Mücadele öncesinde iki takım arasındaki rekabetten, oyuncu performanslarına kadar öne çıkan 10 istatistik derlendi.










Sporx
HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..
YORUMLAR (14)
Bir kere şu kahraman futbolcu,sihirbaz teknik direktör, virtüöz orta saha hezeyanlarından kurtulmak lazım, takım oyunu oynamadıktan sonra messi gelse ne olur? Unutma zincir en zayıf halkası kadar güçlüdür, pas oyununu çok iyi oynayan bir beşiktaş izlemek isterdim, çok koşan, pres yapan, forvetinin defansa, defansın forvete katkı verdiği bir beşiktaş izlemek isterdim, bir de her sene 20 futbolcu gönderip, 15 fulbolcu almak maharet değil, demek bir şeyleri yanlış yapıyoruz, istikrar için , takım oyunu için devamlılık şart, sabır şart, gerçekçi olmak şart, sistem kurmak istiyorsak hedefleri iyi belirlemeliyiz, yetersiz kadro yapılanması ile, yeni kurulan takım ile şampiyon olamadık diye takımı dağıtmak başa dönmek demek, aynı şeyleri deneyip farklı sonuç beklemek ahmaklık olur, koşun,pres yapın, savaşın, bakalım mağlup olsanız da nasıl yüreğine basacak bu taraftar sizi
Nuri şahin yada edin terziçten birisini kesinlikle almamız gerekiyordu dogru bir yapılanma için Adalı hiçbirisini istemedi ikisi de grafa yakındı avrupada çok yüksek potansiyeli olan oyuncular vardı takiplerinde bu başkanın işine gelmedi transfere kimseyi karıştırmadı ne aldı ne verdi kimi kaç paraya aldı kendinden ve mendesten başka kimse bilmedi izahı mümkün olmayan çok acayip şeyler oldu insan kendi şirketini bile kafasına göre yönetmiyor ceosu satınalma müdürü finans müdürü var onlarla birlikte karar veriyor üç kuruşluk bir yatırıma bile bizim başkan milyonlarca taraftarı olan kulübün 100 milyonlarca eurosunu nasıl kullandı acaba
bakalım çok büyük hocamız formundan birşey kaybetmişmi bıraktıgı yerden başladı devanı gelirmi beşiktaşta açık ara kendisinde olan rekoru geliştirirmi sahi nerede ve nasıl bırakmıştı balık hafızalı ılık gtler için tekrar hatırlatayım normal taraftar üzerine alınmasın 12 de 2 de bırakmıştık dolmabahçede dünyanın en iyi takımı giresunda bırakmıştı 9 maglubiyet 1 beraberlik 2 galibiyetle bırakmıştı beşiktaş tarihinin en utanç verici kara günleriydi görünen o ki hocamız yine çok formda bıraktıgı yerden devam ediyor büyük alanyaya karşı 4 yemedi bir form düşüklügü var gibi ne dersiniz
@beypazarı Taylan bulut varken alanya maçında swenson eşeğini oynatan kabçeden ne beklenir ki
@beypazarı bu kadar zırladığına göre Beşiktaş ile bir alıp veremediğin var. Ya da renklisin. Yallah başka platforma.
Maçı merakla bekliyorum. Sergen hoca önderliğinde takım oyununda mutlaka bir fark olacaktır. Eli biraz rahatlayan hocamız, bu Başakşehir’i evinde yenmesini bilecektir. Sadece beraberlikle bitecekse bile oyun, hırs ve mücadele anlamında pozitif sinyaller vermesini bekliyorum. Hocamıza ve takıma destek olmalıyız. Bu düzelme bir süreç gerektirecektir ve bir günden öbürüne olmayacaktır. Başarılar takım 🏴🏳️
@Cen Dere yine yenileceksiniz kardeşim. Fark bekleme gs ya da fb li ol rahatla
Bence tayland tam ön liberoluk yada sağ stoperlik adam. Zaten her 2 mevkidede oyanayabilir. Sağbek için biraz uzun değilmi? Hazır yaşı genç, bu iki mevkiden birinde denenmeli. İlla biri tutar.
Ndidi hıyarı sakatlanacak zamanı buldu. Bu arada taylandı ön liberoda denenebilir. Hem fiziğide uygun.
Soğuk çayımız sakat bugün orada muhtemelen demir Ege oynar ben sağ tarafta sazdağı ve cerny solda toure bekliyorum sergenden sonradan çengiz ve kartal kayra hekimoğlu girer
10 tane oyuncu geldi, hoca değişti. Oyuncuların birbirini tanıması, uyumu….Yani herşey silbaştan. Takım oturması zaman alabilir. Bugün kaybedersek hiç şaşırmamak lazım. Ama inşallah oyuncular birbirine çabuk alışırda fark açılmadan lige asılırız. Sergen hocada bunu taraftara bugünn anlatmalı bence.
başakşehir i yeneriz de Göztepe maçı tam kabus olacak.Eksik kadroyla çıkacağız o maça.
@mandanda neden eksik kadro? Erteleme maçı değil ki.
Bjk yi bekleyen en büyük tehlike sakatlıklar olacaktır. Sakatlık geçmişi olan oyuncular fazla. Eğer bu oyuncular sakatlanırsa sezonluk kapanışlar ile karşı karşıya kalabiliriz. Risk büyük.
sergen yorumcu iken nuriyi çok eleştirmişti nasıl td olur dortmunda diye şimdi nuri başakşehirin başına geçti bu hafta sergeni yere indirirse kötü olur diyim ben
Yönetimin en büyük hatası yaptığı fedakarlıkların reklamını yapmaması. Aralık ayında kasamızda 10 milyon dolar para varken 30-40 milyon euro ödeme kapıdayken, eski oyunculardan kalan zorunlu ödemeler, tazminatlar, oyuncu maaşları, uefa borçsuzluk kağıdı vs. için bu zamana kadar 85-90 milyon euro'ya yakın zorunlu ödeme yaptı, ekonomik bağımsızlığa giden projeler geliştirdi, üstüne kısıtlı bütçeyle de transfer yaptı başkan. Ama gün sonundaki taraftarın nankörlüğü malum. Haziran ayında bir topçuya 10 milyon vermeyi hayal bile edemiyorken şimdi Fofana, Antony, Sancho, Leao niye gelmedi, vizyonsuz başkan diye eleştiriliyor. Bu bile vizyon değişiminin göstergesidir. Geçen sene yaz döneminde sadece 7 transfer yapılırken methiyeler düzülüyordu.
Ay ndidi yeni lakabı soğuk çay olmuş 😍