Beşiktaş, Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında Trabzonspor'a 2-1 mağlup oldu.
Maç bitti! Beşiktaş, Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında Trabzonspor'a 2-1 mağlup oldu.
Mücadelenin sonuna 4 dakika ilave edildi.
Karşılaşmada son 5 dakikaya da 2-1'lik skorla giriliyor.
Beşiktaş, mücadelede son 10 dakikaya 2-1 geride giriyor.
Dakika 70- Beşiktaş'ta Cerny oyundan çıktı, Jota Silva oyunda.
Dakika 62- Trabzonspor ayağa paslarla kontraya çıktı, Zubkov'un pasında Muçi sol çaprazda topu ağlara gönderdi. 1-2
Karşılaşmada üçte ikilik bölüm geride kaldı, durum 1-1
Dakika 55- Beşiktaş'ta Oh sarı kart gördü.
Dakika 50- Dolmabahçe'de 1-1'lik beraberlik var.
İkinci yarı başladı!
İlk yarı sonucu: Beşiktaş 1-1 Trabzonspor
Karşılaşmada ilk yarının sonuna 3 dakika ilave edildi.
Dakika 40- Beşiktaş son bölümlerde şutlarla Trabzonspor kalesini yokladı ancak sonuç alamadı, skor 1-1
Dakika 35- TÜPRAŞ Stadyumu'nda 1-1'lik beraberlik var.
Karşılaşmanın üçte birlik bölümü 1-1'lik beraberlikle geride kaldı.
Dakika 20- Mücadele, 1-1'lik beraberlikle devam ediyor.
Dakika 15- Trabzonspor sol kanattan hızlı geldi. Umut Nayır'ın pasında Zubkov topu ağlara gönderdi, skor 1-1
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Dakika 14- Orkun Kökçü penaltıyı gole çevirdi, Beşiktaş 1-0 öne geçti!
Dakika 12- Beşiktaş, Oh'un düşürülmesiyle penaltı kazandı!
Maçta dakika 10, durum 0-0
Maçta ilk 5 dakika golsüz beraberlikle geçildi. Beşiktaş taraftarı 5 dakikalık sessiz protestoda bulundu.
Maç başladı!
Trendyol Süper Lig’in 33. haftasında Beşiktaş, saat 20.00’de Tüpraş Stadyumu’nda Trabzonspor’u konuk edecek.
Beşiktaş'ın ilk 11'i: Ersin, Murillo, Agbadou, Djalo, Rıdvan, Asllani, Cerny, Orkun, Olaitan, Toure, Oh.
Beşiktaş'ın yedekleri: Vasquez, Ndidi, Salih Uçan, Cengiz, Uduokhai, Taylan, Jota, Devrim, Yasin Özcan, Mustafa Erhan Hekimoğlu.
Sizce Beşiktaş - Trabzonspor maçı kaç kaç biter?
Duhuliye.com
YORUMLAR (460)
Sergende sergen diyerek Beşiktaşi yaktınız Keza cerny'ide siz aldirdiniz Taraftarlar bundan sonra ne hoca ne futbolcu baskısı yapmasın
Takımı bu hale getiren 3S virüsüdür. Baş aktörler futbol fukaraları kariyerleri yerlerde iki çapsız Sergen ve Serkan ile onlara alet olan Serdal dır. 3 çapsız Beşiktaş tarihine kara leke olarak isimlerini yazdırdı.
Fener 12 senedir şampiyon olamıyo diye alay konusu oluyo ama adamlar hiç kasımda havlu atmadı, sonuna kadar kovaladı. Bizde o da yok
GEÇMİŞ OLSUN OLAN OLDU MAALESEF BİZDE MUÇİ YOK 🤷
Ne oldu hoca oldugunu zanneden gevşek sosyal medyada eleştiri yapanı kaileye almıyorum onlar taraftar degil gerçek taraftar tribüne gelenler diyordun tribüne gelen 45 bin kişi defol git dedi yüzsüz arsız şimdi defol git
Sayın başkanım serdal adalı derhal Sergen Yalçın la yolları ayırın çok iyi disipli bu işe kafa yoran alman hocalar var derhal takımın başına getirtin
Trabzon’un 5.06 tane oyuncusu eksik ya da cezalı sakat oynamıyor üstüne Fatih tek üç as ismi de oynatmadı yani 9:10 as oyuncusu oynamadı bir sıfır öne geçiyorsun kendi sağındasın üstüne Onana da sakatlanmış çıkmış 19 yaşındaki kalecisi oynuyor hata yapıyor penaltı yaptırıyor bunlara rağmen sen kendi sağında maçı veriyorsun 2.01 yeniliyorsun yazıklar olsun derbi kazanamadan kupa kazanamadan bu sezonu bitiriyorsun ve üstelik üç derbiyi de kendi sağında kaybediyorsun kazanmayı bile geçtim son derece rezalet rezil bir sezonu geride bıraktık skandallarla dolu bir sezon gram başarı yok mutluluk yok
@Furkan1903 kendi sağında ne ulan, kendi sahanda o mak
Hasan ARAK TAKIMIN İÇİNE ETTİ, ADALIDA TÜY DİKTİ
Arati degil bu Serdali dovmek lazimmis.. ulan her gelen bi oncekinden daha kotu nasil olabilir..
Orkun, Ndidi, Murillo, Oh hariç herkesi sat, af yok, sat sat sat
Bu işin bütün vebali daha önce 3 kez aday olup seçilmeyen Adalı ile bir kez şampiyon yaptı diye daha sonra yaptıklarına bakmadan günümüz futbolundan uzak Sergen fırtınası estirip bugün nick değiştirip gitsin diye küfredenlerdir
Futbolu bilen muçiyi oynatmayı biliyor sergen efendi kendi bi haltmış gibi begenmiyor. Yazık bu takıma yazık yahu
Sergen Yalçın, futbolcu iken para için renkten renge girdi, Beşiktaşlı değil bunu herkes bilsin para için satmadı mı bizi? Mehmet Ekşi, Rıza Çalımbay, Samet Aybaba, Şifo Mehmet, Metin, Ali Gültekin gerçek BJK li , Arkadaşlar futbol başarısızlık kabul etmez, hele hele BJK hiç kabul etmez, Sergen başarasız oldu istifa etmesi gerekiyor, lami cimi yok, artık taraftarlara barışık olmasın, taraftarda sizi istifaya davet etti, sana yakışanı yap, rezil olduk resmen yerlerde süründük averaj takımı yaptınız, reziller, Allah belanızı versin.
Ben Beşiktaşlıyım. Şampiyon olmadık sorun değil, kupayı alamadık sorun değil. Takımı bırakmayız. Sonuna kadar Beşiktaş. Ama Sergen Hoca ile olmadı,olmayacak gibi duruyor. Zorlamanın bir anlamı yok. Sergen Hoca ne yazık ki kendini gelistiremiyor. Bir sene boyunca hiçbir oyuncuya dokunamadı,oyunu bir adım ileriye götüremedi . Hep oyuncuları suçladı. Hiç bir zaman kendini,teknik ekibi eleştirmedi. Bunun sonucunda takım bu halde. Bence Sergen Hoca bırakmalı.
İstanbuldaki Beşiktaşlılar uyumasın, gidip tesisleri bassın, yeter ula 5 senedir
Alman hoca gelmeli sert disiplinli hemen yarın
Şunun oynattığı futbola bak. Bu bidonun yüzübden rafa gitti be
Şunun oynattığı futbola bak. Bu bidonun yüzübden rafa gitti be
Bu berbat rezil sezondan sonra halâ kalacaksa tek sebebi paradır. Adam alışmış lüks ve sıradışı yaşamaya kim verecek ona milyon Euroları
Şunun oynattığı futbola bak. Bu bidonun yüzübden rafa gitti be
Birazcık onurunuz varsa? Yönetim ve Sergen Yalçın Elele istifa edin !!! Yeter artık taraftara verdiğiniz zarar. Ben sizin yüzünüzden insanların yüzüne bakamaz oldum çocuklarım beni niye Beşiktaşlı yaptın der gibi bakıyor. Yeter yeter yeter düşün artık yakamızdan !!! Ekonomik sorunu olmayan bir başkan ve yönetim kurulu üyeleri istiyoruz ve tartışılmaz bir hoca mesela jurgen klopp!! Bu adam para için çalışmaz. Sergen efendi Beşiktaş hocası güya ama kendi tişörtü ile maça çıkıyor. Beşiktaş arması umurunda değil.
18 lik çocuklara yenildik Sergen sen ne utanmaz yüzü kızarmaz birisin bay ego bay kibir
Yalnız maç sonu konuşuyor ya Jota o kaşlar nedir...
Fatih Tekke bugün hocalık dersi verdi, yedek kadrosunu da çatır çutur oynattı, atçıya kapak olsun
Lig bitmiş bok mu var aslanide Bilal’de olaytanda cerny de Ersin’de rıdvanda koy gençleri oynasınlar bak ts nasıl koydu gençlerle sana segenella
Yönetiminden hocasına Ersininden Orkununa hepiniz defolun gidin milyonluk eşşekler. Orkun'un aldığı maaşa transfer edilen Onuachu-Oulai-Augusto Trabzonu 3. yaparken bizim eşşekler Orkun penaltıdan gol attı diye seviniyor. Yatacak yeriniz yok çapsız yöneticiler ve onların getirdiği hoca-topçu güruhu
@Umberto değil sen tüm sülalen toplansa Orkun’u bu takımdan gönderemezsiniz
Vizyon vizyon vizyon.. Defolun. Bu kadar rezillik artık yeter
Sergen çağdaş futbol anlayışından uzak bir antrenör kendini geliştirmediği gibi oyuncularını da geliştiremedi oyuncular hep geriye gitti.teknik ekibi zaten zayıf teknik taktik bilgisi hiç yok Beşiktaşta hiçbir şekilde başarılı olamaz istifa etmesi şarttır.
Gedsonun satılmasıyla başlayan hatalar silsilesi, Rafanın küstürülmesi, Cengiz ve Gökhan gibi yetersiz topçuların transferleriyle devam etti. Cernynin motive edilememesi, sürekli aynı oyun sistemi ve farklı bişeyler denenmemesi, oyuna geç müdahaleler ve kalite yetersizliği de cabası oldu. Bu takımda Orkun, Agbadu ve Murillo hariç hiç bi oyuncu şampiyon takım oyuncusu olamaz...
yönetim neden istifa etsinki seyirciden cıt cıkmadı seyırcı razı besıktasın böyle yönetilmesinden yapacak bırsey yok herkez layıgınce yönetilir bizede bu mustahak demekki
Yazıklar olsun bir derbi bile kazanamadınız Trabzon’u bile yenemediniz 5 seneden beri bu nasıl bir takım ne yapıyorsunuz Beşiktaş ne halde 5 seneden beri ligde yokuz yazıklar olsun
Adalı istifa etmeli, geldiğinden beri bir tane düzgün transfer yapmadı, hep hava civa adamlar aldı.
Eksik, yanlış, başarısız transferler = sıfıra sıfır elde var sıfır sezonu...
Adalı istifa etmeli, geldiğinden beri bir tane düzgün transfer yapmadı, hep hava civa adamlar aldı.
Adalı istifa etmeli, geldiğinden beri bir tane düzgün transfer yapmadı, hep hava civa adamlar aldı.
Hoca bir biraz git artık senden bir cacık olmaz .....
Adalı istifa etmeli, geldiğinden beri bir tane düzgün transfer yapmadı, hep hava civa adamlar aldı.
Adamlar futboldan o kadar bi haberki sergeni ikna etmeye çalışıyorlar. Hepiniz defolun be
Adamlar futboldan o kadar bi haberki sergeni ikna etmeye çalışıyorlar. Hepiniz defolun be
Kurucu hoca lazım Favre gibi. Biliç geldi bir matematik oyurttu şenol geldi denklemi çözdü şampiyonlar liginde canavar işler yaptı bu takım. Sergen dünyadan bihaber eski kafa inatçı. Tv karşısında dişimizi söktü, yazık takıma taraftara onca emeğe.
Bir Değil Birkaç İstifa Bekliyorum. Bu Kadar Para Bos Bir Kuyuya Atılsa Şimdiye Kuyu Dolmuştu. Ne Yazık ki Takım Hala Aynı. YAZIK BİZE YAZIK PARALARIMIZA
Teşekkürler saygıdeğer oyuncularımız. Olaitan da dedi; tatile çıkacaklarmis. Sonra da Beşiktaş in başarısı için çalışacaklarmış. İyi tatil yapın. En güzel tatil koylerinde tatil yapın. Eğlenin. Hadi iyi tatiller
Koca Beşiktaş, yönetici, teknik ekip ve futbolcu müsveddelerinin arpalığı haline gelmiş. Yapanın yanına kâr kalıyor. Hırsızların beyefendi muamelesi gördüğü bir camiadan bir şey olmaz!
Bu iş bitmiştir. Sergen ve Adalı en kısa sürede Bjk dan postalanmalıdır.
bu serdal takımı kümeye kadar götürür demedi demeyin adamın hiç bir halta yaradığı yok şu maçta bile Beşiktaşı doğradılar
Sergende sergen diyerek Beşiktaşi yaktınız Keza cerny'ide siz aldirdiniz Taraftarlar bundan sonra ne hoca ne futbolcu baskısı yapmasın