12.12.2025 - 19:55

Takip Et:

Beşiktaş, Adidas ile yolları ayırıyor! İşte yeni forma tedarikçisi...

Beşiktaş, Adidas ile yolları ayırmaya hazırlanıyor.

Gazeteci Fatih Doğan'ın haberine göre Beşiktaş, Adidas ile yollarını ayıracak.

Nike ile prensip anlaşmasına varıldı.

Beşiktaş, bu imzadan 15 M€ gelir elde edecek.

Yönetim ayrıca forma değişikliği ile yeni bir pazarlama ve forma satışı stratejisini hayata geçirecek.

duhuliye.com


YORUMLAR (61)

ASI RUH
13.12.2025 - 17:07

Bosyere ufurmeyin is Real Madrid in formasi da bizimki gibi..Tek dizayn her takumda ayni forma..

Yanıtla Beğenme (1)
Nsjs
13.12.2025 - 14:55

Adidas üst klasman takımlar hariç tek dizayn yapar 200 takıma dağıtır, Nike daha beter

Yanıtla Beğenme (2)
BABA CANGO
13.12.2025 - 11:30

PARA BİTTİ AŞK BİTTİ YANİ BAKALIM NİKE İLE BU DANSI DAHA NE KADAR SÜRECEK 🤷

Yanıtla Beğenme (1)
...
13.12.2025 - 10:17

nike ve adidas firmalar sezonluk şablonlar hazırlar ve top class sponsorluklar dışında kalan kulüplere sezonluk şablonlar arasından seçenek sunar. bu sebeple formaları renkler dışında birbirine benzer olur. Haberin kaynağı Fatih Doğan olduğu için doğruluğuna güvenmiyorum ama forma sponsorumuz değişecekse umarım Macron ile anlaşılır, Macron sponsoru olduğu takımlara her sezon özel dizayn forma üretir.

Yanıtla Beğenme (4)
Castore
13.12.2025 - 10:11

Keşke Castore olsaydı forma. Logoları da bize uyardı.

Yanıtla Beğenme (1)
oh be
13.12.2025 - 10:03

sonunda kurtuluyoruz ...

Yanıtla Beğenme (1)
Cls
13.12.2025 - 09:43

Çok şükür. Amına koyayım adidasın son 5 sezondur adam gibi bi forma yapamadılar

Yanıtla Beğenme (3)
Hasan huseyin
13.12.2025 - 09:15

Çok şükür kurtulduk dandik formalardan. Yıllardır aynı model formalari görmekten sıkıldık. Hicmi degisiklik olmaz. Kenarına bir çizgi hoop sana Yeni forma, önüne bir çizgi al bu seneki yeni forma. Boyle iş mi olur.

Yanıtla Beğenme (1)
Gomez
13.12.2025 - 09:02

Tasarımın şirket ile ne alakası var, bizimkilerde iş bitiyor.

Yanıtla Beğenme (4)
Hasan huseyin
13.12.2025 - 09:16

Tasarımı senmi yapiyorsun yıllardır yoksa

Beğenme (0)
Harpy Kartalı
13.12.2025 - 08:23

Adidas her yıl birbirinin benzeri formalar yapıyordu ve taraftarlar da memnun değildi.Nike'ın en büyük özelliği değişik tasarımlar yapması.İnternetten inceleme yaptım.Çok ince çubuklu formaları var.Kollardan veya göğüs siyah-beyaz formaları var.

Yanıtla Beğenme (0)
Orkun
13.12.2025 - 07:26

Şükür ya Allahım sonunda ! Şu Adidas paçavrasından kurtuluyoruz !

Yanıtla Beğenme (0)
Almam
13.12.2025 - 04:18

Nike giymem ben

Yanıtla Beğenme (23)
Hasan huseyin
13.12.2025 - 09:16

Sen giyme

Beğenme (31)
Harun
13.12.2025 - 02:11

Keşke farklı ve daha az bilinir bir marka olsaydı, hem istenen forma dizaynı ve kalitesi olurdu, belki taraftar anketi ile formaları belirlenirdi hemde ucuz olur taraftarın ulaşması kolay olurdu

Yanıtla Beğenme (4)
Cengo
13.12.2025 - 01:54

Yeni bir soluk şart her anlamda...

Yanıtla Beğenme (1)
smyl
13.12.2025 - 01:26

Yeni bir pazarlama stratejisine ihtiyaç vardı, doğru karar. Hatta umarım daha iyi kırmızı tasarımlar çıkar ve hatta Arjantin renginde gökyüzü mavisi, gökyüzü mavisi ile beyaz, siyah ile kırmızı, kırmızı ile beyaz kombinasyonlarından farklı formalar da denenmeli.

Yanıtla Beğenme (5)
Bedrussian
13.12.2025 - 01:16

Juventus forması olsa iyi olur

Yanıtla Beğenme (0)
Davetçi
13.12.2025 - 00:59

Puma yı tercih ederdim.

Yanıtla Beğenme (6)
TJK Başkanı
13.12.2025 - 00:56

armayı kartaldan beygire çevirmesinler de ne bok yerlerse yesinler

Yanıtla Beğenme (7)
muhtesem
13.12.2025 - 00:49

Adidas'tan kurtulmamiz süper oldu ve Nike ile anlasma saglanirsa muhtesem olur!

Yanıtla Beğenme (1)
Mert
13.12.2025 - 00:11

Sonunda cingene tasarimi formalardan kurtulyoruz. Haram zikkim zehir olsun adidasa kac senedir yaptigi cirkin formalar icin

Yanıtla Beğenme (2)
AZER
13.12.2025 - 00:03

15 milyon euro ne.. şunu anlıyacağımız dilden söyleseniz.. Yıllık ise iyi..on yıllık ise niye illa bir marka..Gidin bir tekstilciye diktirin yüzlerce sezonluk forma..

Yanıtla Beğenme (4)
Kartal 53
12.12.2025 - 23:53

Yanlış karar, nikenin kötü bir tasarımcı olduğu çok geçmeden anlaşılacak.süper ligde forma sponsoru nike olan takımlara bakmak yeterli.

Yanıtla Beğenme (16)
Eaglemania
12.12.2025 - 23:35

Adidas zaten dünya genelinde de etkisiz, mazisinin ekmeğini yiyor🤔Doğru karar vermiş yönetim.

Yanıtla Beğenme (2)
Black Eagle
12.12.2025 - 23:33

Sen Beşiktaş’sın. Kendi markanı yarat kardeşim. Paran cebinde kalsın. “Black Eagle”

Yanıtla Beğenme (6)
Rafa
12.12.2025 - 23:18

Adidas bizi A kategorisine alsaydı en güzel formaları yine kendileri yapıyor. Nike ve puma tasarımları sıradan

Yanıtla Beğenme (12)
De Get Lan
13.12.2025 - 02:21

@Rafa Tamam kardeş de biz Z kategorisinde bile değiliz. Bizi ne diye A kategorisine koysun? Biz şu anda sadece Avrupa'nın değil, Türkiye'nin bile A kategorisinde değiliz kardeeeeş. Doğruya doğru. Neremiz A lan bizim???

Beğenme (1)
dogrudur
13.12.2025 - 00:50

@Rafa sen çok anlarsin ya.

Beğenme (0)
DeepBJJ
12.12.2025 - 23:14

Bikere bi güzel haber geldi be, ona sükür 👏

Yanıtla Beğenme (0)
Forza
12.12.2025 - 23:11

Olursa süper olur

Yanıtla Beğenme (1)
nihayet
12.12.2025 - 22:56

Şükür

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk57
12.12.2025 - 22:47

Hele şükür şu iğrenç tasarım formalardan ve diğer ürünlerden kurtulacağız oh beee

Yanıtla Beğenme (0)
Paşalı94
12.12.2025 - 22:39

Sonunda artık yeter be. Yıllardır çok kötü formalar üretiyodu. 100. Yıl daki forma gibi ikon şeyler yapmak lazım ki forma almayan bile forma alsın

Yanıtla Beğenme (1)
Blackwhite
12.12.2025 - 22:17

Adidasın forma pazarlamasından sorumlu kimse futboldan anlamıyor koy juvenin eski klasik formasını yok satar.

Yanıtla Beğenme (1)
Metin2
12.12.2025 - 23:35

@Blackwhite yanına da Real madridin düz beyaz fırmasını. C ronaldo lu olanı. Alternatif te bayer in kırmızı forması

Beğenme (1)
muammer
12.12.2025 - 21:40

yani adidas ta bizden umudunu kesti

Yanıtla Beğenme (17)
Kartal
12.12.2025 - 21:37

Ohhhhh beeeee

Yanıtla Beğenme (0)
Ferhat
12.12.2025 - 21:14

Bu kadar olumsuzluk yanında bir tane iyi haber geldi. Tebrikler

Yanıtla Beğenme (1)
Acortix
12.12.2025 - 21:11

Üç aşağı beş yukarı her yıl aynı tasarım ve giderek düşen kalite..Nike ile anlaşılmasına bende çok sevindim adamlar işini ciddi yapıyor.

Yanıtla Beğenme (0)
Harpy Kartalı
12.12.2025 - 21:11

17 yıldır Beşiktaş Adidas forması giyiyordu.Adidas'tan artık bıkmıştık.Nike'ı diğer firmalardan ayıran en büyük özellik sürekli olarak yenilikçi tasarımlar yapması.Nike'ın sloganı "Just Do it" yani "Bahane üretme sadece yap"

Yanıtla Beğenme (2)
Sb
12.12.2025 - 21:07

umbro ile anlaşsınlar

Yanıtla Beğenme (12)
bozkir gartali
12.12.2025 - 20:59

Nihayet, cakallar bize forma bile tasarlamiyorlardi, demode eski modelleri itele gitsin, nasilsa ilgilenen yok

Yanıtla Beğenme (1)
Görkrm
12.12.2025 - 20:57

Hele şükür beee

Yanıtla Beğenme (1)
En sonunda :))
12.12.2025 - 20:42

Yesss be yesssss gol atmış gibi sevindim aq :)

Yanıtla Beğenme (1)
SYS
12.12.2025 - 20:42

15 milyon euro yıllık mı ?

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Tepe
12.12.2025 - 21:24

@SYS 15 yıllık. Yıllığı 1 milyon.

Beğenme (6)
Sot
12.12.2025 - 20:40

Sonunda başkalarının 3.formalarını bize tasarımmış gibi kakalayan şunlardan kurtulacağız

Yanıtla Beğenme (0)
Xcvxsh
12.12.2025 - 20:29

Valla ben forma işini 2019 a kdr her sene ağustosta alırdım o sezonun formasını ama 2020 den beri Kasım'da alıyorum havlu atmadiysak alıyorum yani o yüzden 4 yıldır param cepte kaldi

Yanıtla Beğenme (6)
007
12.12.2025 - 20:28

Çıktığı gün yeni formayı alırım..

Yanıtla Beğenme (0)
Xxx
12.12.2025 - 20:27

Sonunda ve Nike en iyisi

Yanıtla Beğenme (1)
Ekrem Kalın
12.12.2025 - 20:22

Bizim adidas diye bir oyuncumuzmu vardı? Hiç duymadım.

Yanıtla Beğenme (7)
sevkli ihtar
12.12.2025 - 20:13

İste haber iste bayram

Yanıtla Beğenme (0)
Kuka
12.12.2025 - 20:12

Eyvah eyvah şimdi gelen para ile Ocak da transfer yaparlar bunlar !

Yanıtla Beğenme (5)
Tufan
12.12.2025 - 20:10

Babamın yıllardır söylediği bir cümle var güzel takım kurmak istiyorsan önce g..tü sağlama alacaksın bizim en zayıf yerimiz orası yani defans kemik kadroyu kurup daha sonrasında bu kadronun üzerine meyvelerini koyacaksın kadro planlaması yapmadan adam gibi oyuncuları getirmeden adam gibi top oynamadan bir tane forma satamazsınız önce yaptığınız işin hakkını verin stratejiye gerek yok zaten forma satılır..!

Yanıtla Beğenme (7)
BlackNak Eagle
12.12.2025 - 20:08

adi-dastan kurtuluyoruz demek. Kayda değer bir haber...

Yanıtla Beğenme (0)