Emir Ateşdağlı, Ekolsports'ta Galatasaray-Beşiktaş derbisi öncesi görüşlerini paylaştı.
Emir Ateşdağlı: ''Bence, maç gole açık olabilir. Neden? Çünkü Beşiktaş zaten geçişleri kovalayacaktır. Bence bulacaktır bu arada pozisyon, onu söyleyeyim. Burada işte, Uğurcan'ın performansı da önemli. 2-3 maçtır Galatasaray'da, Uğurcan kalede en azından güven veriyor. Uğurcan'ın Beşiktaş maçlarına karşı ayrı bir modu açılıyor. Trabzonspor'da iken özellikle, İnönü'deki maçları falan... Beşiktaş taraftarı hiç sevmedi ama... Onun da oynamayı çok sevdiği maçlardan biri. Onu söylemek gerekiyor. Bugün gollü bir maç bekliyorum. Yani Beşiktaş'ın gol bulacağını, skor bulacağını düşünüyorum. Beşiktaş'ın golünü de çiziyorum kafamda. Topları hızlı bulup... Hızlı, direkt çıkacaklardır. Bir kere Beşiktaş topa sahip olmak çok istemiyor bu tür durumlarda. Hızlı bulduğu topları direkt oynuyorlar Rafa Silva'ya. Rafa Silva dağıtıyor kenara, götürüyor. Ben Cerny'nin bu arada Beşiktaş'ta skor veya asist katkısı verebileceğini düşünüyorum. Ya bitirici pası Cerny verecek ya da Cerny bitirecek diye düşünüyorum. Bu akşam özellikle Cerny kilit noktam. Liverpool'dan daha net pozisyonlara girebilir bugün Beşiktaş. Bunu söyleyeyim.''
duhuliye.com
HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..
YORUMLAR (7)
Liverpool cin conun frakfurta farklı yedildiğine aldandı bu Liverpool kadrosu normelinde cin conu alt üst ederdi birde yedekli kadroya yöneldi Liverpool
Beşiktaş bu gün kazanabilir çünkü 5S liverpool maçında yaptığı gibi defans yaparak oynamayacak. Roller değişecek.İnşallah fırsatları değerlendirip sağlam defans yapıp orta sahada iyi pres yapabiliriz.Jota ile başlamamalıyız şimdiden söyliyim bu adamın fizik gücü bu maçı kaldırmaya elverişli değil.
Beşiktaş fener kötü değil Galatasaray çok iyi 7 de 7 yapıp buraya gelmek ne demek biz 3 maç üst üste kazanamıyoruz adamlar bizi de yenerlerse 8de 8 yapacaklar zaten 2 maç kaybeden ligden kopuyor bizim hedefimiz Türkiye kupası olmalı
@Emirhan ilk hafta ve 4 hafta maçlarına bak ve daha verilmeyen kırmızı kart var diğerlerine gerek yok 7 haftanın en az yarısında kollanmış bir takım bizi bu kadar kollasalar ne hallerde olurduk sen düşün rengarenk
@Emirhan ofsaytımsı faulümsü penaltımsı tkmını sgit başka yerde öv.yerde yuvarlanan hakemi bile yanıltıp rakibi uyutan takımı..ama Alman takımını ve hakemi ilk yarı uyuttular sonra uyandı ikiside sonuç nanay
gs liverpool maçı çok farklı bir hikayeydi. Bize karşı baskılı başlayıp çıkarmamaya çalışacaklardır. Bu da bizim geçiş oyunumuz için boşluk bulmamızı sağlar. Ancak top bizdeyken iyi hücum edip gs yı yormamız gerekiyor. Eğer baskıdan çıkamazsak zaten gs yorulmayacaktır o zaman geçmiş olsun. Oyunun anahtarı gs yı bol bol geri koşturmak.
Bjk liverpol degil, GSyi ayni tempoda oynatmaz...
Zor ama imkansız bir maç değil geçiş oyununda bariz üstünlüğümüz var ama sıkıntı defansta ve adamların çok iyi bir forveti var..eğer iyi savunma yaparsak alırız maçı çünkü hertürlü golümüz var