Serbest sekiz youtube kanalında Beşiktaş ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Mustafa Demirtaş, Beşiktaş'ın 2 tane kaliteli kanat oyuncusu alması durumunda takımda başta Orkun ve Oh olmak üzere tüm futbolcuların performansının artacağını belirtti.
İşte Mustafa Demirtaş'ın görüşleri:
BEŞİKTAŞ 2 TANE KALİTELİ KANAT ALIRSA
Mustafa Demirtaş: "Senin okyanusu değil de dereyi de aşmanı sağlayacak olan oyuncular bu kaliteli kanat oyuncuları. Sürprizli, ne yapacağı kestirilemeyen, şutör, dribblingci... Böyle bir kenarlara sahip olunca istediği kadar fiziksel savunma yapsın rakibin, bir şekilde o kaliteyle onları açabiliyorsun.
Zaten merkezinde bir adamın var Orkun gibi ama mesela Orkun şu anda çok açık alanda bir hedef gibi Beşiktaş için; çünkü kenarlarında bir tehdit yok. Orkun'u kapat merkezi, merkezi kapat Orkun'un önünü iki adamla... Zaten çok fazla seçenek kalmaz gibi bir açık hedef halinde şu anda.
Ama sen çizgiye basacak ya da işte çizgiden top alıp içeri devrilecek, savunma arkasına da gidecek böyle iki tane kenar alırsan tehditkar; bunu da beklerle de beslersen, ki Murillo bunu yapıyor, bir de sol bek eklersen buna, o zaman ne olacak? Rakibin mecburen kenarları da kapatacak, merkeze boşluk bırakacak. O zaman Orkun zaten yaptığı o skora destek işini daha da rahat yapacak yani. Oh de aynı şekilde.
Yani sen böyle merkezi çok açık hedef haline getiriyorsun kenarlarda daha az tehditkar olunca ama Beşiktaş iki kaliteyi koyarsa kenara o zaman şu halinden bile belki daha iyi bir Orkun performansı göreceğiz. Şu halinden de belki daha iyi bir Hyeongyu Oh performansı göreceğiz."
duhuliye.com