Spor yorumcusu Uğur Karakullukçu, Beşiktaş’ın son yıllardaki transfer politikasıyla ilgili açıklamalarda bulundu.
Siyah-beyazlı yönetimlerin akılcı transfer anlayışından uzaklaştığını savunan Karakullukçu, kulübün özüne dönmesi gerektiğini söyledi.
Deneyimli yorumcu açıklamasında, “Beşiktaş yönetimleri, akılcı transfer yapma, akılla hareket etme melekelerini yitirdi. Çok üzgünüm. Beşiktaş’ın bunu geri kazanması lazım” ifadelerini kullandı.
Karakullukçu ayrıca, “Beşiktaş şampiyon olduğu hiçbir sezonda Galatasaray ve Fenerbahçe’den net şekilde daha fazla para harcamamıştır ama daha akıllı işler yapmıştır. Beşiktaş’ın genetiğinde bu var” sözleriyle siyah-beyazlı kulübün geçmişteki başarılı yapılanmasına vurgu yaptı.
Duhuliye.com
YORUMLAR (37)
Boş yorumlar. İyi futbol iyi futbolcu ile oynanır. Bizde Orkun dışında kaliteli oyuncu yok maalesef.
Serdar topraktepe ile mi olacak. Eski futbolculardan hoca yaratıyorlar.
Beşiktaşa o kadar kabiliyetsiz kişiler yorumluyorki, hepsi 2 koyun otlatamaz. Birazcıkta ceza sahasi dıșında penalti çalan, her maçta Beşiktaşi dograyan hakemleri eleştirin.
Tıplayın dışarıya gıden gençlerimizi başına koyun hoca Burak Yılmaz ı bırde çok sağlam hem defans hem kaptan bır abılerını sene ye şampiyon olursunuz
Akıllı transfer yapılsın diye Graf ve Reçber ile anlaşılmadı mı zaten? Orman zamanında akıllı transferler yapılıyordu da transferden kim sorumluydu? Futbolla alakası olan birileri mi? Önder Özen vardı çok kısa süre kalabildi. O zamanlar üç büyüklerin kadro değerleri nispeten birbirine yakındı. Biraz şans biraz da gayret ile oyuncunun daha iyisini alabiliyordun. Misal Fener van Persie alırken sen Gomez alıyordun. Gomez, Persie'den iyi çıkabiliyordu. Şimdi sen Oh alırken rakibin Osimhen'i alıyor. Bizde Oh'un alternatifi Mustafa, Gs'de Icardi. Fark büyük. Ama bu fark bile bu oyun ve skorları getirmez. Daha iyisi elbette mümkündü. Mümkün olmama nedeni psikolojik. Şampiyonluk yarışı versin diye kurduğun kadro liderle puan farkını açınca motivasyonunu kaybediyor. Hedefsiz kalıyor. Halbuki Beşiktaş'ı yenmek her takım için hedeftir. Rakiplerin sana karşı motive çıkıyor maça. Hiçbir maç kolay değil. Sonucu anlar belirliyor. Sen de rakip kadar motive olmadığın bir maçta kalite farkın ortaya çıkmıyor. Biz Feda sezonunda vasat altı kadroyla 3. Oldu isek sıtmaya razı olduğumuz içindi. Yani hiç beklenti yokken en küçük başarı büyüktü. Bu rahatlıkla oyuncular beklenenden iyisini yaptı. Elbette rakiplerinin durumları da farkı belirledi. Karşında artık istikrarlı bir Gs, Ts var. Motivasyonu ve bütçesi yüksek bir Fb var. O nedenle kime yetki verildiyse ona güvenmek, işi ona teslim etmek ve sabır göstermek aynı oyuncu grubuyla daha iyi sonuçlar almamızı sağlar. İstikrar şart. Oyun ezberi şart. Sürekli değişen kadro ve teknik adamla bu mümkün olmuyor.
Anlamamız gereken konu şu , yılların sabrı tükendi doğru ama kimi getirceksiniz bu kadar gücünüz var mı, başka başkan adayınız var mı, güçlü müsünüz, medyanın gazıyla teknik bilmeyen yorumcuların lafıyla, gaza gelmemek lazım bu yaşananlar bugünün sorunları değil , kupayı alırdınız belki e sonra yine aynısını yaşardınız, bir yerde yine patlak verirdi, rakiplerinle yarışmak istiyorsan ya camian maddi anlamda güçlü olacak hızlı sonuçlar alacak yada planlı menajerlere oyuncular gereksiz para yedirmeyen işi bilen plan kuran yıllar içinde oturtulmuş bir yapı kurulacak , bizim camiamızda ilk seçenek olmadığına göre hoca göndermenin hiç bir mantığı yok, hıca değişirse bu kadroyla anadolu takımları gibi geçiş oyunu izlemeye devam edersiniz
olayın bittğini konya macı sonrası diğer maçların kaybedileceğenl demişdik 3 tane s nnin gitmrsi kazım kan değişikliği şart
sergen bizden ayrıldığı gün bizden aldığı paranın çeyreğini hangi takım önerir, sergen seviyor diye koca Beşiktaş'ın futbol aklı yapılan serkan'ın cv'si nedir kariyer başarıları nelerdir?
Bırakın bu çagdışı görüşleri. Futbol, bilim, sanayi, organizasyon, pazarlama, iletişim, oyun ve eglencedir. Yapılanma buna olmalı ...........
Nasil ki aziz yildirim fenere dönüyor hic sevmesem de seba dan sonraki en basarili baskan orman geri gelmeli torunogullari ve altinsay i yanina alarak
öz möz yok kardeşim. iyi futbol iyi futbolcularla oynanır. başarılı olursun vs sonra dersin ki biraz frene basalım. hem kredin olur hem de yapacaklarını anlatırsın. 5 senedir tek tük başarısı olan takıma özüne dön gibi uzun vadeli plan veremezsin. Kısa vadede ciddi radikal kararlar alınmalı. Ama Beşiktaş'ın başkan adayı bile yok. Sonumuz hiç iyi değil.
Ozumuze dinelimde sizlerde cilit atin, ozumuzde kimler var bi bak kalede ersin solda ridvan ilerde semih hepsini topla bi takim bul goreyim seni hadi 😡
Yuru git isine ya git renkli cinconun nasil transferler yapiyor onu konuş sen. Sizin takimin ekonomisi bizden beterdi nasıl ne şekilde ciktiniz acaba duzlugede osimhenin parasını odediniz onlari konus sen.
Ersin necip ve benzer seviyedeki oyuncular kendileri inanmadıkları halde futbolcu olduklarına inandırmaya çalışıyoruz yıllarca. Öze dönmek için formanın ağırlığını bilmek lazım
Her sene aynı terane özüne dönmeli falan filan sıkıldık bu muhabbetlerden 5 sene sonra hiçbir çocuk Beşiktaşlı olmayacak bu gidişle
değil 4 , 44 şampiyonluk alsalar ne olur.. etrafımda biri futursuzca adaletsizliği sahtekarlığı savununca tiksinerek bakıyorum.. elbet bir gün tüm bu balçık kalkacak ve adalet sağlanacaktır.. kimleeerr kimlerle görünecektir.. fakat bizler de bu narsist ve liyakatsiz ekiplerden kurtulmazsak ne yazık ki sonumuz titanicten farklı olmayacak
Sergen ve diğer hocalar son 6 yıl toplam 11 hoca değişmiş hadi hepsinde taraftar haklı. Peki ya taraftarın hep yuhaladığı son maçta da bize gol atan muçi, beğenmediğimiz masuakalar, Trabzon maçında bile net 3 gol kurtaran ersinler, size bir şey diyeyim mi sorun bir yerde biziz!!! Görebilene Sevgili İstemezuk Renkdaşlarım. Sergen de gidecek sonrakini de göndereceksiniz. Çünkü biz bunu kültür yaptık.
Valérien Ismaël şu an klüpsüz. Hiç değilse adam takıma fizik, kondisyon yüklüyor. Oyuncularımıza bakınca antrenman almadıkları anlaşılıyor. Bence değerlendirilmeli
@Ankl1ya Gençmiş, başarıya açmış falan gibi palavralar artık bizi kandıramaz. Bize Usta, kendini başarıyla, kupalarla kanıtlamış bir Teknik Direktör lazım.
Biz önce mhk nın değişikliğüni sağlamalıyız, sonrada 5-6 tanen hakikaten mevkilerinin iyi oyuncularını almamız lazım, olise, diaz, levandowski gibi
@Ali yaşar mbappe seneye madridtten gönderilir büyük ihtimalle bizim tam aradığımız fırsat transferi bence 🤭
Uğur bey gemçleride görüyoruz mustafa mı, devrim mi yada sergen mi veya bir başkası mı bizi şampiyon yapacaklar, güldürme beni, transfer yaplılmalı ama hakikaten iyi transferler yapılmalı, mesela ben levanowski veya benzeri golcünün transferüni isterim, adam barçada 14 milyon alıyormuş bonservisi yoksa ki yok biliyorum, o parayı verelim derim,
Ha diyince 300 milyon harcayalım 10/15 isim alalım 4/5 i yıldız olsun istiyor herkes. Bizim böyle bir gücümüz yok bence. O yüzden ole de sergen hocada 2/3 transfer dönemi istedi. Veremiyoruz ama zaman
kim nederse desin bu memleketin asıl vatan hainleri manupleci trollerdir, kime hizmet ettikleri önemli değil trollük yapan herkes vatan hainliğiyle yargılansın , sadece futbol değil ülke elden gidiyor bu troller sayesinde, sosyal medyada bu troller insanların ayarını bozdu herkes birbirine düşman oldu ve birsürü cahilde bu trollerin gazına geliyor.. troller bu ülkenin kanseridir en tehlikeli virüsüdür
Beşiktaş mali problemleri devam ediyor devre arası 50 milyon tl çıkmış kasadan hepsi 4üncü olmak içindi herhalde beşiktaşın ben kasıtlı olarak batırmak istediklerini düşünüyorum
@Xxx hoca kendi diyor 4. olmak için transfer yaptık. Hocanın kendi beyanı. Hedef 4.lükmüş.
@Xxx devraie arası o 50 milyon çıkmadaydı ilk 10 a giremez avrupaya gidemezdik her şeyi de laf etmeyin lutfen
Beşiktaş taraftar kalitesini kaybetti.Her kötü sonuçtan sonra futbolcu hoca yuhaladı.Geçen sene yuhaladiklari Mucı rahat bir ortamda süratlarina şaplaği çaktı bu şebeklerin.Maça başlarken 5 dakka takima götünü dönüp negatif enerji veren gerizekalilar takim niye oynamadi diye ağliyolar.Sergen hoca gitsin iki maç sonra aynisini yeni hocaya yapacaklar.Yönetim istifa hoca istifa başka bildikleri bir bok yok.Bu taraftar eskiden yero gögü inletir takimi ileri taşir oynatirdi.Takim düştümü ileri atardı.Maçin her dakkasini yaşardı.Beşiktaş kopmle bitmiştir.Bağarın lan hoca istifa diye!
@Levend çıkış yok, bu girdaptan kurtulmanın tek yolu sabır. Bu da olmadığı için sen bu yorumunu her devre arası ve sezon sonu tekrarlayacaksın maalesef. Bir kısır döngünün içerisindeyiz ve herkes futbol uzmanı ve teknik direktör olmuş. Bu ortamda hiçbir plan proje işlemez. Üstüne bir de acemi bir yönetim varsa başında işler iyice çıkmaza giriyor. Hepimize geçmiş olsun.
Kesinlikle. Kendi nüvesine dönmeli. Toplama takımlrla olmuyor. En azından ruh yok. Süper lig olur, yurt dışı olur 7-8 gerçek Beşiktaşlı çok iyi oyuncuya 3-4 çok klas karakterli yabancı monte edilmeli.
defol git ganyan yalcin besiktasi rezil ettin
Hala bı eziklik öze dönme feda cefa boş boş laflar başkan istifa et ya futbolu bilen paralı biri gelsin ya da lav edin satılsın her gelen sömürüp gidiyo ama açık ara en kötü başkan adalı bu kadar harcadı hepsi çöp
@Morisaki Ersin Nekadar akıllısın paralı biri Hazı kıta bekliyor Beşiktaş kötü gitsede Ben gelip Paramla Bana Küfür etse yeni yetme Taraftar hatır kıymet bilmeyen taraftar ana avrat küfür yesem diye bekliyor Siz Bu Kafayla daha çok cincon şampiyonluğu görmeye devamm. Baba babaaa Paralı biri gelecekmiş siz ne yeyip içiyorsunuz ergen ergen yorumlar.. Bırakın Adamlar işlerini yapsınlar destek olmuyorsanız köstekte olmayın.. Böyle gider siz ne TD nede Yönetecek Adam bulamayacaksınız.
Beşiktaş başkan bulmadan hiç bir şey olmaz sessiz suskun herifleri kulübe başkan yapmayın
@Nomadsoul Kim ulan o yer gök inletecek Ali Koç'un Azizi Yıldırım'ın yapamadığını yapacak, gücünün yetmediğine güç yetirecek adam?! Ver ismini getirelim!
Takım senelerdir boşta olup iş yapabilecek 1-2 tane oyuncuyu alamıyor, genç ama sürekli oynamış gerekirse bir alt ligde olan oyuncu bulamıyor. İlla bir yama yapma derdinde. Git Brezilya Serie A, Meksika ligi bir tane kanat bulursun orjini sol olan onu dahi almaktan aciz. Ne hocası hoca ne yönetimi yönetim ne de taraftarı taraftar. Ziraat Kupasını alsak mutlu olmayacaktık ve bu Sergen i iyi hoca yapmayacaktı ama yine taraftar ona endeksledi. Her sene başı FB-GS ikilemi duymaktan sıkıldık biz. Bizi kaale bile almıyorlar neden alsınlar rakibin sağ beki Sallai iken bizim sene başı Taylan-Gökhan Sazdağı, Sol beki Rıdvan-Jurasek olursa nasıl yarışacaksın?? İlla kanat-bek gibi skor katkısı verecek adamları ucuza kapama saçmalığı var para buna harcanır adamlar 75 milyonu santrafora veriyor stopere değil. Bir tane kiralık orta saha bulursun sen önce ileriyi hallet
Ne özü sözü kardeşim getir oradan iyi bir forvet iyi bir kaleci iyi bir orta saha iyi bir stoper olsun bitsin ! Büyük takımlar büyük futbolcular ile oynar başarılı olur ! Altyapıdan rıdvan ersin necip vs ile olmaz o işler . Şu olaya ayar oluyorum sabır edin öze dönelim vs gs ligi 9 bitirdi bilezik satıyordu sonra o yada bu şekilde gitti iyi adamları aldı oldu bitti ! Hakem vs konuşmayalım sen kendi takımına bak önce karagümrük yenemiyorsun hakem vs ! Sen bi güçlü ol hakemi de yenersin sonra
Zaten döndük Tammy mi daha fazla verim verdi Oh mu? Tüm bu yaygara tam olarak bu doğru yolu bulduğumuz için kopuyor! Hocaya güven Serkan la devam güzel günler göreceğiz
@Arsa1903 Koreli daha fazla mi katki verdi tipa kafa vurmayi bilmiyor la adam tamam abraham da iyi degildi onemli olan ondan iyisini bulmakti gidip 2 sinif koreliyi kakalamak degil
Özüne dönmek filan laf. Adam gibi çalışıp doğru kadro mühendisliği yapmak gerekiyor sadece. 5 senedir yapan çıkmadı. Brezilya pazarını bilmek lazım. Çıkış yapma potansiyeli olan oyuncuları bulmak lazım. Araya marka isimleri yerleştirmek lazım. Yoksa olmuyor. Olmayacak.
Bi ezberlemissiniz papağan gibi özüne dönmeli. Neymiş özü? gayse niye özüne dönmüyor?
Aynen öyle bize yeni Oğuzhan olcay töre Cenk gibi genç potansiyelli isimler lazım
Sergen hoca Cengiz’le falan dönüyor işte ama özüne değil okeye
Ben Sergen e yani istikrar destekten yanayım ve kesinlikle bu sene orta ve alt sıralardan futbolcu transfer edilmemeli. Şampiyonluk yaşamış olan bu duyguyu bilen winner oyuncular lazım artık. Rüdiger, Bernardo Silva gibi. Bunlar lazım bize