Türkiye Futbol Federasyonu, en az bir kere bahis oynadığı gerekçesiyle 1024 futbolcuyu Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na sevk etti. Futbol Disiplin Talimatı'nda yer alan 57. madde ne diyor? Futbolcular ne ceza alacak?
Türkiye Futbol Federasyonu'nun başlattığı bahis soruşturması büyüdü. Hakemlerin ardından futbolcular da Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na sevk edildi.
TFF, en az bir kez bahis oynadığı gerekçesiyle 1024 futbolcunun ismini açıkladı. Süper Lig'den 27 futbolcu yer aldı. Toplamda 1024 futbolcu, Futbol Disiplin Talimatı'nın 57. maddesi gereğince sevk edildi.
FUTBOL DİSİPLİN TALİMATI 57. MADDE NE DİYOR?
Futbol Disiplin Talimatı'nın 57. maddesi:
Bu talimet kapsamındaki kişilerin;
"a) Futbol müsabakaları ve/veya futbolla ilgili herhangi bir aktivite üzerine, doğrudan ya da dolaylı bahis ve benzeri şans oyunları oynamaları yasaktır.
b) Futbol müsabakalarına ilişkin olarak düzenlenen bahis ve benzeri şans oyunlarını ya da benzer etkinlik veya işlemleri tanıtan, aracılık eden, düzenleyen veya gerçekleştiren işletme, organizasyon ve kuruluşlarda (Kamu kurum ve kuruluşları hariç olmak üzere) doğrudan veya dolaylı olarak hiçbir görev veya menfaat sahibi olamazlar.
Aksine hareket eden kişiler, üç aydan bir yıla kadar müsabakalardan men veya hak mahrumiyeti cezası ile cezalandırılır.
Yetkili makamlarca lisanslanmamış bahis kuruluşlarının, stadyumlarda bulunan reklam panoları ve sair ekipmanlarının kullanımı suretiyle de dahil herhangi bir mecrada tanıtımının veya reklamının yapılması yasaktır. Bu yasağa söz konusu kuruluşların iştirakleri ile bu kuruluşları çağrıştıran şekilde tanıtım ve reklam yapılması da dahildir."

duhuliye.com
HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..
YORUMLAR (21)
Bizim takımın forma sponsoru Kıbrısli kumarhane firmasi. Tribünlerin ismi spor loto.. nereniz dogruki ne ariyorsunuz
Daha hakemlerin bahis süreci başladığı ilk gün bu işi Beşiktaş'ın başına yıkacaklarını yazmıştım. Belki okuyanlar olmuştur. Bu kara düzenin yıkılacağını sanmak aptallık derecesinde saflık gerektirir.
Lisanslı bahis şirketlerinin reklamı yapılabiliyor ama oynamak nasıl yasak🤔Futbolcular kendi takımları haricinde lisanslı bahis şirketleri üzerinden oynamışsa niye yasak? Gs nin illegal, lisansı olmayan bahis şirketi reklamı alması yasak değil mi🤔Kurunun yanında yaş ta mı yakılacak🤔Gs yanmasın diye masumları mı yakacaklar🤔
tam Sergen'e göre bi lig oldu: hocam sevabına bi kupon yapsana
Necoya futbolu bırakma ve kodeste pinpon oynama cezası verilmesi yeterlidir.
Süperlig in adını lekelemek dışında hiçbir şeye yaramıyor. Yabancı futbolcuların hiçbiri mi bahis oynamadı yani ? Tamamen Türk futboluna vurulan bir darbe ve gündem değiştirme operasyonudur. Bunların içine illegal olan bahisleri de eklesinler bakalım kaç şampiyonluk değişecek ...
Mert günok kovası kaleye geçerse yandık. geleni geçeni alacak yine
Fener,trabzon dan neden kimse yok bir kumpasmı var
Ulan çöp necip in koşar hali kalmamış bahis oynasa ne yazar.
Ersinde Necip te yapmadım diyorsa yapmamıştır. Oyuna gelmeyin
Ben hukukçu degilim ama burada 2 durum var.1-Bahis oynamak 2-Bir sonuç dogurmak yani bahis oynayıp herhangi bir etki, maç sonucuna . olmazsa ne olacak. Bunların ayrıntıları açıklanırsa daha dogru yorum yapılabilir.
Hemen oltaya gelmeyin arkadaşlar yedekte oturan şahısların nasıl bir etkisi olabilir?ayrıca fb den kimse yok ha oynadılarsa eğer Buda bizim için sevindirici en azından istenmeyen necip ile Ersin’den kurtulursunuz!
Kovun şunları. Defol Necip, defol Ersin. Hiç biriniz Beşiktaş'tan büyük değilsiniz!
@KARTAL SORUCUSU insanları hemen yargılama 15 yaşında ergen gibi cevaplar veriyorsun
Valla ortalık karışık. Bu karışıklıkta en olmaması gereken şey bahis reklamlarında oynayan bir hocamızın olması maalesef bizim yönetimde nerede o basiret. G5 bahis işinden yırtmak için bizimkileri ortaya atacak hatta bakın görün sergen de bahis reklamlarında bile oynuyor diye kendilerini aklamaya kalkacaklar.
GS futbolcularini tam aciklasinlar önce. Irz düsmani, Maskeli hirt, Mertens vb lerinin maaslari nerden karsilaniyor hersey ortada....
Milli takima 28kisi cagiriliyor, 15 kisi bugunku idmana katilmiyor... Sözcü: Milli Takım antrenmanında Barış Alper Yılmaz, Oğuz Aydın, Abdülkerim Bardakçı, Eren Elmalı, Mert Günok da yer almadı. Acaba kimi kolluyorlar ve Kimlerin suclari ortbas edilecek, lanet herifler
@AIXIA Mert günoku hiç sevmiyorum. Milli takıma alınması bile tuhaf
Olay tamamen pkk açılım gündemini değiştirmek için yapılan bir tiyatro.