11.05.2026 - 22:42

Takip Et:

“Bak başkan! Sevenin, destekleyenin kalmaz...”

Ali Ece, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Vole'de yayınlanan programda konuşan Ali Ece, Beşiktaş başkanı Serdal Adalı'ya seslendi. 

Ali Ece: ''Solskjaer hoca olsaydı, Sergen Yalçın neler söylerdi? Serdal Adalı'nın Sergen Yalçın’a, Sergen Yalçın'ın Solskjaer’e söyleyeceğini söylemesi gerekiyor…

Sen başkansın, kendine gel! Ve yönetim kurulunda en az iki tane, minimum iki tane futbol bilgisi olan insan enjeksiyonu yap, aşısı yap. Bünyesi zayıf yönetimin, aşı yap düzelsin.

​Ondan sonra da haftaya Pazartesi'ye kadar karar verdin, verdin. Bak büyük tehlike, Dünya Kupası başlayacak. Sen zaten Dünya Kupası yokken 'Kampa yetiştirdi, yetiştiremedi' spekülasyonuna giren bir başkansın.

​Artık Dünya Kupası’ndan sonra; 'Ya biz oyuncu alacaktık da, ama bu oyuncu işte atıyorum Japonya bilmem ne maçında 3 gol attı, e tabii fiyatı yükseldi falan filan...' 

Bak başkan! Sevenin kalmaz, destekleyenin kalmaz, ben sana söyleyeyim. İyi adam olman da boşa gider, çok başarısız başkan olursun."

duhuliye.com

YORUMLAR (53)

Ali Aktaş
14.05.2026 - 12:45

Başkanın yanındayız ancak basarısızlık ortada yanlıs pahalı transferler yapılmasın guclu karakterlı oyuncular alınmalı uzun vadelı kalıtelı sozlesmeler yapmadan gıdılmelı ve Sergen kesın kalmalı.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal 🦅
12.05.2026 - 17:21

Kaya Çilingiroğlu'nun bahsettiği pervane yanar döner Ali Ece Solkaier varken her Allah'ın günü Sergen de Sergen Sergen de Sergen diye yırtınıyordun şimdi ne oldu da tam ters yöne rotayı çevirdin Yangın da ilk kaçan kafası ezilesi farelerdir. Senin bu farelerden ne farkın var ya geçmişteki gibi Sergen'in arkasında dur adam desinler ya da Kayanın dediği pervane ol tatlı su kurnazlığı ile yeni yön belirle bu artık senin yolun by Ali Ece...

Yanıtla Beğenme (2)
İstifa
12.05.2026 - 09:04

Nesi iyi ya gitsin ailesine iyi olsun herkese sallayıp durdu kendi daha beter çıktı nesi iyi bu adamın üstüne koltuk müptelası Beşiktaş’tan uzak olsun benim başkan adayım Erdal torunoğulları futbol aklı olan birisi hoca adayım montella arda turan ilhan palut

Yanıtla Beğenme (1)
felaket
12.05.2026 - 08:59

sanırsın jokey kulübünü yönetiyor.. asla büyük bir futbol kulübü başkanı ve hocası değiller

Yanıtla Beğenme (1)
Martı Apt
12.05.2026 - 06:34

İkisinden de acilen kurtuluruz inşallah.

Yanıtla Beğenme (3)
Gurbet bjk
12.05.2026 - 05:57

120 dakika koşan takim lazim 90 dakikada. Sergen le bu olmaz. Günde en az 2 idman ve diri takim lazim. Madem onlarda osmimenler var bizdede o arayı ancak takim ruhu getirecek bir hoca lazim. Sergen jota yu neden oynatmadığını hiç anlamıyorum. sanki kendisinden hariç kimseyi beğenmiyor.

Yanıtla Beğenme (2)
ENDeR
12.05.2026 - 05:01

Bu 5 YILIK REZILLIKTE ALI ECE BULENT USLULAR FIRAT GUNAYARLAR SERDAR SARIDAGLAR HEPSI TUZU BIBERI VARDIR BESIKTASI KAYRALAR SEMIHLE HEKIMOGLULARIYA FB GS KARSISINA CIKARDILAR PARCA PINCIK ETTILER BESIKTASI BU ROMANTIK TAYFA BESIKTASIN 40 YILDIR YAKASINDA F ORMAN BU TAYFAYI DINLEMEDI KADRO KURDU 2 SAMPIYONLUK GELDI BU TAYFA ALTYAPI OZKAYNAK SEBA VS DEDIMI BILINKI GS FB MEYDAN KALMISTIR BUNLARI ADAM EDEMEDIM SOYLEYE SOYLEYE ANLATAMADIM BESIKTWD YARISMACI TAKIMDIR DEVDIR NE ALTYAPI YETISTIRCILIGI ULAN VS ANLATAMADIM 1980 LERIN DUNYASI SANIYOLAR BU DUNYAYI SADECE YONETICILER DEGIL BU MEDYADAKI TIPLERDE YAZISIYLA YORUMUYLA YEDILER BESIKTASI

Yanıtla Beğenme (7)
KAFKAS KARTALI
12.05.2026 - 14:34

@ENDeR Bodo Glimt 60 M € luk takımla ŞAMPİYONLAR LİGİ nin içinden geçti . senin gibi aklı evvel yaprak kafalılar sayesinde kulüp batıyor . para babası bir dangalak bulamadığı zaman maaşlarıda ödeyemiyor yaprağım . senin gibi ne kadar varsa ........

Beğenme (0)
Cantekin Tonguç
12.05.2026 - 09:09

@ENDeR Çok doğru helal olsun

Beğenme (1)
DinleyinDeveler
12.05.2026 - 04:56

Sergen ölene kadar başımızda kalmalı. Elbet başarı gelecektir. sabırlı olunmalı

Yanıtla Beğenme (13)
acı gerçekler
12.05.2026 - 02:23

Sergen'in müritleri var bunları başkana kiraladı, şimdi kira bedelini istiyor ya 160 milyon gelecek yılın maaşı ya da yazın transferi ben çakarım ekim kasım gibi kaçarım diyor olay bundan ibaret derin analizlere yok. Bu kulüp sahte ibra gördü, trollerle arma taşıtılan fulya'nın aşçıoğlunu'na paravan şirket üzerinden yeniden peşkeşini gördü, tüm gerçekleri açıklayayım mı diyen eski başkanın açıklayamadan dayak yemesini gördü, söz verilen kemerburgaz nerede, Amerkilalı'dan arsa nerede hiç soran oldu mu olmadı çünkü gündem sergen geldi şimdi bizi uçaracaktı. Siz zannediyorsunuz ki başkan Beşiktaş için hangisi daha hayırlı olur derdinde onu düşünüyor, hayır sergensporlular mu, sergen'e tepki gösterenler mi çoğunlukta görüp direksiyonu oraya kırmak için bekliyor Dikilitaş işi bitine kadar .

Yanıtla Beğenme (2)
Kubilay
12.05.2026 - 02:17

Banabak hadsiz yorumculuktan nemalandığın yetmedi şimdi önceki yönetimlerden nemalanıyodun elini ayağını başkan kesti kulüpten efendi ol adam ol beşiktaş taraftarıyım diye herkesi kandırıyorsun genç taraftarları etkiliyor ve başkana hocaya ağza alınmayacak küfürler ettiyorsun zerre beşiktaşlılığın yok paranın köpeğisin

Yanıtla Beğenme (32)
dede
12.05.2026 - 07:34

@Kubilay paranın kopegısın dedı durustce korkmadan sozunu esırgemeyen alı eceye :D takım superde yonetımde superde adammı yalan soyluyor ? verılen vaadlerın hangısı gerceklestı kımsenın adamı olma besıktasın adamı ol dogruları soylemekten cekınme

Beğenme (0)
Sinan
12.05.2026 - 05:00

@Kubilay tebrik ediyorum, 10 no tespit

Beğenme (4)
Tek hatası ersin
12.05.2026 - 02:15

Sergenin en büyük hatası ersin her maç hatalı gol yiyor iyi kalecimiz olsa çok rahat 3. Olurduk kupadan elenmezdik yedek bile tutmam atanın ve tuanın iyi olacak değil çok çok çok iyi olacak

Yanıtla Beğenme (8)
Eagle
12.05.2026 - 02:06

Bi kesin sesinizi ya. Hee Serdal Adalı Dursun özbekin yerine 4 senedir şampiyon olan galatasarayı aldı 3. yaptı dimi rezillik. Ulan onana hala bu takımın futbolcusu chamberlain den anca sezon başı kurtulabildik. Adama taraftarı olmasa ortalama bi anadolu takımından daha kötü bi takım kaldı. Teslim aldıkları takımın oynayabildiği tek oyun 10 kişiyi kalenin önüne dizip gol yemezse balına 1 tane atabildiği oyundu. En azından yıllardır ilk kez büyük takım gibi oynuyoruz

Yanıtla Beğenme (30)
Wolverine
12.05.2026 - 07:52

@Eagle lan 3 maç üst üste kazanamiyon nasıl büyük takım gibi oynuyon sen nerenle maçları izliyon dumbuk seni

Beğenme (1)
clash
12.05.2026 - 04:38

@Eagle svensson amirlerle gio gs beşlerken, ole bilbao dörtlerken ekol tv'de hiç sabır edelim yolun sonu aydınlık diyen duymadık bunlar zafer sayılmaz candaşım dinledik onlar tüm kadroyu kendileri mi kurmuşlardı? oynasaydı hocan ligin yıldızı cengizle, sazdağıyla, 20 milyonluk stoperiyle 30 milyonluk orkunla da içeride Konya eleseydi kim engel oldu? 3 kuruşa 3-5 ergeni daha kafalar mıyım derdindesiz aşağılıksınız.

Beğenme (0)
Güçlü bir yönetim şart
12.05.2026 - 01:26

Gücünüz yetiyorsa sergene teşekkür edin hull city den jakiroviç i getirin tek çare jakiroviç

Yanıtla Beğenme (7)
Ferit
12.05.2026 - 01:18

Sergen den olmaz olamaz bu bir ucuz bir macera, tanrı vergisi süper bir solaktı ama para uğruna harcadı kendini, Real Barça oynardı yoksa ama para nerede Sergen orada her süper solaktan iyi teknik adam çıkmaz. Şampiyon olduğu sezon bile oynattığı futbolu beğenmiyordum, sonra şampiyonlar ligi sıfırcı Sergen kaçtı gitti. Bu yıl hep bahane ligi 2. bitirirdik Cengiz Ünder i süper star yaparım diye rafa silvayı yedi futbolcuları küstürdü.

Yanıtla Beğenme (1)
Joker
12.05.2026 - 01:03

6 aydır tek hedefimiz kupa dedin ligde oynamadı bile futbolcular kupada Konya'ya elendiğin gün istifa etmen lazımdı ama gurur yok ki

Yanıtla Beğenme (0)
Vecihi
12.05.2026 - 00:52

Sergen kaldıkça takımın en iyi oyuncuları sürekli gitmek isteyecek hep forma adaletsizliğinden bahsedilecek hep Ersin kalede olacak hep oyuncu değişikliğinde geç kalacak vs uzar gider konu tadında bırakın ağzımızın tadı bozulacak yoksa az kaldı

Yanıtla Beğenme (3)
bud eley
12.05.2026 - 00:50

Yarından itibaren dört yandan transfer haberi pompalanacak, Sergen rezaleti kapatılacak, gündem değiştirilecek nereden bildiğimi sormayın sadece izleyin ve görün.

Yanıtla Beğenme (3)
Claw
12.05.2026 - 00:47

Sergen abartı gitsin yok rafa istemez yok muci bende yok der Kenan yıldız değil der osimen tanımadığını söyler ben oyuncu izlemem der nesin kardeşim sen manav mi isletiyosum meslegin ne senin biliceksin tabi Nuriye şallar portodaki teknik adama şallar kendi Anadolu takımlarina yenilir sonrada kodro kötü hayel kurdurdum size der acahip acahip yorumlar

Yanıtla Beğenme (3)
max
12.05.2026 - 00:34

GALATASARAY BERNARDO SİLVA KONUŞUYOR BİZİM TARAFTAR HALA NECİBE AYIP OLDU AHI TUTTU JÜBİLE YAPAYDIK İYİDİ Yİ KONUŞUYOR YIL OLMUŞ 2026 DÜNYADA JÜBİLEMİ KALMIŞ BAŞLAYACAĞIM BU NECİP MUHABBETİNE ISTIP ISITIP ÇIKARTIYORLAR KAZMAYI ADAM HAK ETTİĞİNDEN FAZLA SÜRE AHDE VEFA YI ALDI ZATEN ALEN EFENDİ SAÇMA SAPAN KONULARLA BEŞİKTAŞIN ALTINI OYMA MENFAATTE BİR YERE KADAR TROLLÜK VE TROLLER BU TAKIMI MAHFEDİYOR

Yanıtla Beğenme (1)
Les ferdinand
12.05.2026 - 00:31

Sergen kalırsa takımdaki yaveri Ersin de kalır ondan sonra Eylül'de havluyu atarız hadi geçmiş olsun

Yanıtla Beğenme (3)
EagleZ
12.05.2026 - 00:19

Teknik direktörümüz umarım kalır ve önümüzdeki sezon başarılı olabilecek bir kadro kendisine verilir. Bomboş kaleye gol atamayan oyuncularımız, adaletli maç yönetemeyen hakemler derken yine çok şükür ilk dörtde girdik.

Yanıtla Beğenme (37)
Şekerbegoviç
12.05.2026 - 00:15

Başkan gerçekten iyi adam Beşiktaşı da çok seviyor ama çok duygusal adam herkesten etkileniyor her lafı ciddiye alıyor yapma başkan hem Beşiktaş hem de kendi menfaatin için Sergeni derhal yolla bak yollamadın diyelim olası senaryoyu söylüyorum ön elemede elendin yada ligin ilk maçında berabere kaldın öyle güçlü bir istifa baskısı oluşur ki Sergeni yollaman da kurtarmaz seni çünkü sezon gitti kariyerli hoca da bulamazsın yeni sezonu iyi kariyerli bir hocayla planlayın Sergenle istikrar falan olmaz kendine hayrı yok onun etme başkan son pişmanlık fayda etmez

Yanıtla Beğenme (1)
Higgins
12.05.2026 - 00:11

Daha takımın başında hoca varken birlikte hareket ediyorlardı cerny o kel bende var demese alınacak mıydı, Rangers Rıdvan'ı kampa götürmemiş ilk gelene bedava kiralık verecekken neden bonservis ödendi, Candaş Ndidi hocanın takibindeymiş demedi mi bunları semtin simitçisi biliyor da sen mi bilmiyorsun Ali bey yapma lütfen.

Yanıtla Beğenme (0)
Higgins
12.05.2026 - 00:11

Daha takımın başında hoca varken birlikte hareket ediyorlardı cerny o kel bende var demese alınacak mıydı, Rangers Rıdvan'ı kampa götürmemiş ilk gelene bedava kiralık verecekken neden bonservis ödendi, Candaş Ndidi hocanın takibindeymiş demedi mi bunları semtin simitçisi biliyor da sen mi bilmiyorsun Ali bey yapma lütfen.

Yanıtla Beğenme (0)
sakip beri
12.05.2026 - 00:06

devam etmek sana bir şey hazandırmaz

Yanıtla Beğenme (0)
Xxx
11.05.2026 - 23:58

Beşiktaşı batırıyorlar bariz feda dönemi filan hikaye 200 milyonluk takım var feda dönemi yapacaklarmış bilmem ne başarısızlığı açıklayabilecek hiçbirşey yok ulan fb de sezon başı gelen gitti 2inci oldu o beğenmedikleri fb beşiktaş yanlış yapıyor beşiktaşın transferle filan düzelecek durumu yok! yönetimsel sorunları baş gösteriyor bir o kadarda teknik direktör tercihleri

Yanıtla Beğenme (0)
anti Sergen
11.05.2026 - 23:57

Serdal kulübün başkanı değil ki, Sergen kulübün başkanı, bu da Sergen'in sekreteri ve paralı trolleri dışında destekleyeni kalmadı, sadece uzatmaları uzattıkça uzatıyor

Yanıtla Beğenme (0)
Ahmet
11.05.2026 - 23:52

Avrupa başarısını hedeflemeyen başkan ve teknik direktörle yürümez bu işler. Avrupa'da yoksun, ligde en iyi 3. sıradasın, kupada yoksun, millet seni niye desteklesin? Hiç olmazsa Avrupa'yı hedefle de taraftar teselli bulsun.

Yanıtla Beğenme (0)
Haso Paso
11.05.2026 - 23:45

Hull city'i izleyin hocalık nasıl olur bir teknik direktörün ortalama topçuları bile sanki yıldız gibi nasıl oynayabildiğini görün. Biz de 1 sezon takım iyi top oynayacak mı derken bütün futbolcular geriye gitti.

Yanıtla Beğenme (0)
ulaş
11.05.2026 - 23:43

İyisin hoşun haklısın da izlenme etkileşim Sergen'deyken sen de yangına odun atıyordun. Geldiği gün ohh bee artık Beşiktaş'ta futbol aklı olan birisi var dedin. Sergen'in rezil kepaze edeceğini zararlarının diğer yıllara da sarkacağını adın gibi biliyordun ama o dönem söylesen ergen lincine göğüs germen, izlenme düşmesine katlanman gerekecekti Beşiktaş sevgin yetmedi.

Yanıtla Beğenme (0)
KARTALGÖZÜ
11.05.2026 - 23:42

Adalı, hep geç ve yanlış karar veriyor; geçen sezon o kadar rezaletinden sonra OGS'yi İnönü'de 3.lüğü kaybettiğimiz Rizespor yenilgisinde göndermesi gerekirken göndermedi sezona başladı geç yolladı. Bu sezon da Sergen'i o kadar rezaletinden sonra İnönü'de Kupa macinda Konyaspor'a kaybettiğimiz maç sonrası gondermeliydi, yine geç ve yanlış karar veriyor. Negatif enerjili Sergen'in 1/3 maaşına takımı çok daha iyi yönetecek heyecanlı, motivasyon ustası Deli İbo gecikmeden çağırılmali. Tdlikte önce heyecan ve motivasyon lazım. Diğer özellikler sinra gelir.

Yanıtla Beğenme (5)
Gogo3403
12.05.2026 - 00:17

@KARTALGÖZÜ ya bi gidin ne ibosu. Başkan kadar taraftar profilide değişmeli acilen

Beğenme (2)
İspanyol
11.05.2026 - 23:29

Valla yerden göğe kadar haklısın Ali Ece başkanı en çok destekleyenlerin başında olan biri olarak söylüyorum haklısın

Yanıtla Beğenme (0)
Ali yaşar
11.05.2026 - 23:25

Ali ece tehdit etme, sen kimsinki Beşiktaşın Sayın Başkanını tehdit ediyorsun, son 5 yıldır yapılan değişiklikler fayda verdi mi ki yeni bir değişiklik istiyorsun, sen beşiktaş düşmanımısın veya sergeni istifaya davet edenler Beşiktaş düşmanı mı anlaşılır gibi değil yani yeni bir hoca demek her şeyi sil baştan demek, yeni hoca beşiktaşı dahada perişan eder, Beşiktaşın problemi teknik drektör değil problem en az 17 puanımız gaspeden, kupada olmayan penaltı ile eleyen hakemlerdir. Mhk dır bu sorunu dilim döndükçe haykıracağım,

Yanıtla Beğenme (29)
SYS
11.05.2026 - 23:24

Zırtpırt Başkan da değişmez, hoca da değişmez. Futbol istikrar oyunudur. Yeter artık !

Yanıtla Beğenme (24)
bjk forever
11.05.2026 - 23:16

Ersin ve Sergenin hakkini yedirme baskan

Yanıtla Beğenme (22)
İstifa
11.05.2026 - 23:10

Ençok beşiktaş hakkı yenildi herkeste bunu çok iyi biliyor başkan sesiz kaldı beşiktaş doğrandı başkan yine sesiz abi sen koskoca bir camianın başkanısın sesiz durman herkesi cesaretlendirip daha çok beşiktaşa baskı kurulur kısa ve öz Serdar bey bırak bu işi ne becerebiliesin nede bu camiayı ayağa kaldırabilirsin hepinize güle güle kimse sizin nazınızı çekmeye mecbur değildir

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk
11.05.2026 - 23:09

Hüseyin yücelin anlaştığı sol kanat tzolis i cincon istiyormuş zamanında transfer etmediler şimdi adam uçtu ah Beşiktaş ah

Yanıtla Beğenme (1)
Ohenhen
11.05.2026 - 23:07

Beşiktaş planlı olarak küçültülerek arka plana atılmaya devam ediliyor. Başkandan bu oyunu bozacak bi atak göremedik daha. Yüksek rakımlı adama yokuş sorulmaz. Gevşek söylemler bu arma ile bağdaşmaz

Yanıtla Beğenme (1)
Alinin Bandanası
11.05.2026 - 23:06

Kafası çok farklı çalışan bir adamsın kabul, premier ligi’de iyi biliyorsun fakat açıklamaların bazen deli saçması oluyor, Dünya Kupasına gidecek bir futbolcu Beşiktaş’a niye imza atsın zaten adam piyasasını yükseltip Avrupa’nın iyi liglerine gider.

Yanıtla Beğenme (0)
Gogo3403
11.05.2026 - 23:03

Zaten başarısız

Yanıtla Beğenme (0)
Zaten Sevilmiyo
11.05.2026 - 23:02

Zaten tarihin en vasifsız en vizyonsuz en başarısız başkanı

Yanıtla Beğenme (3)
SEBA
11.05.2026 - 22:57

Sana katılmıyorum Ali Ece, hitabeti ve türkçeye hakimiyeti muhteşem olan murat kılıç, 100 yöneticiye bedeldir, kongrede taraftara parmak sallaması harikadır.

Yanıtla Beğenme (7)
Ohenhen
11.05.2026 - 22:56

Rahmetli sebadan bu yana anlık başarılarla yetinmek zorunda kaldık. Sonraki başkanlar aynı tornadan çıkmış gibi. Dördüncülüğü sorun etmeyen bizim için sorundur

Yanıtla Beğenme (4)
İşin doğrusu
11.05.2026 - 22:54

Bu saatten sonra Sergen Beşiktaş'ta kalamaz Kalırsa taraftar isyan eder ve Serdal Adalı yönetimi de gider

Yanıtla Beğenme (6)
Yalaka Ali Ece
11.05.2026 - 22:52

Ali Ece Sergen gelsin diye yalıyorsun. Ne oldu? Daha önce de Hasan Aratı yaladın. Yalakasın

Yanıtla Beğenme (8)
Various
11.05.2026 - 22:52

ilk febe maçındaki doğramadan sonra ki suskunluktan sonra sevmeyi bıraktım

Yanıtla Beğenme (1)
KaraAdam
11.05.2026 - 22:51

verilen sözler tutulmadı başarısızlık normalleştirildi gedson rafa gibi yıldızlar yerine beşiktaşa olitan aslani cengizler ve gökhanlar layık görüldü banka borçları kapatılamadı gitti fulya geldi fulya inşaat firmasımıyız biz yeter artık başaramıyorsan gidersin bu kadar basit

Yanıtla Beğenme (2)
Yani
11.05.2026 - 22:51

Yuvarlanan takımın kanalı aspor da Beşiktaş'ın harcadığı para konusuluyor, Gsay'in yasadışı bahis reklamı karaborsa bileti penaltımsı hiç konuşmadı Gsay'in harcadığı nerden geldiği belli olmayan paraları konusmamak için BJK nin harcadığı konusuluyor algı yapılıyor birkaç yıldır

Yanıtla Beğenme (3)
devam et
11.05.2026 - 23:10

@Yani seviyesiz satilmis kanallari seyretmeye devam et.

Beğenme (1)
o kanali
11.05.2026 - 23:08

@Yani yandas yalaka kanali seyretmeye devam et.

Beğenme (0)
İstifa
11.05.2026 - 22:51

Gidin gidin bu işi beceremiyorsunuz al beygircini çek git adalı

Yanıtla Beğenme (3)
Cem G
11.05.2026 - 22:50

Ya zaten tarihin gördüğü en pasif başkan bir şey yapabilir mi Allah aşkına

Yanıtla Beğenme (2)