05.05.2026 - 21:06

Takip Et:

Beşiktaş, Konyaspor karşısında penaltı bekledi!

Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde sahasında TÜMOSAN Konyaspor ile karşı karşıya gelen Beşiktaş, Kristjan Asllani'nin yerde kaldığı pozisyonda penaltı bekledi. Karşılaşmanın hakemi oyunu devam ettirdi.

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde sahasında TÜMOSAN Konyaspor ile Tüpraş Stadyumu'nda karşı karşıya geldi.

BEŞİKTAŞ PENALTI BEKLEDİ

Golsüz devam eden mücadelenin 20. dakikasında Beşiktaş penaltı bekledi. Maça baskılı başlayan Beşiktaş'ta El Bilal Toure'nin sol kanattan yaptığı ortaya hareketlenen Arnavut futbolcu Kristjan Asllani, Adil Demirbağ ile girdiği ikili mücadelede yerde kaldı. Beşiktaşlı oyuncular hakeme penaltı itirazlarında bulunurken, karşılaşmanın hakemi Adnan Deniz Kayatepe, pozisyonu devam ettirdi.

İTİRAZLAR SONUÇ GETİRMEDİ

Pozisyonun ardından Asllani, yaklaşık 1 dakika boyunca yerden kalkamazken, siyah-beyazlı oyuncular ve teknik heyet penaltı itirazlarını artırdı. VAR ile iletişim kuran Kayatepe, pozisyonun nizami olduğunu ifade ederek oyunun devam etmesini istedi.

duhuliye.com

YORUMLAR (43)

19:03 Beşiktaş
06.05.2026 - 05:32

Orkun’un şutunda madem oynu oynatıyorsun faulü vermedin neden ikinci sarıdan denizi atmadın hakem yapragı

Yanıtla Beğenme (0)
İlhami
06.05.2026 - 00:53

2. Yarı Oh a yapılan da penaltı. Yönetim bu MHK yı ve hakemleri bitirmezseniz bırakıp gidin. Hakkımızı yedirmeyecek başkan istiyoruz

Yanıtla Beğenme (1)
Portatiny
05.05.2026 - 23:46

Penaltı menaltı beklemeyin aq. Bizim futbolcu ölmedikçe Penaltı yok devam. Sizin gibi hakemlerin Allah ..........

Yanıtla Beğenme (1)
Standart
05.05.2026 - 23:16

Futbolumuz vasat, kabul, pek bir şey oynanmadı iki direkten dönen şutumuz var. Ama hakem yine standart tff mhk hakemi, bizim aleyhimize her şeyi yaptı. Misal konyalı adil denen provokatöre kart çıkarmadı yaptığı sert faullerde ağız dalaşında, ama Orkun'a itirazdan sarıyı hemen çıkardı. Bu tiynet zihniyet zaten penaltıyı görse de çalmaz, çalmıyor. Peki bizim yönetim bunlara neden düdük astıramadı???????

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
05.05.2026 - 23:13

Adam zaten maç boyunca ufak ufak doğradı. Burada penaltı bekledik. Adam gitti son dakika dışarıda başlayıp dışarıda biten pozisyona (adamın önüne geçtiği zaman pozisyon bitmişti) penaltı çaldı. YOK'ta çağırmadı. Fauller vs. geçtim de yerde oturup ayağının ucuna bakan adamın yanına gidip kornerde bomboş yakalmışlen oyunu başlatmamıza da mani oldu. Bu arada penaltı olmasa da son dakikalarda bu boşluk da verilmez.

Yanıtla Beğenme (1)
İlhami
05.05.2026 - 23:06

Adamın topla alakası yok. Net penaltı. Bu yönetim çok pasif. Hakem bütün maç doğradı bizi. Sen Beşiktaş sın hakemi de yeneceksin ama beceremediler.

Yanıtla Beğenme (3)
Kartal 63
05.05.2026 - 23:21

@İlhami kardeş neresi penaltı pozisyon nerede başlıyorsa faul orada verilir. Ayrıca ceza sahasında müdahale direk topa zaten kesinlikle penaltı değildir. Git biraz Kural kitapçığı oku....

Beğenme (3)
EngiN
05.05.2026 - 22:59

Ben cok uzgunum niye biliyomusunuz bugun takimim cok farkli oyar beklentisindeydim. 11 kisi gidecek diye haber yapan basinin bu takimi bitirdiginde kimsenin sesi cikmazsa oturur aglarsiniz benim gibi. Ok . Bitti

Yanıtla Beğenme (0)
Murat Küçükinci
05.05.2026 - 22:57

Bize ne başkan ne hoca nede transfer lazım biz bugün yine yapıya yenildik.

Yanıtla Beğenme (2)
NAZİF:27
05.05.2026 - 22:55

@ oğlan isimli g v oğlan olmuşsun demek ki biliyorsun ne olduğunu

Yanıtla Beğenme (0)
Murat Küçükinci
05.05.2026 - 22:51

Sen başkan olsan bu maça bu hakemi Vara Cihan Aydını veremezler

Yanıtla Beğenme (0)
Pençe kartal
05.05.2026 - 22:51

Sitede ne kadar renkli minnoş varsa taaaaaaaaaa taaaaaaa taaaaaaa anliyana giderrrr

Yanıtla Beğenme (1)
NAZİF:27
05.05.2026 - 22:42

@ KARTAL ulan G V adres versem ne olacak belki ben başka bir ülkedeyim artist züppe senden korkan senin gibi olsun buraya adres yazdık mı yayınlanıyor mu mu zannediyorsun

Yanıtla Beğenme (0)
NAZİF:27
05.05.2026 - 22:39

@KARTAL sen kimsin ulan İ b . Senin gibi züppelerden korkan senin gibi olsun buraya adres yazıyorum ama maalesef yayınlanmıyor telefonla yazıyorum yayınlanmıyor deminden beri sen bir yolunu bul sen yaz bir şekilde yayınlanıyor mu yayınlanmıyor mu görürsün sana kayarsam görürsün kim hatun muş kim değilmiş

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
05.05.2026 - 22:37

Sergen senden hoca falan olmaz takım ne oynadığı belli değil aptal aptal transfer yaptınız sonucunu gördünüz istifa et sergen senle olmaz sen futboldan anlamıyorsun aldığın paranın hakkını veremiyorsun defol git

Yanıtla Beğenme (4)
kamil
05.05.2026 - 22:36

penalti disarda. olaitan la beraber iceri dusuyor adam. hatta olaitan topa mudehale bile etti. bir de penaltimiz verilmedi. saka gibi

Yanıtla Beğenme (1)
Germiyan
05.05.2026 - 22:36

15 tane korner kullandık utanmaz hepsini çöpe attı yeter artık beş para etmez futbolcusun bir de Liverpool istiyor diye cahilleri kandırıyorlar

Yanıtla Beğenme (18)
Erdil
05.05.2026 - 22:59

@Germiyan cahil cahil konuşma lan renkli. Tek adam akıllı topçu var onu eleştirmeyin bari

Beğenme (2)
Vz
05.05.2026 - 22:35

Penaltı filan yok saçmalık

Yanıtla Beğenme (2)
Faba
05.05.2026 - 22:34

Kimse hakeme itiraz etmedi kiiiii

Yanıtla Beğenme (0)
kkartal
05.05.2026 - 22:33

sergen defol git

Yanıtla Beğenme (6)
Tinerciler
05.05.2026 - 22:29

Cerny Cerny al karışmayın o evlatları çok biliyorsunuz gitti kupa

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
05.05.2026 - 22:29

Nazif klavye hatunluğu yapmaaaa

Yanıtla Beğenme (0)
Lara
05.05.2026 - 22:27

Sergen sen git atlarıla uğraş sen futboldan anlamıyorsun

Yanıtla Beğenme (2)
NAZİF:27
05.05.2026 - 22:18

@KARTAL çok konuşma senin de her tarafını anladın sen onu ..y şak

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
05.05.2026 - 22:27

@NAZİF:27 senin kalmamış demekkki hiç bir yerin

Beğenme (1)
Kartal
05.05.2026 - 22:27

@NAZİF:27 adamsan adres ver klavyeden küfür etme hatunlar gibi

Beğenme (1)
Oğlan nazif
05.05.2026 - 22:25

@NAZİF:27 utanmaz al penaltı senin yüzünden

Beğenme (1)
Doğrucu
05.05.2026 - 22:14

Net penaltı ama futbolcularda itiraz yokki itiraz olsa Var da bakılır gs li oyuncular ceza sahasında her düşmeye itiraz ediliyor Var da incelettiriyorlar

Yanıtla Beğenme (4)
NAZİF:27
05.05.2026 - 22:13

Şo Orkun her topa gitmek zorunda mı her duran topu o kullanıyor aslani iki tane korner kullandı ondan daha tehlikeli

Yanıtla Beğenme (2)
Cenk
05.05.2026 - 21:50

Musrati muçi orta sahası bunlardan iyi

Yanıtla Beğenme (0)
Karakartal
05.05.2026 - 21:45

Her maç Konya’yla oynasak yine şampiyon olamayız kalite sıfır bütün takımı versek barış Alper i bile vermez Galatasaray yazık

Yanıtla Beğenme (11)
NAZİF:27
05.05.2026 - 21:41

Bu şerefsiz oğlu şerefsiz ATV spikerinin de anasını seveyim oh pozisyonuna diyor ki her şeyden önce ceza sahasının dışındaymış sana ne gönlündekini söylüyor OÇ

Yanıtla Beğenme (2)
Kartal
05.05.2026 - 22:14

@NAZİF:27 ağzını topla lağım ağızlı

Beğenme (11)
NAZİF:27
05.05.2026 - 21:36

Allah aşkına ben bu organizeleri kim yapar nasıl yapılır bilmem, taraftar grupları yöneciler ne olursunuz öyle bir kapsamlı protesto ve yürüyüş yapalım ki dünya medyasında yer bulsun. Yakıp yıkmadan haklı iken haksız duruma düşmeden ama öyle bir organize kalabalık olsun ki hiç görülmemiş olsun, ben kendi adıma böyle bir organisayon için 1000 kişinin ulaşım masraflarını karşılamaya hazırım, ne olursunuz duyun sesimizi…

Yanıtla Beğenme (2)
Zzzz
05.05.2026 - 21:36

Madem bu kadroyla ciktin bari 4 3 1 2 oynat bilal ile oh yan yana arkalarinda orkun olsun. Hep 4 1 4 1 bu nedir. Adamlar uygun olsa da 4 1 4 1 olmasa da 4 1 4 1. Boyle sacmalik olmaz.

Yanıtla Beğenme (0)
Kara
05.05.2026 - 21:33

Penaltı pozisyonununda adil. oh a arkadan net isteyerek bilerek vurup faul yapan adil. Her pozisyonda hakemin yanında adil. Maçın başında oh u tahrik edip hareket çekip pislik kovalayan adil. Tam bir provokatör her pozisyonda itiyor çekiyor kışkırtmaya çalışıyor hakem de izliyor. Önce hakemin sonra adilin

Yanıtla Beğenme (0)
SYS
05.05.2026 - 21:28

Görevlerini yapmayan hakemlerin aldıkları para haramdır haram !

Yanıtla Beğenme (0)
Nomadsoul
05.05.2026 - 21:26

Beşiktaş bu pasif başkanla seneye eylülde havlu atar

Yanıtla Beğenme (2)
Sedat
05.05.2026 - 21:26

Bu hakemi nerden bulmuşlar. Haciosman konya Trabzon finali istiyor galiba

Yanıtla Beğenme (1)
Ali han
05.05.2026 - 21:26

Lokum gibi hakem bulmuş Konya spor, ilk sarı kart Beşiktaşa gösterildi inanılmaz, Konya hep faul yapıyor, böyle oyun olmaz, hakem her şeye izin veriyor, bir Beşiktaşın oynamasına izin vermiyor, net penaltıyı kimse görmüyor.

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk03
05.05.2026 - 21:24

Atv de kale arkasından pozisiyonu göstermiyor var da çağırmįyor. Kırmızı kart penaltî. Allah aşkına sergen inad etme Jota ve Cerny yo maç al görmüyormusun ? Kanatlar olsaydı ilk yarıda 2 veya 3 gil atmıştık. Niyr maçları hem Beşiktaşa hem tarafgarlara zorlaştırıyorsun ? Böyle avrupaxa ezetler sebi sergen. Malesef Be§iktaşa yazılacak hüsranlar sergene değil.

Yanıtla Beğenme (1)
Sezgin
05.05.2026 - 21:24

Böyle kadromu çıkar ruhsuzlar.rıdvan emirhan Olaitan oh yetenek denen hiçbirşey yok.şu emirhanda ne buluyorlar anlamadım bu sergende futboldan zerre anlamıyor.

Yanıtla Beğenme (7)
Murat Küçükinci
05.05.2026 - 21:22

Net penaltı var da gs rumuzlu cihan aydın var.

Yanıtla Beğenme (1)
Hollanda Bjk
05.05.2026 - 21:21

Bu ulke masonlarin elinde, bu masonlar devamli cinconun sampiyon olmasini istiyor. Misal Mert Hakani hic sevmem, ama gunah kecisi secildi birileri tarafindan. Cincona sen artislik yaparsan sonucunuz boyle olur diye.

Yanıtla Beğenme (1)
1903
05.05.2026 - 21:17

Hakemden anlaşılan kupa ts ye verilecek. Oe sahada gezmeye gelmiş. Adam beş faul yaptı bir sarı veremedi yvsk. Tff ve hakemler hepsinin Allah belasını versin

Yanıtla Beğenme (1)
NAZİF:27
05.05.2026 - 21:10

Futbolu yönetenlerin ne hakem başkanının TFF başkanının hakemlerin hepsini Allah belasını versin çoluklarından çocuklarından bulsunlar en büyük acıları yaşasınlar bu dünyada en rezil durumlara düşsünler inşallah

Yanıtla Beğenme (1)
Orkunç
05.05.2026 - 21:10

Liverpool 150 milyona çıkardı teklifi izliyor gözlemcileri şu an statta yok böyle futbolcu diyorlar

Yanıtla Beğenme (12)
NAZİF:27
05.05.2026 - 21:09

Anasını bacisini karısını kızını sülalesini sevdiğimin hakemi Adil’i üst üste faulleri karşısında uyarıyor agbadu ya da ilk faulde sarı kart veriyor Orkun’a da itirazdan veriyor

Yanıtla Beğenme (1)
Eagle
05.05.2026 - 21:22

@NAZİF:27 bu kara düzen 40 senedir böyle. İkinci yarı on kişi de bırakır bizi

Beğenme (1)