27.04.2026 - 22:24

Takip Et:

Beşiktaş tribünlerinden alınan sonuca tepki!

Trendyol Süper Lig’in 31. haftasında Beşiktaş, sahasında Mısırlı.com.tr Fatih Karagümrük ile 0-0 berabere kaldı. Maç sonu siyah-beyazlı tribünlerden alınan sonuca ve oynanan futbola tepki geldi.

Beşiktaş, Trendyol Süper Lig'in 31. haftasında sahasında Mısırlı.com.tr Fatih Karagümrük'ü konuk etti. 

Siyah-beyazlılar, rakibiyle 0-0'lık skorla golsüz berabere kaldı. 

Maç sonu Beşiktaş tribünlerinden alınan sonuca ve oynanan futbola tepki geldi.

Lig sonuncusuna puan kaybeden Sergen Yalçın ve futbolcular maç sonunda ıslıklandı.

duhuliye.com

YORUMLAR (50)

Beşiktaş
28.04.2026 - 15:28

Bu sistem ve mantıkla devam edersek seneye Kasım değil Şubat ayında havlu atarız. Sonra hep beraber baya yol kat ettik diye alkışlarız.

Yanıtla Beğenme (0)
Hakan Eagle
28.04.2026 - 13:02

İlhan PALUT der kenara çekilirim

Yanıtla Beğenme (0)
EK1903
28.04.2026 - 08:18

Bir kez daha gördük ki Sergen'le bu yol gidilmez. Yolun başında yarış kaybedilir. Yolun sonuna gelmişiz halen daha isyan ediyoruz. Tv ekranlarında atıp tutan filozof Sergen nerde acaba? İş icraata gelince tırt. O stada gelip bu saçma sapan futbolu izleyen taraftara saygınız olsun ya. Ben kanal değiştim maçın çoğunu izlemedim. Gelen adama ne diyeceksiniz? Hanımını çocuğunu alıp maç izlemeye gelen adama ne diyeceksiniz? Az saygınız olsun da şu Sergen'i artık almayın bu takımın başına.

Yanıtla Beğenme (0)
KARAKARTAL
28.04.2026 - 07:14

Vizyonsuz Sergenle bu kadar

Yanıtla Beğenme (0)
Serdal Yalçın
28.04.2026 - 03:57

Anket sonuçlarına göre gs taraftarının %65 i Okan Buruğu istemiyor gelecek sezon. 4 yıl üst üste şampiyon olmayı önemsemiyorlar. Türkiye ligi zaten basit avrupada cl son 16 normal diyorlar. Biz 30 maçta 53 puan alan hocaya laf söyletmiyoruz. Devre arasında 120 milyon Euro harcamış son 7 lig maçında 3 galibiyeti olan adama laf söyleyemiyoruz. Gs 3 te 1 averajı olmuş laf söyleyemiyoruz. Çünkü Serdar Adalının para harcadığı tek yer sosyal medya trolleri.

Yanıtla Beğenme (0)
Sergen Adalı
28.04.2026 - 12:27

@Serdal Yalçın imza atmak istedim yorumun altına

Beğenme (0)
Yergen Salçın
28.04.2026 - 00:27

Bu ıslıklar fragmandı, esas film Konya maçından sonra

Yanıtla Beğenme (0)
Nuri Şahin bili
27.04.2026 - 23:58

Sergen yalçını bu takımın başına getiren tribünler günah çıkartmaya çalışuyor deseydiniz

Yanıtla Beğenme (6)
m_zileli
27.04.2026 - 23:48

Fener gönderdi.

Yanıtla Beğenme (0)
Sedat
27.04.2026 - 23:05

Bu sergenle olmaz diye kırt kere söyledik. Bari gelecek sezonu kaybetmeyelim. Başka hoca şart

Yanıtla Beğenme (4)
Erdi
27.04.2026 - 22:58

Adamlar dördüncü şampiyonluğu almış vitaminsiz muçili tese seni geçmiş sen hala suskun serdal bitik sergenle uğraşıyorsun

Yanıtla Beğenme (0)
Sss
27.04.2026 - 22:50

Mustafa kardeşim kırk yılda bir önüne top düşmüş abanacaksın orada, topu tavana takacaksın. O vuruş ne öyle? Diğer yandan Sergen Hoca Cengiz'e verdiği şansı Jota'ya, Gökhan'a verdiği krediyi Taylan'a verseydi bundan daha kötü durumda olmazdık. Haydi Jota kiralık oyuncu en azından Murillo'nun arkasında Taylan'ı kazanırdın.

Yanıtla Beğenme (0)
Eagle
27.04.2026 - 22:47

Millet hafta içi çocuğunu almış gelmiş futbol izlerim gol atariz sevinirim çoluk çocuk diye Sergen efendi bir kadro çıkarmış kendi haberi yok rashica ne zaman ilk 11 başladığı maçta iyi oynadı sonradan girdiğinde değişen yok ya hadi kadroyu yanlış kurdun ben 15 SK gördüm sen td olarak 65 dk nasıl dayandı bu futbola hadi biz evde basarız düğmeye kanalı değiştiririz o stada gelen insanlara zerre saygısı yok küme düşmüş takımın hocası saha kenarında bir oraya bir buraya koşuyor bizim Sergen efendi kulübeden çıkmaya üşeniyor fazlami sisirdik acaba şu futbolu TD sergene ekrandaki Sergen neler soylerdi sormak lazım kendisine yazık o taraftara

Yanıtla Beğenme (0)
Ali1771
27.04.2026 - 22:47

Bugün ilk defa sergenle olmaz diyenlere hak verdim. İnsan bi taktik değiştirmez mi ya. Çift forvete dön 3 lü defansa dön birşey yap hep ayni taktik ayni değişiklikler

Yanıtla Beğenme (0)
BEŞİKTAŞIM OLEY
27.04.2026 - 23:13

@Ali1771 Günaydın dünyaya hoşgeldin Ali kardeş

Beğenme (0)
hoca dokunuşu
27.04.2026 - 22:44

Sergenci müşteriler neden memnun değil ki, çok tuhaf

Yanıtla Beğenme (0)
SYS
27.04.2026 - 22:42

Koskoca Beşiktaş ve küme düşen K.Gümrük ! Maça gelen seyirciye çok ayıp ettiniz ! Kimse kendini kandırmasın, bu kafayla kupa da zor, ligde dördüncülük de !

Yanıtla Beğenme (0)
Bir Yorum
27.04.2026 - 22:42

Sergenle yapılanmaya girmek ne kadar mantıklı? Açık görüşlü değil. Elindeki kadrodan maksimum faydayı almak için uğraşmıyor. Bazı oyunculara kafayı takıyor hiç oynatmıyor ama Cengizi Mustafayı çok kötü olmalarına rağmen oynatmaya devam ediyor. Takım oyunu da gelişmiyor. Takım dağınık oynuyor. Seneye de işimiz zor.

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
27.04.2026 - 22:41

Karagümrük kadro değeri 15 milyon. Bjk Sadece Ağ Badou 18 milyon. Biri bana açıklasın ya. Bjk kadro değeri 180 milyon yazıklar olsun.

Yanıtla Beğenme (0)
Babadan Kartal
28.04.2026 - 00:36

Haklısın ama bu karagümrük o güne kadar ligde malup olmamış fenerbahçeyide mağlup etmemişmiydi

Beğenme (2)
cem
27.04.2026 - 22:41

sergen ve adali bunlarla yeni sezona baslamak intihardir

Yanıtla Beğenme (1)
AKREP Nalan
27.04.2026 - 22:41

Karagümrük kadro değeri 15 milyon. Bjk Sadece Ağ Badou 18 milyon. Biri bana açıklasın ya. Bjk kadro değeri 180 milyon yazıklar olsun.

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
27.04.2026 - 22:40

Karagümrük kadro değeri 15 milyon. Bjk Sadece Ağ Badou 18 milyon. Biri bana açıklasın ya. Bjk kadro değeri 180 milyon yazıklar olsun.

Yanıtla Beğenme (0)
Adalı istifaaaa
27.04.2026 - 22:40

Bakın arkadaşlar sergen gidip yerine kim gelirse gelsin yine olmaz… olmayacakta. Futboldan anlayan ihtiyacın varsa 3-5 bakmadan o oyuncuyu alıp fayda sağlama idaresi gösterecek masada ve medyada güçlü bjk nin hakkını yedirmeyen ve taraftara gereksiz ümitler vermeyecek paralı bir başkan ve yönetim olmadan başarı çok zor gelecek malesef..

Yanıtla Beğenme (4)
vizyonsuzlar
27.04.2026 - 22:40

serdal efendi cok iyi cocuk kalmasini istiyorum dedigin el bilal bugun bir tane adam gecemedi

Yanıtla Beğenme (0)
kim
27.04.2026 - 22:39

2. dönem o kadar oyuncu alındı,sonuç sıfır. Bjk zaten 4 ncü/5nci olurdu.

Yanıtla Beğenme (0)
Hsn41
27.04.2026 - 22:39

Sergen hoca takımı motive edemiyorsun oyuncu tercihlerin yanlış forma adaletin yok Ersin, Mustafa Hekimoğlu, Cengiz Ünder takıntın kredini bitirdi benim seni sevmeme rağmen kaç transfer dönemi verirsek verelim başarılı olacağını sanmıyorum çünkü takımda çok az bir ilerleme dahi yok zaman kaybından başka bir şey değilsin

Yanıtla Beğenme (0)
Şafak
27.04.2026 - 22:38

Olmuyor, olmuyor. Kümede kalması mucize ötesi bir takımı yenemeyen takımsan bir şey olmaz. Biz mi göremiyoruz, bu başkan ile teknik heyet mi dahi, bizim göremediğimizi görüyorlar? Bu dahi yönetim korkarım ki, El Bilal Toure denen osuruktsn tayyareye 10-12 milyon verirler gibi geliyor bana.

Yanıtla Beğenme (0)
Boğazın Efendis
27.04.2026 - 22:37

Burda aylardır söylüyorum bu adamla olmayacağını!! Aylardır!!! Camianın yol göstereni zafer algoz ile kaya cilingiroglu olursa eyvahh!!!

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal
27.04.2026 - 22:37

Sezon bitmiş sanki bu ne kepazelig lig sonuncusuna puan veriyorsun al gülüm ver gülüm aralarında pas yapmaktan başka bir bok yemediler arkadan gelen takımlara 4-5.ncilği kaptırırsak görürüz laubaliliğin sonucunu

Yanıtla Beğenme (0)
Kartalinyo
27.04.2026 - 22:37

Kötü futbol nedir ve nasıl oynanır diye merak eden varsa sadece 10 dakika Beşiktaş'ı izlesin. Hocamızın tek bildiği 4 2 3 1... Şu berbat maçta bile Ndidi ile oynuyor. Yahu hiç mi farklı fikrin yok hiç mi bilidğin oyun yok ... takım kötü takım, kadro kalitesi berbat.. seneye de değişim süreci der geçersiniz. Karagümrük hocası risk alıyor onde 4 kişi basıyor.. biliyor bizim top çıkaramadığımızı. Vallahi bu rezilliği seneye izletecekseniz hiç kalmayın.

Yanıtla Beğenme (0)
Zakir
27.04.2026 - 22:36

Sergen ya gidecek Ya gidecek başka yolu yok Adalı ya bu adamı gönderirsin ya senin de kellen gider!

Yanıtla Beğenme (0)
irfan wiyana
27.04.2026 - 22:36

besiktas taraftari anladi ama daha önce yönetimin anlamasi gerekir sergen ile bu takim mehter takimi gibi 2 ileri 1 geri gider yarismaci bir takim olamaz.

Yanıtla Beğenme (0)
Badi Ekrem
27.04.2026 - 22:36

Sezon sonu yine bir sürü para harcayıp Kasım olmadan lige havlu atarlar ganyancı da kaçıp Kıbrıs a gider.

Yanıtla Beğenme (0)
Ilhan
27.04.2026 - 22:36

Seneyede sergene kaldiysak vay halimize ! Lig sonuncusu karsi sag pas sola pas arkaya pas bende oynarim boyle. Cok yazik boyle futbola. Cok kotu futbol var ve kimseden ses yok! Agbadou da ne var tam bombali balon. Her an patlayabilir. Ridvan ndidi berbat.

Yanıtla Beğenme (1)
yonetim istifa
27.04.2026 - 22:35

kupa alinmassa ligde 4 uncluk giderse bu taraftar adali ve sergeni veliefendiye gonderir

Yanıtla Beğenme (0)
Sergen istifaaa
27.04.2026 - 22:34

Tv de internetde bütün yorumcuların söyledikleri sergen seneye kalırsa değişen bir şey olmacağı kanısında

Yanıtla Beğenme (0)
olgun
27.04.2026 - 22:34

mustafa hekimoglu besiktas alt yapisindan cikan en kotu futbolcudur

Yanıtla Beğenme (2)
OldschOOl
27.04.2026 - 22:34

ne desek boş ya, yok yapıymış yok bilmem neymiş falan tamam da kardeşim önce adam gibi futbol oyna sonra yapıyı eleştirirsin. karagümrük eyüp kasımpaşa bilmem ne daha 4 maç üst üste kazanamayan bir takım var, ortada adam gibi oyun yok. küme düşen konsantrasyonu dağılmış karagümrük maçında bile gol atamayan bir takım var. Ayıp be ayıp. Sergenle olacakmı emin değilim, pek beceremeyecek gibi duruyor

Yanıtla Beğenme (0)
Muhit
27.04.2026 - 22:33

Şu durumu herhangi bir hoca yapsa çoktan ıslıklanıp yuhlanıp gönderilirdi. Şenol Güneş'i bundan çok daha iyi puan ortalamasıyla ıslıklayan 3 IQlular yüzünden bu haldeyiz.

Yanıtla Beğenme (1)
Atci esekci
27.04.2026 - 22:33

Sergen den hoca olmaz Şenol gunes ten bile inatçı ve kibirli

Yanıtla Beğenme (1)
Gürgen Yalçın
27.04.2026 - 22:33

Hâşâ sergen isliklanmaz!!! Futbolcuları isliklayip sergen hocalarını alkislamislardir!!!

Yanıtla Beğenme (1)
Don Juan
27.04.2026 - 22:32

Sergen ne yapsın kardeşim elinde haaland mbappe vinichus jr. mu var da lig sonuncusunu yenebilsin zavallım..

Yanıtla Beğenme (20)
hisseli harika
28.04.2026 - 09:45

@Don Juan Cümlelerin yerlerini değiştir tablo tersine döner.

Beğenme (0)
misafir
28.04.2026 - 09:12

@Don Juan ironini anlamayan ne çok andaval varmış kardeş..

Beğenme (0)
Yergen Salçın
27.04.2026 - 22:32

Tedesco kovuldu. Ve dünden belliydi kovulacağı. Bugün de gitmek için yerini yaptı. Hadi koş KOŞ. Evin seni bekliyor. HADİ !

Yanıtla Beğenme (1)
OnlyElmir
27.04.2026 - 22:32

Ben hep soyledim şu egolu herifden teknik direktör olmayacak diye beni burda hep yediler. Alın size sergen. Ole konferansdan eledi diye onu yolladılar. Sergen sonuncu olan takımı yenemedi hadi oluda yollasanıza Serdal efendi????

Yanıtla Beğenme (0)
Kernekli
27.04.2026 - 22:31

Önümüzdeki sezonuda şimdiden çöpte bilin... Íki beygirciden de olmaz...

Yanıtla Beğenme (1)
bjk
27.04.2026 - 22:31

bak sen tepki vermisler. bu tepkiyi cok daha önceden verecektiniz. seneye yine sergen devam edecek nasil olsa merak etmeyin

Yanıtla Beğenme (0)
Sadece???
27.04.2026 - 22:31

Sadece ıslık mı???? Hepsi defolup gitsin! Çaycısından başkanına kadar ruhsuzların hepsi gidecek!!!!

Yanıtla Beğenme (0)
Kara
27.04.2026 - 22:31

Taylan hariç kimseyi beğenmedim

Yanıtla Beğenme (1)
Sergen
27.04.2026 - 22:30

Sergen efendiyle olmaz. Ne oynuyoruz bilen var mı . Tv başından atıp tutmak kolay demi sergen efendi

Yanıtla Beğenme (0)
Xxx
27.04.2026 - 22:30

Sezon başından beri bu takımı sen çalışıyorsun. Bu takım oyun anlamında bir arpa boyu yol kat etti mi Sergen efendi

Yanıtla Beğenme (0)
Yunus Dallı
27.04.2026 - 22:30

Doğru. Sezon boyu 40 maç oynamadilar. İnsan bir hedef için oynar

Yanıtla Beğenme (0)
yeter
27.04.2026 - 22:30

az bile yapmışlar

Yanıtla Beğenme (0)