19.05.2026 - 15:20

Takip Et:

''Ben olsam bir daha Sergen hocayı getirmem!''

Nihat Kahveci, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Beşiktaş'ta dün Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleşen kritik zirve sonrası Sergen Yalçın ve ekibinin görevini bıraktı. 

Nihat Kahveci, Sergen Yalçın'ın görevi bırakmasını eleştirerek şunları söyledi.

SENİ O STATTA ÇAĞIRIP ALKIŞLAYAN 30 BİN KİŞİYİ UNUTTUN

Nihat Kahveci: “Ben olsam bir daha Sergen Hoca’yı getirmem. Neden biliyor musun? Seyirci ıslıkladı, seyirci pet şişe attı diye ‘Aman beni istemiyorlar’ deyip gitti. Ya biraz dirayetli ol. Seni savunan bir başkan var, seni getirmiş. Senin istediğin transferleri, senin seçtiğin sportif direktöre yaptırmış. 6-7 tane oyuncu aldırmış. Bence Beşiktaş’ın bütçesinin üstünde para da harcanılmış. Sana kıymet verilmiş. Ufacık bir zorlukta gidiyorsan, bundan sonra Beşiktaş teknik direktörlüğüne gelme diyorum ben. Ben olsam bir daha Sergen Yalçın ismini Beşiktaş teknik direktörlüğünde anmam. Seni o statta çağırıp alkışlayan 30 bin kişiyi unuttun; seni ıslıklayan, pet şişe atan adama taktın ve görevini bıraktın. İşler iyiyken her şey güzel… ‘Beşiktaş efsanesiyim, herkes beni seviyor.’ İki eleştiri olunca hemen gideyim. Başarısızsın hocam. Senin başarısızlığı kabul edip ‘Ben başarılı olacağım.’ demeni bekliyorduk biz, Sergen Yalçın karakterinden. Sen zor günde mücadele etmiyorsan, benim gözümde büyük figür değilsin.”

duhuliye.com

YORUMLAR (37)

Sergen ileOlmaz
20.05.2026 - 12:41

Sergen bir daha bu kulübün kapısından geçemez sanırım.

Yanıtla Beğenme (1)
Rıfat
20.05.2026 - 05:42

Bu hayatta büyük konuşmamak gerek. Belli mi olur, Fb Sergen ile anlaşır, Sergen de uzun aradan sonra onları şampiyon eder, bir anda kıymete biner. Gel hocam diye salya sümük yalvaran Beşiktaş taraftarları olur. Ama şurası bir gerçek ki Sergen müsrif. Şöyle ki: Elindeki geniş kadroyu efektif kullanamayan birisi. 5 oyuncu değişiklik hakkı var, elinde oyuncusu da var ama değişiklik yapmıyor. Sergen, Anadolu takımlarında çok çalıştığından küçük takım teknik direktörü olmuş aslında. Ona zaten oyuncu değiştirme şansının pek olmadığı kısıtlı bir kadro vereceksin, o da onunla bir şeyler başaracak. Yıldızları idare edemeyen, Wellington, NSakala beğenen biri işte.

Yanıtla Beğenme (1)
Köyün delisi
20.05.2026 - 02:03

Gelemez zaten. Sergen Yalçın'ın Beşiktaş kariyeri ebediyen bitmiştir.

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal
20.05.2026 - 01:08

Ya sen kimsin önce karekter olacak sen önce adam ol sen Beşiktaş ı ağzına alma para için Beşiktaş ı mahkemeye vermiş birimi bunları söylüyor Sergen in bu seneki hocalığı tartışılır adamlığına laf edilmez

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal66
19.05.2026 - 23:42

Lan bi susun artık bırakın sergen hocamın peşini , hepiniz birleştiniz sallıyorsunuz sergen hocama , size değil Beşiktaş taraftarına yazıklar olsun bu Beşiktaş düşmanlarını sevindirdiniz hocamıza sahip çıkmadınız

Yanıtla Beğenme (2)
Bjkkkkk
19.05.2026 - 20:35

Kara kara düsünün bakim hangi hoca gelecek diye. Gelen Antrenör zaten mal olmasi lazim bize gelirse! Gelmek isteyen bile olsa, önce bir bakar bu Takim neden 5 Yilda 10 üzerinde Antrenör degistirdi diye. Bakacak ki bu taraftar ne laftan ne de sabirdan anliyor, yani gelmek isteyen de gelmez. Bu Taraftar zihniyetiyle bir bok olmaz. Ligi bilen birisi gelmesi lazim yoksa seneler boyunca bocalayip dururuz. Bakalim gelen antrenör ligin kacinci haftasindan itibaren yuhlanmya baslayacak. Vay halimize!

Yanıtla Beğenme (2)
Black White
19.05.2026 - 18:35

Adam, bile artık anladı kendinden teknik direktör olmayacağını, bir sizler anlamadınız. Niye bırakıp gitmişmiş. Derbi galibiyeti olmayan ligde önemli maçları kazanamayan adam bırakıp girmeyip ne yapacaktı. Ne ışık gördün de bırakıp gitmesine sitem ediyorsun?

Yanıtla Beğenme (5)
Mete
19.05.2026 - 18:29

Ha daha gelecek mi? Aman Allah... Kaç kere daha kurtulacağız bu adamdan?

Yanıtla Beğenme (3)
Ali han
19.05.2026 - 18:11

Beşiktaş camiasının adamları hep zor zamanlarda başa getirilir, başarılı olurlarsa başarı başkanın, başarısız olursa başarısızlık camianın adamına yazar. Sergen şampiyon takımı mı 4. Yaptı?? Ortada şampiyon olacak takım yoktu sergen geldiğinde. Gelmesi hataydı, gitmesinde trajik oldu. Varsa bir protesto edilmesi gereken oda başkan ve yönetimdir.

Yanıtla Beğenme (6)
BLOK 🅱️🔟
19.05.2026 - 17:43

Bizim taraftar önüne gelen teknik direktörü hammmm yapıyor, geleni yiyor gideni yiyor, o td istesede bir daha gelmez zaten.

Yanıtla Beğenme (2)
bozkır kartalı
19.05.2026 - 17:40

yani, sonuç ne, ağzındaki baklayı çıkart, alacaklarını almadığı için mi, kulube dava açmadığı için mi leş kargaları gibi eşeleniyorsunuz. derdiniz ne? bir kaç kişi mi protesto etti, ben de dahil, milyonlar protesto etti, niye manipülasyon yapıyorsunuz. neden BEŞİKTAŞa zarar veriyorsunuz. gerçekten yazık, kim gelirse gelsin başarı bu kafalarla çok zor, camia paramparça olmuş

Yanıtla Beğenme (4)
Adler
19.05.2026 - 17:35

Ben tarafsizim diyen bütün eski Beşiktaşli yorumculardan nefret ediyorum.

Yanıtla Beğenme (1)
#+1
19.05.2026 - 16:38

Eskiden bazı renklii futbolculardan nefret ederdim. Emre semih volkan tuncay melo arda gibi mesela.. Bi o kadar da bu nihatt dingilinden nefret ediyorum. Rasim gibi terim gibi sevimsiz bir adam. Tam kıl

Yanıtla Beğenme (5)
adım aoyadım
19.05.2026 - 16:13

sergen sporlular üşüşmüş yine buraya sözü değil söyleyeni eleştiriyor. Adamın söylediklerinde bir tane yanlış virgül bulamayınca “sen kimsin, kıskanç vs” ile karalamaya başlamışlar. Zora gelince arkasına bakmadan tüyen sergene, kaç tane takım varsa gezmiş sergene, kendini bir milim geliştirememiş sergene laf yok ama başkası sergeni eleştirince taşla sopayla girişiyorlar. Bunların derdi beşiktaş falan değil, bunların derdi o taptıkları sergenin ihya olması, ne tuhaf tuhaf “taraftar” türleri türedi valla son 10-20 senede şaşırıyorum.

Yanıtla Beğenme (12)
adım soyadım
19.05.2026 - 20:15

@adım aoyadım @erdal :) gönülden yazmışınız hocam, eyvallah

Beğenme (1)
erdal
19.05.2026 - 20:12

@adım aoyadım oyuncu tercihleri ve maç sonu demeçlerini eleştirdim. bu onun kötü hoca olduğu anlamına gelmez. fb zico vardı yerden yerte vurdular bu hoca değil diye. tanju da çıktı eleştirenlere verdi veriştirdi. o ziko lan ziko dedi. siz nerede top oynadınız dedi misal olarak verdim. koro halinde yuhala kafasına diye şişe at tazminatını da alır kaçar de sönra da kaçtı de hak mı bu? tapınmanın mecazisi olmaz sakat bir kelime. sadece Allah a tapılır şakası bile olmaz. sen tapılacak kadınsın şarkısı var. vay besteleyenlere söyleyenlere. Allah affetsin. üçüncüde de dördüncü de de gelebilir. gelmeyebilir de. senol hoca milli takıma kaçtı yine isteyenler var fatih hoca gs ye iki yada üç kere geldi ne var bunda. ben seni bu konularda eleştirmedim ki. devam etseydi ilk kötü sonuçlarda küfür edilecekti. ayrıca 20 yıl futbol oynadım 15 yıl hocalık yaptım şampiyonluk da yaşadım 2010 yılında bıraktım. herşeyi çok iyi biliyorum da demiyorum hoşcakal.

Beğenme (0)
adım soyadım
19.05.2026 - 19:40

@adım aoyadım @erdal gerçekten şu kelime seçimi ve hitabetinizle olduğunuzdan çok daha küçük gösterdiğinizi söylemeliyim, 18-19 civarı misal. Madem bu konuda bilgin yok hocam bari bu kadar kafa tutmadan önce bir araştır, Google’ ı aç ve tapınmak mecazi anlamda kullanılır mı diye bir yaz bakalım ne çıkacak, sonra bana geri dönüş yapar özür dilersin. Hocalık konusunda eleştirim nihatla aynı eleştiri, iki seferdir arkasına bakmadan kaçıyor, üçüncü olmamalı. Başka takımları gezmesi ve ailecek fenerliyim demesi de sergenin beşiktaş efsanesi olmamasıyla ilgili eleştirim. Peki sen iki kere arkasına bakmadan bırakıp giden adamın üçüncü kere gelmemesi gerektiğini söyleyen adamın nesini eleştiriyorsun?

Beğenme (1)
erdal
19.05.2026 - 19:13

@adım aoyadım tapınmanın mecazisi mi olur kardeş Allah ını seversen demek de o manaya gelmez. sözlüğe bak bir. sergen konusunda cevabımı verdim. trabzonlu hoca oluyorda Sergen neden olmuyor dedim. hocalık hakkında ne biliyorsun kardeş sen oraya buraya gitti diye eleştiriyorsun. ben de gidebilir diyorum. kardeş yerine ne diyeyim. 65-66 sezonundan beri beşiktaşlıyım. benden büyüksen abi diyeyim.

Beğenme (0)
adım soyadım
19.05.2026 - 18:40

@adım aoyadım @erdal güzel kardeşim birincisi sen benim kaç yaşımda olduğumu bilmeden niye kardeş mardeş diyorsun bana, muhtemelen yarı yaşımdasın. İkincisi tapınmak mecazi anlamda türkçede kullanılan bir sözdür, sorgu sual etmeden her yaptığını kabul etmek anlamında kullanılır, sen bir kişi diğerine “allahını seversen” deyince kucağına allahı yatırıp sevdiğini mi hayal ediyorsun? Üçüncüsü şurada sergenle ilgili yazdığım eleştirilerin hiç birine hala tek bir cevap vermediğinin ve sadece hamaset yaptığının farkında mısın?

Beğenme (2)
erdal
19.05.2026 - 18:29

@adım aoyadım yobaz diyen sensin kardeş düzgün argümanla cevap bekliyorsun sonra. Allah lafzından niye rahatsız oldun tapınmak nedir hadi içini doldur. küfür etmedim hakaret etmedim. lafına dikkat et dedim bundan rahatsız olunmaz ki oldunsa özür. siz öyle istiyorsunuz diye Sergen i savunmayalım mı?

Beğenme (0)
adım soyadım
19.05.2026 - 18:10

@adım aoyadım @erdal :) valla düzgün bir argümanla içi dolu bir cevap yazacağına milyonda bir ihtimal veriyordum, şaşırtmadın güzel kardeşim, hadi kal sağlıcakla

Beğenme (1)
erdal
19.05.2026 - 17:57

@adım aoyadım yobaz sensin ula

Beğenme (0)
adım soyadım
19.05.2026 - 16:55

@adım aoyadım @erdal en bayıldığım yorum tipi, yorumda yobazlık yapılacak laf ara, hemen işi allaha dine vur, haklı çık. Beşiktaşı tabi ki herkes çalıştırabilir ama sergen beşiktaş efsanesi diyenlerin, sergenin dolaşmadığı takım kalmadığını, ailecek fenerliyiz dememiş gibi yapmaları komik. Fitne arıyorsan doğru eleştiriye gram tahammulu olmayanlara bakacaksın. Siz kimsiniz bilmiyorum ama doğruya doğru yanlışa yanlış demiyorsanız beşiktaşın iyiliğini istediğinize inanmıyorum. Adam ikidir arkasına bakmadan kaçtı mı? Kaçtı. Nihat da diyor ki o zaman ben olsam 3. kere çağırmam. Millet tutmuş nihata sallıyor. Var mı buna bir cevabın? Bence yok ki din iman kurandan girmişsin. Hamasetten başka tek bir argümanınız yok, üzüyorsunuz beni gençler.

Beğenme (4)
erdal
19.05.2026 - 16:31

@adım aoyadım sergen Allah mı ki haşa tapılsın lafını bil de konuş. sen hatasız kulmusun kardeşim. kaç tane takım gezmişmiş gezer trabzonlu hoca olunca ses yok. fitneden bozgunculuktan başka işiniz yok. sergen eğrisiyle doğrusuyla gitti. biz yine beşiktaşlıyız. fitne sporlular daha çok burada kardeş

Beğenme (5)
Bjk Hollanda
19.05.2026 - 16:13

Insanlari anlamiyorum. Sergenin karekteri zaten bu, zora gelemez hemen kacar. Hangi takim uzun vadeli calismis? Bu yoneticiler harbi futbol ozurlusu. Bu adama nasil guvenip getiriyorlar aklim almiyor. Hep kisa vade pesinde herkes

Yanıtla Beğenme (4)
X
19.05.2026 - 16:10

Aferin len nihat.

Yanıtla Beğenme (6)
Neco
19.05.2026 - 16:08

Bu dirayet sabır metanet neden hep besiktas ile aniliyor adam baaarisiz mi direk gönder bak galatasaraya adamlar tartismasiz adamlarla calisip hatayi affetmiyolar harbiden bjk kucuk kulup

Yanıtla Beğenme (1)
Erkan
19.05.2026 - 16:07

Ağzına sağlık. Gerçeğin en kısa ve öz yorumu bu olmuş!

Yanıtla Beğenme (3)
Mehmet Kartal
19.05.2026 - 15:56

Sergen hoca'dir diyenin futbol aklı yoktur! Bırakın Beşiktaş'ı, Sergen sıradan bir Anadolu takımında dahi başarılı olamaz. Bakın iddia ediyorum! Bu kadar başarısızlıktan sonra, hiç bir Anadolu takımından dahi Sergen'e transfer teklifi gelmez. Sergen'nin halen ekmeğini yediği bir sampiyonlugu var! Ama öyle bir sezon 50 yil'da bir gelmez. GS,FB'nin ikramı, korona zamanı, Abubakar,Chezal'in süper performansları, buna rağmen 8 Mağlubiyet, ve son üç haftaya 8 puan öndeyken, 1 farkıyla Beşiktaş Şampiyon oldu. Böyle bir hocaya başarılı denilebilir'mi.

Yanıtla Beğenme (6)
kartal
19.05.2026 - 17:56

@Mehmet Kartal başarılı

Beğenme (1)
Pervasız Kartal
19.05.2026 - 15:53

Yıldızlıkta ve kalitede hepinizin önüne geçtiği için adamı kıskanıyorsunuz. Ya o kadar İspanya 'da top koşturdum. Camiada adımı anan yok diye hasedinizden çatlıyorsunuz. Daha çoook çatlayacaksınız.

Yanıtla Beğenme (7)
Fatih candar
19.05.2026 - 15:53

Sergen hocanın bidaha Beşiktaş a gelebileceğini yada görev alabileceğini zannetmiyorum her teknik adam arandıgında sergen yalçın deniyordu bidaha esamesi bile okunmaz çünkü büyük patladı

Yanıtla Beğenme (4)
kartal 53
19.05.2026 - 16:57

@Fatih candar kendi taraftarı patlattını

Beğenme (1)
Toprak
19.05.2026 - 15:51

Net yorum. Protestoların sebebini kendinde araması gerekir. Başarılı olmasını galiba biz ondan daha çok istedik ama ne yazıkki kendisi bizim kadar istemedi!

Yanıtla Beğenme (2)
Hakli adam
19.05.2026 - 15:51

Dogru söze ne denir. Sonuna kadar hakli nihat ve sergen bunu ilk defa da yapmiyor. Zora geldi mi kacar sergen. Planlattirir sonra da bu is zormus der kaçar gider. Binbir türlü de bahane üretir basarisizligin ardindan. O yüzden sergenden hoca moca olmaz artik!

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal#Pendik
19.05.2026 - 15:50

İlk defa çok doğru söylemiş

Yanıtla Beğenme (1)
Acortix
19.05.2026 - 15:45

Abi alabiliyorsan Avrupa’dan Niko Kovac,Roger Schmidt,Sergio Conceiçao gibi hocalar getireceksin,Birincisi agresif bir takım,yüksek tempo ve savaşçı bir ruh getirirler,İkincisi daima dikine kaleyi düşünürler seyrettiğin futboldan zevk alırsın

Yanıtla Beğenme (0)
Ahmet
19.05.2026 - 15:42

Kesinlikle öyle

Yanıtla Beğenme (1)
Boşnak
19.05.2026 - 15:39

Sergen efendi futbolu kendinden ibaret olduğuna inanıyor.o hiç yanlış yapmaz herşeyi bilir o.

Yanıtla Beğenme (1)
kartal 53
19.05.2026 - 16:59

@Boşnak yok canm estağfirullah her şeyi kuymetli taraftarımız bilir.

Beğenme (0)
B.A
19.05.2026 - 15:37

Bravo Nihat. Sergenin bu ilk kaçışı değil. İlk kacislari; İstanbulspor, Siirt Jetpa, Fener, Galatasaray, Trabzon vs... ikinci kaçışı CL sıfır çektiği sezon. Bu üç oldu... Hala bu adama destek veren taraftarın bilmesini, biraz düşünmesini isterim... Senin efsanen fenerde Galatasarayda oynamış ve sen ona rağmen değer vermişsin bu adama. Adam senin her değer verisinde kaçmış... Kişilik özellikleri bozuk ; kumarbaz, narsist egoist... Üstelik başarısız. Fener istese dakika düşünmez giderdi fenere. Daha nesini destekliyorsunuz bu adamın...

Yanıtla Beğenme (3)
Kartal
19.05.2026 - 15:36

Sergen gelmesin başarılı olamaz diye dilimizde tüy bitti başarı zamanında yanında çağdaş atan vardı sergenin başarısı değildi çağdaşın başarısıydı bunu ne yazıkki hiç kimse fark edemedi

Yanıtla Beğenme (2)
İcracı Nihat
19.05.2026 - 15:35

Nihat sen de icra yoluyla paranı almadın mı.

Yanıtla Beğenme (7)
Say
19.05.2026 - 15:34

Maalesef Nihat haklı. Sergen karakterini koyup ben devam edicem demeliydi. Baskıyı kaldıramadı yine önceki gibi aldı ceketini gitti. Genç nesilde de sıkıntı var her zaman başarı olmaz. Arkasında durmak lazımdı. Protesto ile birşey çözülmüyor. Ben tutku ve sevgiye olan inancımı kaybettim. Herkes güneşli günlerde ortaya çıkıyor. Asıl mesele fırtınalı bir günde belli oluyormuş.

Yanıtla Beğenme (5)
Rıza
19.05.2026 - 15:32

Herkes 2. şansı hak eder. Olmuyorsa olmuyor demektir. 3. şans aptalca olur.

Yanıtla Beğenme (1)
Ganyancı sergen
19.05.2026 - 15:26

Ganyancı sergen zora gelemez ve en ufak bir problemde kaçar. İşte bu yüzden sergen ile uzun vadeli plan yapılmaz diyorduk. Haklı çıktık.

Yanıtla Beğenme (4)
Nuri
19.05.2026 - 15:24

NOKTA. Sen bu gün yapamayacağını görüp kaçıp gidiyorsan, büyük figür değilsin. Sergen artık Sergenella'dır. Gideceği yer de candascan studyolarıdır. Komedi niyetine izlenir.

Yanıtla Beğenme (4)
erdal
19.05.2026 - 15:40

@Nuri gitti yine kin kusuyorsunuz gitmese istenmiyorsun falan. tazminatını alır kaçar diyordunuz. sergenella ne kardeş. sen de taraftarella mı oluyorsun.

Beğenme (4)
Kerim
19.05.2026 - 15:38

@Nuri senin gibi ebleklerin bir daha şampiyonluk kupası göreceği tek yer de Ali Sami Yen stadıdır :) Ezilmeye, horlanmaya, tinere devam...

Beğenme (5)
Gogo
19.05.2026 - 15:23

Senın Beşiktaşa para konudu unutmadık… Sergen kim sen kimsin. Sen git Espanya da hatıralarını anlat.

Yanıtla Beğenme (6)
Mansız
19.05.2026 - 15:23

Bir daha mı, Allah korusun. Gitsin fenere hoca olsun, aileden fenerliyiz demişti zaten

Yanıtla Beğenme (6)
Ahmet
19.05.2026 - 15:43

@Mansız aynen öyle

Beğenme (1)
vasıfsız
19.05.2026 - 15:22

tam fırıldak bu da!

Yanıtla Beğenme (3)