10.05.2026 - 07:34

Takip Et:

Beşiktaş derbilerde sınıfta kaldı

Beşiktaş, bu sezon oynadığı derbi maçlarında galibiyet alamadı.

Siyah-beyazlı takım bu sezon derbilerde aldığı sonuçlarla taraftarlarını kahretti. Süper Lig'de Fenerbahçe'ye 2 kez mağlup olan Beşiktaş, Galatasaray'la RAMS Park'ta oynadığı ilk maçta 1-1 berabere kalmıştı. Tüpraş Stadı'nda rakibine 1-0 mağlup olan Kartal, Trabzonspor'un da bileğini bükemedi. Trabzon'da rakibiyle 3-3 berabere kalan Kartal, rakibine 2-1 yenildi. 40 yıl sonra Beşiktaş derbi kazanamadan sezonu tamamladı.

Kaynak Fotomaç 

YORUMLAR (3)

İlhami
10.05.2026 - 14:26

İlk devre FB ve TS maclarinda 10 kişi kalana kadar ikisini de sahadan sildik. FB maçın da ki kırmızı doğru ama TS maçında El Bilal e skandal kırmızı dan sonra maç döndü. İkinci devre FB ve GS maçlarında hakemler bizi dosradı. Maalesef bakan ve yönetim çok zayıf. Sadece Sergen in gitmesiyle bu takım kurtulmaz. İlk önce bu yönetimin gidip güçlü bir yönetimin gelmesi şart. Sergen de gitmek istiyorsa zorla tutmamak lazım. Seneye aynı senaryoları görmek istemiyoruz.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal23
10.05.2026 - 07:56

Bir gülle Bahar gelmez, bir tek Orkun var, onada önlem aldılar kitlendik, tamamen Anadolu takımı olduk, şampiyonluk beklemek hayal, üst düzey futbolcu olmadan , bu basiretsiz çöpler ile çok avucumuzu yalarız, Sergen ağa transfer döneminde bir sürü futbolcu alacağına 2 şer ader iyi futbolcu almış olsaydı, bugün bu duruma gelmezdik, yönetim halen bu adamla devam kararı almış görünüyor, ilk yarıda havlu atmaya başlarlar, renkli takım kadrolarından daha üstün harbiden ilk 11 de. sayacağınız. Futbolcumuz var mı? Nasıl şampiyon olacağız, bence bu beklentiyi gripte tranva geçirmeye gerek yok, konya maçı gibi, lafın kısacası bu kafalarla hayallerle oynuyoruz, genç nesil niye BJK TK tutsun başarı olyan yerde bereket olmaz, inşallah ben yanılırım

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
10.05.2026 - 07:37

Sergen şerefsizi sağ olsun.

Yanıtla Beğenme (0)