02.01.2026 - 18:57

Takip Et:

Ben “100 sene Mert’le, 100 sene Necip’le sözleşme uzatılsın” demiyorum.

Ali Ece, VOLE'de Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

KALP KIRICI OLAN O KADAR SAAT GERİ DÖNMEMESİ

Ali Ece: ''Ben konuyla ilgili gerçek duygularımı yayınlarda bastırmak zorundayım. Necip’le uzun uzun konuştuk. Eğer gerçek duygularımı açıklarsam Beşiktaş’ta zaten yeterince kaos var; bir de küçücük de olsa ben sebep olmayayım istiyorum. O yüzden bu konuyla ilgili duygularımı bastırmak için elimden gelen her şeyi yapacağım.

Haber çıkmadan bir gün önce görüştük. Ali abi dedi ki: “Ben Sergen Hoca’yı aradım.” Necip direkt aramış, hoca açmamış. Sonra bir daha aramış. Bir iki saat geçmiş, “Herhalde meşguldür” demiş. 'Tatil, izin günü rahatsız etmeyeyim' demiş. Sonra mesaj atmış. Yani “telefonu kayıtlı değil” falan gibi bir şey söylemedi Necip bana. Necip çok uğraşmış ve en son Necip Uysal 'hocam' diye yazmış. Sergen Hoca geri dönmemiş. Haber olarak kalp kırıcı olan da bu; o kadar saat geçmesine rağmen geri dönmemiş olması.

Hadi birinci gün önemli bir işi vardı, tamam. Telefon kapalıydı. Abi, ikinci gün dönersin. Senin son şampiyonluğunda Necip yok muydu? Onun da mı hatırı yok? Bir daha bak, bırakacak adam sezon sonu zaten. Sen kadro dışı bırakıyorsun ama yine maaş ödeyeceksin; takım bulamazsa. Bu bildiğin akılsızlık. Kadro dışı bırakıyorsun, sezon sonu futbolu zaten bırakacaktı. Sezon başı bunu söylemişti. Yeni bir şey değil. Altı ay daha maaş ödeyeceksin. Tamamen ekonomik, bilimsel diye bakılsa bile bu da akılsızca. Nereden baksan akılsızca.

Mesela Türkiye Kupası maçında ihtiyacın oldu. Karmaşık bir fikstür var, alt lig takımıyla oynayacaksın. “Genç bir oyuncuyu oynatırız” diyorsun, tamam. Peki onun yüzünden elendin. Mevcut sözleşme var mı? Var. Sezon sonu futbolu bırakacak mı? Kadro dışı bırakmanın ne alemi var ya? Züccaciye dükkânına giren fil gibi girmişsin olaya.''

MERT GÜNOK ÇOK KIRILMIŞ

Ali Ece: ''Mert Günok meselesini de söyleyeyim. Mert kardeşimi çok severim. Bir kere aradım, meşgule verdi; hiç yapmazdı. WhatsApp’tan yazdım: “Mertciğim, konuşmaya ihtiyacın olursa…” Daha önce çocuğun okulu, bilmem nesi dahil her şeyi konuşurduk ama bu sefer o kadar kırılmış ki bana bile dönmedi. Yakın arkadaşımız dedi ki: “Abi o kadar kırılmış ki…” Şimdi diyecekler ki onun kırılmasını yenmişim falan. Hayır.

Bu çocuk en kötü dönemlerde yaptığı kurtarışlarla tarihi farklar yemeni engelledi. Club Brugge maçı var mesela, puan aldığımız maç. Hayatımda böyle bir şey görmedim. Kaleciyi değiştirsen 7-0 kaybedeceğimiz maçtı. Biraz vefa olur ya. Ben “100 sene Mert’le, 100 sene Necip’le sözleşme uzatılsın” demiyorum. Kulübe katkı verilmiş mi? Son şampiyonlukta Necip var mı? Var. Niye böyle davranıyorsun?''

CELTIC NECİP'E TEKLİF YAPMIŞTI

Ali Ece: ''Bak özellikle Necip, Mert, Ersin diyorum. Ersin, son şampiyonlukta o Karius denen felaketten sonra cüzi bir rakamla kaleye geçti ve şampiyon takımın parçası oldu. İcabında satarsın. Necip’i beş sene önce satsan hiçbir şey demezdim. Ayrıca Necip’e 2015’te emek verildi. Slaven Bilic beni aradı, “Necip ayrılmak istiyor, oynatmadığımı düşünüyor ama ben onu çok seviyorum, oynatacağım” dedi. Necip’e “Ne istiyorsan onu yap” dedim. Celtic’ten teklif vardı, isterse gidebilirdi. Son anda kalmayı seçti çünkü o hafta sakatlıklardan dolayı oynatma kararı alındı.

Bu adam hep senin eksik, sakatlık yaşadığın anlarda çıktı ortaya. Liverpool galibiyeti mesela… Balotelli’yi tuttu, Franco’yla oynadı. Bu hatıraların hiç mi değeri yok? Sen deseydin ki “Oğlum, sezon sonu bırakma; devre arasında bırak”, bırakırdı. Para da istemezdi.

Mert Günok’ta da aynı şey var. Ersin’de de aynısının olma riski çok büyük. Transferde sürekli “Filip Jörgensen” deniyor, tamam eyvallah ama vedalaşırken Beşiktaş’a yakışmayan bir şekilde oluyor. Ben Süleyman Seba dönemiyle birebir aynısını bekleyecek kadar saf değilim. Metalciyim, punkçıyım; hayata gerçekçi bakıyorum. Ama bu çok kalp kırıcı.

Gizli gizli Necip’i çağırırsın, Mert Günok’u çağırırsın. “Abi sezon sonu mu bırakacaktın? Gel devre arasında bırak, seni teknik direktörlük kursuna gönderelim, yurt dışına gönderelim” dersin. Kimse kırılmazdı. Necip Beşiktaş terbiyesini çocukluğundan almış biriydi. Evet, çok yetenekli değildi ama örnek bir Beşiktaşlıydı.

Necip’in eşine bile “olabilecek en düzgün futbolcuyla evlendin” dedik. Çocuğun başına gelmeyen kalmadı. Federasyon hatasıyla itibarı zedelendi, eşi hamileydi. Bu stresler yaşandı. Bu kadar kırıcı olmak zorunda değilsiniz. Ne geçti elinize?''

BU SERGEN YALÇIN'IN GÖREVİ DEĞİL

Ali Ece: ''Bu Sergen Yalçın’ın görevi de değil. Bu kulüp organizasyonundaki bir saçmalık. Yönetim kurulu kaç kişi? 10-12 kişi var. Bu işle ilgilenecek kimse yok mu? Bir yönetici gider Necip’in evine, Mert Günok’un evine. Bu işler böyle yapılır. Beşiktaş’ta kimlerle yollar ayrıldı. Rıza Çalımbay bırakıldı, Metin Tekin futbolu bıraktı. Yeterince hüzün yaşamadık mı?

Takımın durumu zaten ortada. Bu ne gereksiz bir kaos? Yılın son günlerinde yapılır mı bu? Tarih kimin haklı, kimin haksız olduğunu yazacak.

Ben Necip’e çok teşekkür ediyorum. Çünkü Necip birçok gencin hayalini gösterdi: Çok yetenekli olmadan da çok çalışarak, disiplinli ve ahlaklı olarak büyük bir kulüpte uzun yıllar oynanabileceğini gösterdi. Bugün “zaten bir şey oynayamıyordu” diyenler, 10 sene sonra “nesli tükenen insanlar” diyecek.

Veda yazısına bakın. Haklıyken mağduriyet yaratmıyor, “Camiam karışmasın” diyor. Ben de Necip’in hatrına uzatmıyorum ama Mert Günok meselesini, Mert’le konuşma imkânım olursa ayrıca ele alacağım. Çünkü bir insani mobbing varsa bunu kimsenin yanına bırakmam. Bunlar sadece kaleci, stoper, orta saha değil; insan bunlar.

Umarım yanlış duymuşumdur. Mert Günok’tan bekliyorum: “Abi böyle bir şey yok” desin ya da “Kulübün durumundan dolayı konuşmayayım” desin. Galiba Mert Günok Fenerbahçe ile görüşüyor. Eski takımında iyi bir yedek kaleci olarak uzun yıllar devam edebilir. Birçok takım Mert’i alır.''

duhuliye.com


YORUMLAR (97)

MARSİLYALI
05.01.2026 - 11:45

Yaptığı hatayla takımı çok geriye atıyorsa ; Babamın oğlu olsa takımda tutmam. Gelelim Necip kardeşimize 22 yıl oynadığı takımda üs düzey oyuncu olsa , zaten Beşiktaş a bırakmazlar birileri alırdı . Hiç transfer teklifi alamamış bir futbolcudan bahsediyoruz . Beşiktaş ta Ütmeli bilye oynamıyoruz 1 lirasının heba olmasına razı değilim . Ayrılmayı bildirme işine gelince bu takımın görevleri dağıtılmış personeli var o kişiler bildirmiş . Ne yani Başkan mı bildirecekti.

Yanıtla Beğenme (0)
Ahmet K.Çanakçı
04.01.2026 - 10:57

İyide 20 sene bjk de kalmış tolasan 100 maçta görev almamış,1 oyuncunun 11 milyon erou kazanmış daha ne istiyorsunuz.bilmiyorum. Mert'e gelince elindeki topu GS futbolcuya verip gel bana gol At diyen birinin takımda tutulmaması kadar doğal bir şey yok.Setğen haklı herkes işine baksın.duyğusallığa gerek yok.T.C futbolcuların kazandığını kim kazanıyor. Her gün ölümle burun buruna yaşayan polis mi askermi.

Yanıtla Beğenme (0)
Vahit
04.01.2026 - 09:29

Mert için bir şey diyemem ama necip her zaman Beşiktaş için felaket olmuştur onun oynadığı tüm maçlarda ille bir hatası vardır gerek penaltı gerek hatalı pas ve ne yaptığı belli olmayan biriydi ben şahsen onu oynatan hoca ların futbol bilmediğini düşünüyorum

Yanıtla Beğenme (0)
A.turk
04.01.2026 - 09:25

S.Adali yonetimi ve Sergen Besiktasi rezil ettiler .Kesinlikle cok haklisin Necipmiydi Mert miydi Sorun yoksa Aciz isbilmez yonetimin Gönderip yerlerine aldığı cok vasat transferlermiydi .Necip Gerçek profesyonel Besiktasli abilik yapardı her şey yapardı.Peki kalede gitmedi gereken öncelik mert olabilirmi Turkiyenin iyi üç kalecisinin biri adamgibi adam Siz once kaptan yapın sonra elinden alin Sergen vizyonsuzuda kaleden aldi Besiktasin kalesinde olması gereken Mert .Senin defansın yok solda masuaku yerine iki rezalet transfer yapmisin Stoperlerin cok vasat uyumsuz sag bek cok kötü elindeki en iyi olan imobilenin yanina santrafor alacağına onu yoluym yemeksiz santrafor almışın takımın en iyilerinden Rafayi kusturmusun Sergen vizyonsuz kibirli egolu boş adam yuzunden Rafa her Şampiyonluğa oynuyan kulüpte oynar Besiktasin en iyisi .orta sahaya bakın ya Kartal Demir cok komik bu tk ilk 10 giremez asla Besiktasli olarak her hafta kahroluyorum.Biran once S.Adali yonetimi ve Sergen Besiktasin sirtindan inmelidir yazik olucak buyil giti senelere hicbirsey olmaz Yaptıkları ortada.

Yanıtla Beğenme (2)
A.turk
04.01.2026 - 09:25

S.Adali yonetimi ve Sergen Besiktasi rezil ettiler .Kesinlikle cok haklisin Necipmiydi Mert miydi Sorun yoksa Aciz isbilmez yonetimin Gönderip yerlerine aldığı cok vasat transferlermiydi .Necip Gerçek profesyonel Besiktasli abilik yapardı her şey yapardı.Peki kalede gitmedi gereken öncelik mert olabilirmi Turkiyenin iyi üç kalecisinin biri adamgibi adam Siz once kaptan yapın sonra elinden alin Sergen vizyonsuzuda kaleden aldi Besiktasin kalesinde olması gereken Mert .Senin defansın yok solda masuaku yerine iki rezalet transfer yapmisin Stoperlerin cok vasat uyumsuz sag bek cok kötü elindeki en iyi olan imobilenin yanina santrafor alacağına onu yoluym yemeksiz santrafor almışın takımın en iyilerinden Rafayi kusturmusun Sergen vizyonsuz kibirli egolu boş adam yuzunden Rafa her Şampiyonluğa oynuyan kulüpte oynar Besiktasin en iyisi .orta sahaya bakın ya Kartal Demir cok komik bu tk ilk 10 giremez asla Besiktasli olarak her hafta kahroluyorum.Biran once S.Adali yonetimi ve Sergen Besiktasin sirtindan inmelidir yazik olucak buyil giti senelere hicbirsey olmaz Yaptıkları ortada.

Yanıtla Beğenme (2)
Bas
03.01.2026 - 22:23

Vay be kurtarış yapmış mert efendi peki Ali efendi yediği saçma sapan goller ne olacak mert hayrına kaleye geçmiş ve bizi farktan kurtarmış demekki vay be helal olsun ulan salak 4 yıldır onun yüzünden ne halde olduğumuz ortada utanmadan bide onu savunuyorsun şaka gibi Beşiktaş’ın alt yapısında dünya kadar kaleci var onlar oynasın mert oynayacağına ersin kesilince bu kadar havlamadınız bide beşiktallıyız diye geçiniyorsunuz

Yanıtla Beğenme (4)
Bas
03.01.2026 - 22:19

Bi sen eksiktin tam oldu 4 yıldır bu takımın kalesini mert koruyor 4 yıldır takımın hali ortada farkındaysan bütün hocaları bu yavşak yedi takımın bu halde olmasının nedeni bu utanmadan bide çıkıp bu şeref yoksununu konuşuyorsun defolup gitsin sanki Beşiktaş’ta bedava oynadılar hayrına oynasan bu kadar gündem olmazsın şaka gibi dünyada bi ilk Beşiktaş 2 oyuncuya sizi düşünmüyoruz takım bulun başka bunu diyen takım yok bi biz yaptık

Yanıtla Beğenme (3)
Erkan
03.01.2026 - 19:28

Futbolcunun tv yorumcusuna çocuğunun okulunu konuşması ne kadar doğru yorumcunun da bunu ankatnas Ne kadar doğru iyice saçma sapan yorumcu futbolcu ilişkileri var bence futbol yorumcuları raydan çıktı takas önerenler dertleşmek için arayıp bunu anlatanlar vs yorumculara bilgi ve haber uçurmaz isen denu kötülerler gibi bir algı da oluşuyor

Yanıtla Beğenme (2)
Kumarbazlar
03.01.2026 - 16:14

Adalı ve Sergen tek ortak noktaları ATLAR he birde kumar var bu kişileri nasıl büyük camialarda söz sahibi oluyor hayret

Yanıtla Beğenme (1)
Legend
03.01.2026 - 15:07

Mert bırak bizi şu kadrolu Galatasaray da oynasa yine tutunamaz. Ersin’de ısrarcı olma taraftarıyım. Kaleciye verecek parayı iyi stoperler alırken harcamalıyız , sağ ve sol bek lerimiz standart seviyede fark yaratan futbolcular bulmalıyız, net bir santrafor lazım. Lukaku yedek napolide ve hojlund varken oynamayacağı kesin. Bonservis ödemeden kiralayabilirsek santrafor sorunu çözülür. Ayrıca Orkun 8 numaraya geçmeli 10 numara için bitirici golcü fark yaratan kreatif bir futbolcu şart. Bu ne muci ne de başında ismi geçen oyuncular … bize sosa tarzında bir adam lazım . Hem koşacak hem frikik atacak hem lider olacak.

Yanıtla Beğenme (2)
Oh beeee
03.01.2026 - 12:41

Sifona basıldı , pislik kanalizasyona aktı gitti . Uzatmayın artık ortam tertemiz🤗

Yanıtla Beğenme (8)
Hy37
03.01.2026 - 14:44

@Oh beeee şu yorumunla aslında kendinin ne denli büyük bir dışkı olduğun ortaya çıkmış

Beğenme (2)
Quaresma
03.01.2026 - 12:06

Bu 2 karakterli insana yapılan terbiyesizlikdir. Sanki takımda diğer oyuncular mükemmel mi ayıp yahu...

Yanıtla Beğenme (7)
Halit
03.01.2026 - 11:08

Bizden yıllarca bu düşünceden dolayı bir şey olmadı büyük bir takımmı olacağız duygusal bir takimmi adamlar salah ı gönderiyor katkılarını sayalımmı simdi

Yanıtla Beğenme (7)
Cezmi
03.01.2026 - 10:23

Kaptanlık konusunda yapılanlar yanlıştı.ancak 15 maçtır kadroya giremeyen ve gireceği de düşünülmeden necip gidip kendisi kaptanlığı şimdi futbolu da sezon sonunda bırakacağım dese daha iyi olmamızdır.rafa takımın başına bela olmuşken iki eski kaptan olarak niye tepki koymadılar.kaptanlıkları döneminde takım 4 maç ilerde iken kimini berabere kimini mağlubiyetle bitirdi kaptanlar neredeydi o zaman.balık hafızalara ithaf olunur.necip az saç baş yorulmadı.

Yanıtla Beğenme (4)
Krb kartalı
03.01.2026 - 09:44

@ Aptullah ve @ Kübalı vay be siz de Beşiktaşlısınız ben de… Bu işte bir anormallik var beni çok rahatsız eden…

Yanıtla Beğenme (1)
AptullahOçavcı
03.01.2026 - 08:45

3 tane çöp

Yanıtla Beğenme (5)
KübalıSelo
03.01.2026 - 08:44

Necp ve mert beş para etmez.yallah amatöre

Yanıtla Beğenme (11)
Korkaklar
03.01.2026 - 05:37

Sergen kibirli bir adam , insana saygısı olmayanın kendisine saygı beklemesin. Her zaman aynı box yapıyorlar işten anlamaz herifler. Bence bunları getirende ve başkanı seçende suç. Adalı sen git yanağından makas aldıranlarla yürüyüş yap birazcık dik durun ya korkmayın bu kadar Yanlışın yanın da değil doğrunun izinde ol vesselam

Yanıtla Beğenme (4)
Kes lan
03.01.2026 - 03:41

Bu taraftarda beyin yok derdim ama ülkeyi anlamakta zorluk cektigim daha öncelikli

Yanıtla Beğenme (3)
Tekmi dublemi
03.01.2026 - 03:26

Adalida Sergende , mert ve necibe büyük ayip etti. Göndermek sorun değil ama bunun bir yolu var. bu insanlarla yillarca çalisildi. Bir açiklama herkesin hakki. Beşiktaşa hiç yakismadi.!

Yanıtla Beğenme (6)
Kartal
03.01.2026 - 02:27

Aklı başında güzel bir yazı.

Yanıtla Beğenme (6)
Patladı kova
03.01.2026 - 01:32

5 yılı 1 tane bile maç kazandıramadan / 1 tane kurtarış yapmadan tamamlayan kaleciye Mert günok denir. ÜSTELİK 5 YIL BÜTÜN TARAFTARLARDAN DESTEK GÖRDÜ.. Ersin destek görmediği halde kaç maç kazandırdı, Bu sezon bile Rize Trabzon ve samsun maçlarının oyuncusu Ersin destanoğlu oldu.. görüntüler Yayıncı kuruluş Beinspotsta..

Yanıtla Beğenme (13)
Deveyi diken
03.01.2026 - 09:45

@Patladı kova çektir git lan Metin

Beğenme (1)
Ccc
03.01.2026 - 01:19

Necip neden oynamiyorum diye dert ediyormus lan sen bu kukupte oldun diye kazandigin paranin yarjsini sevabina sukur diyr dagit aq mali geber bide kopek haramzade

Yanıtla Beğenme (9)
Malcolm x
03.01.2026 - 01:17

Vallahi kimse kusura bakmasın, bu taraftar yıllardır kan ağlıyor. Hiç bir kaptanda insiyatif alıp bu takımı en azından iyi mücadele eden bir takım haline getirelim kenetlenelim demiyor. Rizeye kendi sahanda yenil, lozan gibi köy takımına elen, 9 kişi kalmış takımı yeneme, bu süreçte siz nerelerdeydiniz necip ve mert efendi.Solkayere kesilen fatura, başkan hasan arata kesilen fatura oyunculara kesilen fatura olacakta bu fatura kaptanlara kesilmez mi. 22 sene yaa alibey boru değil, bu kadar mı acizsiniz. İnsan hatır için son 3 sezonda 10 maçın 1 inde son 10 dakika bile olsa formayı zorlar. Çok geç kalınmış operasyon.Futbolcu altyapıdan geldi diye ayrıcalıklı değildir. Ne yapacaktı hönetim seni düşünmüyoruzu kibarca jübile yapalım sana diye söylemişler. 35 yaşına girdin necip. Nereye kadarrrrrr. sizler ATİBANIN TIRNAĞI BİLE OLAMADINIZ. Profesyonellik son gününe kadar o formayı terletmektir.

Yanıtla Beğenme (10)
Paşa03
03.01.2026 - 00:56

Necip uysal trolleri iş başında. Necip uysal takımda kalmak için her şeyi yapıyor. Bu mala kimse para vermez. Ortada kalacağının farkında.

Yanıtla Beğenme (11)
Temmuz Pulu
03.01.2026 - 00:16

Bu adama ve benzerlerine bu yazıyı yazdıran zihniyet ile; 22 yıl çok büyük bir kulüpte oynayıp ceza alanı dışından şutu dahi olmayan birini kulüpte zorla tutmaya çalışan zihniyet aynı amaca hizmet etmektedir. Beşiktaş artık drama değil forma hakkını veren isimlere şans vermelidir

Yanıtla Beğenme (7)
Nouma
03.01.2026 - 00:13

Bu adam İngiltere ligini öve öve bitiremiyor. Gelmiş necip draması yapıyor. Beşiktaş taraftarını manipüle etmeye çalışan ucuz biri. Yazıdaki detaylar tam rezalet.

Yanıtla Beğenme (7)
Nouma
03.01.2026 - 00:09

Bu yorumcular oğuzhanı da son güne kadar yere göğe sığdıramazdı. Gittkten sonra ağzına alan olmadı. Halbuki adam kendini geliştirmiyordu. Cok zayıftı ve 31 yaşında futbolu bıraktı. Necibide futbol çoktan bıraktı ama bizde tuhaf bir vasatlığa sempati var. Yorumculara dikkat edin Beşiktaşı hep bir kontrol altında tutma çabası. Kalite ve aidiyet birleşmeden başarı gelmez. Beşiktaş hayır ve yardım kuruluşu değil orta direğin umududur.

Yanıtla Beğenme (5)
Nouma
03.01.2026 - 00:05

Yeter be kardeşim özel olması gereken bütün detayları medyadan öğreniyoruz. Kaç cevapsız yaptığını bile. Necip iyi bir Beşiktaşlı olabilir ama hicbir zaman iyi bir Beşiktaş futbolcusu olmadı. Onun Beşiktaşta oynadığı dönem takımın gerileme dönemidir. Bu muhabbet üzerinden kulübü yorma ve drama çabası iyi niyet değildir. Kulüp cok kırılgan hala derede boğuluyoruz.

Yanıtla Beğenme (5)
Deli Ali
02.01.2026 - 23:15

Necip in gönderilmesinden camianın karışabileceğini düşünecek kadar boş adamsın vesselam. Mert denen adamı Mirsad üç kâğıtçısı ile menajeri olarak devam ettiği için 2 sene önce kapı önüne koymalıydık.

Yanıtla Beğenme (16)
Murat
02.01.2026 - 22:43

Bu Ali Ece eger neciple yeni 3 senelik sözlesme yapsak sesini çıkarırsa namerdim...kaos ortamından cıkarlanmak nedir adamlar haaland messi Ronaldo dan lewa dan vazgectı biz hala 20 senedir Gr faydası olmayan ama parasını tıkır tıkır alan necipten kütük koysan dalına carpar daha az yer ersinden vazgecemiyoruz bırakın bu işleri Celtic alacakmış falan filan rıdvanı rangers aldı ne oldu emirhanı torino aldı ne oldu iyi insan olabilir evet iyi sporcu olabilir evet ama taraftara futbolcu lazım katkı veren adam lazım 20 senede kac gole katkı vermiş necip 5mi Omar colley stoper 25 macta 8 gol atmıs...ama Beşiktaş cocugu dimi necip yazık bu kafaya yazık....

Yanıtla Beğenme (12)
Ali han
03.01.2026 - 02:52

@Murat şimdi biz seyirciyiz takım içinde ne olup bittiğini bilemiyoruz, ama şunu biliyoruz takımda bir problem var, bir huzursuzluk var, yedek klubesi hiç maç kazandırmamış ayrıca, bunu en iyi çözecek olan takımdan sorumlu Adam, bu disiplini sağlamak için Adam şu şu oyuncular gidecek diyor, Necipde bunlardan biri, Necip bey ne diyor ayıp oluyor ben Beşiktaşlayım kovamazsın diyor, olayı mağdur olarak medyaya taşıyor ve diyor ki sezon sonuna kadar gitmeyeceğim diyor, bence bunu diyen birine ayıp ediliyor olamaz, bu kişi sorunun bir kaynağı olur ancak, demek ki Necip e dokunursan sorun yaratıyormuş algısı oluşuyor, ve Necip in amacı sezon sonuna kadar fayda sağlamak değil oturmakmış,devrecilik yapmakmış. Başarı ve başarısızlık Necip in değil takımın başındaki kişinindir. Beşiktaş Necip in malı değildir, seyirci başarı bekliyor ve beşiktaşa Necipten daha çok hizmet eden Beşiktaşlı bir çok futbolcu nasıl ayrıldıysa, Necipde aynı şekilde faydalı olamayacağı andan itibaren ayrılmalı ve kendini Beşiktaşın tek efsane oyuncusu gibi medyanın önünde şov yapmamalıdır.kimse Necipe haksızlık etmiyor. Necip önce teşekkür etsin beşiktaşa ve Beşiktaş seyircisine, Necipi Necip yapan oynadığı futbol değil beşiktaştır

Beğenme (2)
Fuzuli
02.01.2026 - 23:27

@Murat vazgecmesin demiyor ama yurruuuu git denmez. Ayip diye bisi var. Senin altyapindan cikmis senelerini vermis evet parasini da almis bir futbolcu. Sampiyonlukta bile yahu bisi yapamiyorsak bari necip i alalim diyen adam yuzune bile bakmiyor. Gider dersin arkadaslar sizi dusunmuyorum isterseniz takim bulun isterseniz kalin ama sizi kadroda dusunmuyorum. Necip e dersin ilerisi icin planin ne yardimci olalim. Mert e dersin Mert genclesmeye gidecegiz kalede eline saglik bak basinin caresine bulamazan yil sonuna kdar oderiz maasini ama kadroda dusunulmmuyorsun kardesim bitti gitti. Bir daha baskan falan cikip efendi falan derse efendilik bu degil diye bu iki ayriligi gosterirler adama.

Beğenme (7)
Sergene Taparım
02.01.2026 - 22:15

Sergen futbolun ilahıdır. En az 3 transfer dönemi süre verilmeli ve sabredilmelidir.

Yanıtla Beğenme (28)
Beşiktaş
02.01.2026 - 22:14

Ali ece cahil biri.. Bunu dikkate almayın

Yanıtla Beğenme (20)
AIXIA
02.01.2026 - 22:06

Siz istiyosunuz besiktas hator gonul takimi olup, herkese eyvallah yapsin... Hadi ordan akilsiz... Yeter besiktasin yillarini caldiklari, ki gencler bu tenekeler yuzunden kadroya alinmayip gonderiliyordu... Cok istiyosan al evinde besle ikisini, oysun gözünü

Yanıtla Beğenme (12)
MARJİNAL
02.01.2026 - 22:01

Yazının can damarı,"Oğlum, sezon sonu bırakma; devre arasında bırak', Necip bırakırdı. Para da istemezdi." Cümlesi. Ama bunu söylemek için adamda yürek olmalı.sinsi adamda bu yürek olmaz.o paralı tiroleriyle algıyla işini yürütür.Yarın senden kazandıklarını Dubai'lerde yer.

Yanıtla Beğenme (3)
Acortix
02.01.2026 - 21:56

Bence kadro dışı olayında başka şeyler var,Necip'i 22 yıl,Mert'i 5 yıl taşıyan kulüp yarım dönem sabrederdi.Kaptanlıkları alındıktan sonra olumsuz bir hava yaratıp yada olumsuz sözler söyleyip takımın huzurunumu bozdular.Gruplaşma gibi bir şeymi oldu diye düşünüyorum.

Yanıtla Beğenme (2)
Legend
02.01.2026 - 21:32

Ali Ece kerestelik yapma. Yemişim duygusallığını. Yetenek para getirisine bak dudağın uçuklar. Teşekkür etsinler efendi efendi gitsinler. Sen de kaleminle oyna.

Yanıtla Beğenme (11)
Exxs
02.01.2026 - 21:32

Güzel kardeşim Ali Ece,bilet fiyatları pahalı geliyor diye maça gitmiyoruz,gittiğimiz maçda da adam akıllı oyun izlemek istiyoruz.Ne Necib”i diyorsun hala… 1990 model futbol yok artık piyasada,futbolcular tomar tomar Euro alıyorlar..Sen Beşiktaş”san en iyisini oynatıp taraftarını memnun edeceksin..Necip zayıf bir futbolcu o kadar…Beşiktaş yerine Kayseri”de de oynayabilir.

Yanıtla Beğenme (7)
Pascall
02.01.2026 - 21:31

Beşiktaşın gerçek taraftarı necip ve mert ile sözleşme yenilendigi zaman isyan etmişti yönetimin parayla trol ekibi kurdum dedigi tayfa bizi linç etmiş hertürlü kötü söz sarfetmiş yönetime şakşakçılık yalakalık yapmıştı bugün mert ve necipi düşmanca göndermelerinin yanlış oldugunu söyledigimizde daha 6 ay önce yönetime merte necipe yalamalık yapan tayfa yine bize saldırıyor necip ve merte kuduz gibi saldırıyor yönetime yine yalakalık yapıyor kardeşim biraz omurgalı olun bu ne namızsızlık nicklere dikkat edince bu tazılık yapanların bir noktadan talimat aldıgını anlamak zor değil ha sakın yanlış anlaşılmasın mert ve necipin gönderilmesi degil mesele asla sözleşme yapılmaması gerekiyordu sözleşme yapan da 6 ay sonra insanlık ötesi bir tavırla gönderende aynı kişiler

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal62
02.01.2026 - 21:27

Artık bu adamların nasıl ve hangi güçle Beşiktaş ta yıllarca kaldıkları ortaya çıkıyor. Yorumcusu menejeri biribirlerini fonlayıp paslasmışlar.rakiplerimiz 2 hatalı gol yiyen 2 hatalı hareket yapan en kral futbolcusunu kapının önüne koyarken. Bu yeteneksizler,işin kolayını bulmus,parayla yorumcu,gazeteci ayarlayip olaya besiktasli duruşu süsü vermişler. He ali ece he,sensin. al necipi merti hali sahada oynayın canım.sodalar benden

Yanıtla Beğenme (8)
Orhan
02.01.2026 - 21:05

Mert günok büyük takım kalecisi değil.. O yüzden başarılı olamadı hiç bir takımda

Yanıtla Beğenme (11)
KOVA MERT
02.01.2026 - 21:04

5 yılı 1 tane bile maç kazandıramadan / 1 tane kurtarış yapmadan tamamlayan kaleciye Mert günok denir. ÜSTELİK 5 YIL BÜTÜN TARAFTARLARDAN DESTEK GÖRDÜ.. Ersin destek görmediği halde kaç maç kazandırdı, Bu sezon bile Rize Trabzon ve samsun maçlarının oyuncusu Ersin destanoğlu oldu.. görüntüler Yayıncı kuruluş Beinspotsta..

Yanıtla Beğenme (15)
Erciyes Kartalı
02.01.2026 - 21:52

@KOVA MERT Allah tan kork bee

Beğenme (1)
Log
02.01.2026 - 21:04

ERSİN ÖZGÜVENSİZ HALİ VE MAÇ EKSİĞİ OLMASINA RAĞMEN Mert e kalecilik dersi verdi / Mert hiç bir maçta Ersinden daha iyi olamadı.. Ersinin hep gerisinde kaldı.. Zorlu maçlarda ortada yoktu.. Lyon Bodo Frankfurt Galatasaray milli takımda Portekiz İspanya /Mert zaten BAŞAKŞEHİR VE FENERBAHÇENİN ÜÇÜNCÜ KALECİSİYDİ..

Yanıtla Beğenme (7)
Ali
02.01.2026 - 21:03

Ali ece cahil biri. Yorum yapmamalı

Yanıtla Beğenme (8)
Zaman
02.01.2026 - 20:58

Mantıklı, yapıcı ve hakaret etmeden herkes eleştiri yapabilir herkesin en doğal hakkıdır. Saygı duyarım. Her başarısızlıkta en çok Necip suçlandı en çok Necip eleştirildi hatta bu eleştirilerin çoğunluğunu ne hikmetse yedek kulübesinde otururken maçlarda hiç oynamadığı halde aldı. Bana göre ayrılış şekli hoş değil hadi onu da hoş olarak kabul edelim. Birilerine göre takımın üstünden büyük bir yük kalktı artık başarıların ardı arkası kesilmez, bizi kimse tutamaz..

Yanıtla Beğenme (0)
Haluk
02.01.2026 - 20:37

sen kimsin birader

Yanıtla Beğenme (8)
Orda
02.01.2026 - 20:23

Bi düsün yakamizdan, kimi basil gondercegimizi sizemi sorcaz renkli tayfa. Mer şöyle kurtarmiş boyle kurtarmis para almamiş mi? Ya sakatim numarasi yaptigi okdar belliki cikmadigi maclar ne olacak? Zor maclarda sakatim demesine ne demeli? Necip mis ulan afam sifir yetenekle zengin ya, millet asgari ucret alir onun ne faydasi oldu. Oyuna girer 1.dk sari gorur. Kulhan bey gibi yuurur. Muhtemlen takim icinde de millete ahkam kesiyordu huzur bozuyordu muhtemlen. Herkes isine baksin dusun yakamizdan. Sira ridvanda kurtulmusken geri aldik yolla hemen. Ersin yolla hemen. Burasi cocuk eyleme merjezi degil.

Yanıtla Beğenme (10)
Orda
02.01.2026 - 20:16

Bi düsün yakamizdan, kimi basil gondercegimizi sizemi sorcaz renkli tayfa. Mer şöyle kurtarmiş boyle kurtarmis para almamiş mi? Ya sakatim numarasi yaptigi okdar belliki cikmadigi maclar ne olacak? Zor maclarda sakatim demesine ne demeli? Necip mis ulan afam sifir yetenekle zengin ya, millet asgari ucret alir onun ne faydasi oldu. Oyuna girer 1.dk sari gorur. Kulhan bey gibi yuurur. Muhtemlen takim icinde de millete ahkam kesiyordu huzur bozuyordu muhtemlen. Herkes isine baksin dusun yakamizdan. Sira ridvanda kurtulmusken geri aldik yolla hemen. Ersin yolla hemen. Burasi cocuk eyleme merjezi degil.

Yanıtla Beğenme (11)
FİRAR
02.01.2026 - 20:13

Samimiyim cansız taşı bile sinir krızine sokarsınız.. Sayın Ali ECE..Bir futbol takımı sahibi olsanız, süperlig şart değil birinci veya ikinci lig de..MERT ile NECİP,i kadronuzda görmek istermisiniz.. Ve Niçin MERTve NECİP,e bu destek..Beşiktaş ve Mert İle Necip,i sevdiğinizden değildir başka bir nedeni olmalı..

Yanıtla Beğenme (7)
Kartal
02.01.2026 - 20:12

Bir şifo mehmet bir gökhan keskin bir recep bir metin bir sergen yalcınmı necip ne hizmet verdi de acıtasyon yapılıyo beşiktaşın huzuruyla oynamayın şimdi kurulacak kadroyla dersinizi alırsınız

Yanıtla Beğenme (8)