24.06.2026 - 17:43

Takip Et:

''Beşiktaş Taraftarı Adalı'ya Sahip Çıkmalı..''

Ümit Özat ve Melih Şendil, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

TandemSports yayınında konuşan Ümit Özat, Beşiktaş'ın geçmiş yıllarda zorlu süreçlerden geçtiğini hatırlatarak Serdal Adalı'nın kulüp için önemli bir isim olduğunu söyledi.

Ümit Özat, “Süleyman Seba'dan sonra Beşiktaş çok badire atlattı. Ben Serdal Adalı'ya çok inanıyorum. Beyefendi, yeri geldiği zaman takımının hakkını arıyor.” ifadelerini kullandı.

Melih Şendil: “Herkes Ceketini İlikledi”

Melih Şendil ise Serdal Adalı'nın camia içerisindeki saygınlığına dikkat çekti. Şendil, bir basketbol maçında yaşanan anıyı örnek göstererek şu değerlendirmede bulundu:

“Basketbol maçına geldi. Bir Allah'ın kulu, Aziz Yıldırım korkusundan değil; Serdal Bey'e duyulan saygıdan herkes ceketini ilikledi. Beşiktaş'ın başkanı geliyor diye.”

“Taraftar, Adalı'ya Sahip Çıkmalı”

Ümit Özat, Beşiktaş'ın yeni sezon hedefleri hakkında da konuşurken, taraftarın sonuçlardan bağımsız olarak yönetime destek vermesi gerektiğini savundu.

Özat, “Bence Beşiktaş taraftarının Adalı'ya sahip çıkması lazım, şampiyon olmasa dahi. Bu sezon Beşiktaş için ilk iki ya da üç içerisinde yer almak, önümüzdeki yıl başarı elde etme açısından büyük avantaj sağlar.” dedi.

duhuliye.com

YORUMLAR (25)

El_domingo
24.06.2026 - 19:22

Bizim taraftar iflah olmaz... ceplerinde 10k usd görmemişlerdir milyonları niye vermedin diye ahkam keseler.. Serdal başkanı tenkit edilecek en buyuk yönü ilk geldiğinde hayal satmasıydı yöneticiliğe değil taraftarlığa soyunmasıydı.. su an yönetimsel olarak bir plan var.. duygusal değil akılcıl hareket edecek gibi duruyorlar.. Kolay değil kaliteli yabacının Bjk ye bakışını değiştirip ikna edip akıllı sartlara bjk ye gelmesini saglamak bizim de beklemekten baska caremiz yok çırpındıkca daha da batacagız cunku...

Yanıtla Beğenme (5)
hakan eagle
24.06.2026 - 19:15

eylülde avrupadan ekimde ligde havlu attırdığı içinmi. ligin son sırasındaki eyüpe karagümrüğe puan verdiği içinmi. kendi sahamızda konyaya elendiğimiz içinmi destekleyelim. renkliler sizi

Yanıtla Beğenme (0)
Badger
24.06.2026 - 19:07

Adalı, transferler nerede?

Yanıtla Beğenme (1)
Şekerbegoviç
24.06.2026 - 19:05

Sn Adalı iyi insan iyi Beşiktaşlı dürüst adam lafımız yok ama icraat da görmek istiyoruz taraftar bu sene yarışın içinde olmak istiyor erken havlu atarsak Sn Adalı için yolun sonu olur

Yanıtla Beğenme (1)
İstifa
24.06.2026 - 18:59

Adalı geldiğinden beri bir tane bile doğru icraatı yok bir Orkun’u taraftar aldırdı görünen o ki olmayacakta

Yanıtla Beğenme (1)
Veli Efendi
24.06.2026 - 18:58

Bunlar ''Adalı'ya sahip çıkın'' diyorsa işin içinde bit yeniği var demektir.

Yanıtla Beğenme (2)
Mansız
24.06.2026 - 18:45

Neden ? Sahip çıkılacak ne yaptı ? Bu şahısa inanıp güvenen kimse var mı ?

Yanıtla Beğenme (1)
Pascal
24.06.2026 - 18:44

Avrupadan elensin takım yolcudur Abbas

Yanıtla Beğenme (2)
Dnç
24.06.2026 - 18:33

En fazla 2 mağlubiyet hakkı var.

Yanıtla Beğenme (5)
Toros kartalı
24.06.2026 - 18:29

Bu kulübü her zaman seven, gerçek taraflar hiç bir yönteme desteği ve saygısını eksik etmeme kültüründen yoksun olamaz! Tüm gelmiş& geçmiş veya şu anda kulübü idare edenlere bu çirkin ve kötü ifadelerini aynen iade edip, bu sözlerinden utanmaları lazım, GS ve FB özellikle bu konuda daha hassas ve birlikte menzile doğru gittiğini görmemiş gibi hareket edenler. Artık bu olumsuz, davranış biçimine son vermek gerektiğini idrak etmeleri gerekmektedir... Yoksa bize nal toplatırlar... İYİ VE DOĞRU ÇABALARI İÇİN YÖNETİME TAM DESTEK ŞARTTIR!!!

Yanıtla Beğenme (6)
Ali
24.06.2026 - 18:43

@Toros kartalı imzaladım

Beğenme (6)
🦅BİLAL
24.06.2026 - 18:25

Adalı ile birlikte Italianoyada taraftar olarak sahip çıkmamız gerekiyor yani kısacası Beşiktaş'ın Beşiktaş'tan başka dostu yoktur dışarıdaki okadar çok düşman varken birbirimize sahip çıkmaktan başka çaremiz yok

Yanıtla Beğenme (5)
Huseyin Cücel
24.06.2026 - 18:10

Adali istifaaaa.

Yanıtla Beğenme (9)
Hirkiz Ficko
24.06.2026 - 18:09

Ben varım tek başına tüm Beşiktaşı kucaklarım.

Yanıtla Beğenme (3)
Adasiz
24.06.2026 - 18:09

Sahip cikalim dedeye. Dedeciiiiim

Yanıtla Beğenme (7)
Hüseyin Cücel
24.06.2026 - 18:22

@Adasiz dedenin sakalini tek tek yolacam.

Beğenme (4)
Adalı istifa
24.06.2026 - 17:59

İslander resign!

Yanıtla Beğenme (1)
Islander
24.06.2026 - 17:57

Fenerli trol ümit özat tabi ki beşiktaşın başında beceriksiz bir başkan olmasını ister. Bu nedenle adalıyı destekler.

Yanıtla Beğenme (5)
Sir Sergenson
24.06.2026 - 17:56

Bunlar da FB gözlüğünden yorumlamışlar. Baktılar, kimse Aziz’i sklmyor, deplasmanda takımına destek vermek için maça gidip Aziz’le tokalaşan Adalı’dan medet umar olmuşlar. Bunlar da ayrı tuhaflar.

Yanıtla Beğenme (2)
Bensen
24.06.2026 - 18:26

@Sir Sergenson Ezikbahçe

Beğenme (0)
Kartal d
24.06.2026 - 17:55

Sahip çıkalım tabii Eylüller,Ekimler bizim olsun Mayıslar G5'in olsun

Yanıtla Beğenme (5)
Ne deyim
24.06.2026 - 17:53

Niye sahip çıkalım

Yanıtla Beğenme (4)
Adasız adalı
24.06.2026 - 17:53

Bu ümit denilen fenerli holigan adalının ne kadar beceriksiz birisi olduğunu biliyor, sever tabi adalıyı. Adalının gitmesini istemez.

Yanıtla Beğenme (4)
evran
24.06.2026 - 17:52

sezon açılıyor transfer yok, milyarlar uçtu gitti siz hainler bu atkafalıya sahip çıkın diyorsunuz, Fikret Ormanı yiyenler başka ne ister ki zaten

Yanıtla Beğenme (3)
Ck
24.06.2026 - 17:50

Yoruma bak, bir yılda şampiyon olan takımın bir sonraki sene 4, 5. olduğu ligte dediğine bak

Yanıtla Beğenme (2)
TÜRK 🇹🇷👍
24.06.2026 - 17:50

Nedir bu ülkedeki Türk düşmanlığı ??? Hırtı ayrı, Armanisi ayrı... Ne koymuş bunlara Sergen'in varlığı... Hüseyin Yücel ile geri gelecek Sergen gerçek Beşiktaşlı.

Yanıtla Beğenme (7)
Thor 🌪
24.06.2026 - 18:51

@TÜRK 🇹🇷👍 İşte ruh bu. THOR vs Loki.

Beğenme (1)
Haşi Haşogli
24.06.2026 - 18:20

@TÜRK 🇹🇷👍 ağa sen fena uçmuşsun 🎅🏽

Beğenme (20)
Sergen Hüseyin⛔
24.06.2026 - 17:47

Sergen ile Hüseyin Yücel'in gelmesinden korkuyor işte renkli. Sergen'i gömüp Adalı'ya kredi açıyor aklınca. Yemez bunları gerçek Beşiktaşlı.

Yanıtla Beğenme (7)
Tunu
24.06.2026 - 17:44

Buldunuz boş adamı sizin işinize gelir

Yanıtla Beğenme (9)