Siyah-beyazlı taraftarların tepkisinin haklı olduğunu savunan Aslan, tribünlerin takımın yaşadığı kötü süreç karşısında sessiz kalmadığını söyledi.
Ergin Aslan açıklamasında, “Beşiktaş taraftarının protestosu doğruydu. Hiçbir şey olmamış gibi davranmadılar” ifadelerini kullandı.
Deneyimli yorumcu ayrıca, “Hocanın tabiriyle önemsiz bir maçtı, konsantre olmaları zordu ama Beşiktaş taraftarı her maça konsantre” sözleriyle taraftarın takıma olan bağlılığına vurgu yaptı.
Duhuliye.com