02.08.2025 - 07:54

Takip Et:

Beşiktaş şokta! Kara Kartal efsanesi başlamadan bitti mi?

Başkan Adalı önemli transferlerle taraftarı mest etti. Mali projelere üyeler destek verdi. Yönetim ve Ole, yeni sezon için umut dağıttı. Ama Shakhtar maçları camiayı hayallerinden kâbusla uyandırdı

Beşiktaş'ta Avrupa Ligi ön elemelerinden erken veda etmenin şoku sürüyor. Taraftarlar yeni sezon için yapılacak hamleler nedeniyle beklemede kalırken, yönetimin olağanüstü toplantı yapacağı ve gelen raporlara göre bir takım kararlar alacağı ifade ediliyor. Siyah beyazlı kulübü takip eden spor medyası ve ünlü kalemlerin yorumları gündem oluştururken, yapılan hazırlıkların eksik ve etkisiz kaldığı, vakit varken bu konuların tamamlanması gerektiği vurgulanıyor.

SORULAR VE CEVAPLAR

Kartal, 27 günlük tatilden (!) sonra efsane bir takım vadiyle yeni sezona hazırlığına 28 Haziran'da başladı. Ardından 14 günlük hazırlık için Avusturya'da kamp kuruldu. İlk uyarı Wolsberger'den geldi. Jurasek, Abraham ve Orkun kiralık transfer edildi. Masuaku, Gedson ve Semih gibi fayda sağlayacak isimler ile yollar ayrılırken, gitmesi planlanan oyuncuların takımda kalıp yararlanılmaması ve Arroyo'nun hala oynamaması cevaplanması gereken soru işaretleriydi.


Fotomaç


Hbr1903

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

Etiketler:

YORUMLAR (9)

aslan
02.08.2025 - 23:34

Bu takım sadece ve sadece küme düşmeye oynar.asla bir avrupa takımını eleyemez.St. patrıcs dahil buna.

Yanıtla Beğenme (2)
aslan
02.08.2025 - 23:33

Bu takım sadece ve sadece küme düşmeye oynar.asla bir avrupa takımını eleyemez.St. patrıcs dahil buna.

Yanıtla Beğenme (2)
Kara Kartal
02.08.2025 - 13:23

Kanat yok, alan yok. Gelenler 3 senedir bir kanat alamıyorsa kimse iyi niyetten bahsetmesin. Lig başlayacak kanat yok. Nasıl bir oyun oynayacaksın onu gördük. Bu yönetimde ya beceriksiz sürüsü yada hırsız... 30M Orkunu almak başarı değildir. Cenk i 30M a satmak başarıdır.

Yanıtla Beğenme (0)
Modalı Kartal
02.08.2025 - 11:39

Bütün sorun futbol takımının 11 kişi ile oynadığını ve hatta yedekleri ile iyi ve yeterli bir kadronun 18 - 19 kişi olacağını düşünmemek. Başkanlar üç - dört iyi transferle her şeyin düzeleceğini zannediyor. Taraftara da transfer yaptık ya, daha ne istiyorsunuz diyor. Abraham, Jurasek, Orkun alındı ama iki kanat oyuncusu nerede, iyi bir 6 numara yok, stoper yok ve yedek forvet yok. Bu mu dur kadro mühendisliği.

Yanıtla Beğenme (0)
SYS
02.08.2025 - 09:31

Yollar ayrılan futbolcular sayılırken, 'kanatsız' ve çok kötü geçen sezonda üstelik yedeği bile yokken 19 gol atan takımın en golcüsü olan İmmobile unutulmuş !

Yanıtla Beğenme (2)
Garo
02.08.2025 - 09:19

Önemli transfer diyorsun yancı.... Kimi transfer etti oynamayan rikardo ve arroyo sakat Abraham ehh bir Orkun var ada bakalım nasıl olacak adalı ancak essek alir

Yanıtla Beğenme (2)
Beşiktaşk
02.08.2025 - 09:12

Kulübün acil araplara satılması lazım. O kadar...taraftar ayağa kalkmalı artık 2.lig takımından farkımız yok

Yanıtla Beğenme (4)
ÇARŞI CH
02.08.2025 - 09:46

@Beşiktaşk seni satalım çok sevdiğin Araplara 😡🤬

Beğenme (3)
KLEBERSON
02.08.2025 - 08:27

Slovakya nın 2. Lig takımını yenemeyecek kadar kötüyüz. Allah bu taraftara sabır versin. Ligde ilk 4 haftada kopar bu takım. Ve bu gümbür gümbür geliyor. Yönetim ise izliyor.

Yanıtla Beğenme (0)
Hollanda Bjk
02.08.2025 - 08:01

Shaktar kotu kuraga oldu. Shaktar suan hem Gs'yi hem Fb'yi rahat yener.

Yanıtla Beğenme (18)
Kartal 41
02.08.2025 - 10:14

@Hollanda Bjk yenemez hiç birşey yok onlarda iyi kanat ve ısıran ortasaha baskılı oyun en az lik yapar shatkar

Beğenme (0)
Hakan
02.08.2025 - 09:58

@Hollanda Bjk gs ve fb nin hazırlık maçı yaptığı takımlara bak ve hep kazandılar. İlk iki ile büyük puan farkı geliyor yine

Beğenme (0)
Onur
02.08.2025 - 09:08

@Hollanda Bjk sen de böyle kendini avutursun

Beğenme (0)
Almuslu
02.08.2025 - 08:57

@Hollanda Bjk He yener. Beşiktaşın hazırlık maçı yaptı ı takımlarda gs ve fbyi yener değil mi?

Beğenme (0)