Beşiktaş aradığı stoperi bulduğu iddia edildi! İşte detaylar...
Beşiktaş, yeni sezonun savunma kurgusunu oluşturmak için rotayı Karadeniz’e kırdı.
Teknik Direktör Sergen Yalçın’ın raporu doğrultusunda hareket eden siyah-beyazlı yönetimin Samsunspor’un 27 yaşındaki Hollandalı stoperi Rick van Drongelen ile her konuda el sıkıştığı öne sürüldü.
Samsunspor ve Beşiktaş'a yakın kaynaklardan elde edilen bilgilere göre oyuncuya Fenerbahçe ve Galatasaray'ın da ilgi gösterdiği ifade edildi.
GELİRSE SAVUNMAYA DUVAR OLACAK
Beşiktaş'ta savunmadaki atletizmiyle öne çıkan Agbadou’nun yanına, pozisyon bilgisi yüksek ve agresif bir partner arıyordu.
Samsunspor'da özellikle bu sezon hem lig hem de Avrupa'da başarılı maçlar çıkaran Van Drongelen’in hava toplarındaki hakimiyeti ve soğukkanlı oyun yapısı, Sergen Yalçın’ın gelecek sezon oynamak istediği oyun planının kilit parçası olarak görülüyor.
PAZARLIKLAR SÜRÜYOR
Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı’nın, Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ile bonservis pazarlıklarında son aşamaya geldiği ve transferin kısa süre içinde resmiyet kazanması beklendiği belirtiliyor.
Haziran 2028'e kadar kulübüyle sözleşmesi bulunan Hollandalı oyuncunun değeri 4 milyon euro olarak gösteriliyor.
Haber kaynağı: Haber 7
YORUMLAR (37)
Rick Van Drongelen benim de dikkatimi çekti ama işte Samsunspor Başkanı Robert'in oyuncusunu almak benim canımı sıkıyor. Ama iş ortamında duygularla değil, akıl ve mantık ile karar veren başaralı oluyor. Bu da bir gerçek.
Udokhai’den iyidir. Stoperde en az 4 tane sağlam adam lazım. Belki Udokhai ile birlikte Emirhan da gidecektir.
Almayın sol stopere adam. Hep para nereye kadar. Emirhan ve Yasin orada yetiştirilmeli. İkisininde kumaşı iyi. Sadece başlarına bunları yetiştirecek hoca lazım. O bütçeyi gidin kanatta veya forvette kullanın
Aylar önce yazmıştım bu elemanı. Güzel ama cinconun piyonu başkan vermez bize
Bu adam çok iyi ama AQ Robert'i vermez bunu bize!
Solumic Kocaeli'nde defasında çok iyi bonservisi frankfurt ta beşiktaş alması lazım nasıl olur arkadaşlar çok iyi
Ligin iyi stoperlerinden bence agbadou ile sağlam ikili olurlar
Vatandaşı Babel gibi zirve yapar bizde inşallah gelir. Hem formu hem de ligi bilmesi büyük avantaj sağlar.
Yandik seneye HICBIRSEY beklemeyin Bunlar kandirmaya devam ediyor
Gayette iyi oyuncu o paraya oyuncu bulunmaz rotasyon için iyi olur.Daha önemli mevkilere transfer yapıldıktan sonra para kalırsa daha iyisini isteriz ,kalmazsa da bu adam iş görür.
Şaka mı bu ağır adam tüm maçlarını izliyorum samsun'da tv de görüldüğü gibi değil düzenli sade yaşantısı ile eyvallah ama Beşiktaş için basit adam beşiktaş a üst düzey lazım
Sol stoper lensli Sarr bunu alın şampiyon olun. Gürci zuriko davitashvili.. pivot santrofor. 6 numara ve sol bek. Garantili adamlar
Kötü oyuncu degil. Ama gese yi febe yi Van drongelen le welinton la nsakala yla Gökhan sazidagi yla cengiz under le gecemeyiz.
Allah'ım sen büyüksün bunlarda bir sinav biliyorum sen sabır ihsan eyle
O kadar araştır süper ligden bul vay be! Süper vizyon Sergen ve Serkan Recber! Bize acilen bu kulübün büyüklüğüne yaraşır hoca lazım
İstifacılara istilacılara aldırmamak lazım hırslı atletik güçlü box to box oynayabiliyor 5 milyon cıvarı bonservisle gayet mantıklı transfer bütçesini kanatlara ve pivot santrafora harcamak lazım
Defansta ki kilit parça bu olacaksa eğer vay Beşiktaş’ımın haline
Sergen istiyorsa olur, Cengiz, Gokhan dedi oldu, Gokhan kadar Taylanda oynardı olmadı Sverissonda oynuyordu, Cerny varken Cengiz aldı Cernyde kusturdu, Rafa ve Muci aynı anda oynamazlarmiydi, yada birbirlerini yedekliyordu şimdi ikisindende olduk Muci TSde yaptıklarını bizde yapsa en az 10 puan daha koyardı, Olaitani aldırdı daha ne oynadığını anlayamadim tam iyi diyoruz saçma sapan şeyler yapmaya başlıyor, Muciyi verme, bas parayı Onachuyu al, bu lig icin Kaleci, eldeki 4 lu yeterli Cumali ve Azemde oynar, Ndidi sat ne yap et bir Atiba yada Josef bul, o bölgede gerekirse tek oynasın, Orkun,Muci,Olaitan, Oh, Onachu yap yenemiyecen takım yok yeterki bu kadroyu takım yap takım, işte Luce onu yaparak başarılı oluyordu Sergenden umudum yok maalesefff
Sergen istiyorsa olur, Cengiz, Gokhan dedi oldu, Gokhan kadar Taylanda oynardı olmadı Sverissonda oynuyordu, Cerny varken Cengiz aldı Cernyde kusturdu, Rafa ve Muci aynı anda oynamazlarmiydi, yada birbirlerini yedekliyordu şimdi ikisindende olduk Muci TSde yaptıklarını bizde yapsa en az 10 puan daha koyardı, Olaitani aldırdı daha ne oynadığını anlayamadim tam iyi diyoruz saçma sapan şeyler yapmaya başlıyor, Muciyi verme, bas parayı Onachuyu al, bu lig icin Kaleci, eldeki 4 lu yeterli Cumali ve Azemde oynar, Ndidi sat ne yap et bir Atiba yada Josef bul, o bölgede gerekirse tek oynasın, Orkun,Muci,Olaitan, Oh, Onachu yap yenemiyecen takım yok yeterki bu kadroyu takım yap takım, işte Luce onu yaparak başarılı oluyordu Sergenden umudum yok maalesefff
Harika stoper çok beğeniyordum. Süper ligden alınabilecek Batagov'la birlikteen iyi stoper
@vizyonsuzlar Beka sorunu olan senin gibi menajer beslemeleridir!
Samsun onu bedavaya fenere verir yine bize vermez
Vaskez gider Ersin kalır. Sergen haklı.
@Sergen Haklı SERGEN HİÇ BİR KONUDA HAKLI DEĞİL 🤷 TAKIMDA SADECE ADAMCILIK YAPIYOR BU ŞEKİLDE BAŞARI GELMEZ VE BU TAKIM ERSİN İLE ŞAMPİYON FİLAN OLAMAZ 🤷
Geseli Robertten çöp almam ne demiş atalarımız parmağını kes kasapa minnet etme
@Kartal 1 Onu diyen parmaksız atan gururunu bıraksa iyi olmaz mıydı
@Delideli Biz sana babayı verecez sen merak etme!
Yani Hollanda'da bunun aynısı 100 tane, daha iyisi 100 tane, çok daha iyisi 50 tane stoper var. Sergen ne iş yapar amq? Bu derece oyuncudan anlamayan bir eski futbolcu görmedim ben. Yazıklar olsun. Gidip Samsun'daki alacaklar, Hollanda'da, Norveç ve Danimarkalı bundan yüzlerce var. Neden bakmıyor bu dangalaklar? El insaf yahu...