Spor yorumcusu Serdar Ali Çelikler, Sergen Yalçın hakkında açıklamalarda bulundu.
Yorumcu, yüksek bütçeli bir kadro verilse bile Sergen Yalçın’ın başarılı olacağına inanmadığını söyledi.
Serdar Ali Çelikler açıklamasında, “Sergen Hoca’ya mesela 200 M €’luk takım da versek başarılı olabileceğini düşünmüyorum ben. Zaten baştan da düşünmemiştim” ifadelerini kullandı.
Çelikler ayrıca Fenerbahçe’ye de göndermede bulunarak, “Buradan da özellikle Fenerbahçe’ye bir kere daha sesleniyorum. Ex’ten next olmaz. Ona göre hoca seçin” dedi.
Duhuliye.com
YORUMLAR (37)
doğru demiş hele sergenelladan hiç next olmaz hakemler 30 yıldır böyle sen neden 90 dakka konyaya gol atamadın sergenella onun hesabını ver sonra hakem makem dersin
Evet aynen. Başarılı olma ihtimali sıfır, zaten baştan da düşünmemiştim...
Sergen önce ayak bağlarında kurtulsun, kefil olunmayacak adamlara kefil olmasın, dostluk muhabbet yeri değil orası, sadece futbola odaklansın, yetersiz ve yeteneksiz adamlarla ilişkisini kesmeli, sergen boş işlerle uğraşıp gerçeklerden kopuyor, sadece işine odaklan sergen, iyi bir ekiple iyi bir takım kur, anadoludan topçu alma, bu adam iyi olur genç daha diye bekleme, şampiyonluğa uygun adamları seç, Beşiktaş kimsenin merdiven basamağı değil. Yapamadım, yapamayacağım diyorsan oyalama kimseyi istafa et. Beşiktaş taraftarı 5 yıldır hayal kırıklığı yaşıyor. Başarısız insanlara tahammülü kalmadı.
@BabaKartal kardeş göztepe maçı hariç hangi iyi maçımız var asıl konu sergen değil Beşiktaş'tır,ben ışık gördüm seneye bangır bangır oluruz diyen gördünüz mü
200 milyonluk kadro versek ve maç kaybetsek.. olur böyle maçlar mı diyeceksin o zaman da Sergen Hocam.. basın toplantısında gazeteci mi azarlayacaksın. takmayın mı diyeceksin. ben de inanmıyorum bu sebepten.
Sergen hocamız baş tacıdır. Küme düşmeye oynasak da, trollere onu yedirtmeyiz. İnadına Ali Rıza Sergen Yalçın.
Önce taraftarın kafasını değiştirmek lazım. Dünya üzerinde sadece bizim ligimizde şampiyon olamadı diye hoca kovuyorlar galiba. Porto şampiyon oldu, bakın bakalın Benfica Morinhoyu kovuyor mu? Arsenal veya City şampiyon olacak. Bakın diğerleri hocasını kovuyor mu? Real Madrid Alvaro Arbeloa'yı kovacak mı? Ya bu kafa yapısı düpedüz sapkınlık. Biraz zeka, biraz mantık koyun kafanıza.
@BabaKartal kardeş göztepe maçı hariç hangi iyi maçımız var asıl konu sergen değil Beşiktaş'tır,ben ışık gördüm seneye bangır bangır oluruz diyen gördünüz mü
bu takımın başına guardiola veya louis henrique de gelse başarılı olamaz diyorum,başarı kaliteli ekip ve adaletli yönetimler olduğunda konuşulacak bir konudur nokta.
Takimin yüzde 80i kendi transfer ettigi futbolcular. Ama ortada bir oyun yok. Ve olmayacakda. Kupa macindan önce yedek takim ile cikti, kendisinin begenmedigi futbolcular. Onlar 45 dakikada son haftlarin en iyi oyunu oynadi.
Haklı. İnanan varsa elimde satılık 3 köprü var. Asla aynı oyuncuları, teknik direktörleri tekrar denemeyin.
bu takıma arda turan yakışır. yakışırda bizimkilere anlatamazsın ki.
Kim gelsin kardeşim hangi teknik direktör gelsin bu kadroyu hangi teknik direktör şampiyon yapar sevgili Sergen biz bu ve bunun gibilere küfretmekten başka bir şey yapamıyoruz eğer sen ben Sergen Yalçın’ım diyorsan bunlara inat gerekeni yaparsın artık kadroyu mu sıfırdan kurarsın teknik ekibi mi sıfırdan kurarsın racon mu kesersin göster şunlara Sergen‘in kim olduğunu 
serdar sen oturduğun yerden başarılı olacağını düşünmüyorum demen bizim için çok değerli. hadi sergen gitsin. hadi gitti kovduık. bi de 200 mil euro falan demiş. sergen seni alır, top diye oynar. sektirir sektirir rövaşata atar. direkte patlarsın o ayrı. sergen yalçın bırakma güzel kardeşim. bu adamlara inat sakın bırakma. seni acımasızca eleştiren beşiktaşlı medyacılara, yorumculara inat sakın bırakma! beşiktaşı bizi bırakma. kimseden kaçmıyorsun. götün başın ayrı oynamıyor. tazminat para peşinde değilsin. dürüst adamsın. neyse doğru onu söylüyorsun.
SERGEN daha gitmedi ya...İstenmediği yerde duracak kadar zayıf değil zannediyordum..
EVET SERGEN HOCAM BUSENE BAŞARISIZ AMA BU ADAM BİZİ ŞAMPİYON YAPTI. GÜZEL OYUN OYNATTI. SON HAFTALARDA İSPANYA MİLLİ TAKIM ÖN PRESİNİ YAPMAYA BAŞLADI TAKIM YAVAŞTAN. ZONKLAMA GİBİ BASIYORLAR HERKES AYNI ANDA HERKESE. ASLINDA OYUNDA GELISME VAR AMA YAWAS. BEN BUNUN OYUNCU GURUBUNUN TAM HOCANIN ISTEDIGI KALTE OLMADIGINI DUSUNUYORUM OYUZDEN TAM BASARILI OLMADIGINI DURUNUYORUM. OH YETERSIZ BIR FORVET. TRANSFER BASARISI OLARAK NITELENDIRMEMIZ ICIN DUNYA KUPASINDAN SONRA ASTRONOMIK RAKAMLARA SATARSA SAYABILIRIZ. BIZIM ONAUCHU GIBI IRI FORVETE IHTIYACIMIZ VAR SON VURUSLARI YUKSEK ISTATISTIKLI. SUPERLIGIN PROFILINDE IRI SİZE LI GOLLCÜLER İŞ YAPIYOR. KANATLAR HIC YOK. 2 TANE GHEZAL NKODOU KARISIMI KANAT 1 MASUAKUNUN ADAM GECIRMEYEN VERSIYONUNDAN 1 TANE FABRI CORDOBA KARISIMI KALECI VE 1 DE MARCELLO PEPE TARZI BIR STOPER LAZIM. ANLAYACAGIMIZ 6-7 NET VE COK GUCLU TRANSFER VE ERKEN ALINIP KAMP YAPMALARI LAZIM AA DUNYA KUPASI DA VAR. İNANIN KLÜP TRANSFER PSKOLOJI MALIYET BUTCE YONETMEK COK ZOR. BURDA YAZMAK ELESTRMEK KOLAY. TAMAM SERGEN GITSIN YENI GELEN SUREKLI YENI SEYLER YENI TARZ .. BUNLARI HICBIR BUTCE KALDIRAMAZ. SEGEN KENDI ICIMIZDEN GELEN. 1 DEGIL GEREKIRSE 2 SEZON BASARISIZ DA OLSAK SABRETMELIYIZ...
Sevgili serdar zaten takımın kadro değeri 190 milyon görünen köy kılavuz istemez gitsin artık
Malum hocamız ve yönetim Menajerleri kapıdan içeri sokmuyor ki; 1e alınacak adamı aynı anda Fener, Gs ve bize 5e pazarlamasına kulübü meze yapmak için. Kupadan da elenince Bunun gibi adamlara tabi gün doğdu. Hemen saldırıya geçtiler. Beşiktaşlı uyanık ol. Bu düzene şampiyon Hocanı yedirme...
BU SİSTEM BU ŞEKİLDE GİDERSE DÜNYA KARMASINI GETİRSENİZDE BJKYE BAŞINA O ÇOK SEVDİĞİNİZ OKAN EFENDİYİDE GETİRSENİZ YİNE ŞAMPİYON OLAMAZ.ŞUANKİ TAKIMDA SIKINTI MAÇ KAZANMAK YADA KAYBETMEMEK DEĞİL MÜCADELE EDEMİYOR ASIL SIKINTI O YOKSA BU SİSTEMLE ŞAMPİYON OLUNAMAYACAĞINI FUTBOLUN F SİNDEN ANLAYAN BİLİR
Buda ateşe benzin döküyor. Seneye penaltısarayı rehavete girer, kartalda hoca değiştirir herşeyi sil baştan yapar kokabahçenin önü açılır diye hayal kuruyor.
Sergen vizyonu: nsakala, wellington, gokhan sazdag, cengiz under, olaitan 3. Sinif oyuncular. Rafa gibi adam fazla gelirr sergosaa
Kimse inanmıyor ki sergene başkana kendileri de inanmıyor sırf ilüzyon
Senin düsüncenden bize ne!!? Bende tff ve mhk’nin gs yi hep kolladigini ve Besiktas’a düsman oldugunu düsünüyorum! Oyüzden biz alayini yenip sampiyon yapabilecek bir Sergen Yalçin var! Mourinho’mu basaracak!? Kim gelsin!!? Yeter! Kesin artik sesinizi biktik saçma yorumlarinizdan!!!
Olur böyle maclar, sampiyonluk bu macla mi kacti diyen adamla yola devam etmek isteyen de defolmali.
senin gibi bilmezler yüzünden o kadar hoca değişiyor ülkede.
@byr la siz ne olsun istiyorsunuz. yani sırf birini seviyorsunuz diye o mu yönetsin başarısız olsa da. kendi çocuğunuza atıyorum özel ders verdirirken en iyi hocayı mı arıyorsunuz yoksa sevdiğiniz, gönül bağı olan birisini mi? sevdiğinizi sevin yine, posterini falan asın odanıza mesela... ama 8 aydır ara transfere rağmen tek bir olumlu şey göstermeyen, oyuncuların performanslarını giderek düşüren, söylemleriyle camiayı ayrıştıran, futbolcuları hedef gösteren bir adama nasıl sabredip ondan istikrar bekleyelim
@byr senin gibi başarısızları öven troller yüzündende 4 senedir bu takım kasımda havlu atıyor.
200 bosver 500 de verseniz bu Hakemlerle Sampiyon OLAMAZSIN. Bu düzen yikilmadan Paralari... Hocalari.... vs. vs. bosuna Harciyoruz. Herkes görüyor Herkez dile getiriyor cinconun nasil sampiyon yapildigini ama kimse bisey yapamiyor. bizde burda bosuna birbirimizi yiyoruz yok bu Hocayla olmaz felan filan. buraya gelip bunlari yazmam bile sacmaligin daniskasi. hersey Bos...
@BlackKartal KESİNLİKLE REİS. BU DÜZENİ YIKMAMIZ LAZIM. AKP İLE ALAKALI BU DÜZEN. ĞLKEDE HUKUK YOK. KARA PARA VE ŞİKE HİLE TAVAN.. AKP GTMEDEN ULKE NORMALLESMEDEN FUTBOLDA NORMALLEŞEMEZ.
serdal başkan değil yönetim ekibi yönetici değil. sergen zaten hoca değil
Serdar Çeliker saçma sapan birşeye tutunmusdun ex next olmazda sinyor terim her next şampiyon yaptı cinconu sen en iyisi fikrini bir gozden gecir
ts maçı benim için önemsiz bir maçtır diyen sergen , son hafta rize'den 4 yiyip , gelmezsen adam değilsin . böyle bir açıklama , bütün camiaya yapılmış bir saygısızlıktır , önemli maçların hiçbirini kazanamayan bir kifayetsizin de bu şekilde açıklama yapmaya hiç hakkı yoktur . hiç anlamı olmasa bile , prestij olarak kazanılması gereken bir derbi maçtı , ayrıca bir galibiyete 10 mio para alınıyor , sen cebinden ödeyeceksin o zaman 10 mioyu . sende olmayan muçi'nin de altını çizelim bir kez daha , adam , iki maçta 5 puanını aldı , gitti ,içinden geçti
@7çınar yaylası tebrikler yorumun için aynı fikirdeyim buraya gönül vermiş insanlar kadar para verip olayın show tarafinda olup hafta sonunu değerlendirmek isteyen insanlar var sen nasıl böyle bir açıklama yaparsinki gelmesin bu kişiler
ts maçı benim için önemsiz bir maçtır diyen sergen , son hafta rize'den 4 yiyip , gelmezsen adam değilsin . böyle bir açıklama , bütün camiaya yapılmış bir saygısızlıktır , önemli maçların hiçbirini kazanamayan bir kifayetsizin de bu şekilde açıklama yapmaya hiç hakkı yoktur . hiç anlamı olmasa bile , prestij olarak kazanılması gereken bir derbi maçtı , ayrıca bir galibiyete 10 mio para alınıyor , sen cebinden ödeyeceksin o zaman 10 mioyu . sende olmayan muçi'nin de altını çizelim bir kez daha , adam , iki maçta 5 puanını aldı , gitti ,içinden geçti
Rasford alın gelin. Barça almayacak gibi duruyor.
malesef olmayacak. avrupada, büyük maçlarda, kırılma noktalarında %100 başarısız ve karakter ortaya koyamıyor ve sürekli bahaneler... ole mesela en azından derbi kazanıyordu.
Bize, kendini Beşiktaş’tan üstün görmeyen bir hoca lazım.
200m eurolara gerek yokk verin ersin cengiz rıdvan kazdağını sergen hocama şampiyonlar liginde..... şaka lan şaka saç baş yoldursun bütün sene bide boş çene çalsın
Bu Fenerli Serdar Ali Çelikler, Sergen geldiğinden beri acımasızca yorumlar yapıyor, buna itibar eden Beşiktaşlı değildir.