Eski futbolcu ve ünlü yorumcu Nihat Kahveci, haftayı değerlendirdi.
"Taraftarlarına bir hüsran yaşattı"
Nihat Kahveci, Beşiktaş'ın evinde Trabzonspor'a 2-1 yenilmesi hakkında ise “Beşiktaş sezonu derbi galibiyeti alamadan, hiçbir kupa kazanamadan, yakın zamanda da Konya’ya yarı finalde elenerek noktaladı. Yine bugün taraftarlarına bir hüsran yaşattı. Zaten taraftar da bugün küstü, derbiye bile çok gelmediklerini gördük.” dedi.

YORUMLAR (18)
senin beşiktaştan daha alacağın varsa mahkemeye ver. sen para vren için her şey yazarsın. beşiktaşlı falan da değilsin. hasbel kader beşiktaş alt yapısına gelmişsin ve o zamandan beri beşiktaş üzerinden ekmek yiyorsun
Sende bi sus la n artık g5 in çocuğu nihat,hadi sen git otoban stadına şampiyonluk kutlamalarına naş
ulan çakma beşiktaşlı. derbilerde beşiltaşa yapılanlardan sonra hakemlere tff ye mhk ya bukadar afkurmadın. kötü oyundan mı kaybettik hepsi skandal hakem kararlarından. Siz akbabasınız leş yiyicilersiniz. düşse de yesek diye bekleyenlerdensiniz. sergen başarılı olacak gözünüze soka soka olacak....
Kadromuz bu kadar rezil sonuçları alacak kadar çok çok kötü değil en kötü 3. olabilecek bir kadro ama bir sorun var ya takım iyi çalışmıyor ya iyi yonetilemiyor yada futbolcular sergeni istemiyor bunu kim çözecek o da yok Seba gibi bir başkan gelene kadar bize rahat yok anlasilan
Bazı taraftarlar cidden garip. Ya adam Aklımızla dalga geçiyor. Konyasporu yenmek için 200 milyon euro harcamak mı lazım? Agbadouyu niçin aldılar. Djalo daha iyi değil mi? Peki 18 milyon euro ne olacak? O paraya denge stoperi alsalardı defansı halletmiştik. Muçi bende yok diyen adam olaitanı beğeniyor. Adamın geldiğinden beri kaleyi bulan şutu yok. Bilal forvet. Kanat diye adamıda bitirdi. Bilalden larin çıkmaz. Koy bilalı forvete. agbadou oh ve olaitana 40 milyon euro bonservis verilmiş. İki tane kanat alsalardı bu paraya takımın çehresi değişmişti. Halen daha stoper bakıyorlar. Öncelik sırası stoper değil. Kanat. Kanat al sonra stoperde alırsın. Al musratiyi beğenmeyen adam asslaniyi beğeniyor. Cengizi oynattığı demiyorum bile. Adam bala göte şampiyon yaptığı sezonun kadrosunu ezberlemiş. Aynı tip oyuncular istiyor. O yüzden taktik geliştiremiyor. Grafın aldığı oyuncuları bilerek oynatmıyor. Takımda ikilik var. Adalet yok. Yaptıkları trasferlerde komisyon söyletileri almış başını gitmiş. Takımda bitiricilik sıfır. Sadece koşuyorlardı ama artık konuşamıyorlar. Bir önceki dönem sakatlıkları hatırlayalım. Antreman metotlarında sıkıntıyı gösterir. Geçen dönem bıraktığında enkaz bırakmıştı. Şimdi daha kötü olacak. Bölünmüş bir takım ve edrinin üstünde kimsenin almayacağı transferlerle çökmüş bir mali yapı. O zamanda sergen kalsın diyenleri görecem. Yazık Beşiktaşıma. Yazık sınıfında tek kalan Beşiktaşlı çocuklarımıza
Sergen kalmalı diyenler şunu anlamiyor şampiyon olamamak maç kaybetmek problem değil biz geleceğe dair bir ümit bir vizyon göremiyoruz oynattığı oyun yaptigi tercihler umursamaz hareketler çıldırtıyor insanı, dünkü maça bakın dakika 90 fatih tekke ayakta saga sola talimat veriyor kazansa ne olacak hiçbir şey ama bizim sergene bakın kulübeye gömülmüş herkes gibi izliyor sahada ki futbolcu kenarda agresif enerjik bir hoca ister.
Kupa maçından sonra atıp tutuyordun Nihat efendi Sergen de Sergen diye ben doğruyu derim ben doğruyu konuşurum sen şöyle sen böyle desene noldu Sergen hoca bu takım 3 pas mı yapamaz felan filann
Ya sende defol git fenere yaranmak para kazanmak icin bizim macta fenerin penaltisina evet penalti dedin sanma ki seni unuttuk
Öle hoca sergene teknik direktörlükte on basardi bizim millet sabredemedi Sergen Sergen diye bağırdı alın size Sergen bu sene Avrupa kupalarına katılamaz sa lig baslamadan gider tekrar yeni hoca gelir sil baştan bu taraftara müstahak Fikret ormanın ahını aldılar dikiş tutmaz
Arsene Wenger'li Manchester United veya Pep Guardiola'lı Manchester City her sene şampiyon mu oluyor da taraftar teknik direktörlerinde ısrar ediyor. Basamakları teker teker çıkacağız. Bu sezon 4. olduk. Gelecek sezon 3. oluruz. 3 sezon sonra şampiyonuz.
@Berk Şoray sahadaki oyunda ve kulübede 80lik dedem gibi ruhsuz ruhsuz oturup değişiklik bile yapmayan sergen de arsen wenger ışığı gördün yani... Senin kör gözünü...
Zaten derbi galibiyetlerimiz düzmece Mustafa idi. Yalandan kazanacağımıza gerçekten kaybettik, iyi oldu. Sizin aklınız kesiyor mu Beşiktaş Gs'ye 5 atacak, Gs maç sonu oyuncularımızı alkışlayacak. Trabzonlu Beşiktaş'a başkan olur da Gs'li olamaz mı? Biz 4 büyükler arasında 4. cüyüz. Hatta Samsunpor'un bile gerisindeyiz.
Futbol yok, sistem yok, bir kurgu yok, br dokunuş yok, Sergen le olmaz. Beşiktaş lı görünmek ne demek ergen zekasız insanlar yorum yazmamalı
Başarısız olunca Morinho bile kovuluyorsa Sergen hala ne bekliyor takımın bu halini görüp müdahale etmeyen yönetimde Beşiktaşa ihanet ediyor herkes bir an önce istifa etmeli yoksa Sergenin eline Messi, Ronaldo versen Cerny gibi olur futbolu unutur...
sergen işi baya zor bu beşiktaşlı görüne hainlerle işi zor seneye iyi bir seri yakaması eğer yapamazssa 5 maçta gider
@feyyaz önce dilimizi düzgün kullanalım, sonra yorum yapalım, dediğini anladım, tercüme edeyim, Sergen sittirsin gitsin diyorsun, az bile diyorsun.
Futbolda sıfır kupa başarısızlık sergen istifa baskette sıfır kupa duşan dünyanın en iyi koçu. Allah akıl versin. Her ikisi de başarısız kardeşim kupa yoksa başarı yok gerisi palavra müze niye kupa olsun diye iyi oynadık 2. Olduk diye değil. Başarısızlıklar taraftarı da bitirmiş 2. Liklere sevinir etmiş yazık futbolda gs 6. Yıldıza gidiyo baskette fener her sene 3-5 kupa alıyo yazık bu taraftarın mantalitesine
Adamın elinde 200 M eurolik kadro var lig sonuncusunu da lig ilk 3ünü de yenemiyor. Takım hiçbir şekilde ilerisi için ümit vadetmiyor. Kimse Beşiktaş kadrosu kötü falan demesin. Oyuncular ilk geldikleri zamanla 2 ay sonrası performans farklarına bakın her şeyi anlarsınız.
@Haso Paso kesinlikle bu ganyanci adamlarin futbol hayatinida bitirio agboadu murillo ilk geldiklerinde canavar gibilerdi
Beşiktaş neden derbi kazanamadı Nihat??? İki gese maçında da hakemler tarafından doğrandığı için olmasın? Ts maçında penaltıları yendiği için olmasın... İşkembeden sallamayın...