Beşiktaş'ın transfer gündeminde yer alan isme yıllık 10 milyon euro maaş teklif edildiği iddia edildi. İşte detaylar...
Suudi Arabistan ekibi Al-Diraiyah FC, Arsenal forması giyen Leandro Trossard’ı kadrosuna katmak istiyor.
Belçika basınından Gazet Van Antwerpen'in haberine göre Suudi Pro Lig’e yeni yükselen Al-Diraiyah FC, 31 yaşındaki futbolcuya yıllık en az 10 milyon euro net maaş teklif etmeye hazırlanıyor.
Arsenal ile 2027’ye kadar sözleşmesi bulunan Trossard için İngiliz ekibine 20 milyon euroluk bonservis önerildiği belirtildi.
Arsenal’in kanat rotasyonunu güçlendirmek istemesi nedeniyle Trossard’ın ayrılığına sıcak bakabileceği ifade edilirken, transferde son kararın Belçikalı futbolcuya ait olduğu kaydedildi.
Leandro Trossard’ın adı Beşiktaş ile de anılmıştı.
duhuliye.com / dış basın / Gazet Van Antwerpen
YORUMLAR (31)
Lig bittiğinden beri olmayan transfer haberleri kabak tadı vermeye başladı.Hiçbir icraat yok.Korkarımki bu senede geçen yıllardaki gibi 4.lük yada 5. Lik için mücadele eden bir takım kurulacak.klüp batık.Yöneticiler ve Beşiktaşlıyım diyen zenginler cimri.Yazık taraftar yine çektiği çile ile kalacak gibi görünüyor.
Gitsin yeter baska adam mi yok nwakame arsenalden mi geldi hiiaa
Benim Sol kanat için favorim Diego Moreira
Rumarn Burrell, Queens Park Rangers santrafor. Alın bu adamı 20 gol garanti atar, esas parayı sol açığa ve 6 numaraya verin...
@Aslolan BJK tabi Bjk nın parası. Kendi parasını harcayacak değil ya. Mille Demirören'in ekonomisiyle yaptığı transferleri buna maal etmişti. Aslında bilmiyorlarki cebinde akrep var. Hediye etse ya ali koç 90 milyon avro hibe etti bu kulübü yiyor
Bu araplarda fıtbolu ortadan kaldıracaksın, veya kendi ülkeleri dışından futbolcu alımını ya saklayacaksın, adamlar futbol ve futbolcu piyasasını yüksekten, belrleyen kan emci vamprler gibi. Para le saadet yaşıyorlar, fifa arabstana futbolcu transferini ya saklasın, bu 20 - 30 mlyon bonservs bedeller 5-10 mlyon eurolara fdüşer,
İranın kalecisi gayet iyiydi, bir teklifte ona yapın
serdal ersin bombasını patlatıyor kanatta da 19 luk varil hekimoğlu yer alacak sezon süper başladı
Kesinlikle bu paralara değmez. Üstelik 31 yaşındaki oyuncuya. Adalı yine babasının parası gibi sağa sola bol keseden Beşiktaş ın parasını dağıtıyor.
Sola Aral Şimşir ve Davidashvili'yi al. Kaleye de Altay. arkana yaslan maçı izle
@Trollcan fener in parali troll i olmalisin,altay hac mac oynadi simdiye kadar?
Taraftar bu adamın bu paralara alınmasına asla razı değil. Daha genç dinamik ve potansiyelli adam alın.
Buna maaş artı bonzervis vereceğine Aral Şimşir ve bir tane yabancı alın sol kanadı ikileyin... Bu adam düzeni olan takımda güzel gol asist katkısı verir belçikanın düzensizliğinde bile kayboluyor ki biz de hiç göremeyiz rafa gibi iki güne kaçar....
@DİKER romaylan anlasti diye biliyorum ama ve sag kanat greenwood
Dünya kupası performansına göre bu paralar çok fazla gelir
Coman istiyoruz ….. Kingsley Coman …..
Şu anda dünya kupasında oynayan hiç bir futbolcu transfer yapmaz. Boşuna haber yapmayın. Eğer net alamayacaksanız da vakitte kaybetmeyin. Çünkü sonra suudi si çıkar, katar da çıkar, amerika da çıkar. Zaten eğer para için gelecekler ise araplar bizi 2 ye 3 e katlar, konfor ise abd bizi 2 ye 3 e katlar. Alabiliyorsanız sistemle uyumlu dünya kupasına gidemeyen ülkelere bakın. Orada da bir çok seçenek mevcut
inşaallah doğru haberdir yoksa yine 32 lik bir kazık arkamıza saplanacak.
32 yaşındaki adama çuvalla para vermek akıl işi değil
abi para varsa şayet gidip ikna edin adamları 50-70 mio bandında bonservis ödeyebiliriz diyorsanız kalecisi dahil 5 tane adam alıp gelin bodo 'dan.. o takımdaki 5 oyuncuyu alıp gelin bu ligin içinden geçersiniz.. bakın saçma sapan bir adama ve üstelik takım içi maaş dengesinin içinden geçecek bir rakam ödeyeceğinize gerekirse sponsor o bu derken , kişi başı 15 mio eur maliyetle 75 mio eur bedel ödeyerek demir gibi bir takım inşa edersiniz.. elbette o takım ne paraya olursa olsun 5 adamını vermek istemez .. ama ordan iki , diğerinde 2 toplamda beş adet ahlaklı oyun aklı olan ve 34 maçın 34 ünde aynı standartta oynamayı ilke edinmiş oyuncu bulursunuz.. gidip çere çöpe bakmayacaksın ama paraya kıyacaksın iskandinavya adam kaynıyor.
bu adamı zaten alamayacaklar,gitsinler bari davidashvili yi ellerinden kaçırmasınlar.
iyi futbolcu ama sağ tarafa çizgiye daha çok inen hızlı bir kanat alırsak
Aral şimşiri istiyoruz yaşlı kart oyunculardan bıktık
boş verin bunu.. karim adeyemi .. fener 25 mio eur gibi bir teklifle gidecekmiş.. eğer satılacaksa 30-35 gibi isterler bence.. ki o rakam için değer.. müthiş bir oyuncu ve bize inanılmaz katkısı olur.
Çok şükür ki bu 31'lik yaşlı futbolcu kazık bu vesileyle başka yere saplanacak. İnşallah