Futbol

“Beşiktaş bu yüzden bu halde”

Eski kaptan açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş’ın eski kaptanlarından Oğuzhan Özyakup, siyah-beyazlı camiada son dönemde gündem olan istifa tartışmalarıyla ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Kupadan elenilmesinin ardından yönetim ve teknik heyete yönelik eleştirilerin arttığı süreçte konuşan Oğuzhan, sürekli değişim yaşanmasının kulübe zarar verdiğini savundu.

Tecrübeli isim, “İstifa falan bunları konuşmayalım abi, sürekli aynı döngüye girdiğimiz için Beşiktaş bu halde” ifadelerini kullandı.

Duhuliye.com 

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }