04.10.2025 - 17:15

Takip Et:

''Beşiktaş, bugün Liverpool'dan daha net pozisyonlara girebilir...''

Emir Ateşdağlı, Ekolsports'ta Galatasaray-Beşiktaş derbisi öncesi görüşlerini paylaştı.

Emir Ateşdağlı: ''Bence, maç gole açık olabilir. Neden? Çünkü Beşiktaş zaten geçişleri kovalayacaktır. Bence bulacaktır bu arada pozisyon, onu söyleyeyim. Burada işte, Uğurcan'ın performansı da önemli. 2-3 maçtır Galatasaray'da, Uğurcan kalede en azından güven veriyor. Uğurcan'ın Beşiktaş maçlarına karşı ayrı bir modu açılıyor. Trabzonspor'da iken özellikle, İnönü'deki maçları falan... Beşiktaş taraftarı hiç sevmedi ama... Onun da oynamayı çok sevdiği maçlardan biri. Onu söylemek gerekiyor. Bugün gollü bir maç bekliyorum. Yani Beşiktaş'ın gol bulacağını, skor bulacağını düşünüyorum. Beşiktaş'ın golünü de çiziyorum kafamda. Topları hızlı bulup... Hızlı, direkt çıkacaklardır. Bir kere Beşiktaş topa sahip olmak çok istemiyor bu tür durumlarda. Hızlı bulduğu topları direkt oynuyorlar Rafa Silva'ya. Rafa Silva dağıtıyor kenara, götürüyor. Ben Cerny'nin bu arada Beşiktaş'ta skor veya asist katkısı verebileceğini düşünüyorum. Ya bitirici pası Cerny verecek ya da Cerny bitirecek diye düşünüyorum. Bu akşam özellikle Cerny kilit noktam. Liverpool'dan daha net pozisyonlara girebilir bugün Beşiktaş. Bunu söyleyeyim.''

duhuliye.com

Hbr1903

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (7)

Serkan
04.10.2025 - 19:40

Zor ama imkansız bir maç değil geçiş oyununda bariz üstünlüğümüz var ama sıkıntı defansta ve adamların çok iyi bir forveti var..eğer iyi savunma yaparsak alırız maçı çünkü hertürlü golümüz var

Yanıtla Beğenme (1)
DZ
04.10.2025 - 18:35

Liverpool cin conun frakfurta farklı yedildiğine aldandı bu Liverpool kadrosu normelinde cin conu alt üst ederdi birde yedekli kadroya yöneldi Liverpool

Yanıtla Beğenme (1)
EnbüyükBeşiktaş
04.10.2025 - 18:30

Beşiktaş bu gün kazanabilir çünkü 5S liverpool maçında yaptığı gibi defans yaparak oynamayacak. Roller değişecek.İnşallah fırsatları değerlendirip sağlam defans yapıp orta sahada iyi pres yapabiliriz.Jota ile başlamamalıyız şimdiden söyliyim bu adamın fizik gücü bu maçı kaldırmaya elverişli değil.

Yanıtla Beğenme (0)
Emirhan
04.10.2025 - 18:20

Beşiktaş fener kötü değil Galatasaray çok iyi 7 de 7 yapıp buraya gelmek ne demek biz 3 maç üst üste kazanamıyoruz adamlar bizi de yenerlerse 8de 8 yapacaklar zaten 2 maç kaybeden ligden kopuyor bizim hedefimiz Türkiye kupası olmalı

Yanıtla Beğenme (16)
OE. SELİM
04.10.2025 - 18:43

@Emirhan kumda oyna sen

Beğenme (0)
Doğru
04.10.2025 - 18:41

@Emirhan kesinlikle katılıyorum

Beğenme (4)
Kartal 41
04.10.2025 - 18:38

@Emirhan ilk hafta ve 4 hafta maçlarına bak ve daha verilmeyen kırmızı kart var diğerlerine gerek yok 7 haftanın en az yarısında kollanmış bir takım bizi bu kadar kollasalar ne hallerde olurduk sen düşün rengarenk

Beğenme (0)
Yani
04.10.2025 - 18:37

@Emirhan ofsaytımsı faulümsü penaltımsı tkmını sgit başka yerde öv.yerde yuvarlanan hakemi bile yanıltıp rakibi uyutan takımı..ama Alman takımını ve hakemi ilk yarı uyuttular sonra uyandı ikiside sonuç nanay

Beğenme (0)
Aytuğ
04.10.2025 - 17:38

gs liverpool maçı çok farklı bir hikayeydi. Bize karşı baskılı başlayıp çıkarmamaya çalışacaklardır. Bu da bizim geçiş oyunumuz için boşluk bulmamızı sağlar. Ancak top bizdeyken iyi hücum edip gs yı yormamız gerekiyor. Eğer baskıdan çıkamazsak zaten gs yorulmayacaktır o zaman geçmiş olsun. Oyunun anahtarı gs yı bol bol geri koşturmak.

Yanıtla Beğenme (0)
Kese
04.10.2025 - 17:37

Atın bol keseden

Yanıtla Beğenme (2)
AIXIA
04.10.2025 - 17:21

Bjk liverpol degil, GSyi ayni tempoda oynatmaz...

Yanıtla Beğenme (0)