Yaz transfer döneminde orta sahaya takviye planlayan Beşiktaş ve Galatasaray, Frank Anguissa üzerinden karşı karşıya geldi. Napoli'den ayrılması beklenen oyuncunun bonservisi belirlenirken transferde mutlu sona yakın olan taraf açıklandı. İşte detaylar...
Trendyol Süper Lig devlerinden Beşiktaş ve Galatasaray, Frank Anguissa transferinde karşı karşıya geldi.
Yaz transfer döneminde orta saha bölgesini güçlendirmek isteyen Beşiktaş ve Galatasaray, Kamerunlu yıldız için kollarını sıvadı.
Napoli'den ayrılması beklenen tecrübeli oyuncu için Türk kulüplerinin ilgisinin ön planda olduğu doğrulandı.
Öte yandan Serie A ekibinin Anguissa için istediği bonservis bedeli ortaya çıktı.
Dış basında yer alan haberlere göre Napoli, 30 yaşındaki orta saha için kapıyı 20 milyon euro'dan açtı.
Beşiktaş'ın Galatasaray'a göre daha somut hamleler yaptığı ve transfer yarışında önde olduğu kaydedildi.
Sarı-kırmızılıların ise transferin maliyeti ve oyuncunun form durumu nedeniyle temkinli yaklaştığı aktarıldı.
Geride bıraktığımız sezon yaşadığı sakatlık nedeniyle yalnızca 22 maçta 1.597 dakika süre alan Anguissa, 4 gol/2 asistlik katkı sunmayı başardı.
2022 yılında Fulham'dan Napoli'ye 16 milyon euro karşılığında transfer olan deneyimli orta sahanın güncel piyasa değeri 15 milyon euro.
Frank Anguissa'nın takımıyla sözleşmesi Haziran 2027'de sona erecek.
Haber kaynağı: Fotomaç
YORUMLAR (2)
Aynen Vlahović gibi bu da olmasını istemediğim bir transfer. Çok iyi ama artık suyu çıkmış bir futbolcu. Bu transfer savaşı haberleri de menajerinin birine kitleyeceğine delalet
Gs ve Fb anlaştıkları oyuncular için alakası olmadığı halde önce Beşiktaş’la o oyuncunun haberini yaptırıyorlar sonra BEŞİKTAŞ’a transfer çalımı diye kendi taraftarlarına reklam yapıyorlar. Yönetim adımızı kullandırmayın artık.