Beşiktaş, UEFA Konferans Ligi play-off turu kapsamında Lausanne ile karşılaşmaya hazırlanıyor.


Milliyet
HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR.
YORUMLAR (8)
Eskiden 30-40 yıl önceleri Show özellikle de TGRT'nin yayinladıgı maçlar Türk takımlarına sanslı ve uğurlu gelirlerdi. BJK'nın bu yüzden; OGS ve kendi gibi çapsız olan avanesine rağmen, turu geçmesi kuvvetli ihtimaldir..
@neden laf olsun diye konuşuyorsun! Zor geliyorsa açma izleme, veya bütün maçların yayın hakkını sen al.
Beşiktaş! 5 Luusane 0 inşallah ve kupayıda alıyız umarım
@Ferdi harun sin Mert günok kaleye geçerse anca rezil olur bu takım
Şifresiz olduğu iyi olmuş şov yapicaz cunku
@TUNGTUNGSAHUR takım şov yaparda taraftar yine iyi gün taraftarcılığını oynayıp kapalıyı boş bırakırsa herkes o rezilliğide izler şifresiz ekranlarda tarihte yoktur heralde bir büyük takımın sezonun ilk maçında kapalıyı boş takım kötü falan bahanelerine sığınmayın kocaelinin stada bak full full
Yönetim ile ve ekibini kovsun yoksa kendileri giderler
Beşiktaşın inanılmaz bir presle rakibini boğmasını bekliyorum. hoca inşallah Beşiktaşı bozmaz! yek korkum t.direktör vizyonsuzluğu!
@cevdet futbolculuk olsaydı Maradona en iyi teknik direktör olurdu
@Sezai Şahin vizyonsuz dediğin adamın futbolculuk kariyerine bir bak. Adam Manu efsanesi. Şampiyonlar ligini final maçında 2 gol atarak kazandırmış bir adam. Mourinho'nun futbolculuk kariyerine bak nerede oynamış. Yarı amatör futbolcuydu. Okan buruk'u da cebinden çıkarır. Bu adama da vizyonsuz demek futbola ihanettir.
bjk namaglup tek şampiyon