim halıcılık ve kilimcilik yüksek okulu !!! abin METİN
@Metin yavrum sen fb sitelerine gitsene mert fb de burda yoh
Adali nediyordu onlar yaparsa bizde yapariz onlar getirdiği kalitede bizde getirriz konusmayla olmuyor başkan bu takima en az 14-15 oyuncu lazım yedeklerler beraber ilk 11 varsa yedekinde kalitesi önemli bu sene oldu oldu seneye bye bye