Kariyerinde daha önce Feyenoord ve Benfica formaları giyen Orkun Kökçü, Beşiktaş'a transfer olabilmek için birçok teklifini geri çevirdi. Transfermarkt'ın haberine göre, milli oyuncunun reddettiği kulüpler arasında dünyaca ünlü takımlar da yer alıyor ...









YORUMLAR (34)
HAYIRLI OLSUN 1. KAPTAN ORKUN 2. KAPTAN RAFA 3. KAPTAN MERT KESİNLİKLE YAPILMALIDIR ŞUAN TAKIM İYİ, EKSİKLERİ DE ALIRSAK SAĞ VE SOL AÇIKLARDA BİR GELİRSE 2025-2026 ŞAMPİYONU ŞİMDİDEN BELLİDİR.
Allahına kurban güzel kardeșim BEŞIKT'AŞK iște bu Helal olsun sana.
Yaşı genç güzel kardeşimin. Belki biraz da Beşiktaşımın formasını terleteyim, sonra bu takımlara gideyim. Beşiktaş ım da para kazansın demiş olablir. Belki de erken gideyim 10-15 yıl hizmet edeyim efsane olayım demiştir. Gelme nedeni her ne ise hem kendisine hem de bize hayırlı olsun.
Bayram ediyoruz. Orkun ve Walker Peters’den sonra acaba kimler gelecek. Daha kaç transfer gerekli?
Başkan yaptı yapacağını,Sevenleri birleştirdi...Şimdi sıra taraftarda haydi herkes forma almaya
Beyni yok bunun. Git al nassra parayı kazan 3 yıl sonra gelirdin tekrar. Neyse umarım iyi olur da 2 yıl sonra Araplara 50 ye okutunuz.
@TIRT Kemal Adın gibi tırt değil Orkun, parayı değil Beşiktaş'ı seçti, senin gibiler anlamaz !!
Hemen birinci kaptan yapılmalı kartalımm.
İster misiniz, Sayın Adalı gitsin Napoliye gs yin veremediği 75 milyon euro önersin ve osimhen i de alsın getirsin?! Olur mu olur valla, bu saatten sonra her şey olur.
25 sene sonra Beşiktaş başkanlık adayım Orkun'dur, tarihe bi not düşülsün
Abiler bana Beşiktaşın formasını alın işim yok durumumda yok
T.ğına beton yetmez kardeşim. Efsane olmaya adaysın. Hoş geldin.
Orkun kardeşim hoşgeldin. Ama dikkat et bugün efsane geliyorsun, yarın muamma. Cenk tosun da 2014’te Fenerbahçe’nin aldığı biletle Beşiktaş’a gelip Antep’ten alacaklarını bırakmıştı başkanı Beşiktaş’a izin versin diye. 8 yıl hizmet etti. 25 milyon bonservis kazandırarak döndü. Sırf 33 yaşında fener son düzgün sözleşmesini önerdi diye gidince adı haine çıktı. Çok tutkulu ama bir o kadar da vefasız taraftarlarız biz
@Burak cenk 25 kazandırdı da beşiktaş ona hiç mi birşey kazandırmadı oynadıysa parasını aldı bizim sayemizde pr ligine gitti efsane kadroya denk geldi gitseydi Antep'ten 25e
Sağ ve sol kanat Cerny ve davitashvili alınmalı. Kanatsız Kartal olmaz. Bir sürü gidecek adam var kadroda. Onana ox Bahtiyar Tayrfur Bingöl Al Musrati Can Keleş Emrecan Uzunhan Onur Bulut Salih bu 9 kişiyle vedalaş 2 tane kamat al Mert Paulista Udokhai Rafa Silva Orkun Kyle Peters Jurasek Abraham tandemini koru takımda zaten şampiyonuz.
@Ankaralı Kartal Onur bulut gitti bile kardesim ;) Yonetim o.kadar hizli ki masallah basini dondurmus ;)
Evde dört kişiyiz Orkun gelirse 4 forma alacağım dedim sözümde duracağım durumu iyi olan Beşiktaş aşıkları bu yönetime yardımcı olalım başka çıkış yok forma alamayan arladaşlar sizde manevi destek olun
Buradan yönetime teşekkür etmek istiyorum. Beşiktaş taraftarınıtekrar yarışa sokmak için elinden geleni yapıyorlar. Bir de ricam var Özellikle Abraham ve Orkun için gol attıklarında onlara stad hopörlerinden özel şarkılar çalınabilir mi dembaba gibi mesela . Bunun ekstra motivasyon olduğunu düşünüyorum.
@Ibrahim G. Geçen biri yazmıştı Abraham için yanıyosun söndürelim mi Tammy Tammy ;)
Delikanli çocuk şimdiden efsane oldu🦅🦅eski hocası ingiltere şampiyon u Liverpool a istedi🦅orkun Beşiktaş dedi🦅 büyük Beşiktaş li Orkun başkan 🦅🦅
ersin - svensson,emirhan,uduokhai,jurasek - gedson,orkun,rafa - arroyo,muci,abraham bu kadro uefayı alır
TFF hakemlerin içinden de transfer yapılmalı. Bu kadroya hasetci çok olacaktır. İşi sağlama almak gerekiyor.
Orkun tmm peters tmm forvet sağ bek tmm gelsin artık sağ sol açık sancho ve cerny yada Anthony ligin içinden geçelim
Çok güzel transferler yapılıyor. Maşallah başkana. Sadece bu kadar para harcanıyor bunların ödemeleri nasıl olacak beni bu düşündürüyor
Türk futbol tarihinde bir örneği yok bu durumun kolay kolayda olmayacak. 30 unu devirmedin, henüz 24 yaşındasın Dünya devleri peşinde, sen beşiktaşı tercih ediyorsun helal sana bu nasıl bir aşk tır
hayırlı olsun, sağ bek geldiğini düşünürsek, sağ ve sol açık ta gelirse gerçekten çok anlamlı bir transfer olur
Galatasaray Anadolu takımlarından çaldığı puanlar ile haram şampiyon oldu elinde hep haksiz haram puan ve para var hain fetöcüler
liverpool ve interi istememesi beşiktaş aşkının hepimizden yüksek olduğunun göstergesidir.Umarım başarılı olur.Umarım üzülmez daha fazla mutluluk yaşar
Daha gelmeden renklilere sesi geldi,kudurun artık devran elbet döner dedik,yetmez ama devam Başkan,muhasebeyi birazda renkliler yapsın
Herhangi bir sıkıntı yaşamazsa hem büyük katkı saglar hemde gidecegi zaman fazlasıni kazandırır dik duruşlu🦅🦅🦅 hoş geldin yuvaya
Umarım sonumuz adana Demirspor gibi olmaz.Maliyet açısından borçlu bı kulubuz satmadan alıyoruz.Taraftara şirin gözükmek için bizi aşan paralar harcamiyoruzdur inşallah.Bu paraları duyan diğer futbolcular paralarını almadan gitmezler
Maradona'nın Napoli'ye transferi gibi bir durum bu. Tarihte başka yakın bir örnek bulamadım. Avrupa'da kupa değil, kupalar kaldıracağız gibi hislerim var. Bunu bahşeden rabbimin daha büyük planları var bizim için sanki. Sky is the limit.
Fenev ve cincon dünyaca ünlü takımlar . Sesli güldüm.
Sayın başkanızdan Allah razı olsun ayağına taş değmezsin inşallah ve değerli arkadaşlar renktaşlar kombine alaktım ama hemen tükendi eski açık ta 19 bin olanlar ama kalmadı bi bilgisi olan varmı renktaşlar bu konuda bilgisi olan var mı bana bilgi verebilir arkadaşlar teşekkür ederim şimdiden