"Taraftarlarına bir hüsran yaşattı"
Nihat Kahveci, Beşiktaş'ın evinde Trabzonspor'a 2-1 yenilmesi hakkında ise “Beşiktaş sezonu derbi galibiyeti alamadan, hiçbir kupa kazanamadan, yakın zamanda da Konya’ya yarı finalde elenerek noktaladı. Yine bugün taraftarlarına bir hüsran yaşattı. Zaten taraftar da bugün küstü, derbiye bile çok gelmediklerini gördük.” dedi.